کالج

مرتب سازی:
  • پیشفرض
  • کمترین قیمت
  • بیشترین قیمت
  • جدیدترین قیمت
  • بیشترین تخفیف
  • بیشترین فروش
محصولات موجود
375,000 تومان
375,000 تومان
290,000 تومان
290,000 تومان
189,000 تومان
198000 تومان 189,000 تومان
289,000 تومان
298000 تومان 289,000 تومان
279,000 تومان
298000 تومان 279,000 تومان
279,000 تومان
298000 تومان 279,000 تومان

صحفه قبل

کفش کالج زنانه و دخترانه

 

یکی از انواع کفش‌ زنانه که انتخاب بیشتر مشتریان است، کالج زنانه است. این مدل کفش‌ها به دلیل راحتی زیادی که ایجاد می‌کنند، در مکان‌های مختلفی مانند: سرکار، بیرون، دانشگاه و مدرسه، مهمانی و ... استفاده می‌شوند. این در حالی است که انتخاب انواع کفش کالج زنانه در فصل‌های تابستان و بهار که جو هوا مساعدتر است، نقش تأثیرگذاری را بر روی پوشش هر فردی خواهد داشت.

در ابتدای ظهور کفش کالج زنانه، آن‌ها در یک مدل کلاسیک و رنگ به‌خصوصی تولید می‌شدند؛ همین دلیل کاربرد آن‌ها را نیز محدودتر ساخته بود. اما امروزه بازار شاهد تنوع در مدل‌های کفش کالج دخترانه، کالج زنانه مجلسی، کالج زنانه شیک و ... در رنگ‌های مختلفی است. همین امر انتخاب آن‌ها را برای خرید نیز دشوار کرده است.

کفش کالج زنانه

 

 

ویدیو : کفش کالج زنانه

 

 

 

کفش کالج زنانه

 

طراحی کفش‌ کالج زنانه معمولاً به‌صورت کفش‌هایی بدون بند با پاشنه‌های کوتاه و تخت و همچنین ساق‌های بسیار کوتاهی هستند؛ به‌طوری‌که قد کفش روی مچ یا پایین‌تر از آن قرار می‌گیرد. بدین صورت طراحی کفش کالج منجر به هماهنگی آن با بسیاری از استایل‌ها برای هر مکانی و برای هر شخصی مخصوصاً زنان شده است.

همان‌طور که اشاره شد، می‌توان این مدل کفش‌ها را تقریباً با هر استایلی ست کرد. فرقی ندارد برای استایل رسمی و اداری بخواهید آن را امتحان کنید و یا برای مجالس. تنها جنس، مدل و رنگ یک کفش کالج زنانه است که آن را برای هر موقعیتی متفاوت می‌سازد.

بنابراین خانم‌هایی که با کفش پاشنه بلند زنانه مشکل دارند و همچنین طرف‌دار پوشیدن انواع صندل زنانه نیز در استایل خود نیستند، با انتخاب انواع کفش کالج زنانه نه‌ فقط جلوه‌ای ویژه به‌ظاهر خود و همچنین لباس‌های خود می‌بخشند؛ بلکه می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکلی مدت‌زمان زیادی را نیز با آن‌ها صرف کنند.

کفش کالج زنانه

 

کاربردهای کفش کالج دخترانه

 

باتوجه‌به نوع طراحی و مدل‌ این نوع کفش‌ها، شاید تصور شود که این کفش‌ها فقط برای روزهای تابستانی استفاده می‌شود. این در حالی است که به دلیل تنوعی که در جنس کفش کالج زنانه به کار می‌رود، آن را به کفشی مناسب برای روزهای بهاری و پاییزی و حتی زمستانی بدون بارش، تبدیل کرده است.

در مهمانی‌ها نیز به دلیل آنکه قرار است ساعات طولانی از کفش استفاده شود، عبور جریان هوا و خنکی از عوامل مهم در انتخاب کفش محسوب می‌شوند. کفش‌های کالج این امکان را فراهم می‌آورند که با جریان یافتن هوا، از عرق کردن جلوگیری کنند.

افزون بر آن خانم‌هایی که در سرکار مجبور هستند، رفت‌وآمد زیادی داشته باشند و یا به دلیل ماهیت محیط اداری که زیاد کفش پاشنه‌دار زنانه را نمی‌پسندد، کالج‌های دخترانه در طرح‌ها و مدل‌های رسمی و کلاسیک از کاربردی‌تری کفش‌ها برای آنان خواهد بود.

یکی دیگر از کاربردهای این نوع کفش‌ها، استفاده از آن به‌عنوان جایگزینی برای کفش‌ اسپرت دخترانه است. به دلیل راحتی در هنگام راه‌رفتن با کالج دخترانه، برخی از افراد ترجیح می‌دهند به‌جای کفش اسپرت زنانه مخصوصاً در روزهای گرم سال از آن استفاده کنند.

کاربردهای کفش کالج زنانه

 

رنگ‌های کالج‌

 

ازآنجایی‌که اکثر زنان به هماهنگی میان لباس و کفش اهمیت زیادی می‌دهند، رنگ‌ها نقش مهمی را در انتخاب و خرید هر نوع کفشی خواهند داشت. تنوع در رنگ‌های تولیدی کفش‌های کالج، باعث شده است که خانم‌ها بنا بر هر موقعیت و کاربردی که مدنظر دارند، خرید کفش کالج زنانه را تجربه کنند.

رنگ های کفش کالج

 

رنگ‌ سفید

 

کالج سفید می‌تواند با هر استایلی و همچنین رنگ‌های دیگری که در مابقی آیتم‌های پوشش به‌کاررفته است، به‌راحتی هماهنگ شود. به همین دلیل انتخاب رنگ سفید این نوع کفش‌ها، نیاز هر فردی را با هر شرایطی که داشته باشد می‌تواند رفع کند.

کفش کالج سفید

 

رنگ‌ قهوه‌ای

 

رنگ قهوه‌ای یکی از رنگ‌هایی است که برای ست‌کردن کفش کالج  با استایل اداری بسیار متناسب خواهد بود. افزون بر آن نیز رنگ قهوه‌ای را بیشتر برای کالج زنانه مجلسی برای نشان‌دادن ظاهری کلاسیک و همچنین وقار و زنانگی، به کار می‌برند.

کفش کالج قهوه ای

 

کالج مشکی

 

رنگ مشکی همیشه از محبوب‌ترین رنگ‌هایی است که برای کفش انتخاب می‌شود؛ زیرا با هر استایلی ازجمله اداری، رسمی، کلاسیک، مجلسی و ... قابلیت هماهنگی را دارد. علاوه‌برآن برخی معتقدند نسبت به رنگ‌های دیگر، دیرتر ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهند.

کفش کالج مشکی

 

کالج رنگی

 

طیف رنگ‌های نود یا کلاسیک دیگر تنها در تولیدات این نوع کفش‌ها به کار نمی‌روند. تولید کالج‌ دخترانه رنگی این فرصت را برای افرادی که خواهان استفاده از این آیتم و درعین‌حال تناسب میان رنگ‌های استایل خود نیز هستند، فراهم آورده است. همچنین کالج‌هایی با رنگ‌های شاد می‌تواند مختص استفاده در میهمانی‌ها و مجالس باشد.

کفش کالج رنگی

 

رنگ‌های ترندی

 

انواع کالج‌های تولیدی بر اساس رنگ سال نیز انتخاب زنانی است که همیشه به‌دنبال‌داشتن استایلی به‌روز و بر اساس مد هستند. باوجود تولید و عرضه کالج‌هایی با رنگ‌های سال، خانم‌ها نگرانی از بابت ست‌کردن استایل خود نخواهند داشت.

کفش کالج رنگ ترند

 

 

انواع مدل‌های کالج‌های دخترانه

 

در چندین سال اخیر محبوبیت استفاده از کالج در میان دختران افزایش‌یافته است. این امر باعث شده است که در تولیدات این نوع کفش‌ها بیشتر از گذشته تنوع در جنس و رنگ و همچنین مدل دیده شود. در دسته دیگر از مدل‌های کفش‌های کالج جدایی از تنوع در جنس و مدلی که دارند، ملزومات تزئینی اضافی مانند: پاپیون، منگوله، دکمه، نشانه‌های یک برند و ... که بر روی آن‌ها قرار داده می‌شود نیز، در این تفاوت نقش داشته است. به همین دلیل است که انتخاب کفش کالج، جوابگو هر نوع سلیقه‌ای شده است.

انواع کالج های زنانه

 

کفش کالج منگوله‌دار

 

یکی از قدیمی‌ترین نوع کالج زنانه‌ای که در سال‌های گذشته تنها مدل موجود در بازار بود، کالج‌هایی با یک منگوله بر روی آن‌ها بود. این نوع کالج‌ها باتوجه‌به جنس ضخیمی که دارند، یکی از بادوام‌ترین و درعین‌حال راحت‌ترین کالج‌های شناخته شده است.

وجود این منگوله به‌عنوان تزئینی در ظاهر این کفش، آن را از سادگی درآورده است و همچنین قابلیت ست‌شدن با هر نوع پوشش و استایلی را فراهم آورده است.

کالج زنانه منگوله دار

 

 کالج پنی

 

در ساختار این نوع، یک نوار و تسمه بزرگ و پهنی در قسمت بالایی به کار برده‌اند که همین باعث شده است تا این نوع کفش از سایر کالج‌های زنانه متفاوت‌تر دیده شود. ساختار استفاده شده در این کفش، آن را به کالجی راحت تبدیل کرده است.

کالج پنی مشکی یک ظاهر غیررسمی را برای هر شخصی ایجاد می‌کند ولی می‌توان به‌تناسب بقیه عناصر پوششی، از آن‌ها برای مراسم‌های رسمی نیز استفاده کرد.

کالج زنانه پنی

 

کالج طرح‌دار

 

شکل و ساختار این نوع کالج دخترانه همانند کالج‌های عادی است؛ با این تفاوت که بر روی آن‌ها طرح‌های متنوعی چاپ شده است که نه‌تنها ظاهر آن‌ها را از سادگی بیرون آورده است؛ بلکه مطابق سلیقه نوجوانان نیز درآورده است. این مدل از کالج‌های دخترانه از جدیدترین کفش‌های کالجی است که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده است.

کالج زنانه طرح دار

 

کالج ایتالیایی

 

به دلیل ساختار کالج ایتالیایی، این کفش به‌عنوان کفش اسپرت زنانه راحت نیز در نظر گرفته می‌شود. آن هم به این دلیل است که در عین راحتی که کالج‌های ایتالیایی دارند، به دلیل آنکه قسمت تزئینی آن عرض کمتری دارد و تنها یک سگک روی آن قرار دارد، انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان به تیپ اسپرت خواهد بود.

کالج زنانه ایتالیایی

 

کالج قایقی

 

بر روی این مدل کفش‌های کالج تزئیناتی شبیه ریش‌ریش قرار دارد که یک زنگوله‌ای نیز به همان قسمت متصل شده است. دوخت سرتاسری که زیبایی خاصی به این کفش بخشیده‌ است نیز یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نوع کالج‌های زنانه است. کالج قایقی بیشتر مخصوص هوای گرم است و معمولاً بدون استفاده از جوراب آن را می‌پوشند. این نوع به لحاظ وزنی نیز سبک است و انعطاف خوبی برای قدم‌زدن دارد.

کالج زنانه قایقی

 

کالج بنددار

 

همان‌طور که در قبل به آن اشاره شد، کالج‌ها نوعی کفش‌های بدون بند هستند. این در حالی است که ممکن است در هنگام خرید کفش کالج نیز کالج‌ زنانه بنددار به چشم بیابند. البته که این بندها مانند بندهای کفش‌های معمولی نیستند و بیشتر جنبه تزئینی و ظاهری دارند.

کالج زنانه بنددار

 

قطعه اسبی

 

نام‌گذاری این مدل از کالج‌های زنانه پیشینه تاریخی دارد. برندی که ساخت کفش‌های کالج را به خط تولید خود اضافه کرد، نماد اسب را که مخصوص به خود بود را در بالای کفش‌های کالج و راحت کلاسیک قرار داد.

این در حالی است که این کالج‌های زنانه همچنان همانند سایر کالج‌های دیگر راحت و زیبا هستند. کفش کالج قطعه اسبی برای خانم‌های جوان و اهل مد نیز انتخاب بسیار مناسبی است.

کالج زنانه قطعه اسبی

 

کالج راحتی

 

این نوع کفش‌ها که به‌عنوان کالج‌های راحتی شناخته می‌شوند، عموماً از جنس جیر باکیفیت تولید می‌شوند. این کفش‌ها به دلیل آنکه راحت و همه‌کاره هستند، حالتی غیررسمی‌تری دارند که برای استفاده روزمره مناسب هستند. بااین‌حال در این کفش‌ها باوجود دوخت زیبا در قسمت جلو و رویه‌ای آن، همچنان زیبایی ظاهری ویژه‌ای دارد.  

معمولاً کالج‌های راحتی به دلیل کاربردی که دارند، در دو رنگ قهوه‌ای و نیز سرمه‌ای تولید می‌شوند که طرف‌داران زیادی خواهند داشت.

کالج زنانه راحتی

 

کالج‌های بلژیکی

 

از مدرن‌ترین و جدیدترین دسته کالجی که امروزه در بازار وجود دارد، کالج‌های بلژیکی است. این نوع کالج‌ها به نحوی بسیار خاص و منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند. ساختار آن به این‌گونه است که زبانه این کفش حالتی کمان مانند دارد که به بدنه آن چسبیده و همچنین نسبت به سایر انواع کالج‌ها کمی کشیده‌تر است. همانند انواع دیگر نیز روی آن‌ها یک‌شکل منگوله که حالت پاپیونی نیز قرار دارد که به خاص‌تر شدن آن کمک کرده است.

کالج زنانه بلژیکی

 

 

جنس کفش‌های کالج

 

همان گونه که ذکر شد، زنان این روزها کفش کالج را برای تمامی موقعیت‌ها استفاده می‌کنند. بااین‌حال به‌منظور تناسب در ظاهر و استایل که از قضا برای هر خانمی نیز اهمیت دارد، ضروری است که در خرید کالج زنانه، در کنار عواملی نظیر: شکل ظاهری، رنگ و مواردی که قبلاً به آن اشاره شد، جنس را نیز در نظر گرفت.

ممکن است بسیاری از افراد به این موضوع دقت نکرده باشند؛ اما تفاوت در جنس یکی از معیارهایی است که کفش را برای موقعیت‌های مختلف به دلیل هماهنگی که با استایل ایجاد می‌کند، متمایز می‌سازد. افزون بر آن طول عمر و همچنین زیبایی ظاهری نیز تحت‌تأثیر تمایز در جنس کالج‌های تولیدی زنانه قرار می‌گیرند.

 ازآنجایی‌که کفش‌های کالج برای هر زمانی و در هر فصلی استفاده می‌شود؛ بنابراین در جنس‌های متنوعی به تولید و عرضه آن می‌پردازند. اکثر کفش‌ کالج زنانه در جنس‌های چرم، نبوک، ورنی و جیر تولید می‌شوند. 

جنس کفش های کالج

 

کالج زنانه چرمی

 

کفش‌های کالج چرمی چه مصنوعی و چه طبیعی همیشه طرف‌داران خود را دارد؛ زیرا جذابیت خاصی به کالج‌های زنانه برای هر نوع کاربردی می‌دهد. چرم اصلی معمولاً در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای وجود دارد که به دلیل تولید کفش‌های کالج چرمی طبیعی در این دو رنگ غالب و همچنین طرح‌های مینیمال و ساده‌ای که دارند، در انواع موقعیت‌های رسمی و غیررسمی قابلیت استفاده را خواهند داشت.

کالج‌های چرم مصنوعی دخترانه به دلیل آنکه در انواع رنگ‌ها وجود دارند، با انواع لباس‌های پارچه‌ای، کت‌وشلوار، جین، اسپرت و ... به‌راحتی ست می‌شوند؛ بنابراین با به‌کاربردن آن‌ها، هیچ ناهماهنگی در استایل به وجود نمی‌آید.

علاوه‌برآن جنس چرم طبیعی باعث ماندگاری زیادی در کفش‌ کالج زنانه می‌شود؛ زیرا پس از کثیف شدن با یک دستمال مرطوب به‌سرعت تمیز می‌شوند و هیچ مشکلی در ظاهر ابتدایی آن‌ها ایجاد نمی‌شود. بااین‌حال کالج چرم مصنوعی نیز ظاهری زیبا را دارد؛ اما ماندگاری آن به نسبت کم‌تر خواهد بود.

کالج زنانه چرمی

 

کالج زنانه پلاستیکی

 

کفش‌های کالجی که از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند، تنها به دلیل سبک‌وزنی آنان برای پیاده‌روی توصیه می‌شوند. بااین‌حال جنس پلاستیک ماندگاری زیادی را پشتیبانی نخواهد کرد و همچنین در زمان کوتاهی در صورت نپوشیدن جوراب احساس گرما و عرق شدیدی ایجاد می‌شود.

کالج زنانه پلاستیکی

 

کالج زنانه از جنس نبوک

 

نبوک نوعی چرم است که از قسمت رویی پوست حیوان به دست می‌‌آید و فرایند متفاوتی را نسبت به آماده‌سازی دیگر چرم‌ها دارد. به دلیل جنس و ظاهر نبوک، عمدتاً افرادی که سلیقه خاصی در انتخاب کفش دارند و می‌خواهند استایل منحصربه‌فردی را داشته باشند، کفش کالج نبوک را انتخاب می‌کنند.

کفش‌ کالج نبوک بیشتر برای تیپ‌های اسپرت و نیمه‌رسمی مناسب است؛ البته بعضی از مدل‌های آن که در رنگ‌های متفاوتی ساخته می‌شود‌ نیز قابلیت ست شدن با یک استایل مجلسی را هم خواهند داشت.

کالج زنانه جنس نبوک

 

کالج ورنی زنانه

 

کفش کالج ورنی به دلیل ظاهر براق و درخشانی که دارد، لوکس بودن را به یک کفش کالج می‌بخشد. به همین دلیل بیشتر مناسب مراسم‌های رسمی است. مدل کالج‌ بلژیکی در کنار جنس ورنی می‌تواند یک انتخاب بسیار شیک برای زنان شیک‌پوش در مجلس‌های رسمی باشد.

این در حالی است که در مواقع دیگر نیز می‌توان از آن‌ استفاده کرد؛ زیرا در هر حالتی جلوه خاصی را به پوشش خانم‌ها می‌دهد. یکی از مزایا جنس ورنی تمیز شدن راحت و سریع آن است که در کنار نگهداری آسان آن، طول عمر استفاده مفید را نیز افزایش می‌دهد. به این معنا که ظاهر و آن درخشش اولیه آن همچنان باقی خواهد ماند.

بااین‌حال مانند هر کفش دیگری باید در برابر اجسام تیز و برنده از آن مراقب کرد؛ زیرا در صورت اصابت با اجسام تیز، خراش‌ها روی کالج‌های ورنی بیشتر از جنس‌های دیگر به چشم می‌آیند.

کالج زنانه ورنی

 

کالج زنانه مخمل

 

کالج مخمل از کفش‌های کالج مخصوصی است که خانم‌هایی با استایل خاص و همیشگی به دنبال ست‌کردن آن در روزهای اولیه سرد سال هستند. رنگ‌های متنوع و حفظ زیبایی آن به دلیل امکان شستشوی راحت، آن را به یک انتخاب مناسب برای زنان خاص پسند تبدیل کرده است.

کالج زنانه مخمل

 

کالج جیر زنانه

 

کالج‌های جنس جیر بسیار مناسب فصل گرما و تابستان هستند و اغلب جنس رویه آن‌ها نرم هستند. در حال حاضر کالج جیر زنانه در رنگ‌های مختلف و انواع متفاوتی که در قبل ذکر شد، ساخته می‌شوند. به‌طوری‌که بسیاری از خانم‌ها می‌توانند استایل‌های رنگی تابستانه خود را با کالج جیر زنانه رنگی تکمیل کنند. 

کالج جیر به دلیل وزن سبکی که دارد و همچنین اگر کفی داخلی این کفش‌های کالج طبی باشد، گزینه‌های خوبی برای پیاده‌روی در بهار یا تابستان محسوب می‌شوند. بااین‌حال مراقبت از کالج زنانه جیر دقت بالایی می‌خواهد؛ زیرا گردوخاک یا پاک‌کردن لکه از روی این جنس به زحمت زیادی نیاز دارد.

کالج زنانه جیر

 

کالج‌های دخترانه پارچه‌ای

 

این نوع کالج‌های دخترانه با شکل و شمایل کفش‌های کالج معمولی اما از جنس پارچه‌هایی مانند جین و یا پارچه‌های باکیفیت و محکم طرح‌دار ساخته می‌شوند. این مدل کفش‌ها بیشتر برای نوجوانانی مناسب هستند که به دنبال تیپ‌هایی اسپرت و درعین‌حال کفش‌هایی راحت و خنک هستند.

کالج زنانه پارچه ای

 

 

قیمت کالج‌های زنانه

 

با خرید کفش کالج دخترانه، مشتری انتظار دارد که ارزش متناسبی را باتوجه‌به جنس کفش کالج پرداخت کند. قیمت انواع کفش کالج در بازار، بستگی به نوع جنس و کیفیت و برند آن دارد که تمامی این موارد رنج قیمت را تغییر می‌دهند.

این در حالی است که عرضه نوع کفش‌های تولید داخلی و کفش‌های کالج تولید خارجی در بازار ایران هم بر معیار قیمت تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل هرکدام از تولیدی‌ها و شرکت‌های مرتبط با تولید و عرضه کفش کالج، قیمت‌های متفاوتی را برای کالج‌های زنانه ارائه می‌دهند.

قیمت کالج زنانه

 

قیمت کالج دخترانه تولید داخل

 

بیشترین رقابت‌های تولیدات داخلی کالج‌های زنانه در تهران، تبریز و مشهد اوج گرفته است. نوع جنسی که برای تولید کفش کالج استفاده می‌شود، خود دارای کیفیت‌های متفاوتی است که قیمت‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. بسیاری از افراد از این نوع کفش‌ها در کاربردهای معمولی روزانه استفاده می‌کنند. به همین دلیل به دنبال خرید کفش کالج زنانه ارزان هستند تا هزینه متوسطی را برای آن‌ها صرف کنند.

به این منظور تنوع در کالج‌های میان‌رده‌ تولید داخلی بسیار دیده می‌شود. بدین صورت که بازه متوسط قیمت آن‌ها را می‌توان 300 تا 800 هزار تومان در نظر گرفت. این در حالی است که ظاهر و کیفیت جنس همانند چرم طبیعی می‌تواند این قیمت‌ها را به میزان قابل‌توجهی تغییر دهد.  

کالج دخترانه قیمت داخل

 

قیمت کالج دخترانه تولید خارج

 

دلیل آنکه برخی از زنان قصد دارند هزینه زیادی را برای یک کفش کالج پرداخت کنند، این است که آنان به ماندگاری و طول عمر بالای کفش‌ها باتوجه‌به کاربردی که مدنظرشان است، توجه دارند. به همین دلیل انتخاب آن‌ها می‌تواند کفش کالج چرمی زنانه درجه یک و باکیفیتی مانند چرم ایتالیایی باشد که در هر موقعیتی قابل‌استفاده باشد.

ظاهر زیبا، استحکام بالا و دوخت بسیار زیبایی که کالج زنانه تولید خارجی با مواد سازنده مرتبط با آن‌ها دارد، قیمت‌ کفش کالج را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. به همین ترتیب نمونه بازه قیمت کالج چرمی تولید خارجی می‌تواند بازه قیمتی متغیری از 1 میلیون تا 6 میلیون تومان داشته باشد.

کالج دخترانه خارج قیمت

 

 

خرید اینترنتی کالج زنانه

 

برای داشتن یک تجربه خوب خرید اینترنتی کالج دخترانه ضروری است که قبل از سفارش، به عواملی همچون: نوع کاربردی که از کفش انتظار دارید، جنس، سایز و عرض کفش و همچنین مهم‌ترین عامل؛ یعنی قیمت توجه شود. ازآنجایی‌که امکان امتحان کردن فیزیکی کفش‌ها در این شیوه خرید وجود ندارد؛ بنابراین زنان باید این موارد را با دقت بالایی در نظر بگیرند.

در کنار تمام این موارد در خرید کالج دخترانه به‌صورت آنلاین، اطمینان از اعتبار سایت فروشگاهی و اعتماد به آن جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

 خرید اینترنتی کفش کالج زنانه

 

خرید انواع کالج‌ها در شانی لند

 

شانی لند با ارائه انواع کفش‌های کالج ازجمله: کالج‌ زنانه بنددار، کالج زنانه مجلسی، کالج زنانه ترندی و شیک و ... در وب‌سایت فروشگاهی خود این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است که با هر قیمتی که مدنظر دارند، بتوانند کفش کالج دخترانه مناسب خود را باتوجه‌به مشخصات و کاربردی که می‌خواهند، انتخاب کنند. با‌این‌حال کاربران می‌توانند از طریق کانال تلگرام کفش زنانه و یا اینستاگرام کفش زنانه از میان تمام مدل‌های کفش زنانه قیمت مناسب، کفش کالج موردنظر خود را پیدا کنند.  

افزون بر کفش‌های کالج، در این سایت خرید کفش زنانه سایر محصولات در دسته کفش‌هایی از انواع دیگری همچون: نیم بوت زنانه، بوت دخترانه، کفش پاشنه بلند مجلسی، دمپایی روفرشی زنانه، دمپایی صندل زنانه، کفش پاشنه بلند دخترانه، روفرشی زنانه مجلسی و ... ارائه شده است. به همین ترتیب مشتریان می‌توانند در صورت نیاز در کنار مشاهده و خرید انواع کالج‌ها، با اطلاع از انواع قیمت کفش زنانه موجود در شانی لند، تجربه خریدی مطمئن را داشته باشند.

سایت شانی لند به دلیل تنوع بالا در رنگ، جنس و نوع در هر مدل از کفش‌ها به‌ویژه کفش‌های کالج، این امکان را برای خریداران کفش‌های زنانه به وجود آورده‌ است که بتوانند نیاز خود را به داشتن یک کفش باتوجه‌به آیتم‌های دیگر پوشش خود  و همچنین با قیمت‌های بسیار مناسب، تنها با جستجو در این سایت در کم‌ترین زمان رفع کنند.

این در حالی است که ممکن است برخی تصور کنند به دلیل قیمت‌های پایین، این نوع کفش‌ها کارایی و ماندگاری موردنظر را نخواهند داشت. باید یادآور شود که شانی لند به‌منظور دستیابی به هدف خود؛ یعنی توانایی خرید محصولات باکیفیت برای هر قشری، این شرایط را فراهم کرده است که تناسب میان قیمت‌ها را با کیفیت آن‌ها در حد منطقی و مطلوبی قرار دهد. بدین ترتیب امکان خرید هر نوع کفشی با طول عمر و کارکرد مناسبی را برای مشتریان در تولیدات خود برقرار ساخته است.

خرید کفش کالج در فروشگاه شانی لند

 

 

انواع محصولات دیگر شانی لند

 

هنگامی که کاربران به سایت شانی لند جهت خرید اینترنتی کفش زنانه کالج و یا انواع دیگر کفش‌هایی مانند: کفش زنانه مجلسی، کفش بوت زنانه، دمپایی زنانه و ... که در قسمت قبلی به طور کامل به آن اشاره شد، مراجعه کنند، متوجه می‌شوند که این وب‌سایت تنها برای سفارش کفش زنانه به‌صورت اینترنتی نیست؛ بلکه یک سایت خرید کیف زنانه نیز است.

بسیاری از خانم‌ها تمایل دارند هنگامی که یک کفش جدید می‌خرند، متناسب با کفش جدیدشان یک کیف هم بخرند. به همین خاطر انواع کیف زنانه جدید متناسب با هر سلیقه‌ای و همچنین مدل و طرح کفشی که خریداری شده در این سایت برای مشتریان ارائه شده است.

منظور آن است که به‌تناسب جنس آیتمی که خریداری شده است می‌توانند استایل خود را بسازند. به این معنا که اگر مشتری یک کفش کالج چرمی خریداری کند، به‌تناسب آن می‌تواند از انواع کیف پاسپورتی چرم، کیف مجلسی چرم، کیف پول چرم، کیف دستی چرم زنانه و کیف دوشی چرم زنانه برای تکمیل استایل رسمی خود استفاده کند.

این در حالی است که محصولاتی ازجمله: کیف پول زنانه ارزان، کیف دستی ارزان، کفش زنانه ارزان، کیف پاسپورتی ارزان و همچنین امکان خرید کیف دوشی ارزان نیز در شانی لند ارائه شده است تا هر فردی با هر میزان هزینه‌ای که در نظر دارد، بتواند کیف و کفش جدید خود را خریداری کند.

دختران نوجوان و جوانی که بیشتر تمایل به استفاده از آیتم‌های اسپرت در پوشش خود را دارند نیز می‌توانند با خرید انواع کوله‌پشتی دخترانه، کوله‌پشتی کوهنوردی، کیف دوشی زنانه، کوله‌پشتی زنانه و کیف دوشی دخترانه استایل موردنظر خود را بسازند.

این در حالی است که ممکن است برخی از افراد نتوانند این تناسب در آیتم‌های پوششی را به‌خوبی رعایت کنند و یا به دنبال آن باشند. اینجاست که شانی لند در این باره نیز راهکاری در میان محصولات خود ارائه داده است. در این سایت در دسته‌بندی ست‌ها، مشتریان شاهد انواع  ست 3 تکه کیف زنانه خواهند بود.

محصولات شانی لند

 

سخن پایانی

کفش‌‌های کالج زنانه با انعطاف‌پذیری بسیار بالا، ظاهر یکدست و جذابی که دارند، قابلیت ست‌کردن با استایل‌های متنوع را به‌راحتی ایجاد کرده‌اند. از این نوع کفش‌ها می‌توان در هر موقعیت و مکانی مانند مراسم‌های مختلف و مجالس رسمی نیز استفاده شود. این کفش‌ها به دلیل وزن پایینی که دارند، جزو کفش‌های راحتی به شمار می‌آیند که بسیاری از خانم‌ها حتی برای پیاده‌روی نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند. 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر