کفش

انواع صندل دخترانه زیبا – معرفی 100 مدل صندل دخترانه + عکس

انواع صندل دخترانه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف

با پیشرفت صنعت مد و پوشاک انواع صندل دخترانه زیبا مناسب برای فصل تابستان و گرما مطابق با سلایق مختلف دختران تولید می‌شوند تا از دغدغه دختران خوش‌سلیقه که به دنبال یافتن انواع کفش زنانه هستند، کم شود و به‌راحتی بتوانند کفش دلخواه و مناسب با استایل خاص خود را بیابند.

تولیدکنندگان نیز صندل‌ها را در طرح و رنگ‌های مانند تخت، پاشنه کوتاه یا بلند، جلو باز و بسته جهت فروش به بازار روانه خواهند کرد. در این مقاله با معرفی انواع صندل دخترانه زیبا شما می‌توانید جدیدترین مدل صندل زنانه تابستانی و دخترانه شیک و جذاب را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید، پس ما شما را در این خرید همراهی می‌کنیم.

انواع صندل دخترانه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف

 

۵ مدل از انواع صندل دخترانه شیک

طراحان صنعت مد و پوشاک با درنظرگرفتن سلیقه متنوع افراد و احترام به علایق متفاوت آن‌ها انواع مدل‌ها و طرح‌های جدیدی از کفش‌های مختلف را طراحی و تولید کرده‌اند که افراد به‌راحتی می‌توانند طبق نیاز و سلیقه خود خرید کنند.

از میان انواع کفش‌های مختلف، انواع صندل دخترانه زیبا و صندل تابستانی زنانه راحتی برای استایل‌های مختلف دختران جوان و بانوان خوش‌سلیقه در فصل تابستان مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خرید هستند و بیش‌ترین طرف‌داران را دارند.

انواع صندل دخترانه زیبا و زنانه شیک در مدل‌های زیر تولید می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • صندل تخت: طراحی این صندل ساده و بدون لژ یا پاشنه است. این صندل‌ها بسیار نرم و راحت بوده و به دلیل وزن کم آن‌ها بسیار سبک هستند.
  • صندل لژدار: صندل‌های لژدار برخلاف صندل‌های تخت دارای لژ بلند و غالباً 3 سانتی‌متری یا بیش‌تر هستند، پس اگر می‌خواهید قد شما بلندتر به نظر برسد، این نوع صندل‌ها گزینه مناسبی هستند. صندل‌های لژدار صرفاً مجلسی نبوده و برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند و شما می‌توانید آن‌ها را با شلوارهای پارچه‌ای و ساده ست کنید.
  • صندل بنددار: صندل‌های بنددار دارای بندهای بلندی هستند که دور مچ تا ساق پا کشیده شده و در طرح‌های تخت و ساده تا پاشنه‌دار و خاص موجود هستند. همچنین از زیبایی‌های این صندل‌ها این است که شما می‌توانید بند بلند آن را به شیوه‌های مختلف و به‌دلخواه خود ببندید.
  • صندل جلوبسته: صندل‌های جلوبسته یکی از انواع صندل دخترانه زیبا، ترند و پرطرف‌دار هستند. طراحی این صندل به‌گونه‌ای است که انگشتان پا را پوشش داده و از قسمت پاشنه باز بوده که این طراحی آن‌ها را از کالج‌های زنانه متمایز کرده‌ است.

این صندل‌ برای مهمانی‌ و استفاده‌ روزمره بسیار مناسب است و با مانتوهای بلند، جلوباز و شلوارهای لنین، پارچه‌ای و کتان به‌خوبی ست می‌شود؛ اما با لباس‌های اسپرت مانند شلوارهای جین مام یا بگ و مانتوهای شومیزی مدل مردانه جالب نیست.

  • صندل مجلسی: صندل‌های مجلسی در مدل‌های ورنی، شیشه‌ای، نگین‌دار و… تولید شده و اغلب جلوباز و پاشنه‌بلند هستند. صندل‌ مجلسی نسبت به انواع صندل دخترانه زیبا زرق‌وبرق بیش‌تری دارد؛ ازاین‌رو با انواع مختلف لباس‌های مجلسی به‌راحتی ست می‌شود.
  • صندل کنفی: اگر به دنبال صندلی هستید که در عین سادگی، بسیار شیک و جذاب باشد، صندل کنفی بهترین گزینه است. این نوع صندل دارای طرح بافت و دست‌ساز بوده و اغلب در رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و نسکافه‌ای تولید می‌شود.

برخی از مدل‌های صندل کنفی دارای رویه‌هایی رنگی‌رنگی و طرح‌‌های گلیمی بوده و از لحاظ طرح و مدل تنوع بالایی دارند. همچنین در مدل‌‌های بدون پاشنه و پاشنه‌دار با لژ بلند یا کوتاه موجود هستند. این کفش‌ها را می‌توان با کیف‌های دست‌ساز، گلیمی و مرواریدی ست کرد.

  • صندل طبی: انواع صندل‌ دخترانه زیبا طبی برای افرادی که دارای مشکلات کمردرد و پاشنه درد هستند، مناسب‌ترین گزینه است. صندل‌های طبی نیز در مدل‌های مختلف تولید شده و دارای طراحی استاندارد و زیره طبی هستند که گودی پا را به‌صورت کامل پر کرده و در نتیجه در زمان پیاده‌روی و راه‌رفتن کم‌ترین فشار را بر پاها و کمر وارد می‌کنند.
  • صندل گلادیاتور: این نوع صندل دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد با ساق بلند است که با یک بند یا زیپ بسته شده و اغلب با چرم مصنوعی ساخته می‌شود. صندل‌های گلادیاتور که با نام صندل رومی هم شناخته می‌شوند، بسیار سبک و راحت بوده و مناسب‌ترین گزینه برای استفاده روزانه و استایل‌های اسپرت هستند.
  • صندل انگشتی: صندل‌های انگشتی از مجبوب‌ترین انواع صندل‌ دخترانه زیبا هستند که دارای یک بند خاص روی انگشت شصت پا هستند. صندل‌های انگشتی جلوباز و غالباً تخت و بدون پاشنه هستند که بهترین گزینه برای استفاده در ساحل و کارهای روزمره هستند.
  • صندل حصیری: صندل‌های حصیری از صندل‌های سنتی و جذاب محسوب می‌شوند که دارای طرح و زیره‌ای به شکل بافت بوده و اغلب در رنگ‌های مشکی و کرم تولید می‌شوند.

محصولات فروشگاه شانی لند

صندل زنانه

صندل تابستانه

صندل زنانه مدل کره ای

مدل صندل تابستانی مجلسی زنانه متالیک

یکی از محبوب‌ترین انواع صندل دخترانه شیک، مدل صندل تابستانی مجلسی زنانه متالیک است. طراحان این مدل صندل زنانه یا دخترانه را در طرح، مدل و رنگ‌های متنوع طراحی کرده و شاید مهم‌ترین ویژگی آن‌ها وجود پاشنه بلند در کنار رویه براق آن است. البته این نکته را باید یادآوری کرد که قیمت صندل دخترانه تابستانه متالیک، بسیار گران بوده و همچنین مناسب عروسی یا مهمانی‌های بزرگ است.

صندل تابستانی دخترانه پاشنه دار چوبی

هنگام طراحی و تولید صندل تابستانی دختر

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا