کفش

بهترین کفش های راحتی زنانه را بشناسید ! بررسی و معرفی بیش از 10 مدل

کفش‌های راحتی زنانه را بشناسید!

سبک‌های متنوعی از کفش در سراسر دنیا وجود داشته و هر کدام برای خود یک تاریخ و هویت ویژه‌ای دارند. کفش راحت زنانه یکی از مدل‌های جدید کفش است که به تازگی در دنیایی مد و فشن مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

انواع کفش‌های راحتی زنانه به دلیل دارا بودن سه فاکتور زیبایی، مطلوب بودن و کاربرد عالی آن از استقبال چشمگیری برخوردار است و شاید به خاطر همین مسئله طیف گستره‌ای از کالج دخترانه و دمپایی صندل زنانه است که انتخاب بسیار سخت است.

برخی از انواع کفش‌های زنانه جهت استفاده در موقعیت‌های خاص و ویژه طراحی و تولید شده‌اند. در این مقاله در رابطه با انواع کفش زنانه، جنس کفش راحت زنانه و قیمت آن‌ها، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. در صورت علاقه‌مندی به این موضوعات تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

کفش‌های راحتی زنانه را بشناسید!

 

انواع کفش‌های راحتی زنانه

خانم‌ها کفش راحتی زنانه و به طور کلی انواع کفش زنانه، را کاملاً بر طبق مد روز انتخاب خواهند کرد. خانم‌ها در زمان انتخاب کفش راحت زنانه به دنبال ظاهر زیبا و امکان ست کردن آن را با لباس یا انواع کیف زنانه هستند. طراحان صنعت کفش همواره به دنبال این نکته هستند تا امکان استفاده از کفش راحتی زنانه در موقعیت‌های متنوع باشد.

به طور مثال خانم‌ها از انواع کفش‌های راحت زنانه برای سرکار به دلیل محافظت از پا در برابر تاول و تعرق استفاده خواهند کرد. یا در زمان پیاده روی از کفش اسپرت زنانه راحت بهره خواهند برد. از اصلی‌ترین کفش راحت زنانه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش اسپرت زنانه

کفش ونس زنانه

کفش کتونی زنانه

 

 

 

کالج یا لوفر

این مدل کفش راحت زنانه ظاهر شیک داشته و در صورت تمایل می‌توانید آن را با دامن، شلوار جین یا گشاد بپوشید. جنس کفش راحت زنانه معمولاً جیر، مخمل یا چرم بوده و به شکل پاشنه کوتاه یا تخت است.

کلاسیک آکسفورد

 

کلاسیک آکسفورد

این مدل کفش راحتی از نوع کفش‌های است که؛ هرگز کارایی خود را از دست نخواهد داد. کفشی که می‌توانید در مهمانی یا عروسی و جهت استفاده روزانه از آن استفاده کرد. آکسفورد را با کیف دوشی دخترانه ست کرده و در مهمانی‌ها بدرخشید.

کلاسیک آکسفورد

 

کفش پاشنه دار زنانه پشت باز

اطمینان داشته باشید که در صورت استفاده از این کفش‌های زنانه راحت رسمی از نوع پاشنه بلند، در یک مهمانی دوستانه ظاهر زیبایی خواهید داشت. کفش پاشنه دار زنانه قابلیت استفاده در هر موقعیتی را داشته و امکان ست شدن با پیراهن، دامن و شلوار را دارد.

نیم بوت زنانه رسمی

از مدل‌های پرطرف‌دار کفش راحتی ، نیم بوت زنانه است. این مدل کفش از پا در برابر سرما محافظت خواهد کرد. اگر به دنبال استفاده از این مدل کفش راحتی زنانه برای سرکار هستید از رنگ‌های طوسی، قهوه‌ای و مشکی آن بهره ببرید. رنگ سفید، سبز و آبی نیز یک استایل شیکی را به شما هدیه خواهد بخشید.

نیم بوت زنانه رسمی

 

اسلیپر

این مدل کفش راحت زنانه را می‌توان با شلوارک و شلوار جین یا حتی پیراهن هم پوشید. این کفش راحت زنانه را با انواع کیف پاسپورتی ست کرده و از استفاده آن لذت ببرید.

