کفش

محبوب ترین برند کفش زنانه را بشناسیم – معرفی 10 برند برتر کفش زنانه

محبوب ترین برند کفش زنانه در دنیا

بیان یک اسم به عنوان محبوب ترین برند کفش زنانه، یک کار بسیار مشکلی است؛ زیرا در هر دوره، در میان انواع کفش زنانه یکی با استقبال بیشتری مواجه شده و در نتیجه شرکت‌های تولید‌کننده به سود دهی خواهند رسید. اما با این وجود چند برند و شرکت در سراسر جهان وجود دارند که بیشتر تولیدات آن‌ها در هنگام خرید از سوی خانم در اولویت قرار خواهد گرفت.

از مهم‌ترین دلایل وجود محبوبیت یک شرکت در هنگام تولید کفش زنانه، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و طراحی‌های جذاب است. در این مقاله در رابطه با محبوب ترین برند کفش زنانه و بهترین برند کفش زنانه اسپرت یا پاشنه بلند مجلسی زنانه اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوعاتی، تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

محبوب ترین برند کفش زنانه در دنیا

 

بهترین کفش برند زنانه

بسیاری از افراد از جمله خانم‌ها در زمان انتخاب یک جفت کفش علاوه بر وجود طراحی‌ها متفاوت، انتخاب میان برند‌های متنوع دچار سرگیجه خواهند شد. انتخاب کردن همیشه یک کار دشوار بوده و برای اینکه خانم‌ها بتوانند حداقل در زمان خرید و انتخاب برند با مشکل مواجه نشوند، بهتر است درباره انواع برند‌ها و تولیدات مختص آن‌ها اطلاعات کافی را داشته باشند. از اصلی‌ترین و محبوب ترین برند کفش زنانه، عبارت هستند از:

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش پاشنه بلند

ٌصندل دوبندی مجلسی

صندل روفرشی و مجلسی

 

کفش والتر استیگر

در زمان خرید یک کفش مارک دار خارجی زنانه مطمئناً یکی از اولین انتخاب‌ها، برند والتر استیگر است. کفش‌های این برند علاوه بر جذابیت، از مواد باکیفیت و رنگ‌های متنوع برخوردار بوده و به راحتی تبدیل به یکی از محبوب ترین برند کفش زنانه تبدیل شده است.

برند کفش  Jaggar Footwear

یکی از محبوب‌ترین برند کفش در سراسر دنیا Jaggar Footwear بوده و به عنوان نخستین برند اکسسوری در منطقه استرالیا شناخته شده است. کاملاً بر طبق انتظار مخاطبان این برند توانسته است سبک‌های لوکسی از کفش ارائه دهد. کفش‌های این برند از مواد اولیه و متریالی چون خز مصنوعی، چرم جیر، پنبه و چرم استفاده شده است.

برند کفش  Jaggar Footwear

 

برند کفش نایکی

مطمئناً بار‌ها اسم برند نایکی به گوش شما آشنا است، نایکی یکی از بهترین برند کفش زنانه اسپرت بوده و البته در زمینه تولید انواع محصولات ورزشی نیز فعالیت دارد. از بزرگ‌ترین برند کفش زنانه در سراسر دنیا، برند نایکی است.

برند کفش  manolo blahnik

در صورت انتخاب کفش از برند manolo blahnik، صاحب کفشی خواهید شد که به کوچک‌ترین جزئیات از سوی طراح و تولید‌کننده توجه شده است. کفش‌های این برند نیز قیمت بسیار بالایی دارند.

برند کفش  manolo blahnik

 

برند کفش  Wanted Shoes

برند Wanted Shoes توانسته با تولید انواع کفش‌های زنانه کاملاً بر طبق مد روز جای خود را در دنیا مد باز کند تا تبدیل به یکی از محبوب ترین برند کفش زنانه شود. این برند علاوه بر تولید کفش پاشنه بلند زنانه اقدام به تولید کفش‌های کلاسیک پاشنه تخت نیز کرده است. کیفیت بالا محصولات در کنار سبک بودن کفش‌ها و قیمت مناسب از دلایل اصلی استقبال مخاطب از این برند است.

برند کفش  Brain Atwood

یکی از بهترین برند کفش زنانه در ایتالیا Brain Atwood ، بوده و کفش‌های این شرکت بسیار کمیاب هستند. برند Brain Atwood از گران‌ترین برند کفش زنانه به خاطر طراحی و تولید محصولات در سراسر دنیا شناخته شده است.

برند کفش  Wanted Shoes

 

برند کفش  Puma

از محبوب ترین برند کفش زنانه و مردانه در بخش طراحی و تولید کفش ورزشی، برند پوما است. این برند ابتدا در سال ۱۹۲۵ توسط آدولف و رودولف داسلر به نام Kering  شروع به فعالیت کرد تا در سال ۲۰۰۷ یک گروه فرانسوی به نام پوما پس از خرید این شرکت به این نام در دنیا شناخته شد. متریال اصلی کفش‌های ورزشی پوما قابل استفاده در هر نوع آب و هوایی است.

 برند کفش گوچی

اگر به دنبال کفش پاشنه بلند زنانه جهت استفاده در یک مهمانی یا مجلس عروسی هستید، حتماً از برند گوچی خرید کنید تا علاوه بر کفش مجلسی یک کیف مجلسی زنانه نیز داشته باشید. ‌این برند یکی از محبوب ترین برند کفش زنانه در سراسر دنیا بوده و البته به این نکته توجه داشته باشید که قیمت کفش‌های آن بسیار گران است.

 برند کفش گوچی

 

برند کفش  alexander mcqueen

طرح‌های کفش برند الکساندر مک کوئین، از ویژگی‌های منحصر به فرد و عجیبی بوده و یکی از گران‌ترین برند کفش زنانه است. اگر به دنبال یک کفش مارک دار زنانه خارجی هستید، حتماً برند Brain Atwood را انتخاب کنید تا با صاحب کفش از محبوب ترین برند کفش زنانه باشید.

برند کفش آدیداس

در صورت انتخاب و خرید از محبوب ترین برند کفش زنانه یعنی آدیداس، مخاطب صاحب یک کفش شیک و مناسب برای موقعیت‌های مختلف خواهد بود. کفش‌های این برند در سراسر دنیا به ویژه ایران، طرف‌داران خاص خود را دارد.

در صورت مراجعه به سایت خرید کفش زنانه شانی لند، امکان خرید کفش زنانه قیمت مناسب را بری خود فراهم کنید. در این سایت امکان خرید دمپایی زنانه، کفش بوت دخترانه و کالج زنانه را خواهید داشت. البته در صورت تمایل یک عدد کیف دستی در میان انواع کیف زنانه نیز بخرید.

برند کفش آدیداس

 

برند کفش  Reebok 

ریبوک علاوه بر فعالیت در عرصه تولید کفش‌های زنانه و مردانه، اقدام به تولید انواع لباس ورزشی نیز کرده و توانسته نام خود را در میان محبوب ترین برند کفش زنانه و مردانه قرار دهد. البته به خاطر تولید انواع کفش اسپرت زنانه راحت و مد روز، تبدیل به یکی از بهترین برند کفش زنانه اسپرت نیز شده است.

برند کفش  Berluti

یکی از بهترین برند کفش زنانه ایتالیا و محبوب ترین برند کفش زنانه، برلوتی است. این برند علاوه بر تولید انواع کفش زنانه در بخش پوشاک مردانه نیز مانند کیف پول چرم، کمربند چرمی و کفش نیز فعالیت داشته و تولید آن نیز اغلب لوکس و لاکچری است. مطمئناً با دیدن یک کفش چرم باکیفیت و دست دوز، نام برتولی در ذهن شما تداعی خواهد شد.

برند کفش  Converse

یکی از محبوب ترین برند کفش زنانه Converse است که بیشتر تولیدات این شرکت مختص جوانان ورزشکار است. مدل‌های طراحی و تولید شده این برند، از پرفروش‌ترین کفش‌ها در سراسر دنیا است.

برند کفش  Converse

 

انواع برند ایرانی کفش زنانه

آیا قصد خرید محبوب ترین برند کفش زنانه ایرانی را دارید؟ بازار کفش زنانه در ایران به علت اینکه در محصولات خود تنوع بسیار زیادی ایجاد کرده، همیشه گزینه‌های گوناگونی برای خرید کفش‌ها در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ولی در بین تمامی این برندها و کمپانی‌ها، تعدادی برند ایرانی گردآوری شده‌اند که برای خرید کفش زنانه بسیار حیرت‌انگیز هستند. در بخش زیر می‌خواهیم شما را با انواع برندهای ایرانی کفش زنانه آشنا کنیم.

برند چیکا

اولین برند معروف از کفش‌های زنانه ایرانی، برند چیکا است که در زمینه کفش‌های ورزشی و مانتنی خیلی خوب عمل می‌کند. کفش‌های برند چیکا دارای تکنولوژی‌های متفاوتی بوده که برای ورزش‌های روزمره قابل‌استفاده هستند.

برند بانو علی

یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین برند کفش زنانه ایرانی، برند بانو علی بوده که با طراحی‌های شیک و جدید همراه با متریال باکیفیت به طور حیرت‌انگیزی در بازار کفش زنانه پیشرفت فوق‌العاده‌ای کرده است.

تعداد زیادی از کفش‌های بانو علی بر اساس انواع مختلف فعالیت‌های زنانه ساخته شده‌اند که می‌توان به برخی از آن‌ها مانند کفش رسمی، ورزشی، کفش بوت و صندل اشاره کرد.

برند لازفی

برند لازفی هم می‌تواند به‌عنوان محبوب ترین برند کفش زنانه در ایران محسوب شود که باتوجه‌به کیفیت بالا و ارائه مدل‌های مختلف و جمع‌وجور، محبوبیت زیادی نزد مشتریان داشته باشد.

برند خودی

این برند یکی از تولیدکنندگان معتبر محصولات کفش زنانه بسیار محبوب در ایران است. برند خودی در زمینه انواع باکیفیت کفش زنانه با داشتن طراحی‌های جدید و مختلف، توانست خود را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و بهترین برندهای کفش زنانه در ایران معرفی کند.

برند الگا

برند دیگر در دسته محبوب ترین برند کفش زنانه ایرانی، نوع الگا بوده که با طراحی‌های ویژه برای کفش‌های ورزشی با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، راحتی زیادی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

برند الگا تولیدکننده بهترین برند کفش زنانه اسپرت ایرانی توانسته شهرت و محبوبیت فراوانی در میان مصرف‌کنندگان به دست بیاورد.

برند ایلیا

ایلیا یکی از بهترین برند های معروف کفش زنانه ایرانی محسوب می‌شود که به دلیل تنوع زیاد محصولات خود، انعطاف‌پذیری خیلی بالایی را در کفش‌های زنانه برای مشتریان به ارمغان آورده است.

لازم به ذکر است که این برند به دلیل ظاهر جذاب و راحتی کفش‌های خود، موفق شده جزو معروف‌ترین برندهای کفش‌های زنانه ایرانی شناخته شود.

برند نیک‌زاد

برای انتخاب محبوب ترین برند کفش زنانه، برند نیک‌زاد را هم در نظر بگیرید. این برند با به‌کارگرفتن جنس‌های باکیفیت خود با طراحی‌های جدید، موفق شده کفش‌هایی بادوام بالا و همچنین راحتی بیشتر به نسبت سایر برندهای دیگر برای مصرف‌کنندگان تولید کند.

برند قصرشیرین

قصرشیرین هم محبوب ترین برند کفش زنانه ایرانی در میان برندهای معروف بوده و به دلیل داشتن کیفیت عالی و طراحی بی‌نظیر محصولاتش علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است. طرح‌های مختلف این برند دارای رنگ‌بندی‌های زیبا و متنوع است که می‌تواند باسلیقه‌های گوناگون تناسب داشته باشد.

اغلب افراد خرید کفش مارک دار خارجی زنانه را به خرید کفش مارک‌دار ایرانی ترجیح می‌دهند؛ اما این دیدگاه تا حدودی قابل قبول نیست که هر کفشی اگر خارجی باشد؛ یعنی بهترین است. این برندهایی را که به شما معرفی کردیم هم از لحاظ کیفیت در سطح کفش‌های خارجی بوده و پاسخگوی نیازهای شما هستند.

مهم‌ترین نکات جهت خرید کفش زنانه

در زمان انتخاب و خرید کفش زنانه باید به عواملی از جمله متریال، اندازه و سایز پا، ارتفاع کفش و ظاهر آن باید دقت کنید. البته مهم‌ترین نکته توجه به راحتی پا در کفش است، با در نظر گرفتن این مسئله گامی بزرگی در زمان خرید کفش برداشته‌اید. از دیگر نکات مهم در هنگام خرید، عبارت‌اند از:

  • جهت مراقبت از پا و به طور کلی سلامتی بدن خود، کفش پاشنه تخت یا کفش طبی انتخاب کنید.
  • از کفش مورد نظر خود دو جفت انتخاب و خرید کنید تا بتوانید با استفاده یک روز در میان، کفش شما از دوام بالایی برخوردار باشد.
  • کفش پاشنه بزرگ و ضخیم را جایگزین کفش‌های نوک تیز کنید تا حس راحتی بیشتر در زمان پوشیدن کفش پاشنه دار داشته باشید.
  • در صورت انتخاب کفش پاشنه بلند، به طور طولانی مدت از آن استفاده نکنید. در چنین مواقعی یک صندل زنانه یا کفش اسپرت به همراه خود داشته باشید.

مهم‌ترین نکات جهت خرید کفش زنانه

 

خرید کفش از بهترین برند‌های ترکیه

در سال‌های اخیر کشور ترکیه به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده است. ترکیه با وجود جذابیت‌های بسیار در کنار سواحل زیبا و مراکز تجاری، سالانه توریست‌های زیادی را به جانب خود جذب کرده است. وجود مراکز تجاری بسیار در کشور ترکیه، دست گردشگران را در زمان خرید کفش و لباس باز خواهد گذاشت.

البته خود کشور ترکیه نیز یکی از کشور‌های برتر در زمینه تولید کفش بوده و از محبوب ترین برند کفش زنانه ترکیه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برند کفش  Bueno

از بهترین برند کفش زنانه ترکیه، این شرکت است که به واسطه چرم اصل اقدام به تولید کفش برای خانم‌ها خواهد کرد. کفش‌های شرکت  Bueno، راحتی و کیفیت را به مصرف‌کننده هدیه خواهند داد. البته این شرکت توانسته با صادر کردن محصولات خود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین برند‌های کفش زنانه در سراسر دنیا شود.

برند کفش  Bueno

 

برند کفش  Sail Laker

از دیگر برنده‌های معروف دیگر بوده و نزدیک به نیم قرن تجربه در زمینه تولید کفش دارد. از مهم‌ترین ویژگی محصولات تولید این شرکت کیفیت عالی بوده و همین امر این شرکت را به یکی از محبوب ترین برند کفش زنانه در سراسر دنیا کرده است.

برند کفش  Penti

این شرکت کار خود را از سال ۱۹۵۰ شروع کرده و پله‌های پیشرفت و طرقی را آرام‌آرام طی کرده است. علاوه بر تولید کفش در زمینه لباس ورزشی و خانگی، لباس‌های ساحلی و کفش ساحلی فعالیت دارد، در تمام این بخش‌ها با استقبال بی‌نظیری از سوی خانم‌ها مواجه شده است.

اگر اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌های فعال در گوشی هوشمند شما است، با مراجعه به پیج اینستاگرام کیف زنانه شانی لند علاوه بر یک کوله پشتی کوهنوردی یک عدد کیف پاسپورتی زنانه خرید کنید. البته در صورت علاقه با خرید یک کیف دوشی زنانه، آن را به مادر خود هدیه دهید.

برند کفش  Penti

 

پیشنهاد : خرید ست کیف و کفش زنانه ، خرید ست چندتیکه کیف زنانه و کیف کمری زنانه 

 

جمع‌بندی

انتخاب کفش مناسب جهت ایجاد یک استایل عالی و زیبا همیشه مهم بوده؛ زیرا این انتخاب‌ها به نوعی نشان دهنده شخصیت فرد محسوب خواهد شد. از این رو با انتخاب کفش مناسب از محبوب ترین برند کفش زنانه، کمک بسیاری در شکل‌گیری یک تیپ خاص به خانم‌ها خواهد کرد. مهم‌ترین نکته در زمان خرید کفش، راحتی پا‌ها است؛ با توجه به این نکته اگر خرید کنید، مطمئناً کفش شما از دوام بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

در این مقاله چند تا از بهترین برند‌های جهان که در زمینه کفش زنانه فعالیت دارند را به شما معرفی کرده‌ایم. ‌امیدواریم با مراجعه به شعب این بهترین برند کفش زنانه در ایران، به راحتی یک محصول عالی و با کیفیت خرید کنید.

 

سایر مقالات:

10 ویژگی کفش طبی زنانه که باید قبل از خرید حتما بدانید | شانی لند
کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه -10 مدل جذاب کفش برای زنان قد کوتاه
راهنمای خرید اینترنتی کفش زنانه – 5 نکته که قبل از خرید باید بدانید

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. برند خریدن برای ماهایی که درآمد ریالی داریم حقیقتا نشدنی شده
    فقط کفش های شانی لند قیمت مناسب دارن و من دو ساله خرید میکنم ازشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا