ست کیف چند تیکه

 

ست کیف چند تیکه

 

ست کیف چند تیکه چیست؟ زمانی که کلمه کیف به گوشتان می‌خورد، به چه چیزی فکر می‌کنید؟ کوله پشتی دخترانه که برای رفتن به مدرسه کتاب‌هایتان را در آن قرار می‌دهید؟ کیف پولی که برای خرید رفتن، کارت‌ها و پول نقد را در آن قرار می‌دهید؟ کیف دستی زنانه که خانم‌ها همیشه همراه خود حمل می‌کنند؟

ست کیف چند تیکه

کیف دوشی که دخترخانم‌های جوان برای قرار ملاقات با دوستان، بر روی شانه می‌اندازند و استایل خود را دیدنی‌تر می‌کنند؟ کیف مجلسی زنانه براق به رنگ مشکی که خانم‌های شیک‌پوش در مجالس در دست دارند؟ یا کیف کمری مسافرتی که جدیداً مد شده است و افراد با هر سنی از آن استفاده می‌کنند؟

آیا ذهنتان به سمت ست کیف زنانه هم می‌رود؟ در مورد ست 3 تکه کیف زنانه چیزی می‌دانید؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله جالب‌ترین نکات در مورد ست کیف چند تیکه را در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

 

 

ویدیو : کیف ست زنانه

 

 

 

 

پادکست : ست کیف چند تیکه

 

 

 

 

نکات جالب در مورد کیف که نمی‌دانید!

 

وجود کیف برای انسان‌ها ضروری است، زیرا تمام وسایل ضروری با کیف، حمل می‌شود. برای خانم‌ها، کیف یک همراه همیشگی است. در گذشته هدف استفاده از کیف، جابه‌جایی هر گونه وسیله از مکانی به مکان دیگر بود.

در حالی که امروزه، در دنیای مدرن، کیف‌ها علاوه بر جابه‌جایی، جنبه زیبایی در مد و استایل برای مهمانی‌، قرارهای رسمی، سفر، خرید و پیاده‌روی دارند. اگر در گذشته کیف را (وسیله‌ای برای حمل لوازم ضروری) می‌دانستند، امروزه کیف را (وسیله‌ای برای حمل لوازم ضروری و ایجاد هماهنگی با استایل و سبک پوشش) می‌دانند.

در قرن بیستم که جنبش عظیمی ‌در صنعت هنر و مد ایجاد شد کیف‌ها به اوج تکامل خود رسیدند و انواع کیف زنانه در دسترس عموم قرار گرفت. حضور زنان در جامعه، خود عامل اصلی تکامل صنعت کیف‌ها بود که موجب شدند ست کیف چند تیکه برای اولین بار تولید شود. امروزه در محیط‌های کاری و تبلیغاتی اکثر خانم‌ها کیف به دست هستند.

البته امروزه جنبه‌های زیباشناسی کیف‌ها، بیشتر از کاربردشان مورد توجه است. در قرن بیست و یکم، ست کیف و کفش به طور فزاینده‌ای اهمیت یافت و طراحان مشهوری در صنعت تولید ست کیف و کفش زنانه ظاهر شدند.

نکات جالب در مورد کیف

 

 

ست کیف چند تیکه را بشناسید!

 

کیف‌های زنانه برای موقعیت‌های مختلفی طراحی شده‌اند؛ بنابراین شما بر اساس نیازتان (روزمره، کاری، ورزشی، مهمانی) باید کیف موردنظر را خریداری کنید. کیف سه تیکه دخترانه، یکی از انواع کیف دخترانه است. شاید برایتان سؤال ایجاد شود که منظور از ست چیست؟ یا اینکه کیف چند تیکه یعنی چه؟

ست کیف زنانه، مجموعه‌ای از چند کیف زنانه است که با یکدیگر شباهت ظاهری دارند و در واقع ست هستند! این مجموعه می‌تواند شامل کیف دستی، کیف کمری، کیف پول، کیف دوشی، کیف مجلسی، کوله پشتی و کیف پاسپورتی باشد.

این کیف‌ها از نظر طرح و جنس همانند هم هستند، اما از نظر اندازه  و مدل متفاوت هستند. فروشگاه‌های متنوعی اقدام به فروش انواع ست کیف کرده‌اند، اما نکته مهم این است که نیاز شما چیست و کدام فروشگاه نیاز شما را از همه لحاظ برطرف می‌نماید.

ست کیف چند تیکه را بشناسید

 

در مورد طراحی ست کیف چند تیکه چه می‌دانید؟

 

کیف سه تیکه زنانه ممکن است در هر طرحی وجود داشته باشد. در واقع این موضوع به خلاقیت طراح کیف بستگی دارد. برخی افراد کیف‌هایی با طرح شلوغ می‌پسندند. مثلا طرح ال وی یک طرح شلوغ است که با رنگ جذاب، مورد توجه افراد قرار می‌گیرد.

برخی افراد هم کیف‌هایی با طرح ساده و یا بدون طرح می‌پسندند. برای مثال کیف طرح سنگی، طرحی ساده دارد. اگر این کیف را با کفش اسپرت زنانه در استایلتان ست کنید، مطمئناً در جمع می‌درخشید!

ست کیف چند تیکه را می‌توان با هر استایلی ست کرد. فرقی ندارد استایل شما رسمی‌ و اداری باشد، ورزشی باشد یا مجلسی. چیزی که استفاده از این کیف را در موقعیت‌های مختلف متفاوت می‌سازد، جنس، مدل و رنگ آن است؛ بنابراین خانم‌هایی که در انتخاب کیف مناسب با استایل خود دچار مشکل هستند، با انتخاب ست‌های کیف شیک علاوه بر دادن جلوه‌ای ویژه به ظاهر خود، احساس راحتی را تجربه می‌کنند.

چرا که به یکباره هم کیف دستی را خریداری کرده‌اند، هم کیف پول و هم کیف دوشی و ... این موضوع خیال افراد را بابت تایمی‌ که باید برای هر خرید به صورت جداگانه بگذارند، راحت می‌کند.

طراحی ست کیف

 

استفاده از ست کیف چند تیکه در همه جا!

 

طراحی و مدل ست کیف‌ چند تیکه به گونه‌ای است که خانم‌ها فکر می‌کنند تنها در موقعیت‌های خاص قابل استفاده هستند. در حالی که به دلیل تنوعی که در جنس، طرح و مدل کیف ۳ تیکه به کار می‌رود، می‌توان از آن در همه جا استفاده کرد.

برای مثال در مهمانی‌ها به دلیل اینکه قرار است ساعات طولانی از کیف‌های دستی استفاده کنید، راحتی  استفاده از آن، از عوامل مهم در انتخاب کیف محسوب می‌شود. خرید ارزان کیف چند تیکه این امکان را فراهم آورده که کیف دستی آن، بندی با اندازه و جنس مناسب داشته باشد و فرد را در طول مهمانی خسته نکند.

خانم‌هایی که سرکار مجبورند رفت‌وآمد زیادی داشته باشند، به یک کیف برای حمل وسایل نیاز دارند که دست‌وپاگیر نباشد و با اندازه و فضای مناسب، نیاز وی را برطرف کند. از آنجایی که محیط رسمی ‌و اداری، کیف مجلسی و یا کوله پشتی را نمی‌پسندد، ست کیف دستی و کیف پول مناسب‌ترین و کاربردی‌ترین گزینه است.

وجود کیف کمری، پاسپورتی و یا کیف دوشی در ست کیف چند تیکه، برای افرادی که به ورزش علاقه دارند و برنامه پیاده‌روی را جزء برنامه‌های زندگی خود قرار داده‌اند، ضروری است. فردی که به پیاده‌روی می‌رود، معمولاً یک بطری آب و موبایل همراه خود دارد. قراردادن این وسایل در کیف کمری، پاسپورتی یا دوشی، ورزش را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند.

در قرارهای رسمی، داشتن یک ظاهر آراسته و شیک درصد موفقیت شما را بالاتر می‌برد. یکی از عواملی که باعث می‌شود شما یک ظاهر آراسته داشته باشید، انتخاب ست کیف چند تیکه مناسب است. کیف‌های دستی که بدون بند هستند و با انگشتان و کف دست نگه داشته می‌شوند، بهترین کیف برای قرارهای رسمی هستند. شما با خرید ست‌ های کیف شیک، می‌توانید این کیف دستی را تهیه کنید.

تابه‌حال برایتان پیش آمده که به مسافرت بروید ولی برای وسایلتان جا نداشته باشید؟ بهترین کیف‌های مسافرتی را می‌توانید در کیف سه تیکه مسافرتی پیدا و خریداری کنید. این کیف‌ها با فضای زیاد، سایز بزرگ و دوخت محکم، مناسب‌ترین انتخاب برای سفرهای طولانی و یا کوتاه هستند.

استفاده از ست کیف چند تیکه

 

از کدام ست کیف چند تیکه در کدام فصل استفاده کنیم؟

 

استفاده از ست کیف چند تیکه در فصل مربوطه می‌تواند چندین برابر زیبا جلوه کند. شاید این موضوع در نظر برخی افراد جالب باشد. مگر کیف را مناسب با فصل انتخاب می‌کنند؟ در جواب باید پاسخ بله بدهیم. در فصل بهار، مناسب‌ترین کیف، کیف دستی است.

کیف‌های بزرگ و راحت و در مقابل کیف‌های خیلی کوچک در بهار بسیار مناسب هستند. افرادی که زیاد در حیطه مد هستند و مدام دوست دارند به‌روز باشند، باید این نکته را بدانند که در فصل بهار، باید از راحت‌ترین پوشاک‌ها استفاده کرد.

کیف‌های دستی بزرگ، هم راحت هستند و هم با هر استایلی قابل ست‌شدن؛ بنابراین می‌توانند بهترین انتخاب در فصل بهار باشند. البته کیف دوشی دخترانه با دسته زنجیری هم می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

چرا که سایز کیف‌های دوشی معمولاً کوچک است و کیف‌های سایز کوچک هم برای بهار مناسب هستند. رنگ‌های مناسب برای ست کیف‌ چند تیکه مورد استفاده در فصل بهار، رنگ‌های ملایم و لطیفی چون کالباسی، شیری، آسمانی و ... هستند.

بهترین انتخاب برای تابستان، کیف رنگ روشن است. کیف دوشی، پاسپورتی و یا کیف‌های پاکت‌نامه‌ای به رنگ زرد، سبز یا قرمز روشن مناسب‌ترین ست کیف چند تیکه برای تابستان هستند. اگر می‌خواهید در این فصل، استایلی زیبا و متفاوت داشته باشید، از کیف‌هایی استفاده کنید که دارای یراق‌آلات هستند. این نوع کیف‌ها در تابستان بیشتر به چشم می‌آیند.

کیف زنانه سه تیکه پلنگی، اولین انتخاب برای فصل زیبای پاییز است. بیشترین رنگ‌هایی که در پاییز به چشم می‌آیند، رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز، عسلی، طیف رنگ قهوه‌ای روشن تا تیره هستند؛ لذا انتخاب ست کیف‌ چند تیکه با این طیف رنگ، مناسب‌ترین انتخاب برای یک تیپ پاییزی هستند.

البته این را مدنظر داشته باشد که  کیف‌های پاکت نامه‌‌ای امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. استفاده از کیف دوشی طلایی با دسته زنجیری همرنگ با کفش زنانه مجلسی طلایی در مهمانی‌های پاییزی بهترین انتخاب برای شما است.

خود را تصور کنید که در فصل زمستان کفش پاشنه بلند زنانه به پا دارید، پالتوی سفید به تن و یک کیف خزدار مشکی در دست گرفته و آماده بیرون رفتن هستید. بدون شک بهترین کیف برای فصل زمستان، کیف خزدار به رنگ تیره است.

کیف‌هایی که روکش شیشه‌ای و یا طلقی دارند نیز می‌توانند یک انتخاب زیبا برای استایل زمستانه باشند. چرا که روکش کیف، از خیس شدن آن جلوگیری می‌کند. این نوع کیف‌ها را می‌توانید در دسته‌بندی کیف دوشی و دستی شانی لند مشاهده کنید.

کدام ست کیف چند تیکه

 

 

کیف خود را متناسب با رنگ سال بخرید!

 

اولین سؤالی که خانم‌ها زمان بیرون رفتن می‌پرسند (چی بپوشم؟ چه رنگی بپوشم؟) است. با توجه به اینکه رنگ سال، طیف آبی تا بنفش را در برمی‌گیرد، بهترین انتخابی که می‌توانید از نظر رنگ ست کیف چند تیکه داشته باشید، رنگ آبی تا بنفش است.

البته این بدان معنا نیست که سایر رنگ‌ها نمودی ندارند. خیر! در صورتی که ترکیب رنگی را در استایل خود رعایت کنید، کیف شما هر رنگی که باشد، شیک و زیبا جلوه می‌دهد.

کیف متناسب با رنگ سال

 

 

کیف مشکی بخرم؟ یا ...

 

مشکی از پرطرف‌دارترین رنگ‌ها است، چرا که رنگ مشکی احساس قدرت و اعتمادبه‌نفس به فرد می‌دهد و رنگی است که قابلیت ست‌شدن با همه رنگ‌ها را دارد. خرید ست کیف چند تیکه به رنگ مشکی در فصل زمستان، یک انتخاب خارق‌العاده است.

در حالی که خرید همین کیف و همین رنگ در تابستان چندان زیبا جلوه نمی‌کند. هنگام خرید، یراق‌آلات موجود روی کیف را مدنظر داشته باشید. کیف ساده‌ای را در نظر بگیرید که از جنس چرم و به رنگ مشکی است. آیا شما این کیف را می‌پسندید؟

ست کیف مشکی

 

کیف طوسی

 

یکی از پرطرف‌دارترین رنگ‌های خنثی، رنگ طوسی است. همانند رنگ سفید و مشکی، رنگ طوسی و خاکستری نیز می‌توانند با اغلب رنگ‌ها ست شوند. برای افرادی که علاقه‌مند به رنگ‌های خنثی و ملایم هستند و در واقع رنگ‌های جیغ را دوست ندارند، طوسی بهترین گزینه است.

اگر سری به دسته‌بندی ست کیف چند تیکه شانی لند بزنید، کیف سه تیکه گوچی که شامل کیف دستی، کیف پاکت‌نامه‌ای و کیف پول است را مشاهده می‌کنید. ست‌کردن این کیف با نیم بوت زنانه برای یک روز زمستانی، یک استایل شیک برای شما به ارمغان می‌آورد. البته علاوه بر رنگ، به طرح کیف هم دقت کنید.

ست کیف طوسی

 

 

کیف قهوه‌ای

 

از دیگر رنگ‌های پرطرف‌دار، رنگ قهوه‌ای است. اگر توجه کرده باشید اکثر خانم‌ها برای تیپ اداری از رنگ قهوه‌ای استفاده می‌کنند. این رنگ، حس مسئولیت‌پذیری را افزایش داده و از این جهت در مکان‌های مرتبط بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترکیب رنگ قهوه‌ای تیره و عسلی روشن بسیار چشمگیر است. برای مثال، هنگام رفتن به محل کار در فصل تابستان، می‌توانید با صندل زنانه عسلی رنگ و کیف زنانه قهوه‌ای، استایلی زیبا برای خود رقم بزنید.

ست کیف قهوه ای

 

کیف سفید

 

معمولاً افرادی که روحیه ملایم و انعطاف‌پذیر دارند، به دنبال رنگ سفید می‌روند. این رنگ، متضاد رنگ مشکی و از روشن‌ترین رنگ‌ها است. خریدن کیفی به رنگ سفید، نشان از بهداشتی بودن شما و اهمیت به پاکیزگی دارد.

این رنگ انرژی مثبت به افراد می‌دهد و در واقع آرامش‌بخش است. البته این نکته را هم مدنظر داشته باشید که اغلب خانم‌های جوان به سراغ این رنگ می‌روند. خریدن ست کیف چند تیکه به رنگ سفید، یک انتخاب عالی برای خانم‌های جوان است‌.

ست کیف سفید

 

کیف کرمی‌

 

در دنیای مدرن و امروزی، معمولاً از کیف‌هایی به رنگ بژ، کرم، استخوانی، نباتی، شیری و ... به طور گسترده استفاده می‌شود. در واقع این رنگ‌ها، به گونه‌ای ازبین‌برنده استرس هستند و به همین دلیل کاربرد گسترده‌ای دارند. انتخاب یک کیف پاسپورتی چرم به رنگ کرمی ‌از بین کیف سه تیکه دخترانه، و ست‌کردن آن با کالج دخترانه به رنگ قهوه‌ای، استایل شما را برای ملاقات با دوستان، بی‌نظیر می‌کند.

ست کیف کرمی

 

با انواع ست کیف چند تیکه آشنا شوید

 

ست کیف زنانه در انواع مختلفی وجود دارد و به همین دلیل تنوع زیادی را می‌توان در ست کیف چند تیکه مشاهده کرد. برخی افراد فکر می‌کنند ست کیف امروزی به چند مورد ست کیف چند تیکه منتهی می‌شود که زیاد هم جالب نیستند. باید بگوییم که ست کیف دخترانه در انواع مختلفی وجود دارد.

ممکن است یک ست کیف چند تیکه شامل دو تیکه باشد، ممکن است شامل سه تیکه باشد یا ممکن است شامل ده تیکه باشد! این موضوع بستگی به انتخاب فرد دارد. از نظر اینکه تیکه‌ها چه نوع کیفی باشند هم، انواع ست‌ها با یکدیگر متفاوت‌ هستند.

مثلاً ممکن است کیف سه تیکه زنانه، شامل کیف کمری، پاسپورتی و دستی باشد یا ممکن است شامل کوله پشتی، کیف دستی و کیف پول باشد. کیف‌های موجود در یک ست‌ از نظر جنس، طرح و اندازه هم با یکدیگر شبیه و با ست دیگر تفاوت دارند.

از مزیت‌های ست‌ کیف‌ چند تیکه می‌توان به این اشاره کرد که شما کیف‌های مورد نیازتان را یکجا خریداری می‌کنید و در مواقع لزوم از آن استفاده می‌کنید. همچنین خرید چند کیف با یکدیگر هزینه را کاهش می‌دهد. در ادامه با انواع کیف سه تیکه دخترانه آشنا می‌شوید.

انواع ست کیف چند تیکه

 

کیف ۲ تیکه نگین‌دار

 

این ست کیف چند تیکه همان‌طور که از نامش پیداست، شامل ۲ تیکه می‌شود: یک کیف دستی و یک کیف پاسپورتی کوچک که می‌توان از آن به عنوان کیف پول استفاده کرد. طرح کیف ۲ تیکه نگین‌دار، به شکل لوزی‌های پشت سر هم است.

در قسمت جلویی این کیف، در محل اتصال رأس‌های لوزی، نگین وجود دارد. وجود این نگین‌ها زیبایی کیف را چند برابر کرده است. همچنین نام برند، در وسط آن قرار گرفته است. وجود یک حلقه در کناره‌های کیف، امکان اتصال کیف دستی را به واسطه مدبر به کیف پول برقرار می‌کند.

وجود سرزیپ همرنگ با نشان برند، ‌ هارمورنی زیبایی برای کیف ایجاد کرده است. اندازه این کیف تقریباً متوسط است و یک زیپ در پشت کیف نیز وجود دارد. کیف پاسپورتی یا کیف پول این ست، دارای یک زیپ است که فضای کوچکی دارد.

اگر دوست ندارید کیف پول را به کیف دستی متصل کنید، می‌توانید از بند موجود با این ست کیف چند تیکه استفاده کنید و کیف دستی را در شانه آویزان کنید. از این کیف زیبا برای بیرون رفتن، سرکار رفتن و قرار ملاقات‌های خانوادگی می‌توانید استفاده کنید.

همچنین ست‌کردن این کیف با روفرشی زنانه مجلسی که یراق‌آلاتی چون نگین دارد، بسیار زیبا است و یک استایل تابستانه به شما هدیه می‌دهد.

کیف 2 تیکه نگین دار

 

 

کیف سه تیکه گوچی

 

گوچی نشان معروف تجاری ایتالیایی است که به صنعت مد و چرم تعلق دارد. کیف سه تیکه گوچی شامل سه تیکه است: کیف دستی، کیف دوشی و کیف آرایشی. از کیف آرایشی این کیف سه تیکه زنانه، می‌توانید به عنوان کیف پول زنانه مجلسی سایز بزرگ نیز استفاده کنید. 

نام برند کیف که ترکیبی از حروف اول آن  ((G است، روی ست کیف چند تیکه قرار گرفته شده است. دوخت محکم این نوع کیف زنانه، موجب شده است که طرف‌داران زیادی داشته باشد.

به‌طوری‌که گوشه‌های پایینی کیف دستی را یک لایه دیگر به صورت مربعی و قسمت زیپ کیف دوشی را، یک لایه دیگر به صورت نوار پوشانده است. کیف دستی این ست، سایز بزرگ دارد و با یک بند اندازه متوسط، ظاهری جذاب به خود گرفته است.

کیف دوشی آن نیز، با بند بلند مناسب دخترخانم‌های جوان است. در مورد کیف آرایشی گوچی، باید بگوییم که بسیار ساده است اما به عنوان یک کیف آرایشی فضای مناسبی دارد. طرح هر سه کیف، طرح گوچی است. یعنی کل کیف را لوزی‌های کوچک پوشانده که در محل اتصال رأس‌ها، شکلی به صورت پاپیون طراحی شده است.

وجود این طراحی زیبا روی ست کیف چند تیکه، موجب شده است که کیف، مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گیرد و برای زیبا نشان‌دادن استایل مورد استفاده قرار گیرد.

ست سه تیکه گوچی

 

 

کیف 3 تیکه ال وی

 

این کیف همانند کیف 3 تیکه گوچی، شامل کیف دستی، کیف دوشی و کیف آرایشی است. از نظر ظاهر و دوخت، این کیف تقریباً تقلیدی از طرح گوچی است. یعنی در وسط کیف دوشی و کیف دستی، نام برند قرار گرفته است و گوشه‌های کیف دستی و بالای کیف دوشی با یک لایه دیگر محکم شده است.

همچنین کیف دستی این ست یک بند با اندازه متوسط و کیف دوشی یک بند با اندازه بلند دارد‌. اما طرح مخصوص این ست کیف چند تیکه، برند ال وی است. یعنی کلمه L و V به صورت ترکیبی نوشته شده و اطراف آن را دو نوع گل کوچک پر کرده است. کیف آرایشی و یا کیف پول ال وی هم با یک زیپ و طرح مخصوص ال وی، ظاهری شیک و ساده دارد.

ست 3 تیکه ال وی

 

 

کیف 3 تیکه سنگی

 

این ست جزء ست‌های کیف شیک است که طرف‌داران مخصوص خود را دارد. اگر به طور کلی نگاهی به این کیف‌ها بیندازید، می‌بینید که طرحی مشابه با طرح ال وی و یا گوچی دارند. ست کیف سنگی شامل یک کیف دوشی، کیف پولی و کیف دستی است.

نام برند در قسمت وسط کیف دوشی و دستی دوخته شده است. گوشه‌های پایینی کیف دستی و قسمت زیپ کیف دوشی با لایه دیگری محکم شده است. کیف دستی این کیف ۳ تیکه، بندی متوسط دارد. اما کیف دوشی با حلقه‌های کناری خود و یک مدبر به بند بلندی متصل می‌شود.

کیف پول چرم یا همان کیف آرایشی این ست کیف چند تیکه، از طرحی ساده برخوردار است. در آخر به طرح روی کیف اشاره می‌کنیم که سنگ مانند و قطعه‌قطعه است و زیبایی چشمگیری به کیف بخشیده است.

کیف 3 تیکه سنگی

 

 

کیف سه تیکه مسافرتی

 

کیف‌های مسافرتی، معمولاً در اندازه‌های بزرگ تولید می‌شوند. بند متوسط متصل به کیف این امکان را فراهم می‌کند که به راحتی بتوان کیف را جابه‌جا کرد. کیف سه تیکه مسافرتی، شامل سه تیکه کیف بزرگ است که ممکن است جیبی یا زیپی باشد. این کیف‌ها در طرح، رنگ و اندازه‌های مختلفی وجود دارند و خریدار بسته به نیاز خود می‌تواند خرید را انجام دهد.

کیف سه تیکه مسافرتی

 

 

کیف زنانه سه تیکه پلنگی

 

این ست، جزء بهترین ست کیف امروزی محسوب می‌شود که طرحی زیبا و خیره‌کننده دارد. طرح پلنگی روی کیف، موجب شده که خانم‌ها به آن علاقه بیشتری نشان دهند و اقدام به خرید ست کیف چند تیکه پلنگی کنند.

باید بگوییم که این ست نیز همانند کیف سه تیکه ال وی، شامل کیف دوشی، دستی و آرایشی است. این کیف‌ها دوخت محکم و ماندگاری دارند و به همین دلیل انتخاب بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش هستند.

طرح و رنگ این کیف، بسیار خیره‌کننده است. بدنه کیف رنگ نارنجی متمایل به قهوه‌ای دارد و طرح‌های پلنگی مشکی روی آن را پوشانده است. لایه‌هایی که به صورت چهارگوش در پایین کیف قرار گرفته‌اند، با بند کیف، مشکی و همرنگ هستند که موجب جذابیت بیشتر کیف شده است.

همچنین لایه‌ای که قسمت بالایی کیف دوشی را پوشانده است به رنگ مشکی است. نوع دیگری از این ست با زمینه سفید تولید شده که این مورد هم جذابیت مخصوص به خود را دارا است.

کیف زنانه پلنگی

 

 

قیمت ست کیف چند تیکه

 

یکی از عوامل مهم در خرید ست کیف چند تیکه، اطلاع از قیمت آن بر اساس عوامل مختلف است. اکثر افراد هنگام خرید اول به سراغ قیمت محصول می‌روند و اگر محصول ارزان بود، آن را خریداری می‌کنند.

در حالی که اگر کیفیت برای شما مهم باشد، اولین موضوعی که باید در مورد آن سؤال بپرسید، کیفیت محصول است. اگر کیف مورد پسند شما باشد، هزینه آن هر چقدر هم که باشد، پرداخت می‌کنید.

در قیمت یک کیف، جنس، برند، رنگ، اندازه، کیفیت، میزان و نوع یراق‌آلات، زیپی یا جیبی بودن و در نهایت تعداد تیکه‌ها دارای اهمیت است.

قیمت کیف ست چند تیکه

 

 

تأثیر جنس بر قیمت ست کیف چند تیکه

 

کیف‌ها معمولاً از جنس چرم هستند. اما با توجه به اینکه چرم در انواع مختلفی وجود دارد، قیمت‌ها متفاوت هستند، به همین دلیل توصیه می‌شود خرید را با یک فرد خبره انجام دهید که اطلاعات کامل در مورد انواع چرم داشته باشد.

اگر به دنبال یک کیف باکیفیت‌ هستید، چرم دانه ‌کامل را انتخاب کنید. در واقع مرغوب‌ترین نوع چرم، چرم دانه کامل است که دوام و استحکام بالایی دارد. این کیف‌ها با گذر زمان شکل بهتری به خود می‌گیرند.

اما اگر چرم ترکیبی را انتخاب کنید باید قید کیفیت و طول عمر بالا را بزنید. یک کیف چرم اصل، بو و رنگ طبیعی چرم را نیز دارا است.  به جز چرم، ممکن است کیف از پارچه تولید شده باشد.

کیف‌های پارچه‌ای نسبت به کیف‌های چرمی، ارزان‌تر هستند و در دنیای مدرن امروز، کاربرد کمتری دارند. ممکن است کیف‌ها ترکیبی از چرم و شیشه و یا ترکیبی از چرم و طلق باشند. قیمت این کیف‌ها علاوه بر چرم به قیمت شیشه‌ و یا طلق به‌کاررفته نیز بستگی دارد.

تاثیر جنس کیف بر قیمت ان

 

 

تأثیر برند بر قیمت ست کیف چند تیکه

 

امروزه هزاران برند مختلف در سطح جهان در صنعت تولید کیف فعالیت می‌کنند. زمانی که شما وارد بازار کیف می‌شوید، با شنیدن و دیدن این همه برند سرتان گیج می‌رود! فشن شوها و جشنواره‌ها هر ساله اقدام به انتخاب بهترین کیف‌ها و برندها می‌کنند.

برند‌های معتبر هر ساله پیشرفت کرده و جایگزین رقیب خود می‌شوند. در صورتی که ست کیف دستی و کیف پول از یک برند معتبر باشد، در قیمت آن تأثیر می‌گذارد. مثلاً برند شنل (Chanel) در مقابل برند ال وی، بسیار معروف‌تر است و قیمت بیشتری دارد.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که برند‌های خارجی قیمت بیشتری نسبت به برند‌های ایرانی دارند. چیزی که این برند‌ها را متفاوت می‌کند، کیفیت و ظاهر زیبا در کیف‌های تولیدی آن‌ها است.

تاثیر برند کیف بر قیمت ان

 

تأثیر رنگ بر قیمت کیف سه تیکه

 

هماهنگی رنگ بین کیف و استایل برای خانم‌ها از موضوعات مهم است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند رنگ کیف، تأثیری در قیمت نهایی آن ندارد. در حالی که این‌گونه نیست. معمولاً رنگ‌های پرطرف‌دار، قیمت بیشتری دارند. برای مثال کیف زنانه سه تیکه پلنگی با رنگ پلنگی، قیمت بیشتری نسبت به کیف پلنگی با رنگ سیاه و سفید دارد.

تاثیر رنگ بر قیمت کیف چند تیکه

 

 

تأثیر اندازه بر قیمت ست کیف چند تیکه

 

اینکه هر چقدر کیف سایر بزرگ‌تری داشته باشد، قیمت بیشتری دارد، کاملاً طبیعی است. چرا که برای تولید یک کیف با سایز بزرگ، مقدار بیشتری مواد اولیه مصرف شده است. هر چقدر هم میزان مواد اولیه بیشتر باشد، قیمت نهایی محصول بیشتر است.

در صورتی‌ که ست کیفی که انتخاب کرده‌اید، تعداد تیکه‌های بیشتری داشت، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. برای مثال ست کیف سه تیکه ارزان‌تر از ست کیف پنج تیکه است.

تاثیر اندازه کیف بر قیمت ان

 

 

تأثیر کیفیت بر قیمت کیف سه تیکه

 

چیزی که در وهله اول در انتخاب یک کیف اهمیت دارد، ظاهر آن است. اگر شما یک کیف با دوخت تمیز را ببینید، متوجه کیفیت بالای آن می‌شوید و اینجاست که خرید را بدون چون و چرا انجام می‌دهید.

دوخت تمیز کیف، ظاهر کیف را زیبا نشان می‌دهد و استحکام کیف را بالا می‌برد. قبل از خرید به نوع دوخت نگاه کنید که کاملاً صاف و محکم باشد. این همان چیزی است که خریدار به دنبال آن است.

تاثیر کیفیت بر قیمت کیف

 

تأثیر میزان و نوع یراق‌آلات بر قیمت ست کیف چند تیکه

 

یراق‌آلات از بخش‌های اصلی یک کیف هستند. وجود یراق‌آلات باعث می‌شود که کیف از حالت ساده خود بیرون آمده و ظاهری زیباتر داشته باشد. حال هر چقدر این یراق‌آلات شیک‌تر باشند، جنس بهتری داشته باشند و در واقع رنگ ثابت باشند، بر قیمت نهایی کیف بیشتر تأثیر می‌گذارند

پس قبل از خرید، حتماً یراق‌آلات را مورد بررسی قرار دهید. حواستان به زیپ‌ها، سگک‌ها، قفل‌ها و اتصالات فلزی باشد و در صورتی که خرید آنلاین انجام می‌دهید، عکس را زوم کنید و اطلاعات را به طور کامل مطالعه کنید.

تاثیر قیمت یراق الات بر قیمت کیف

 

 

تأثیر زیپی یا جیبی بودن بر قیمت ست کیف چند تیکه

 

از دیگر عوامل مهم در قیمت کیف‌ سه تیکه، جیبی یا زیپی بودن آن است. زیپ‌های باکیفیت، قیمت بالایی دارند و در نتیجه قیمت این زیپ‌ها به قیمت نهایی کیف اضافه می‌شود.

از سمتی برای جیب‌ها مقدار بیشتری پارچه یا چرم استفاده می‌کنند؛ بنابراین در صورتی که مشاهده کردید دو کیف مشابه هم که تنها تفاوتشان در زیپ و جیب‌ است، بدانید که تفاوت قیمت به همین دلیل است.

کیف جیبی یا کیف زیپی

 

 

چه ملاک‌هایی برای خرید ست کیف چند تیکه چرمی وجود دارد؟

 

خانم‌ها در انتخاب یک کیف ۳ تیکه، پس از توجه به ظاهر، به سراغ جنس آن می‌روند. معمولاً جنس کیف انتخابی، چرم است. شاید بپرسید چرا چرم؟ چرم متریالی ارزشمند است که دوام، کیفیت و طول عمر بالایی دارد.

امروزه بازار به تنوع در تولید کیف نیاز دارد و این تنوع‌طلبی موجب شده که بازار پر از کیف‌های چرم با طرح‌های متنوع شود. البته این تنوع گاهی خانم‌ها را سردرگم می‌کند. مثلاً صدها ست کیف امروزی با جنس چرم و کیفیت خوب را در یک فروشگاه می‌بینید و نمی‌دانید کدام یک را خریداری کنید.

نکته اول این است که کارخانه تولیدی چرم را بشناسید. در صورتی که این کارخانه و یا برند، سابقه طولانی داشته باشد، مسلماً برندی معتبر است و محصولات آن نیز باکیفیت هستند. شما می‌توانید ملاک‌های خود (کارخانه تولیدی چرم، نام برند، اندازه کیف موردنظر، چند تیکه‌ بودن ست، رنگ کیف، طرح کیف، نوع دوخت، نوع کیف و...) را به فروشنده بگویید تا شما را راهنمایی کند.

ملاک های خرید کیف چند تیکه

 

 

ست کیف چند تیکه را با ارزان‌ترین قیمت بخرید

 

یکی از موضوعاتی که در زندگی روزمره به آن توجه ویژه می‌شود، خرید است. خرید یک پروسه بسیار مهم است که قوانین مخصوص به خود را دارد و در صورتی که هوشمندانه عمل کنید، در آخر به نفع شما تمام می‌شود.

اولین نکته در خرید، نوع خرید است؛ اینکه خرید حضوری انجام می‌شود یا اینترنتی. امروزه خریدهای اینترنتی، طرف‌داران بیشتری دارند، چرا که خرید اینترنتی هم برای خریدار و هم برای فروشنده سود می‌رساند.

برای خرید ارزان کیف چند تیکه وارد فروشگاه شانی لند شوید، محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفار‌شتان را نهایی کنید و اطمینان داشته باشید که محصول را در مدت زمانی کوتاه درب منزل دریافت می‌کنید.

خرید اینترنتی به همین آسانی است! هم در وقت، هم در انرژی و هم در هزینه صرفه جویی می‌شود. یعنی دیگر نیازی نیست که برای رفتن به فروشگاه حضوری، هزینه‌ای پرداخت کنید و تایم خاصی اختصاص دهید.

ست کیف با ارانترین قیمت

 

 

شانی لند، بهترین فروشگاه کفش و کیف

 

انجام یک خرید مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که کالاهای باکیفیت و متنوع را با قیمت مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن عرضه کند. شانی لند فروشگاه کیف و کفش است که با ارائه انواع کفش و کیف، مخاطبان بسیاری را به خود جذب نموده است.

یکی از مواردی که باعث تمایز این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی شده است، به‌روز بودن محصولات است. از آنجایی که دنیای مد همواره در حال تغییر است، شما می‌توانید به‌روزترین ست کیف چند تیکه را از این فروشگاه بخرید.

تنوع در طرح، رنگ، جنس و اندازه کیف و کفش‌های این فروشگاه، موجب شده که افراد با هر سلیقه‌ای بتوانند خرید را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. علاوه بر وب‌سایت شانی لند، کانال تلگرام و پیج ‌اینستاگرامی‌ در اختیار کاربران قرار دارد تا بتوانند به راحتی کیف و کفش مورد نظر خود را متناسب با یکدیگر انتخاب کنند.

شانی لند با دارا بودن کیف و کفش‌هایی با قیمت کم، این امکان را برای مخاطبان ایجاد کرده که بتوانند با هر میزان بودجه‌ای، سفارش کفش زنانه و سفارش ست کیف زنانه خود را ثبت کنند.

شانی لند بهترین فروشگاه کیف و کفش

 

سخن پایانی

 

کیف جزء نیازهای اصلی خانم‌ها و کامل‌کننده استایل آن‌ها است؛ بنابراین در خرید آن باید به نکات دقت کافی شود و تمامی‌ شرایط در نظر گرفته شود. حال که تا پایان مقاله با ما همراه بودید، سری به کمدتان بزنید و ببینید جای کدام کیف در کمد خالی است. بهترین ست کیف چند تیکه را از شانی لند بخرید و تجربه یک خرید عالی را برای خود ثبت کنید.

 

نمایش بیشتر