اسپرت و روزمره

مرتب سازی:
  • پیشفرض
  • کمترین قیمت
  • بیشترین قیمت
  • جدیدترین قیمت
  • بیشترین تخفیف
  • بیشترین فروش
محصولات موجود
367,000 تومان
367,000 تومان
348,000 تومان
419000 تومان 348,000 تومان
399,000 تومان
499000 تومان 399,000 تومان
339,000 تومان
399000 تومان 339,000 تومان
366,000 تومان
366,000 تومان
399,000 تومان
459000 تومان 399,000 تومان
369,000 تومان
409000 تومان 369,000 تومان
369,000 تومان
399000 تومان 369,000 تومان
399,000 تومان
409000 تومان 399,000 تومان
399,000 تومان
439000 تومان 399,000 تومان
368,000 تومان
368,000 تومان

صحفه قبل

 

انواع کفش اسپرت زنانه

 

در دنیای امروزی کفش زنانه اسپرت عضو ثابت کمد کفش هر خانمی است. این نوع کفش به دلیل طراحی خاص و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در انواع و مدل‌های مختلف آن وجود دارد، از محبوب‌ترین کفش‌هایی است که توسط بسیاری از خانم‌ها برای موقعیت‌های متنوعی ازجمله پیاده‌روی، خرید، ورزش و حتی مهمانی استفاده می‌شود.

کفش اسپرت زنانه

جذابیت در طراحی و مدل‌ انواع کفش اسپرت زنانه منجر شده است که این کفش‌ها قاب لیت سازگاری با هر نوع استایلی را داشته باشند. به این معنا که خانم‌ها می‌توانند تقریباً با هر پوشش و استایلی که در هر موقعیتی دارند، از یک جفت کفش اسپرت به‌تناسب رنگ و مدل برای تکمیل آن استفاده کنند.

 

 

 

 

ویدیو : کفش اسپرت زنانه

 

 

 

 

 


پادکست : خلاصه مقاله کفش اسپرت زنانه

 

 

کفش اسپرت و دلایل انتخاب آن توسط خانم‌ها

 

شاید بتوان گفت اصلی‌ترین کاربردی که یک کفش اسپرت زنانه ازنقطه‌نظر سلامتی دارد این است که به دلیل قرارگیری مناسب باتوجه‌به وضعیت پا و به‌وجودآوردن کمترین مشکل و ناراحتی در ساعات طولانی استفاده توسط خانم‌ها، راحتی این کفش‌ها است. بااین‌حال انتخاب نادرست این نوع کفش‌ها نیز می‌تواند تمام این دلایل را از بین ببرد.

به همین دلیل تنوع در مدل و رنگ‌های انواع کفش اسپرت زنانه بسیار به چشم می‌خورد که این امر باعث شده است که خانم‌ها متناسب با هر سلیقه، نیاز و کاربردی که انتظار دارند، بتوانند برای خود یک کفش اسپرت پیدا و خریداری کنند تا استایل منحصربه‌فرد و جذابی را توسط آن برای خود ایجاد کنند.

در گذشته خانم‌ها از کفش اسپرت تنها برای مواردی مانند پیاده‌روی، کوه و یا ورزش، آن هم به‌تناسب مدلی که داشتند، استفاده می‌کردند. این در حالی است که صنعت کفش امروزه شاهد آن است که این نوع کفش‌ها در اکثر موقعیت‌ها مانند: خرید، سرکار، بیرون رفتن، ورزش‌های به‌خصوص و حتی مهمانی و عروسی‌ها نیز کاربرد دارند و استفاده می‌شوند.

به‌عنوان عمده‌ترین دلیل خرید کفش‌های اسپرت زنانه می‌توان به ایجاد استایل و ظاهری شیک و آراسته و به طبع تأثیرگذار در اعتمادبه‌نفس و روحیه خانم‌ها در موقعیت‌های مختلفی که در آن قرار می‌گیرند، اشاره داشت که این مهم با انتخاب و خرید کفش اسپرت زنانه شیک ایجاد خواهد شد.

کفش اسپرت زنانه

 

رنگ‌های متنوع اسپرت‌های زنانه

 

رنگی که اسپرت زنانه دارد یکی از فاکتورهای مهم در کاربردی بودن و انتخاب آن‌ در هنگام خرید است. به همین ترتیب کفش اسپرت دخترانه در طیف رنگی بسیار متنوعی در بازار ارائه شده است تا خانم‌ها بنا بر خواسته خود آن را تهیه و استفاده کنند.

رنگ های متنوع اسپرت زنانه

 

رنگ مشکی

 

کفش اسپرت زنانه مشکی پراستفاده‌ترین رنگ در این نوع کفش‌ها است؛ زیرا در استایل‌های متنوعی مانند: بیرون، سرکار و مهمانی جلوه زیبایی از خود نشان می‌دهد. افزون بر آن اسپرت زنانه مشکی همانند رنگ‌های دیگر زود کثیف نمی‌شود و ظاهر اولیه خود را تا مدت‌ها استفاده درست حفظ می‌کند.  

کفش اسپرت رنگ مشکی

 

رنگ سفید

 

کفش اسپرت زنانه سفید از آن دسته محصولاتی است که قابلیت ست‌شدن با انواع آیتم‌ها و هر رنگ و مدلی در استایل‌های مختلف را فراهم آورده است که این خود از دلایل محبوبیت اسپرت زنانه سفید است.

 همچنین پوشیدن کفش کتانی سفید استایلی بسیار مینیمال و شیک را در ظاهر خانم‌ها ایجاد می‌کند. این در حالی است تمیز نگه‌داشتن این رنگ نیازمند مراقبت‌های زیادی خواهد بود که همین باعث می‌شود برخی از خانم‌ها رنگ‌های دیگری را ترجیح دهند.

کفش اسپرت رنگ سفید

 

رنگ پاستیلی

 

کفش اسپرت با رنگ‌های پاستیلی مانند: صورتی، آبی و سبز، از محبوب‌ترین گزینه‌هایی هستند که دختران در فصل تابستان به‌تناسب رنگ‌های روشنی که در این فصل در استایل خود استفاده می‌کنند، انتخاب خواهند کرد. درجه سختی مراقبت و نگهداری از این کفش‌ها نیز به دلیل رنگ روشنی که دارند، همانند رنگ سفید است، اما نسبت به آن کمتر خواهد بود.

کفش اسپرت رنگ پاستیلی

 

رنگ‌های جیغ

 

اهمیت زیاد هماهنگی میان لباس و کفش در خانم‌ها از اصلی‌ترین دلایلی است که کفش‌های اسپرت در رنگ‌های متنوعی ازجمله قرمز، نارنجی، زرد، بنفش و ... تولید می‌شوند. این در حالی است که دختران باتوجه‌به هر آیتم رنگی در لباس خود برای هر موقعیتی به‌ویژه مهمانی و استایل‌های روزانه می‌توانند از یکی از رنگ‌های شاد کفش اسپرت دخترانه استفاده کنند.

کفش اسپرت رنگ جیغ

 

رنگ‌ ترند سال

 

خانم‌هایی که پیگیر اخبار مد هستند، همیشه می‌خواهند رنگ آیتم‌های پوشش خود را بر اساس رنگ اعلام شده سال انتخاب و ست کنند. به دلیل آنکه کفش‌های اسپرت در میان خانم‌ها از پرطرف‌دارترین نوع کفش‌ها است نیز تولید کفش‌های اسپرت در رنگ مشخص شده سال، خواسته این خانم‌ها را برآورده می‌سازد.

کفش اسپرت رنگ ترند سال

 

انواع جنس‌های به‌کاررفته در ساخت کفش زنانه اسپرت

 

علاوه بر رنگ، کاربرد و سلیقه، مهم‌ترین معیاری که در هنگام خرید یک کفش اسپرت خاص به دلیل استفاده در پیاده‌روی و یا ورزش‌های طولانی، باید در نظر گرفته شود، جنس مورداستفاده است که به نوبه خود دوام و هزینه آن را نیز تعیین می‌کند.

انواع جنس های کفش اسپرت زنانه

 

چرم

 

کفش اسپرت زنانه چرم به دلیل قابلیت ارتجاعی مناسب در هنگام راه‌رفتن و نگهداری دمای مطلوب در داخل کفش به‌تناسب فصل و درنتیجه تعریق کمتر از بهترین‌های کفش اسپرت زنانه‌ای است که در کنار زیبایی و ظاهر شیکی که دارد، دوام و راحتی بسیاری را نیز فراهم می‌کند.  

کفش اسپرت چرم زنانه

 

پارچه

 

کنترل دما و قابلیت جریان یافتن هوا درون کفش‌های اسپرت زنانه پارچه‌ای از برترین ویژگی‌های این جنس است. افزون بر آن در هنگام راه‌رفتن سریع یا دویدن نیز به دلیل آنکه این جنس نرم و انعطاف‌پذیر است، راحت‌ترین حالت را برای قرارگیری و حرکت پا ایجاد می‌کند.

کفش اسپرت زنانه جنس پارچه ایی

 

بوم

 

در اغلب کفش‌های کتانی به دلیل امکان ایجاد خلاقیت، انحصارطلبی و همچنین سازگاری با رنگ‌ها از بوم استفاده می‌شود. افزون بر تمام این موارد، شستشو و تمیزکردن آسان این جنس نیز یکی از عوامل محبوبیت استفاده آن در کفش‌های اسپرت دخترانه شده است.

کفش اسپرت بوم

 

لاستیک

 

کفش اسپرت زنانه لاستیکی یک کفش چهارفصل برای استفاده خانم‌ها است. این جنس کفش‌ها بیشتر برای دویدن و یا پیاده‌روی‌های طولانی‌مدت مناسب هستند؛ به این دلیل که استحکام به نسبت زیادی را خواهند داشت.

کفش اسپرت زنانه جنس لاستیک

 

فوم

 

این نوع ماده در تمام کفش زنانه اسپرت معمولاً استفاده نمی‌شود. به این معنا که امکان ترکیب با سایر جنس‌های معرفی شده را نیز دارد. بااین‌حال به دلیل سبک بودن وزن آن و داشتن سوراخ‌های ریز بر روی این جنس، یکی از بهترین جنس‌هایی است که می‌تواند برای رویه کفش اسپرت زنانه استفاده شود.

کفش اسپرت فوم

 

جین

 

کفش اسپرت دخترانه جین طرف‌داران خاصی را دارد که توانایی منحصربه‌فرد کردن کل استایل را فراهم می‌کند. سبکی، خنکی و قابلیت شستشوی آسان این جنس این امکان را فراهم آورده است که در کفش‌های اسپرت با کاربرد روزمره استفاده ‌شوند.

کفش اسپرت جین

 

چرم و پلاستیک مصنوعی

 

شکل ظاهری این جنس همانند کفش زنانه اسپرت چرم است؛ با این تفاوت که ماندگاری و طول عمر آن نسبتاً کم‌تر است. این در حالی است که قابلیت تولید کفش اسپرت دخترانه پلاستیکی یا چرم مصنوعی در رنگ‌های مختلف باعث شده است که همچنان از محبوب‌ترین کفش‌های اسپرت باشد.

کفش اسپرت  چرم و پلاستیک مصنوعی

 

انواع کفش‌های اسپرت زنانه از نظر کاربرد

 

خانم‌ها به‌اشتباه برای تمام فعالیت‌ها همانند پیاده‌روی و ورزش‌های مخصوص از عنوان کفش اسپرت استفاده می‌کنند. این در حالی است که باتوجه‌به تنوع در مدل و ساختار طراحی کفش اسپرت زنانه، هرکدام برای نوعی از فعالیت مناسب هستند. به همین دلیل خانم‌ها در کنار آشنایی با کارکرد و تناسب هرکدام از انواع کفش‌های زنانه اسپرت، می‌توانند باتوجه‌به سلیقه و خواسته خود آن‌ها را انتخاب و خریداری کنند.

کاربرد انواع کفش اسپرت زنانه

 

اسنیکر

 

یکی از معروف‌ترین نوع کفش اسپرت زنانه، مدل اسنیکر است که در میان اکثر خانم‌ها به کتانی نیز آن را می‌شناسند. این کفش‌ها به دلیل نرمی و راحتی مطلوبی که دارند، برای پیاده‌روی‌های معمولی و یا فعالیت‌های روزمره بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند.

افزون بر آن به دلیل مواد سازنده آن، کفش زنانه اسنیکر درعین‌حال که سبک و انعطاف‌پذیر است؛ دوام بسیار بالایی دارد. خانم‌ها با یک جفت اسنیکر بیشتر باید به دنبال داشتن یک استایل اسپرت باشند تا بتوانند نهایت هماهنگی را در پوشش خود برقرار کنند.

کفش اسپرت اسنیکر

 

کفش اسپرت لژ دار

 

کفش اسپرت زنانه لژ دار، یکی از مدل‌های پرطرف‌دار کفش‌های اسپرت است که اکثر خانم‌ها از آن برای پیاده‌روی، سرکار و بیرون رفتن استفاده می‌کنند. این نوع کفش‌ها در عین آنکه راحتی و نرمی یک کفش اسپرت را دارند؛ به دلیل داشتن لژ و ارتفاعی مطلوب در قدبلندتر نشان‌دادن آنان نیز نقش پررنگی را خواهند داشت. به همین دلیل در کنار استایلی اسپرت، استایل خاص زنانه نیز رعایت می‌شود.

کفش اسپرت لژدار

 

کفش اسپرت زنانه جورابی

 

همان‌طور که از نام این کفش‌ها پیداست، قسمت بالایی این کفش حالتی مانند جوراب معمولی دارد که به‌صورت کامل و محکم آن ناحیه را می‌پوشاند. ساختار کفش جورابی به‌گونه‌ای است که جزو کفش‌های اسپرت‌ جلوبسته زنانه محسوب می‌شود که آن را برای پیاده‌روی و دویدن بسیار راحت ساخته است. این مدل کفش به دلیل امکان جریان یافتن هوا، وزن سبک و همچنین قابلیت شستشوی راحت، یکی از بهترین نوع کفش تابستانی اسپرت زنانه شناخته می‌شود.

کفش اسپرت زنانه جورابی

 

کفش اسپرت پیاده‌روی زنانه

 

پیاده‌روی از آن دسته فعالیت‌هایی است که باید مناسب‌ترین کفش اسپرت زنانه راحت برای آن در نظر گرفته شود. محصولاتی که تحت عنوان کفش پیاده‌روی زنانه در بازار عرضه می‌شوند، در ساختار خود بالشتک‌هایی دارند که در قسمت‌هایی مانند پاشنه و یا جلوی پا که در هنگام راه‌رفتن بیشترین فشار بر روی آن‌ها وارد می‌شوند، قرار گرفته است.

کفش‌های مخصوص پیاد‌ه‌روی اغلب سبک، دارای منفذ و از جنس پارچه‌های مقاوم هستند که بهترین حالت برای خانم‌ها در حین انجام این فعالیت در تمام فصول سال در نظر گرفته شده است.

کفش اسپرت زنانه پیاده روی

 

کفش اسپرت زنانه طبی

 

خانم‌هایی که در بیرون از منزل کار می‌کنند و یا در طول روز بسیار فعالیت دارند، با انتخاب کفش اسپرت زنانه طبی می‌توانند از بروز هرگونه مشکلی برای پاهای خود جلوگیری کنند. اسپرت زنانه طبی با دارابودن ویژگی‌های اعم از: کفی مخصوص به حالت پا، کاهش فشار وارد شده بر کف پا، کفی ضدلغزش و همچنین جنس لاستیکی ارتجاعی و بادوام، از بهترین نوع کفش اسپرتی است که برای هر چهارفصل مناسب است. 

کفش اسپرت طبی زنانه

 

کفش مجلسی اسپرت

 

کفش اسپرت زنانه مجلسی مخصوص آن دسته از دخترانی است که در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه نیز تیپ اسپرت دارند و خواهان نهایت هماهنگی میان لباس‌ و کفش خود هستند. این در حالی است که امروزه به دلیل ساختار و مدل کفش مجلسی اسپرت، این نوع کفش‌ها را می‌توان در موقعیت‌های اشاره شده، با هر مدل لباسی نیز پوشید.

عواملی که این نوع کفش‌ها را برای پوشیدن در مهمانی‌ها و با هر لباسی مناسب می‌سازد، جنس، رنگ، طرح و ملزومات اضافی تزئینی آن‌ها است. این کفش‌ها در هر دو مدل جلوبسته و جلوباز و بنددار و همچنین به طور عمده از جنس چرم و یا پلاستیک هستند.

کفش اسپرت مجلسی

 

کفش اسپرت دخترانه مدل کانواس

 

کانواس از پرطرف‌دارترین مدل کفشی است که پس از سال‌های طولانی همچنان در بازار جایگاه خود را حفظ کرده است. این نوع کفش دارای دو مدل ساق بلند و کوتاه است که تقریباً می‌توان گفت با هر استایلی همچون: مجلسی، اسپرت، روزانه و ... در بهترین ظاهر هماهنگ می‌شود.

این کفش‌ها بیشتر از جنس پارچه و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند و پاشنه‌های تختی دارند که این ویژگی‌ها آن‌ها را برای روزهای گرم سال مناسب ساخته است.

کفش اسپرت دخترانه مدل کانواس

 

کفش اسپرت دخترانه فانتزی

 

کفش‌های اسپرت دخترانه فانتزی نیز همان‌طور که تصور می‌شود، دارای طرح‌های مختلف چاپی از شخصیت‌ها، گل، پروانه و ... و همچنین رنگ‌های متنوع و تزئینات اضافی است که بیشتر برای دختران نوجوان برای دورهمی‌های دوستانه و حتی برای استایل روزمره بیرون باتوجه‌به تناسب میان رنگ و طرح‌‌های دیگر آیتم‌های پوششی خود استفاده می‌شود.

این کفش‌ها اغلب از جنس پلاستیک هستند و در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که بنا بر هر مدل طراحی می‌توانند در میان دسته‌ای از انواع کفش‌های اسپرت قرار گیرند. به‌عنوان‌مثال اسپرت فانتزی بیشتر در مدل‌های کفش اسپرت زنانه بدون بند و یا جلوبسته تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

کفش اسپرت دخترانه فانتزی

 

کفش‌های باشگاهی زنانه

 

یکی از کاربردهای کفش زنانه اسپرت، استفاده در سالن‌های ورزشی به‌منظور فعالیت‌هایی مانند والیبال یا بسکتبال است. ازآنجایی‌که سطح سالن‌های ورزشی لغزنده هستند، ساختار کف این نوع کفش‌ها دارای عاج‌های محکمی از جنس چرم نرم هستند. علاوه بر سطح جلویی این نوع کفش‌ها به دلیل استحکام در انواع حرکت‌های مخصوص ورزشی به میزان کمی بالاتر قرار می‌گیرند.

کفش باشگاهی زنانه

 

کفش زنانه اسپرت تنیس

 

یکی دیگر از محبوب‌ترین کفش‌های اسپرت در میان خانم‌ها کفش تنیس است. این نوع کفش‌ها به دلیل ساختار منحصربه‌فردی که به دلیل وجود کفی نرم و بالشتک ابری که دارند، علاوه بر آنکه مخصوص بازی تنیس هستند؛ برای کاربردهای عادی نیز همانند دویدن یا پیاده‌روی‌ نیز استفاده می‌شوند. این امر به آن دلیل است که در هر نوع استفاده‌ای که از آن می‌شود، از درون و همچنین از بیرون پا بیشترین محافظت انجام خواهد شد.

کفش اسپرت زنانه تنیس

 

دسته‌بندی کفش زنانه اسپرت از نظر مدل بسته شدن

 

یکی دیگر از شیوه‌هایی که می‌توان کفش‌های زنانه اسپرت را بر اساس آن طبقه‌بندی کرد، نحوه بسته شدن آنان است. این موضوع در کنار هر فاکتور دیگری که برای انتخاب این نوع کفش‌ها در نظر گرفته می‌شود، به دلیل راحت بودن خانم‌ها در جای خود اهمیت بالایی دارد.

انواع مدل بستن کفش اسپرت

 

اسپرت بدون بند و جلوبسته

 

خانم‌هایی که حوصله بستن بند را ندارند و یا به دنبال کفش‌های اسپرتی هستند که به‌راحتی آن را بپوشند و از پا دربیاورند، بهتر است کفش‌های اسپرتی را انتخاب کنند که یکپارچه باشند. این کفش‌ها در هر جنس و مدلی تولید می‌شوند و مناسب برای استفاده در اکثر موقعیت‌ها خواهند بود.

کفش اسپرت بدون بسته  - جلوبسته

 

کفش اسپرت زنانه بنددار

 

کفش‌های پیاده‌روی و یا آن‌هایی که برای دویدن استفاده می‌شوند، اغلب دارای بندهایی هستند که به وسیله آن‌ها می‌توان کفش را به میزان دلخواه سفت و محکم کرد. افزون بر آن بیشتر کفش‌های زنانه مخصوص ورزش‌هایی مانند فوتبال یا بسکتبال نیز از نوع کفش اسپرت زنانه بنددار هستند.

کفش اسپرت زنانه بند دار

 

کفش اسپرت زیپ‌دار

 

این مدل کفش‌های اسپرت زنانه‌ بیشتر در پشت کفش و یا در کنار آن دارای زیپ‌های کوچکی هستند که کفش را جمع می‌کند. این نوع بسته شدن بیشتر مخصوص کفش‌های مجلسی اسپرت است و مناسب فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، دویدن و ورزش‌های هوازی نخواهد بود.

کفش اسپرت زنانه زیپ دار

 

کفش اسپرت زنانه چسبی

 

خانم‌هایی که می‌خواهند کفش‌ اسپرتی داشته باشند که سریع پوشیده شود و امکان محکم کردن آن نیز به میزان دلخواه وجود داشته باشد، می‌توانند کفش اسپرت زنانه چسبی را در اولویت انتخاب خود قرار دهند. کفش‌های اسپرتی با این شیوه بستن برای هر موقعیتی مانند بیرون رفتن و حتی مهمانی نیز کاربرد دارند.

کفش اسپرت زنانه چسبی

 

مارک و برند کفش‌های اسپرت زنانه

 

ممکن است فاکتور برند برای همه خانم‌ها به طور یکسان اهمیتی در هنگام خرید کفش اسپرت نداشته باشد. با این وجود برخی از خانم‌ها هستند که باتوجه به سابقه خریدهای قبلی به یک نوع برند تولید کفش وفادار هستند. برندهای معروفی در جهان وجود دارند که تنها به تولید کفش‌های اسپرت زنانه پرداخته‌اند. به همین ترتیب خانم‌هایی که همیشه خاص پسند هستند، به دنبال پیدا کردن اسپرت‌هایی از برندهای مورد نظر خود هستند.

مارک و برند کفش اسپرت زنانه

 

برندهای مشهور تولید کفش اسپرت زنانه در جهان

 

هر یک از شرکت‌های تولید کفش اسپرت در جهان باتوجه به طراحی که در ساختار کفش‌های خود به کار می‌برند، محصولات خود را برای کاربردهای ویژه‌ای مناسب ساخته‌اند. به آن معنا که بهتر است در ابتدای هر معیاری حتی برند نیز کاربرد مدنظر برای خرید کفش اسپرت زنانه در نظر گرفته شود.

 

 

نایک

 

از مشهورترین و قدیمی‌ترین برندهای تولید کفش اسپرت زنانه برند نایک است. کفش‌های نایک باتوجه به وجود بالشتک‌هایی از هوای فشرده شده، سبک‌ و منعطف هستند. به همین دلیل برای حرکات ورزشی مختلف و دویدن  مناسب‌ترین کفشی است که توسط این برند تولید شده است.

کفش اسپرت نایک زنانه

 

ونس

 

قیمت مناسب، کیفیت و دوام بالا به دلیل وجود چرم در کتانی‌های دخترانه تولیدی این برند باعث شده است که به سرعت در میان دختران برای پیاده‌روی‌های طولانی محبوب شود. به‌طوری‌که مدل کفش‌های اسپرت تولیدی این برند را با همان نام ونس در بازار می‌شناسند.

کفش اسپرت ونس زنانه

 

آدیداس

 

مشهورترین برند تولیدی اسپرت زنانه هم به آدیداس تعلق می‌گیرد که در همه جای جهان از اصل آن استفاده و به دلیل شهرت زیاد نیز فیک آن را تولید و در بازار عرضه می‌کنند. در هر دو صورت این نوع کفش‌های اسپرت زنانه طرفدارهای خاص خود را دارد.  

کفش اسپرت آدیداس

 

نیوبالانس

 

کتانی‌، کفش ورزشی و اسپرت زنانه ازجمله محصولات این برند است که به علت استفاده از مش در قسمت جلویی و همچنین چرم و یا جیر در کناره‌های کفش وزن آن به کمترین حالت رسیده است. به همین جهت در هنگام پیاده‌روی طولانی و دویدن و یا حتی انجام حرکات ورزشی کمتر احساس خستگی منتقل می‌شود.

کفش اسپرت نیوبالانس

 

اسکچرز

 

این برند در حوزه تولید کفش‌های اسپرت حرفه‌ای جهت دویدن فعالیت دارد. این کفش‌ با رویه نرم پارچه‌ای و کفی پلاستیکی و انعطاف‌پذیر موجب درجه‌ای از راحتی پاها می‌شود که خانم‌هایی که آن‌ را می‌پوشند، احساس می‌کنند چیزی نپوشیده‌اند.

کفش اسپرت اسکیچرز

 

کانورس

 

کفش‌های ساخته شده این برند که در کشور نیز بسیار دیده می‌شود، آل استار است. آل استارها کفش‌هایی از جنس پارچه و در رنگ‌های متنوع و همچنین طرح‌های ساده و متنوعی هستند که به دلیل جذابیت خاصی که در استایل ایجاد می‌کند، نظر دختران جوان را برای هر استایلی به خود جلب می‌کند.

کفش اسپرت کانورزس زنانه

 

بهترین مارک کفش زنانه اسپرت در ایران

 

در چندین سال اخیر برندهای ایرانی ازجمله: نسیم، تن زیپ، پاما، هالیدی و اندیشه نیز توانسته‌اند، در تولید کفش‌های اسپرت زنانه با درجات کیفیت متفاوتی، محصولات خود را به بازار عرضه کنند. قیمت پایین‌تر و کیفیت مطلوب آن‌ها باعث شده است که انتخاب بسیاری از خانم‌ها برای خرید و داشتن یک کفش اسپرت مقرو‌ن‌به‌صرفه به این محصولات تغییر یابد.

بهترین کفش اسپرت زنانه مارک ایرانی

 

قیمت کفش اسپرت زنانه

 

عوامل مختلفی بر قیمت کفش اسپرت زنانه تأثیر می‌گذارند. از جنس و مدل گرفته تا برند و همچنین اصل یا فیک بودن آن‌ها. ‌واضح است که هر خانمی باتوجه به انتظاری که از میزان دوام، کیفیت و همچنین زیبایی یک کفش اسپرت دارد باید بازه قیمت‌های مختلفی را برای خرید آن در نظر داشته باشد. بدین ترتیب در حالت کلی می‌توان گفت که باتوجه به نوع کاربرد کفش اسپرت زنانه میزان تأثیرگذاری این عوامل متفاوت خواهد بود.

قیمت کفش اسپرت زنانه

 

قیمت اسپرت زنانه تولید داخل

 

تولیدکنندگان داخلی که کفش‌های اسپرت زنانه‌ را برای عرضه در بازار آماده می‌کنند، از انواع مختلفی از مواد اولیه با کیفیت‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. علاوه بر آن می‌توان گفت که ظرافت در دوخت که منجر به زیبایی و دوام این کفش‌ها می‌شود نیز بر روی قیمت تأثیرگذار است.

به همین دلیل باتوجه به ارزیابی این عوامل و همچنین برندهای داخلی که ممکن است بعضاً شناخته شده هم نباشند، ممکن است انواع کفش‌ اسپرت زنانه ارزان در تولیدات داخلی به چشم آیند و قیمت‌هایی از 200 هزار تومان تا نهایت 2 میلیون تومان نیز داشته باشد. 

قیمت کفش اسپرت تولید داخل

 

قیمت تولید خارج کفش اسپرت

 

برند و جنس از عمده‌ترین عواملی هستند که بر قیمت تولیدات خارجی اسپرت‌های زنانه تأثیر دارند. به این معنا که باتوجه به برندهای مشهور جهانی و تولیداتی که به داخل کشور وارد می‌شوند، کفش‌های اسپرت زنانه‌ای در قیمت‌های متنوعی دیده می‌شود.

ظرافت در نحوه تولید کفش‌های اسپرت و همچنین درجه کیفیت مواد سازنده آن‌ها نیز در تولید خارجی این نوع کفش‌ها قیمت‌ آن‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد که متوسط قیمت آن‌ها را می‌توان در رنج 900 هزار تومان تا  15 میلیون تومان در نظر گرفت.

قیمت کفش اسپرت خارجی

 

شانی لند مرکز خرید اینترنتی کفش اسپرت زنانه

 

ازآنجایی‌که بسیاری از خانم‌ها امروزه به دلیل تنوع بالا به خرید اینترنتی کفش اسپرت روی آورده‌اند، ضروری است که مرکز خرید آنلاینی را انتخاب کنند که علاوه بر کیفیت جنس، بتوانند اعتماد لازم را برای خرید کسب کنند. شانی لند به‌عنوان یک سایت خرید کفش زنانه، این امکان را به وجود آورده است که کابران بتوانند نه‌تنها انواع و اقسام کفش اسپرت زنانه؛ بلکه طیف گسترده‌تری از مدل‌ها و همچنین جنس‌های متنوعی از دیگر انواع کفش‌ زنانه را مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنند.

هر خانمی با در نظر داشتن هر نوع کفشی برای هر نوع کاربردی می‌تواند به‌راحتی تنها با مراجعه به کانال تلگرام کفش زنانه شانی لند انواع کفش‌هایی ازجمله: کفش بوت زنانه، صندل روفرشی زنانه، کفش پاشنه بلند مجلسی، دمپایی روفرشی زنانه، نیم بوت زنانه، کفش کالج زنانه، دمپایی صندل زنانه، کفش‌ پاشنه بلند زنانه و ست کیف و کفش را مشاهده کند و در صورت تمایل برای خرید آن‌ها سفارش کفش زنانه خود را تکمیل نماید.

این سایت انواع روفرشی زنانه مجلسی، کفش اسپرت زنانه تابستانی، کالج دخترانه، بوت دخترانه، دمپایی روفرشی دخترانه، کفش پاشنه‌دار زنانه و انواع دیگر کفش زنانه قیمت مناسب را با تمام مشخصات در اینستاگرام کفش زنانه خود قرار داده است. بدین ترتیب امکان خرید اینترنتی کفش زنانه برای هر سلیقه و خواسته‌ای وجود خواهد داشت.

شانی لند

 

انواع کیف زنانه، از دیگر محصولات ارائه شده در شانی لند

 

خانم‌ها با خرید کفش زنانه اسپرت در شانی لند می‌توانند برای تکمیل استایل خود، آیتم دیگری؛ یعنی انواع کیف زنانه، کوله‌پشتی دخترانه، کیف دوشی دخترانه، کیف پاسپورتی زنانه، کیف دستی، کیف دوشی زنانه و یا کوله‌پشتی کوهنوردی را نیز در کانال کیف زنانه مشاهده کنند.

 ازاین‌رو شانی لند به‌عنوان سایت خرید کیف زنانه محصولاتی مانند: کیف دستی زنانه، کیف پول چرمی، کیف مجلسی دخترانه، کیف کمری، انواع کیف پاسپورتی چرم، کیف مجلسی زنانه، کیف پول زنانه مجلسی، کیف مجلسی چرم، کوله‌پشتی زنانه، کیف دوشی چرم زنانه و ... را نیز در انواع مدل‌ها و جنس‌های مختلف برای کاربران ارائه داده است.

با مشاهده قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه انواع کیف دستی ارزان، کیف پول زنانه ارزان، کیف پاسپورتی ارزان، کفش زنانه ارزان و همچنین قیمت کوله‌پشتی در اینستاگرام کیف زنانه می‌توان متوجه شد که امکان خرید کیف مجلسی زنانه، خرید کیف پول زنانه و خرید کیف زنانه برای هر خانمی با هر سلیقه‌ای که داشته باشد در کنار کفشی که انتخاب کرده است، مهیا شده است.

سایر محصولات شانی لند

 

سخن پایانی

بنا بر مطالبی که توضیح داده شد، امروزه به دلیل آنکه برخی از خانم‌ها تمایل دارند که استایل منحصربه‌فرد خود را داشته باشند، از آیتم‌های ترکیبی در استایل خود استفاده می‌کنند. کفش اسپرت زنانه هم جزوی از بارزترین آیتم‌های پوششی است که به دلیل راحتی و ظاهر شیکی که دارند، تقریباً در تمام استایل‌ها استفاده می‌شود که عامل اصلی این امر را می‌توان به وجود تنوع در رنگ، مدل، ظاهر و جنس این دسته از محصولات نسبت داد.

 

 

نمایش بیشتر