کفش پاشنه بلند نوک باریک

این مدل یکی از انواع کفش پاشنه بلند کلاسیک بوده و خانم یک جفت از آن را باید داشته باشند. خیلی راحت با شلوار جین و تیشرت امکان ست شدن داشته و مطمئناً یک استایل رسمی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کفش پاشنه بلند نوک باریک

 

صندل زنانه رسمی

صندل زنانه رسمی و کفش‌های بند دار از جمله کفش‌های راحتی زنانه برای مهمانی است. در صورت استفاده از این مدل کفش راحتی زنانه با پیراهن در فصل گرم تابستان، پا‌های شما را کشیده‌تر از همیشه نشان خواهد داد.

کفش ساحلی

طراحی کفش‌های ساحلی به شکل پاشنه پهن و یک انگشت برای قراردادن پا‌ها است. این نوع کفش‌ها، مدل‌های متنوعی دارد. طرح‌های ساده در کنار طرح‌های با زرق و برق بسیار خانم‌ها را در زمان خرید از اینستاگرام کفش زنانه ‌شانی لند سخت خواهد کرد.

کفش ساحلی

 

بروژ

جهت داشتن یک استایل شک، استفاده از کفش پاشنه کوتاه چرم بروژ و کیف دستی چرم زنانه توصیه شده است. این مدل کفش علاوه بر قابلیت ست شدن با کت و شلوار، می‌توان آن را شلوار و گرمکن نیز پوشید. این مدل کفش زنانه راحت برای مهمانی بسیار مناسب است.

میول

میول یک انتخاب عالی برای کفش راحتی از سوی خانم‌ها خواهد بود. این مدل از انواع کفش راحتی به شکل ساده یا طرح دار، طراحی و تولید شده است. این کفش را با کت و شلوار یا پیراهن به راحتی قابل استفاده است.

کفش کتانی

سنیکرز سفید از دسته‌بندی مردانه یا زنانه برخوردار نبوده و قابلیت استفاده با هر نوع لباس و تیپی را دارا است. رنگ سفید این کتانی بیشتر مورد استقبال مخاطب قرار گرفته است؛ اما رنگ‌های دیگر آن نیز قابل ست شدن با کوله پشتی زنانه را دارند.

کتانی ورزشی

دو مزیت اسپرت و راحتی کتانی ورزشی سبب استفاده آن علاوه بر زمان ورزش در محل کار و دانشگاه شده است. این کفش زنانه راحت برای ورزش بسیار مناسب بوده و حتماً یکی از آن باید در کمد کفش وجود داشته باشد.

کتانی ورزشی

 

کفش‌های لژ دار

این مدل کفش راحتی حتماً باید در کمد همه خانم‌ها باشد تا در صورت نیاز امکان ست کردن آن با استایل رسمی و غیر رسمی به ویژه در فصل گرم سال وجود داشته باشد. کفش لژ دار یکی از انواع مدل کفش راحتی برای بانوان است.

کفش باله

این مدل کفش راحت زنانه، همیشه مد بوده و رنگ سفید آن بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. این مدل کفش در رنگ‌های دیگر نیز جهت استفاده خانم‌ها وجود داشته و آن را با شلوار راسته پارچه‌ای بپوشید.

کفش باله

 

انتخاب کفش زنانه راحت برای عروسی و کار

محل کار نیاز‌مند یک استایل شیک، مرتب و در عین حال راحت است. بسیاری از افراد مدت زمان زیادی از شبانه روز خود را در محل کار سپری خواهند کرد، پس نیازمند یک کفش راحت برای سرکار هستند. در زمان انتخاب و خرید،  قیمت کفش راحت زنانه به اندازه راحت بودن آن مهم نیست. رنگ کفش راحت زنانه برای سرکار بهتر است از میان رنگ‌های با تناژ تیره انتخاب شود. کفش میول ساده و پاشنه بلند کلاسیک مناسب برای چنین محیطی خواهند بود.

در زمان انتخاب و خرید یک کفش زنانه راحت برای عروسی به سایت خرید کیف زنانه ‌شانی لند مراجعه کرده و علاوه بر خرید کفش یک کیف مجلسی زنانه نیز انتخاب کنید. رنگ کفش راحت زنانه مناسب عروسی سبز، صورتی و آبی در فصل گرم سال بوده و از رنگ‌های تیره‌تر یا خنثی مناسب برای مهمانی خواهند بود. در عروسی حتماً از کفش پاشنه بلند با پاشنه پهن یا بند دار استفاده کنید، زیرا مدت زمان زیادی باید از این مدل کفش استفاده کنید.

انتخاب کفش زنانه راحت برای عروسی و کار

 

ویژگی کفش راحت برای بانوان

در زمان انتخاب کفش راحت زنانه به یک سری عوامل با دقت توجه کنید. از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی کفش راحت برای بانوان، عبارت هستند از:

اندازه کفش

کفش باید کاملاً اندازه پا باشد؛ گشاد بودن آن سبب سابیده شدن پوست پا خواهد شد. در صورت تنگ بودن کفش نیز امکان درست راه رفتن نخواهد بود. قیمت کفش زنانه، کیف پاسپورتی چرم، دمپایی زنانه،  کیف پول زنانه مجلسیو کیف کمری، ملاک مناسبی برای انتخاب نیستند.

جنس کفش

جنس کفش باید پا شما را از هر نوع میکروب، عرق کردن، قارچ و بو گرفتن در‌امان نگه دارد. بهترین جنس کفش راحت زنانه چرم است؛ زیرا تمام مزیت‌های اشاره شده در بالا را دارد.

جنس کفش

 

پاشنه پا

جهت جلوگیری از هر گونه آسیب به ستون فقرات و زانو، به طور معمول پاشنه استاندارد کفش‌ها باید بین ۲ تا ۴ سانتی‌متر باشد. هر چه پاشنه کفش پهن‌تر، آسیب کمتری به زانو و ستون فقرات وارد خواهد شد.

امکان تغییر اندازه کفش

وجود بند، چسب، قلاب و سگک امکان تغییر اندازه کفش را فراهم خواهند کرد. در زمان خرید کفش حتماً این مسئله را در نظر داشته باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

امکان تغییر اندازه کفش

 

انعطاف کفش

کفش راحت زنانه باید انعطاف کافی داشته باشد تا از ایجاد هر گونه آسیب به پا‌ها جلوگیری کند. از فواید پوشیدن کفش مناسب با انعطاف کافی، مراقبت در برابر میخچه است.

کفه کفش

جهت جلوگیری از هر گونه کمر درد یا درد زانو، کفه کفش باید فضا خالی کف را به طور کامل پوشش دهد.

با وجود ویژگی‌های گفته شده، در زمان خرید به سراغ برند‌ها مشهور که در زمینه تولید کیف و کفش فعالیت دارند، بروید. زیرا این شرکت‌ها از بهترین متخصصان جهت طراحی کفش و باکیفیت‌ترین جنس‌ها برای تولید خود بهره خواهند برد. این کفش‌ها مطمئناً از دوام بسیار بالای نیز برخوردار خواهند بود. البته بهتر است عصر‌ها برای خرید کفش به مغازه‌ها مراجعه کنید؛ زیرا در این زمان پا بیشترین ورم خود را دارد. در نتیجه بهترین زمان برای خرید و انتخاب است.

کفه کفش

 

پیشنهاد : خرید ست کیف  از سایت شانی لند

 

جمع‌بندی

وجود انواع کفش راحت زنانه در طرح‌ها و مدل‌های متفاوت که برای استفاده در موقعیت‌های متعدد تولید شده‌اند، دست بانوان را در زمان انتخاب باز گذاشته‌اند. برند‌های تولید کفش، آن‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌ها متنوع جهت ست کردن با هر نوع لباسی طراحی کرده و به بازار جهت فروش عرضه کرده‌اند. خانم‌ها در زمان خرید می‌توانند بر اساس اطلاعات و اولویت خود، دست به انتخاب بزنند.

در این مقاله ما تمام تلاش خود را بر معرفی پرکاربرد‌ترین انواع کفش راحت زنانه انجام داده‌ایم. توصیه ما به شما داشتن چند مورد از این مدل کفش‌ها در کمد خانه بوده تا در زمان لازم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

سایر مقالات:

راهنمای خرید دمپایی روفرشی زنانه
راهنمای خرید کفش پاشنه دار زنانه – 100 مدل کفش پاشنه بلند زنانه
راهنمای خرید کفش اسپرت زنانه – معرفی 100 مدل کفش اسپرت زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. من چند بار تاحالا خرید کردم ازتون کیفیت به نسبت قیمت خوب بوده

  2. کفی کفش خیلی مهمه ولی خیلیا فقط به ظاهر و دوخت و … کفش نگاه میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا