کفش

20 مدل انواع پاشنه کفش زنانه (مخروطی، مربعی، مدیوم، میخی و …)

انواع پاشنه کفش زنانه را بشناسید

انواع پاشنه کفش زنانه برای کفش‌های مختلف وجود دارد. منظور از پاشنه‌های مختلف، همان پاشنه‌های بلند، کوتاه، مربعی و … هستند. این کفش‌ها قابلیت ست‌شدن با انواع کیف زنانه را دارند.

چرا که هر کدام ظاهر خاص خود را دارند و با یک کیف خاص ست می‌شوند. مثلاً کیف پول زنانه‌ای که حالت مربعی دارد، با پاشنه مربعی کفش زنانه، به زیبایی هماهنگ می‌شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا با ست کیف و کفش زنانه، انواع پاشنه کفش زنانه و ست کیف زنانه آن مثل کوله پشتی زنانه آشنا شوید.

انواع پاشنه کفش زنانه را بشناسید

کفش نایک اورجینال

 

انواع پاشنه کفش دخترانه

زمانی که نام کفش پاشنه بلند زنانه به گوش می‌رسد، ذهن افراد به سمت انواع کفش زنانه تخت می‌رود که یک پاشنه در زیر آن‌ها قرار گرفته است؛ اما کفش‌های پاشنه بلند، تنها به این مورد منتهی نمی‌شوند.

کفش‌های پاشنه بلند بر اساس پاشنه خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند و این نشان می‌دهد که انواع پاشنه کفش زنانه وجود دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید انواع پاشنه کفش زنانه، چگونه‌اند و هر کدام چه ویژگی‌هایی دارند‌؟ در ادامه با انواع پاشنه کفش زنانه آشنا می‌شوید.

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش پاشنه بلند زنانه

کفش پاشنه بلند زنانه پلنگی

کفش پاشنه بلند زنانه مرواریدی

پاشنه بلاک

پاشنه بلاک از شیک‌ترین انواع پاشنه کفش زنانه است. این پاشنه، بزرگ و پهن بوده و به همین دلیل است که نسبت به پاشنه‌های نازک، وزن بدن را بهتر روی کفش توزیع می‌کند. چون وزن بهتر توزیع می‌شود، فشار وارده بر سینه پا کمتر خواهد بود. در نتیجه بدون اینکه اذیت شوید، راه می‌روید و البته راه رفتن برای شما بسیار آسان‌تر است.

این پاشنه جزء کاربردی‌ترین پاشنه‌ها است و اغلب خانم‌ها از میان انواع پاشنه کفش زنانه، این نوع پاشنه را می‌پسندند. با توجه به اینکه پاشنه بلاک مربعی یا استوانه‌ای باشد، برای بیرون رفتن و یا محل کار، انتخاب می‌شود. این کفش‌ها با یک کیف دستی چرم به آسانی ست می‌شوند.

پاشنه بلاک

 

 

پاشنه مخروطی

پاشنه مخروطی از انواع پاشنه کفش زنانه است. پاشنه این کفش همان‌طور که از نامش پیداست، شبیه مخروط است. یعنی در محل اتصال پاشنه به کفش، ضخیم بوده و با نزدیک‌شدن پاشنه به زمین، باریک‌تر می‌شود. این پاشنه در کفش‌های مختلف کاربرد دارد و با اندازه‌ها، ارتفاع‌ها و عرض‌های مختلف، ساخته می‌شود.

کفش‌هایی که دارای این نوع پاشنه هستند، می‌توانند به شما در هر حالتی کمک کنند و تعادلتان را حفظ نمایند؛ بنابراین نگران لغزش یا افتادن نباشید. چون پاشنه کفش کوتاه زنانه مخروطی، همه کاره است.

یعنی هم در محل کار، هم برای کارهای روزمره و بیرون رفتن کاملاً مناسب است. مثلاً ست‌کردن این کفش با یک کیف کمری زنانه برای محل کار، باعث می‌شود استایل شما بدرخشد.

پاشنه دکوراتیو

پاشنه دکوراتیو از انواع پاشنه کفش زنانه است که متناسب با نامش برای دکور ساخته می‌شود. یعنی این پاشنه‌ها تزئینی بوده و طرح‌های فوق‌العاده زیبایی روی آن‌ها به کار رفته است. از این رو مناسب مهمانی‌هایی چون مراسم ازدواج، تولد و … است.

نکته‌ای که باید آن را مورد توجه قرار دهید، این است که چون پاشنه این کفش به صورت تزئینی و البته بلند ساخته شده، مقاومت کافی را هم داشته باشد. یعنی جنس آن محکم باشد تا در صورت، استفاده، دچار مشکل نشوید. این کفش‌های زیبای پرنسسی را با یک کیف مجلسی زنانه شیک استفاده کنید و نگاه‌ها را در مهمانی‌ها به خود خیره نمایید.

پاشنه دکوراتیو

 

 

پاشنه فلر

تابه‌حال به شلوار‌های دمپاگشاد توجه کرده‌اید؟ شلوار‌هایی که از بالا به پایین گشاد شده و حالت کلوش به خود می‌گیرند. پاشنه‌های فلر دقیقاً مثل این شلوار‌ها از بالا به پایین حالت کلوش دارند و پهن‌تر می‌شوند. به عبارتی می‌توان گفت این پاشنه کفش دقیقاً برعکس پاشنه مخروطی است. کفش‌های پاشنه فلر بسیار شیک و مجلسی هستند.

این کفش‌ها بیشتر حالت دمپایی زنانه دارند. چرا که با یک بند در قسمت جلویی پا و یک بند دور مچ پا نگه داشته می‌شوند. اگر کفش پاشنه فلر به پا کنید و از یک کیف دوشی زنانه متناسب با کفش استفاده کنید، یک استایل رسمی ‌فوق‌العاده زیبا برای خودتان رقم می‌زنید.

پاشنه فرانسوی

آیا با کفش‌های پاشنه فرانسوی آشنا هستید؟ پاشنه فرانسوی از انواع پاشنه کفش زنانه است. در گذشته خانم‌ها معمولاً از این نوع کفش استفاده می‌کردند و جزء شیک‌پوشان جامعه به شمار می‌رفتند. به پاشنه‌های فرانسوی، پاشنه لویی یا پامپادور نیز می‌گویند.

این پاشنه‌ها همانند قرقره هستند. یعنی در محل اتصال با کفی کفش و برخورد با زمین پهن بوده و وسط آن، باریک‌تر است. در واقع می‌توان آن را شبیه ساعت شنی دانست. کفش‌های پاشنه فرانسوی، معمولاًً دارای طولی کوتاه بوده و با کیف پاسپورتی زنانه به راحتی ست می‌شوند.

پاشنه فرانسوی

 

 

پاشنه بچه‌گربه‌ای یا کیتن

پاشنه‌های بچه گربه‌ای بسیار نازک هستند. پاشنه‌های ظریف این کفش معمولاً پنج سانتی‌متری است. اگر شما هم جزء افراد مبتدی هستید و نمی‌توانید با کفش‌های پاشنه بلند راه بروید، از کفش‌های پاشنه بچه گربه‌ای استفاده کنید. ست‌کردن این کفش‌ها با کیف یک ظاهر شیک برای شما ایجاد می‌کند.

پاشنه مدیوم

پاشنه‌های مدیوم جزء انواع پاشنه کفش زنانه مستطیلی هستند و طول آن‌ها بین 7.5 تا 10 سانتی‌متر است. کفش‌های پاشنه مدیوم، حالت صندل زنانه دارند. راه‌رفتن با این کفش‌ها بسیار آسان بوده و هیچ فشاری به پا و کمر شما وارد نمی‌کند.

با اینکه جزء پاشنه بلند کفش زنانه محسوب می‌شود، اما به علت مستطیل بودن، راه رفتن با آن‌ها حتی برای مبتدیان آسان است.

پاشنه مدیوم

 

 

پاشنه میخی

پاشنه‌های میخی ظاهری همانند نامشان دارند. این پاشنه‌ها همانند میخ نوکی تیز داشته، اما محل اتصالشان با کفی کفش کلفت‌تر از محل برخورد آن با زمین است.

این کفش‌ها پا‌های شما را کشیده نشان داده و برای مهمانی‌ها و مجالس شبانه بهترین انتخاب هستند. راه‌رفتن با این کفش‌ها تمرین و مهارت می‌خواهد، اما اگر یاد بگیرید، باوقار و زیبا راه می‌روید.

پاشنه مربعی

کفش‌هایی که پاشنه مربعی دارند، تقریباً همانند کفش‌های پاشنه مدیوم و یا کفش‌های پاشنه بلاک هستند. با این تفاوت که کفش‌های پاشنه مربعی، دارای پاشنه‌ای با ابعاد مربعی هستند و معمولاً در دسته پاشنه کوتاه کفش زنانه قرار می‌گیرند.

این پاشنه‌ها در کفش‌های نوک تیز، نیم بوت زنانه و حتی کالج دخترانه با اندازه‌های مختلف کاربرد دارند.

پاشنه مربعی

 

 

پاشنه لایه‌ای

طراحی این پاشنه‌ها به گونه‌ای است که انگار لایه‌لایه روی هم انباشته شده‌اند. حالت کلی پاشنه، شبیه پاشنه بلاک و پاشنه مدیوم است. اما کمی ‌ضخیم‌تر از این دو پاشنه. با این کفش زیبا می‌توانید استایل ساده خود را جذاب و درخشان کنید.

پاشنه پلتفرم

پاشنه پلتفرم از لحاظ فنی، پاشنه محسوب نمی‌شود؛ اما با این حال همانند پاشنه، قد شما را چند سانتی‌متر بلندتر نشان می‌دهد. کفش‌هایی که دارای پاشنه پلتفرم هستند، یک قسمت جداگانه در زیر پنجه دارند که مانند بخشی از لژ است، یک قسمت هم که پاشنه کفش است.

این پاشنه همانند پاشنه بلاک و یا پاشنه مدیوم، حالت مستطیلی دارد و طول آن گاهی به بیشتر از ده سانتی‌متر می‌رسد. چیزی که این پاشنه را جذاب کرده، این است که قسمت پاشنه و پنجه کاملاً جدا و واضح دیده می‌شوند.

پاشنه گوه‌ای

پاشنه گوه‌ای دقیقاً مقابل پاشنه پلتفرم است. یعنی در این کفش قسمت پاشنه و پنجه از یکدیگر تشخیص داده نمی‌شوند و مثل یک لژ سراسری، زیره کفش را در بر گرفته‌اند. اگر از کنار به این پاشنه‌ها نگاه کنید، با یک مثلث روبه‌رو می‌شوید.

پاشنه گوه‌ای

 

 

تعویض پاشنه کفش زنانه

انواع پاشنه کفش زنانه به‌مرورزمان پوسیده می‌شوند؛ چرا که مدام در حال برخورد و اصطکاک با زمین هستند‌. این در حالی است که امکان دارد خود کفش هیچ آسیبی ندیده و نو باشد. در این صورت شاید تنها فکری که به ذهن شما برسد این باشد که کفش جدیدی جایگزین کفش قدیمی‌ کنید.

اما چرا به تعویض پاشنه کفش دخترانه فکر نمی‌کنید؟ تعویض پاشنه را باید به یک فرد متخصص و تعمیرکار بسپارید. البته برای این کار، مشخصات پاشنه جایگزین اعم از نوع، طول، عرض، جنس، رنگ، طرح و … را به طور دقیق به تعمیرکار اطلاع دهید تا به مشکل بر نخورد و شما هم بتوانید کفش مورد نظرتان را دریافت کنید.

خرید پاشنه کفش زنانه

کفش‌ها بخشی از اکسسوری‌های زنانه محسوب می‌شوند؛ از این رو خانم‌ها در خرید آن دقت و حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. البته این دقت لازم است تا بتوانید یک کفش ماندگار و زیبا بخرید. در ادامه با نکاتی که شما را در خرید پاشنه کفش دخترانه راهنمایی می‌کند، آشنا می‌شوید.

در خرید انواع پاشنه کفش زنانه از سایت خرید کفش زنانه، ابتدا بلندی آن را در نظر بگیرید. معمولاً کفش‌هایی با پاشنه زیر پنج سانتی‌متر را پاشنه کوتاه و بالای پنج سانتی‌متر را پاشنه بلند می‌گویند. شما خواهان پاشنه بلند کفش دخترانه هستید یا پاشنه کوتاه کفش دخترانه؟ آیا کفش بدون پاشنه دخترانه هم می‌تواند جزء انتخاب‌های شما قرار گیرد؟

اگر کفش بدون پاشنه زنانه مثل کفش اسپرت زنانه جزء انتخاب‌های شما نیست، پس به سراغ انواع پاشنه کفش زنانه بروید. از آنجایی که انواع پاشنه کفش زنانه وجود دارد، به راحتی می‌توانید مطابق با سلیقه خود، کفش مورد نظر را انتخاب کنید.

انواع پاشنه کفش زنانه بلاک و مخروطی برای محل کار مناسب هستند و حالت رسمی‌ دارند. اما سایر کفش‌ها مثل کفش‌های پاشنه بچه‌گربه‌ای یا کیتن، فرانسوی، فلر، دکوراتیو، لایه‌ای، مربعی، میخی، مدیوم، گوه‌ای و پلتفرم برای مهمانی‌ها و مجالس غیررسمی مناسب‌تر هستند.

خرید پاشنه کفش زنانه

 

 

سخن پایانی

همه خانم‌ها حتی قدبلندترین آن‌ها، دوست دارند یک کفش پاشنه بلند در کمد خود داشته باشند و از آن در موقعیت‌های مختلف استفاده کنند. انواع پاشنه کفش زنانه، بخشی از کفش هستند که نقش مهمی د‌ر آن ایفا می‌کنند. در واقع افراد با توجه به پاشنه کفش، خرید آن را انجام می‌دهند.

 

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

وسایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

سایر مقالات:

قیمت تشک خوشخواب در 1401 {مشخصات + ویژگی ها} – لیست قیمت
بلند قد دیده شدن بانوان با 10 مدل از بهترین کفش های زنانه
اشتغال زایی صنعت کفش در ایران در 50 سال گذشته

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. هیچوقت تو زندگیم یاد نگرفتم چجوری با یه کفش پاشنه بلند راه برم البته اینکه از بچگی اسپرت پوش بودم و هیچوقت از اینا نخریدم هم بی تاثیر نیست😉

  2. چقد قشنگ بود مقالتون، من از سایتتون مدام‌ خرید میکنم، دست شما درد نکنه❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا