کفش

5 مدل کفش مخصوص درمان واریس پا- خرید اینترنتی کفش ارزان+ عکس

با انتخاب کفش مناسب احتمال ابتلا به واریس را کم کنید!

یافتن کفش مخصوص درمان واریس پا برای زنان مبتلا به واریس ضروری است؛ زیرا بانوان مبتلا به واریس با چالش‌های زیادی مانند: درد، تورم، بدتر شدن درد پس از ساعت‌های طولانی ایستادن و… مواجه می‌شوند. کفش مخصوص واریس پا به کاهش احساس سوزش و درد در ساق پا کمک می‌کند.

ما پس از تحقیق فراوان بهترین کفش‌ها را برای کاهش درد ناشی از واریس انتخاب کرده‌ایم و نتیجه این بررسی را در قبال یک مقاله برای شما آورده‌ایم. پس با ما برای معرفی کفش‌ها و باز کردن این موضوع همراه باشید.

کفش مناسب برای کاهش احتمال ابتلا به واریس

 

واریس چیست؟

واریس وضعیتی است که در آن رگ‌های بدن شما قادر به پمپاژ خون از اندام تحتانی به قلب نیستند. این وضعیت به دلیل دریچه‌های معیوب یا آسیب‌دیده اتفاق می‌افتد که قرار است خون را به سمت بالا حفظ کنند. در نتیجه، خون در رگ‌ها جمع می‌شود و راکد می‌ماند که می‌تواند منجر به مشکلات دیگری مانند افزایش رگ‌های واریسی، زخم‌های پا و نارسایی مزمن وریدی شود.

عوامل زیادی از جمله سن، بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشارخون بالا، بارداری، سرپا ایستادن برای مدت طولانی و نداشتن کفش مخصوص درمان واریس پا می‌تواند منجر به بروز واریس می‌شوند.

کفش مخصوص درمان واریس پا

کفش مناسب چگونه به درمان واریس کمک می‌کند؟

بانوان مبتلا به واریس باید کفش‌هایی بپوشند که به‌سلامتی پای‌های آنها کمک کند. کفش طبی، کفش اسپورت زنانه بهترین گزینه هستند؛ اما کفش کالج زنانه و کفش پاشنه‌بلند زنانه می‌تواند به‌شدت به پا آسیب برسانند.

کفش مخصوص درمان واریس پا باید دارای تکیه‌گاه بالشتکی باشد تا از التهاب پوست در ناحیه پاشنه جلوگیری کند و درد کف پا را تسکین دهد. همچنین بهترین کفش برای واریس کفشی است که تناسب درستی داشته باشد تا از مالش و تاول روی پا جلوگیری شود.

آیا می‌توان از کفش‌های نامناسب واریس گرفت؟

علل واریس می‌تواند از دوره‌های طولانی ایستادن تا سابقه خانوادگی، بارداری و در نهایت کفش نامناسب باشد. کفش نامناسب واریس را تشدید می‌کند. اصطلاح کفش نامناسب مبهم است؛ این احتمال وجود دارد که کفش‌هایی که برای شما مضر هستند، برای شخص دیگری مضر نباشند.

هرکسی شکل پا منحصربه‌فردی دارد؛ اما معمولاً کفش‌هایی که قوس ضعیفی دارند، بالشتک ندارند؛ مانند دمپایی زنانه و صندل زنانه برای پا نامناسب باشند. کسانی که واریس شدید دارند باید از کفش مخصوص درمان واریس پا استفاده کنند.

کفش مخصوص درمان واریس پا

 

چگونگی انتخاب کفش بر اساس فرم پا

 اگر کف پای صافی دارید، از کفش پاشنه‌بلند استفاده نکنید؛ بلکه از کفش زنانه مخصوص واریس پا استفاده کنید که وزن بدنتان را به‌صورت یکنواخت بر روی پایتان پخش کند. کفش‌های پاشنه‌بلند مانند کفش بوت زنانه با زیره سفت و کفش‌های کف صاف برای خانم‌هایی که واریس دارند کفش‌های بد محسوب می‌شوند.

پس کسانی که واریس دارند باید از کفش مخصوص درمان واریس پا استفاده کنند تا از تشدید این بیماری جلوگیری شود.

چرا برای واریس به کفش‌های خوب نیاز داریم؟

 واریس می‌تواند باعث تورم، ضعیف‌شدن عضلات پایین بدن، درد در پا و مچ پا شود. اگر به دلیل کفش نامناسب، عضلات ضعیف‌تر شوند، واریس تشدید می‌شود؛ بنابراین برای تسکین درد کفش مخصوص درمان واریس پا تهیه کنید.

همچنین پوشیدن جوراب واریس که در مچ پا تنگ هستند توصیه می‌شود. این جوراب‌ها به کاهش فشار در پاها کمک می‌کند و عضلات را تقویت می‌کند. با توصیه پزشکان ترکیب کفش زنانه برای جلوگیری از واریس و جوراب مخصوص می‌تواند برای درمان و کاهش درد واریس بسیار کاربردی باشد.

کفش زنانه برای جلوگیری از واریس و جوراب مخصوص

 

لیست بهترین کفش‌ها برای درمان واریس

 در زیر لیست چند نوع کفش مخصوص درمان واریس پا برای بهبود درهای ناشی از واریس و گردش خون بهتر در اندام‌های تحتانی آورده شده است که شما بر اساس نیازتان می‌توانید آنها را بخرید و آنها را با کیف‌دستی، کوله‌پشتی زنانه، کیف پاسپورتی زنانه و… خود ست کنید.

کفش‌های دانسکو

اگر پرستار هستید، کفش‌های دانسکو بهترین کفش است که مخصوص کاهش درد در رگ‌های واریسی و گردش خون ضعیف در اندام‌های تحتانی بدن شما بوده است و حتی می‌توان گفت کفش مخصوص درمان واریس پا برای قشر پرستاران است.

این کفش‌ها دارای یک زیره میانی برای کاهش وزن و فشار بر پاها است بعلاوه این کفش‌ها دارای مواد مخصوصی است که جذب شوک بالایی دارند که این ویژگی مهم باعث می‌شود که فشار بر روی عضلات کف پا آزاد شود.

کفش پیاده‌روی اسکیچرز

این کفش‌ها که دارای زیری ای از جنس مموری فوم است کفش‌هایی بسیار راحت و نرم هستند که وزن شما را به طور یکنواخت پخش می‌کند. همچنین می‌توان این کفش‌ها را به‌عنوان کفش مخصوص درمان واریس پا به‌حساب آورد. این کفش‌ها دارای بالشتک‌هایی هستند که به جذب ضربه وارد شده به پاها در طول فعالیت‌های روزانه کمک می‌کند.

این کفش‌ها از جمله بهترین کفش زنانه برای بیماری واریس دانست؛ زیرا دارای رویه مشبک انعطاف‌پذیر و قابل‌تنفس هستند؛ همچنین به‌خاطر شیک‌بودنشان می‌توان آنها را با انواع کیف زنانه از جمله کیف دوشی زنانه و… ست کرد.

کفش پیاده‌روی اسکیچرز

 

کفش‌های اسپورت گوست

اگر صندوقدار، کارگر، پرستار یا حتی یک دونده هستید، این کفش‌ها برای شما بسیار مناسب هستند. راحتی پنجه‌های پا در این کفش‌ها به علت پهنای مناسبشان زیاد است. لازم نیست که برای پوشیدن آنها پاهای خود را در آن فشار دهید که این باعث کاهش دردهای واریسی می‌شود.

در این کفش‌ها لایه‌های نرمی تعبیه شده است که باعث حمایت زیادی می‌شود؛ در نتیجه گردش خون در پاها بالا می‌رود؛ بنابراین انتظار می‌رود که از این کفش به‌عنوان کفش مخصوص درمان واریس پا حساب کرد.

کفش‌های کلارک

کفش‌های کلارک در طراحی شبیه به کفش‌های اسکیچرز هستند؛ بااین‌حال، تفاوت‌هایی دارند، به همین دلیل ما برای کاهش فشار از روی پاهای شما که از واریس رنج می‌برند، کفش مخصوص درمان واریس پا کلارک را توصیه می‌کنیم.

کفش‌های کلارک دارای مواد نساجی نرمی هستند که به‌سرعت وزن را پخش کرده و به پاها احساس لطافت بسیار خوبی می‌دهند و از ایجاد تاول در آن‌ها جلوگیری می‌کنند. کفی نامناسب می‌تواند باعث احساس خارش در پا شود بنابراین، رویه پارچه‌ای نرم کلارک مانع از وقوع این وضعیت خواهد شد.

کفش‌ کلارک در سایت شانی لند

 

بهترین فروشگاه اینترنتی کیف و کفش

شانی لند به‌عنوان یک فروشگاه معتبر عرضه‌کننده انواع کیف و کفش در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون است که تمامی نیازهای بازار را برای خرید کفش زنانه و کیف زنانه تأمین کرده است. این فروشگاه معتبر لیستی از انواع محصولات مانند: ست کیف و کفش زنانه، ست کیف زنانه و… را دارد؛ همچنین شما می‌توانید از طریق سایت خرید کفش زنانه و کیف زنانه به خرید کیف کمری و خرید کیف پول زنانه بپردازید.

سایت خرید کفش زنانه

 

سخن پایانی

واریس پا یکی از بیماری‌هایی است که به ممکن است به‌شدت سخت و دردآور باشد؛ اما شما می‌توانید با استفاده از روش‌هایی به تسکین درد و درمان این بیماری سخت بپردازید. یکی از این روش‌ها استفاده از کفش مخصوص درمان واریس پا است.

شما می‌توانید از یک کفش مناسب برای کاهش و تسکین درد خود استفاده کنید. امیدواریم مطالب این مقاله به شما در راستای کاهش بیماری‌تان کمک کرده باشد.

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

همچنین وبسایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام آیا کفش میتونه واریس رو به صورت کامل درمان کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا