پاشنه دار و مجلسی

مرتب سازی:
  • پیشفرض
  • کمترین قیمت
  • بیشترین قیمت
  • جدیدترین قیمت
  • بیشترین تخفیف
  • بیشترین فروش
محصولات موجود
289,000 تومان
298000 تومان 289,000 تومان
279,000 تومان
298000 تومان 279,000 تومان
279,000 تومان
298000 تومان 279,000 تومان
159,000 تومان
199000 تومان 159,000 تومان
199,000 تومان
199,000 تومان
179,000 تومان
196000 تومان 179,000 تومان
179,000 تومان
179,000 تومان
159,000 تومان
229000 تومان 159,000 تومان
239,000 تومان
244000 تومان 239,000 تومان

صحفه قبل

 

کفش‌ پاشنه بلند زنانه

 

بی‌شک کفش‌ پاشنه بلند زنانه در کمد کفش هر خانمی جایگاه ویژه‌ای دارد؛ زیرا حتی آن دسته از زنانی که خیلی عادت به پوشیدن پاشنه بلند ندارند نیز برای برخی موقعیت‌ها مانند: مجالس بزرگ، میهمانی، عروسی و ... از آن‌ها استفاده می‌کنند. درنتیجه کفش پاشنه‌دار یکی از واجبات آیتم‌های پوششی هر خانمی محسوب می‌شود.

امروزه کفش پاشنه بلند مختص استفاده خانم‌ها در بیشتر فصل‌های سال است. به این معنا که آنان از این نوع کفش‌ها در مواقع مختلفی همانند بیرون و سرکار و یا در داخل منزل برای مهمانی فارغ از نوع آب‌وهوا استفاده می‌کنند.

 به همین دلیل این نوع کفش‌ها در انواع مدل‌های مختلف، رنگ‌ها، جنس‌های متفاوت و ... در بازار تولید و عرضه می‌شوند. بدین ترتیب هر خانمی با هر سلیقه‌ای می‌تواند کفش‌های پاشنه‌دار را برای کاربردی که در نظر دارد، پیدا و خریداری کند.

 

کفش‌ پاشنه بلند زنانه

 

 

ویدیو : کفش پاشنه دار زنانه

 

 

کاربرد کفش پاشنه بلند دخترانه

 

راه‌رفتن با کفش‌هایی که دارای پاشنه هستند، ممکن است برای همه افراد راحت نباشند، مخصوصاً برای خانم‌هایی که در طول روز رفت‌وآمد زیادی دارند و یا ساعات طولانی مجبور هستند در بیرون و سر پا بایستند. به همین دلیل اغلب از کفش‌ پاشنه بلند زنانه دوری می‌کنند.

 

 

مجالس

 

این در حالی است که همین خانم‌ها در میهمانی‌ها و یا مراسم‌های رسمی به دلیل برقراری تناسب میان لباس و کفش‌هایشان، کفش مجلسی پاشنه بلند را انتخاب و از آن استفاده می‌کنند. از همین بخش می‌توان به نتیجه‌ای که در قبل بیان شد، دست پیدا کرد؛ آن هم اینکه کفش پاشنه بلند دخترانه بالاخره در یک موقعیتی نیاز هر خانمی خواهد بود.

 

کفش مجالس

 

 

 

بلند نشان‌دادن قد

 

در مقابل دسته‌ای دیگر از زنان هستند که برای استفاده‌های معمولی و روزانه خود، خرید کفش پاشنه‌دار را به هر کفش دیگری ترجیح می‌دهند. این امر می‌تواند به این دلیل باشد که آن‌ها از همان ابتدا عادت به پوشیدن کفش‌هایی با پاشنه‌های تخت و کوتاه نداشته‌اند و یا ممکن است بخواهند زمانی که در بیرون هستند، قد خود را همیشه بلندتر از آنچه که هستند، نشان دهند.

 

 

استفاده روزمره

 

بااین‌حال کفش زنانه پاشنه بلند در مدل‌های نیمه‌رسمی یا راحت‌تری نیز تولید می‌شوند تا آن دسته از خانم‌هایی که دوست دارند در همه حالات از پاشنه بلند استفاده کنند، بتوانند به‌راحتی و بدون مشکلاتی که این کفش‌ها به وجود می‌آورند، آن‌ها را استفاده کنند.  

 

 

انواع کفش‌ پاشنه بلند زنانه

 

همان‌طور که گفته شد، به دلیل آنکه تقریباً هر خانمی در میان مدل‌های انتخابی کفش‌های خود، یک کفش پاشنه‌دار را نیز انتخاب خواهد کرد، از تنوع بسیاری برخوردار هستند. به همین ترتیب می‌توانند بر اساس سلیقه خود و آنچه که به آن راحت‌تر هستند، یک نوع از این کفش‌ها را برای خود انتخاب کنند.

به دلیل همین تنوعی که از آن نام‌برده شد، باید خاطرنشان کرد که بر اساس شکل ظاهری و همچنین اندازه پاشنه کفش‌ها، به چندین مدل تقسیم‌بندی می‌شوند. بدین ترتیب پس از آشنایی با تمام آن‌ها می‌توان متوجه شد که برای هر خانمی یک انتخاب برای خرید کفش پاشنه بلند در میان آن‌ها وجود خواهد داشت.

 

انواع کفش‌ پاشنه بلند زنانه

 

 

 

انواع کفش‌های پاشنه بلند از نظر اندازه پاشنه

 

عوامل متعددی انتخاب کفش‌ پاشنه بلند زنانه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. یکی از آن‌ها انتخاب کفش‌ها بر اساس اندازه پاشنه آن‌ها است که آن هم در گرو فاکتورهایی مانند اندازه قد اشخاص، شرایط جسمانی مانند وزن، نحوه راه‌رفتن و انحنای طبیعی پای آن‌ها است. علاوه‌برآن اندازه پاشنه کفش در نوع پوشش و استایل خانم‌ها بسیار تأثیرگذار است. 

 

 

پاشنه‌های ۳ تا ۴ سانتی‌متری

 

این اندازه پاشنه به کفش‌های پاشنه 3 سانتی یا کفش پاشنه کوتاه معروف هستند که برای همه خانم‌ها به‌خصوص آن‌هایی که توانایی راه‌رفتن با پاشنه‌های بلند را ندارند، مناسب است. افزون بر آن خانم‌هایی که اندام درشت دارند و یا عرض مچ آن‌ها زیاد است می‌توانند این اندازه پاشنه را در هنگام انتخاب کفش در نظر بگیرند.

بیشتر کفش طبی زنانه پاشنه‌دار و کفش پاشنه‌دار دخترانه برای نوجوانان با این اندازه پاشنه تولید می‌شوند که به‌راحتی امکان استفاده از آن فراهم می‌شود.

 

انواع کفش‌های پاشنه بلند از نظر اندازه پاشنه

 

 

 

پاشنه‌های ۴ تا ۶.۵ سانتی‌متری

 

این کفش‌ها کاربردی‌ترین کفش‌ پاشنه بلند زنانه برای هر موقعیتی محسوب می‌شود؛ زیرا نه‌تنها قد را بلندتر نشان می‌دهد؛ بلکه راه‌رفتن با آن برای اکثر خانم‌ها راحت است و شیک بودن یک زن را نمایان می‌سازد. این اندازه پاشنه برای کفش‌ پاشنه بلند جلوباز و کفش‌های پاشنه‌دار بندی بیشتر استفاده می‌شود. به‌این‌علت که اندازه آن متناسب با باز بودن و معلوم بودن پا در این کفش‌ها خواهد بود.  

 

 

پاشنه‌های ۶.۵ تا ۹ سانتی‌متری

 

کفش پاشنه بلند مجلسی دخترانه یا بوت دخترانه برای استایل‌های مجلسی و رسمی معمولاً این اندازه پاشنه را در طراحی کفش‌های خود به‌ کار می‌برند. این پاشنه‌ها برای افراد لاغر و کم‌وزن مناسب و اندام آن‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهد که ظاهر خاصی را در مهمانی‌ها می‌توان با این اندازه از پاشنه‌ها داشت.

 

 

پاشنه‌های ۹ تا ۱۱ سانتی‌متری

 

پوشیدن کفش‌هایی با این اندازه پاشنه کار هرکسی نیست و راه‌رفتن را برای اکثر خانم‌ها دشوار می‌سازد. بااین‌حال برخی از زنان برای تناسب میان لباس و قد خود در مجالس بسیار شیک و رسمی از این پاشنه‌ها استفاده می‌کنند. افزون بر آن انتخاب کفش پاشنه بلند پهن با همین اندازه می‌تواند تا حدی سختی راه‌رفتن با آن را آسان‌تر کند.

 

 

پاشنه‌های ۱۱ سانتی‌متر به بالا

 

به طور معمول پوشیدن کفش‌ پاشنه بلند زنانه با این اندازه پاشنه زیاد در انتخاب خانم‌ها جای نمی‌گیرد. این در حالی است که در برخی از مواقع استایل یک خانم با همین اندازه پاشنه تکمیل خواهد باشد؛ اما بسیاری از خانم‌ها به دلیل قرارگیری مچ پا در وضعیتی نامناسب و همچنین امکان به‌هم‌خوردن تعادل در هنگام راه‌رفتن، ریسک پوشیدن این اندازه پاشنه را قبول نمی‌کنند.

 

 

کفش‌های پاشنه بلند زنانه از نظر شکل پاشنه

 

هرکدام از کفش‌های پاشنه‌دار از نظر شکل ظاهری پاشنه‌ای که دارند، برای تیپ و استایل خاصی کاربرد دارند. ازآنجایی‌که درجه راحتی راه‌رفتن با انواع کفش‌های پاشنه بلند ممکن است برای همه یکسان نباشد، کفش‌های پاشنه‌دار در انواع و مدل‌های مختلفی از اشکال پاشنه‌ طراحی می‌شوند تا هیچ خانمی از پوشیدن کفش‌ پاشنه بلند زنانه محروم نباشد.

 

کفش‌های پاشنه بلند زنانه از نظر شکل پاشنه

 

 

 

پاشنه مخروطی

 

ضخامت بالای پاشنه و نوک ظریف، کفش‌ پاشنه بلند زنانه مخروطی را نه‌تنها از نظر شیک بودن؛ بلکه از نظر حفظ تعادل برای راه‌رفتن، محبوب ساخته است. این پاشنه در بیشتر کفش‌ها با ارتفاع‌های مختلفی ساخته می‌شود. به همین دلیل جزو پاشنه‌های همیشه مد است و می‌توان در تمام روز و برای محیط کار نیز آن را پوشید.

 

 

پاشنه بچه گربه

 

این پاشنه‌ها معمولاً در ارتفاع کمی و تا حدود 5 سانتی‌متر طراحی می‌شوند که به دلیل طراحی نازک و ظریفی که دارند، یکی از انواع پاشنه‌هایی هستند که کفش‌ پاشنه بلند زنانه را برای اکثر موقعیت‌ها مانند مهمانی، بیرون و ... که نیازمند ایستادن به مدت طولانی هستند را راحت، کاربردی و شیک جلوه می‌دهد.

 

 

پاشنه ضخیم

 

این نوع پاشنه سطحی پهن و مربعی شکل دارد و معمولاً آن‌ها را در پاشنه‌هایی با ارتفاع کوتاه تا متوسط طراحی می‌کنند که باعث می‌شود استفاده از آن برای مدت طولانی و همچنین پیاده‌روی و مهمانی‌های رسمی مناسب و راحت باشد. در اکثر نیم بوت زنانه موجود در بازار به طبع کاربرد آن از این نوع پاشنه‌ها استفاده شده است.   

 

پاشنه ضخیم

 

 

 

پاشنه‌ فلر

 

این نوع کفش‌های زنانه پاشنه باریکی دارند که هرچه به سمت پایین‌تر می‌رود، ضخامت آن پهن‌تر می‌شود. یکی از انواع کفش‌ زنانه که از این پاشنه با اندازه به نسبت بلندی در آن استفاده می‌شود، کفش پاشنه بلند جلوباز است.

 

 

پاشنه‌ بلاک

 

یکی از کاربردی‌ترین پاشنه‌هایی که در کفش‌ها استفاده می‌شود، کفش‌ پاشنه بلند زنانه بلاکی است. وزن بدن که عاملی برای ایجاد تعادل در راه‌رفتن است، به‌صورت متناسبی بر روی پاها به دلیل ضخامت پهن و بزرگ این پاشنه‌ها، توزیع می‌شود. به همین علت ایستادن با کفش‌هایی با پاشنه بلاکی راحت است. بیشتر مدل‌های کفش پاشنه بلند تابستانی از این نوع پاشنه استفاده می‌کنند.

 

 

پاشنه گوه‌ای

 

پاشنه‌هایی که در زیر کفش به‌صورت یکسره هستند؛ یعنی از همان قسمت انتهایی کفش شروع و تا قسمت جلویی کفش ادامه پیدا می‌کنند را به نام پاشنه‌های گوه‌ای می‌شناسند. کفش دخترانه پاشنه‌دار که برای مجالس و حتی بیرون رفتن‌هایی با پیاده‌روی زیاد نیز مناسب باشند را با این نوع پاشنه‌ها طراحی می‌کنند.

 

پاشنه گوه‌ای

 

 

پاشنه آکسفورد

 

این نوع از پاشنه پایه‌ای صاف دارد و در ارتفاع‌های کوتاه به‌طوری‌که تنها کمی اختلاف ارتفاع را ایجاد کند، ساخته می‌شود. با صاف و ثبات ماندن قسمت جلوی پا ظاهری آکادمیک و کلاسیک و همچنین زیبایی به استایل هر خانمی می‌بخشد.

 

 

پاشنه مربعی

 

پاشنه‌ بلندهای مربعی زنانه همانند نوع پاشنه بلاک در کفش‌ پاشنه بلند زنانه است که ضخیم و مربعی شکل هستند. آن‌ها در کفش‌ پاشنه ‌بلند مجلسی نوک‌تیز  بیشتر کاربرد دارند. بااین‌حال در بوت‌ها و سایر کفش‌های دیگر با اندازه پاشنه‌های متفاوتی هم این پاشنه استفاده می‌شود.

 

 

پاشنه کاما

 

ترکیب شکل هلالی با شکل ظاهری ویرگول، کفش‌های زنانه با پاشنه‌های کاما را ایجاد کرده است که در انواع کفش‌های مجلسی با پاشنه‌های کوتاه و متوسط دیده می‌شود. زنانگی و زیبایی بی‌نظیر این نوع پاشنه در انواع کفش‌‌های پاشنه بلند، آن را به انتخاب هر خانمی تبدیل کرده است.

 

 

پاشنه اسپادریل

 

این نوع پاشنه‌ها در کفش‌ پاشنه بلند زنانه، ظاهر خاصی را به آن‌ها داده است. کف این کفش که همان پاشنه آن نیز محسوب می‌شود از طناب اسپرتو بافته شده است. این نوع پاشنه‌ها که همانند پاشنه‌‌های یکسره هستند را بیشتر در صندل زنانه پاشنه‌دار یا کفش پاشنه بلند تابستانی به کار می‌برند.

 

پاشنه اسپادریل

 

 

 

پاشنه طرح‌دار

 

بر روی این پاشنه‌ها معمولاً طرح‌هایی فانتزی و خلاقانه به کار می‌رود که بیشتر مناسب مهمانی و مجالسی مانند عروسی‌ها خواهد بود. کفش مجلسی دخترانه پاشنه بلند با پاشنه‌هایی با طرح‌های شلوغ بیشتر از این نوع پاشنه‌ها برای زیبایی هرچه‌تمام‌تر استفاده می‌کنند.

 

 

پاشنه کوبایی

 

معمولاً کفش زنانه با پاشنه کوبایی در دسته کفش‌ پاشنه کوتاه قرار می‌گیرد. در اکثر کفش کالج زنانه و کفش بوت زنانه که حالت رسمی‌تری داشته باشند، از این پاشنه که از بالابه‌پایین عریض می‌شود، استفاده می‌کنند تا راه‌رفتن آسان شود و قد نیز کمی بلندتر به نظر برسد.

 

 

پاشنه پلتفرم

 

کفش‌های پاشنه‌دار پلتفرمی یکی از انواع پاشنه‌هایی است که در ابتدای بخش پاشنه نازک و باریک و هرچه به سمت قسمت جلویی کفش پیش می‌رود، ضخیم‌تر و قوس‌دارتر می‌شود. کفش‌های زنانه‌ای با این نوع پاشنه تنها برای مهمانی و دورهمی کاربرد دارد.

 

 

پاشنه فرانسوی

 

شکل ظاهری این پاشنه به این صورت است که قسمت ابتدایی آن پهن، وسط آن‌ها باریک و در قسمت پایین هم با خمیدگی پهن می‌شود. این نوع پاشنه‌ها به طور معمول در ارتفاع‌های کوتاهی ساخته می‌شوند. در کفش‌های زنانه، پاشنه فرانسوی می‌تواند شیک بودن را در هر حالتی به نمایش بگذارد.

 

پاشنه فرانسوی

 

 

پاشنه قرقره‌ای

 

ترکیب پاشنه فلر و پاشنه فرانسوی را می‌توان کفش‌های پاشنه بلند قرقره‌ای به شکل ساعت شنی دانست که گاهی اوقات باتوجه‌به رنگ و جنس کفش، بر روی آن تزئیناتی نیز قرار داده می‌شود. در روفرشی زنانه مجلسی و یا صندل روفرشی زنانه بیشتر به دلیل زیبایی منحصربه‌فرد آن از این نوع پاشنه‌ها استفاده می‌شود.

 

 

جنس کفش‌های پاشنه‌دار زنانه

 

معمولاً کفش‌های زنانه را باتوجه‌به کاربردی که دارند، بر اساس جنس‌ طبقه‌بندی می‌کنند. به این معنا که بنا بر موقعیتی که از آن استفاده می‌شود، جنس‌های متنوعی دارند. جنس کفش‌ پاشنه بلند زنانه نه‌تنها در ظاهر و استایل کلی تأثیرگذار است؛ بلکه نشان‌دهنده کیفیت و استحکام کفش هم خواهد بود. جنس این نوع کفش‌های موجود در بازار معمولاً از چرم طبیعی و مصنوعی، نبوک، پارچه‌، ورنی و ترکیب‌های پلاستیکی تولید می‌شوند.

 

 

کفش زنانه پاشنه بلند چرمی طبیعی

 

زیبایی کفش‌های پاشنه بلند چرمی را نمی‌توان با سایر جنس‌ها مقایسه کرد. این جنس در هر نوع کفش پاشنه بلندی تناسب زیبایی را در استایل هر خانمی ایجاد می‌کند. کفش‌های پاشنه بلند چرم طبیعی را می‌توان در تابستان‌ به دلیل ایجاد خنکی و در زمستان به علت گرمایی که ایجاد می‌کنند، در هر مکان و موقعیتی استفاده نمود.

افزون بر زیبایی، دوام و کیفیتی که چرم‌های طبیعی در کفش‌های پاشنه بلند دارند، آن‌ها را به انتخابی مطمئن برای استفاده برای چندین سال تبدیل کرده است.

 

کفش زنانه پاشنه بلند چرمی طبیعی

 

 

 

کفش زنانه پاشنه‌دار چرمی مصنوعی

 

ظاهر کفش‌های زنانه پاشنه‌دار چرم مصنوعی همانند چرم طبیعی است؛ با این تفاوت که شکل و کیفیت اولیه آن‌ها بعد از مدتی استفاده، از بین خواهد رفت. بااین‌حال خود چرم‌های مصنوعی نیز کیفیت‌های متفاوتی دارد که در کیفیت پاشنه بلندهای زنانه نیز تأثیر مستقیمی خواهند داشت.

 

 

پاشنه بلندهای زنانه ورنی

 

در خرید کفش پاشنه بلند مجلسی، کفش‌های ورنی بیشترین جلوه را از خود نشان می‌دهند که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی نیز تولید می‌شوند. کفش‌ پاشنه بلند زنانه ورنی معمولاً به دلیل براق بودن در استایل‌های مهمانی و عروسی بیشتر کاربرد دارد.

با وجود ظاهر شیک و خاصی که کفش‌های ورنی دارند؛ اما استحکام آن‌ها به نسبت کم‌تر و در صورت اصابت با هر چیزی، ممکن است آثار ضربه و خش بر روی آن‌ها ماندگار شود و ظاهر آن را از بین ببرد.

 

 

کفش‌های نبوک پاشنه‌دار

 

به دلیل ظاهر مخمل مانند و خاصی که نبوک دارد، این کفش‌ها اغلب با پاشنه‌های فلز در مجالس و حتی در بیرون قابل‌استفاده است. کفش پاشنه بلند دخترانه شیک با جنس نبوک انتخاب خانم‌هایی است که به مد علاقه‌مند هستند و سعی دارند همیشه استایل خود را به‌روز نگه دارند. بااین‌حال مراقبت از آن‌ها دشوار و در صورت ایجاد لکه بر روی آن‌ها، کفش ظاهر اولیه خود را از دست خواهد داد.

 

 

پاشنه‌دارهای پارچه‌ای

 

کفش‌های پاشنه بلند پارچه‌ای به دلیل تنوع موجود در پارچه استفاده شده آنان در فصل‌های گرم سال و به دلیل زیبایی و تنوع زیاد، برای دورهمی‌های غیررسمی دخترانه بسیار مناسب هستند. این نوع کفش‌ها می‌توانند یک انتخاب برای خرید کفش پاشنه بلند ارزان و درعین‌حال زیبا باشند.

 

پاشنه‌دارهای پارچه‌ای

 

 

 

کفش‌ پاشنه بلند پلاستیکی

 

باوجودآنکه پلاستیک به‌کاررفته در کفش، گرمای زیادی را ایجاد می‌کند؛ اما کفش‌های پلاستیکی پاشنه‌دار به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه و تنوع رنگی، طرف‌داران خاص خود را دارند. این در حالی است که به‌تناسب مدل کفش پاشنه بلند مانند کفش‌های جلوباز، پلاستیک می‌تواند زیبایی خاصی را در مهمانی‌ها از خود نشان دهد. 

 

 

انواع مدل‌های کفش‌ پاشنه بلند زنانه

 

مدل کفش‌ پاشنه بلند زنانه، نه‌تنها جلوه‌ای که از خانم‌ها به نمایش می‌گذارد را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد؛ بلکه می‌تواند یک ظاهر معمولی را به یک تیپ شیک تغییر دهد. به همین خاطر است که در بازار، کفش‌ پاشنه بلند زنانه در مدل‌های متنوعی دیده می‌شود.

بدین ترتیب باتوجه‌به هر سلیقه‌ای و تناسب با ظاهر هر خانمی یک کفش پاشنه‌دار مناسب موقعیتی که مدنظر دارند و همچنین بر اساس فصل‌های سال و یا مد ترند شده در بازار پیدا خواهد شد.

 

انواع مدل‌های کفش‌ پاشنه بلند زنانه

 

 

 

کفش لژ دار

 

کفش لژ دار را می‌توان کفش‌های تخت پاشنه‌دار! دانست؛ زیرا تقریباً پاشنه این نوع کفش‌ها از ابتدای کفش تا انتهای آن کشیده شده است. به همین دلیل راه‌رفتن راحت در کنار بلندتر کردن قد را برای زنان فراهم می‌کند. پاشنه بلندهای لژ دار در اکثر مدل‌ها به‌ویژه در هنگام خرید صندل زنانه به چشم می‌آیند.

 

 

کفش پاشنه بلند مدل پامپ

 

پامپ‌ها یکی از قدیمی‌ترین انواع کفش‌ پاشنه بلند زنانه هستند که در رنگ‌ها و جنس‌های متفاوتی ازجمله: نبوک، ورنی و یا چرم با اندازه‌های مختلفی از پاشنه تولید می‌شوند. ظاهر این کفش‌ها با نوک کوتاهی که دارند، آن‌ها را برای استفاده روزانه و مجالس رسمی و غیررسمی مناسب ساخته است.

 

 

کفش‌ پاشنه بلند زنانه با پشت‌بنددار

 

یکی دیگر از انواع کفش‌های پاشنه‌دار، کفش‌های پشت‌بندداری هستند که به کفش اسلینگ‌بک نیز معروف هستند. قسمت پشت این کفش‌ها باز است و یک‌بند برای ثابت قرارگرفتن پشت‌پا قرار داده شده است. قسمت جلویی این کفش‌ها کشیده و پاشنه آن‌ها دارای ضخامتی کم و در ارتفاع‌های متوسط و بالایی ساخته شده‌اند.

 

کفش‌ پاشنه بلند زنانه با پشت‌بنددار

 

 

 

کفش‌هایی با بند تی شکل

 

همان‌طور که از نام این مدل از کفش‌ پاشنه بلند زنانه مشخص است، دور مچ پا و قسمت جلویی کفش با یک‌بند T شکل به یکدیگر وصل شده است. این کفش‌ها معمولاً دارای پاشنه‌های بلند و باریک و یا بلند و ضخیم و همچنین جلوباز هستند؛ اما در مدل‌های جلوبسته با حالت دایره‌ای شکل نیز می‌توان آن‌ها را یافت.

 

 

کفش‌های دورسی

 

حالت ظاهری کفش‌های دورسی این‌گونه است که پنجه تا پاشنه پا یا همان قسمت قوس خمیده پا به دلیل وجود بریدگی طویل در طول کفش، قابل‌مشاهده است. این در حالی است که مابقی قسمت‌های کفش مانند کفش‌های دیگر پوشیده و همچنین نوک آن کشیده است. این کفش‌ها عضو ثابت کفش‌های مجلسی پاشنه بلند در بازار است که برای مجالسی مانند عروسی و مهمانی بسیار مناسب هستند.

 

 

کفش‌های پاشنه بلند با بند دور مچ پا

 

کفش‌های پاشنه‌داری که از یک‌بند برای دور مچ پا استفاده می‌کنند، از آن دسته کفش‌هایی هستند که نوک تیزی دارند و جلوی آن‌ها نیز می‌تواند باز و یا بسته باشند. بند آن‌ها با استفاده از یک سگک بسته و یا در حالت روبانی گره‌زده می‌شود. هرچند مدل جلوبسته ورنی یا نبوک آن بیشتر برای موقعیت‌های رسمی می‌تواند استفاده شود. این در حالی است که وجود این بند، راه‌رفتن با این کفش‌ها را با هر ارتفاعی از پاشنه بلندها راحت‌تر می‌کند.

 

 

کفش‌های استیلتو

 

کفش‌های استیلتو به معنای واقعی یک کفش‌ پاشنه بلند زنانه با پاشنه‌های بلند، تیز و باریکی هستند که آن‌ها را در ارتفاعی به‌اندازه 18 سانتی‌متر هم می‌توان یافت. به طور معمول کفش‌های استیلتو از چرم تهیه می‌شوند که زیبایی فوق‌العاده‌ای را در کنار پاشنه‌های بلند آن به نمایش می‌گذارد.

 

کفش‌های استیلتو

 

 

 

کفش‌های corset heels

 

در دو طرف این نوع کفش‌های زنانه پاشنه‌دار، بندهایی قرار گرفته‌اند که از دو سمت کفش، به ‌هم متصل می‌شوند. معمولاً پاشنه این نوع کفش بسیار بلند است. بااین‌حال به دلیل زیبایی ظاهری و کشیدگی که ایجاد می‌کند، انتخاب خانم‌های شیک‌پوش خواهد بود.

 

 

کفش‌های پاشنه بلند جلوباز

 

استایل‌های تابستانی با یک کفش‌ پاشنه بلند زنانه جلوباز با ارتفاع‌های متفاوت از پاشنه‌های باریک و ضخیم به‌خوبی می‌تواند تکمیل شود. افزون بر آن بندهای دور مچ پا، بندهای T شکل نیز می‌تواند در برخی از مدل‌های این نوع کفش‌ها دیده شود.

 

 

کفش پاشنه بلند میول

 

کفش‌ پاشنه بلند زنانه میول به‌نوعی از کفش‌ها گفته می‌شود که در قسمت پشت‌پا کامل باز هستند؛ به‌طوری‌که هیچ لایه‌ای پاشنه پا را پوشش نمی‌دهد. این کفش‌ها در دو شکل جلوباز و جلوبسته چرمی یا نبوک پیدا می‌شوند. همچنین انواع پاشنه‌ها همانند پاشنه‌های بچه گربه و گوه‌ای در مدل‌های ضخیم و باریک برای طراحی آن به‌ کار می‌روند.

 

 

کفش‌های پاشنه بلند بندی

 

کفش‌ پاشنه بلند زنانه بندی ازجمله کفش‌هایی است که استایل دختران را به معنای واقعی کلمه شیک می‌سازد. در قسمت ابتدایی این کفش‌ها همانند کفش‌های بنددار، بندهایی طویل قرار گرفته است که در بالای مچ پا به‌صورت پاپیون و یا هر شکل دیگری بسته می‌شوند. پاشنه کفش‌های بندی معمولاً در اندازه 5 تا 7 سانتی و بیشتر از جنس نبوک تولید می‌شوند.

 

 

کفش‌های پاشنه بلند mary jane

 

کفش‌های مری جین ازجمله کفش‌های زنانه با پاشنه‌های مربعی ضخیمی هستند که قوس جلوی آن‌ها ترکیبی از حالت‌های قاشقی و مربعی دارد که استایلی کلاسیک و اداری را می‌تواند به نمایش بگذارد. این نوع کفش‌ها پاشنه‌های متوسطی دارند و راه‌رفتن با آن‌ها به دلیل برقراری تعادل بسیار راحت است.

 

 

رنگ‌های متنوع پاشنه‌دارهای زنانه

 

ازآنجایی‌که کفش‌های زنانه پاشنه بلند برای موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شوند؛ بنابراین مدل‌های مختلف آن در رنگ‌های متنوع و کاربردی تولید و عرضه می‌شوند. به همین ترتیب هر خانمی می‌تواند باتوجه‌به نیاز خود یک کفش‌ پاشنه بلند زنانه با رنگ موردعلاقه خود پیدا کند.

 

رنگ‌های متنوع پاشنه‌دارهای زنانه

 

 

 

رنگ مشکی

 

کفش پاشنه بلند مشکی دخترانه از پرکاربردترین کفش‌های پاشنه‌داری است که برای هر موقعیتی در هر جنسی و همچنین با هراندازه و نوع پاشنه‌ای می‌تواند استفاده شود. این در حالی است که خانم‌ها با هر استایلی چه رسمی، اسپرت، مجلسی و ... با خرید کفش زنانه پاشنه‌ بلند می‌توانند ظاهر خود را از آنچه که هست زیباتر و شیک‌تر نشان دهند.

 

 

رنگ خنثی

 

رنگ‌های خنثی نظیر: کرم، طوسی و مخصوصاً سفید جدایی از آنکه نیازمند مراقبت بیشتر و سخت‌تری به دلیل روشن بودن رنگشان خواهند داشت؛ اما از آن دسته رنگ‌هایی هستند که کفش‌ پاشنه بلند زنانه را به یک آیتم جذاب در سراسر استایل زنان تبدیل می‌کند. 

 

 

رنگ‌های شاد

 

خانم‌ها همیشه در مهمانی و مجالس به دنبال هماهنگی میان عناصر پوشش خود هستند. با داشتن کفش‌های پاشنه‌دار در رنگ‌هایی مانند: قرمز، آبی، سبز، نارنجی و ... این هماهنگی را میان لباس‌ها به وجود می‌آورند. بااین‌حال با پوشیدن کفش‌های زنانه در رنگ‌های شاد، تضاد زیبایی نیز ایجاد می‌شود که می‌تواند استایل هر خانمی را خیره‌کننده سازد.

 

رنگ‌های شاد

 

 

خرید کفش‌ پاشنه بلند زنانه

 

همان‌طور که اشاره شد، خرید کفش پاشنه بلند در لیست خرید هر خانمی قرار دارد. اطلاع از نوع پاشنه، اندازه آن، جنس کفش، مدل و تناسب آن با وزن بدن و وضعیت جسمانی پا و همچنین قیمت می‌تواند در تجربه خرید این نوع کفش‌ها تأثیرگذار باشند.

برخی از زنان ترجیح می‌دهند برای خرید کفش زنانه پاشنه‌دار به‌صورت حضوری از فروشگاه‌ها دیدن کنند تا بتوانند بهترین پاشنه بلند را انتخاب و آن را از نظر راحتی در راه‌رفتن امتحان کنند. این در حالی است که امروزه اغلب خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند را به دلیل مزایایی که دارد، انتخاب می‌کنند.

خرید از یک فروشگاه اینترنتی مطمئن می‌تواند همان تجربه خرید آسان و راحتی که خریداران انتظار دارند را رقم بزند. بااین‌حال درصورتی‌که خانم‌ها از نوع کفشی که با آن راحت هستند، همچنین شماره پا و جنس مدنظر خود می‌توانند از تنوع مدل‌های موجود به‌صورت آنلاین بهره‌مند شوند و افزون بر آن در راحت‌ترین وضعیت تمام آن‌ها را مشاهده کنند. به دلیل همین تنوع خانم‌ها می‌توانند هر نوع کفش‌ پاشنه بلند زنانه ای را که می‌خواهند به‌صورت اینترنتی پیدا و خریداری کنند.

 

قیمت کفش زنانه پاشنه‌دار

 

برای برخی از زنان که همیشه به طول عمر بالا، ماندگاری و کیفیت یک کفش بیشتر از عوامل دیگر اهمیت می‌دهند، صرف هزینه بالا برای خرید کفش اهمیتی ندارد. این در حالی است که این موضوع برای همه یکسان نیست و هستند کسانی که به دنبال خرید کفش پاشنه بلند ارزان قیمت هستند. جنس، برند و مدل از عمده‌ترین عواملی هستند که قیمت کفش‌های پاشنه بلند زنانه را برای هر دودسته از این افراد مشخص می‌کنند.

 

قیمت کفش زنانه پاشنه‌دار

 

 

قیمت کفش پاشنه بلند تولید داخل

 

کفش‌های زنانه پاشنه بلند تولید داخل بر اساس درجه کیفیت جنس‌های مختلفی مانند: چرم، ورنی یا پلاستیکی که در ساخت آن‌ها استفاده می‌شوند، متغیر هستند. این در حالی است که کیفیت آن‌ها ممکن است نتواند با جنس‌های خارجی و ماندگاری که خواهند داشت، برابری کنند. بااین‌حال بازه قیمتی تولید داخل این نوع کفش‌ها معقول‌تر و از 350 هزار تومان تا 2 میلیون تومان خواهد بود.

 

قیمت کفش‌های خارجی پاشنه بلند

 

عموماً قیمت کفش‌های پاشنه‌دار تولید خارج به دلیل مرغوبیت و کیفیت جنسی که استفاده شده است و همچنین نحوه دوختی که دارند، در مقایسه با نمونه‌های داخلی، بالاتر هستند. رنج قیمت‌های کفش پاشنه‌دار زنانه خارجی معمولاً از یک میلیون تومان شروع و تا 10 میلیون تومان نیز در بازار وجود دارند. افزون بر آن ترند بودن مدل‌ها بر اساس سال و فصل نیز این قیمت‌ها را تغییر می‌دهند.

 

 

خرید بیش از ۲۰ مدل کفش زنانه پاشنه بلند در شانی لند

 

شانی لند امکان خرید اینترنتی کفش زنانه پاشنه بلند را در انواع مختلفی از مدل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های موجود در بازار از طریق سایت خرید کفش زنانه به‌صورت آنلاین فراهم کرده است. همچنین خریداران می‌توانند از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام کفش زنانه، انواع کفش زنانه قیمت مناسب پاشنه بلند را بر اساس سلیقه خود پیدا و در صورت تمایل خریداری کنند.

افزون بر کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند، می‌توان با سفارش کفش زنانه از شانی لند، محصولات مختلفی ازجمله: کفش کالج زنانه، کفش اسپرت دخترانه، دمپایی زنانه، کفش اسپرت زنانه راحت، دمپایی روفرشی دخترانه، دمپایی صندل زنانه را که در این سایت موجود هستند، بر اساس مشخصات و کاربردی که در نظر دارند، به‌راحتی انتخاب کنند.

در کانال تلگرام کفش زنانه شانی لند، به‌منظور خرید کفش کالج، خرید بوت زنانه و انواع کفش زنانه ارزان، قیمت کفش کالج، قیمت کفش اسپرت زنانه، دمپایی روفرشی زنانه، کالج دخترانه و دیگر مشخصات انواع مدل‌های کفش‌های موجود دیگر برای راحتی خریداران ارائه شده است. آنان نیز می‌توانند از میان مدل‌های برتر موجود در این سایت فقط با جستجو عنوان موردنظر، در کوتاه‌ترین زمان با مناسب‌ترین قیمت، آیتم کفش را برای استایل خود خریداری کنند.

 

 

 

نمایش بیشتر