کفش

استایل های کفش کالج – مدل های متنوع کالج زنانه و دخترانه با رنگبندی+ عکس

استایل های کفش کالج، سبکی جوان پسند و پرطرف‌دار

ایجاد استایل های کفش کالج زنانه زیبا و شیک برای خانم‌ها در هر فصلی از سال امکان‌پذیر خواهد بود. این مدل از انواع کفش زنانه، از جمله باکلاس‌ترین و در عین حال شیک‌ترین نوع کفش در این عصر محسوب شده‌ است. خانم‌ها در انتخاب و خرید مدل کالج مجلسی زنانه یا دخترانه، اصلاً شکی به دل راه ندهند.

البته خانم‌ها در زمان خرید کفش مدل کالج مجلسی زنانه، با نکته سنجی بسیار به چگونگی ست کردن آن با لباس بپردازند. طی این مقاله در رابطه با استایل های کفش کالج و استایل کالج زنانه راحتی زیبا، اطلاعاتی جمع‌آوری کرده‌ایم. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوعاتی، با ما تا انتها مطلب همراه باشید.

استایل های کفش کالج، سبکی جوان پسند و پرطرف‌دار

 

جدید‌ترین مدل استایل کالج زنانه

مطمئناً در ابتدا چگونگی ست کردن کفش کالج با لباس و به وجود آوردن استایل های کفش کالج، مانند هر کاری دیگری سخت و دشوار به نظر خواهد رسید. اما اگر این نکته را خانم‌ها در ذهن داشته باشند که تک‌تک اجزا استایل خود را به درستی انتخاب کنند، در ایجاد استایل های کفش کالج مشکلی نخواهند داشت.

محصولات فروشگاه شانی لند

کالج زنانه
استایل های کفش کالج
کفش طبی زیره لقمه ای
استایل های کفش کالج
کالج نوک تیز نگین دار
استایل های کفش کالج

 

اما از جدید‌ترین مدل استایل کالج زنانه در میان انواع استایل های کفش کالج، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استایل کالج تابستانی زنانه روزانه

بیشتر خانم‌ها از کالج، به عنوان یک کفش مناسب جهت انجام فعالیت‌های روزانه خود استفاده خواهند کرد؛ بنابراین برای به وجود آوردن استایل های کفش کالج روزانه یا استایل کالج تابستانی زنانه کافی است از یک شومیز مانتویی زیبا، شلوار جین آبی و کفش کالج بهره ببرند.

استایل کالج تابستانی زنانه روزانه

 

استایل کالج زنانه شیک تک رنگ

یکی از جدید‌ترین و شیک‌ترین تیپ در میان انواع استایل های کفش کالج، استایل تک رنگ است. البته به خانم‌ها توصیه شده است که در این استایل کالج زنانه شیک از مانتو، کالج و کیف طرح دار استفاده کنند. در صورت به‌کارگیری این شیوه، مطمئناً تیپ آن‌ها مورد پسند همگان قرار خواهد گرفت.

استایل کالج دخترانه زیبا راک‌ اند رول

جهت به وجود آوردن یک تیپ جذاب در میان انواع استایل های کفش کالج، استفاده از راک ‌اند رول ساده‌ترین روش برای دختران خواهد بود. این عزیزان به کمک کت چرم، شلوار جین تیره، تاپ رنگ روشن و کالج دخترانه، در ایجاد یک استایل کالج دخترانه زیبا موفق عمل خواهند کرد.

استایل کالج دخترانه زیبا راک‌ اند رول

 

کفش کالج و تیپ اداری

امروزه با توجه به موقعیت‌های شغلی متنوع خانم‌ها، تیپ اداری یکی از پرکاربرد‌ترین نوع استایل به شمار خواهد رفت؛ بنابراین این عزیزان جهت ایجاد یک استایل کالج زنانه راحتی زیبا در میان انواع استایل های کفش کالج، از رنگ‌بندی‌های تیره این مدل کفش بهره ببرند. البته هنگام خرید کالج، چند رنگ را انتخاب کنند تا در زمان استفاده از آن در استایل اداری، راحت‌تر دست به انتخاب بزنند.

استایل کالج دخترانه تابستانه با سرهمی

دختران عزیز در صورت علاقه به استفاده از سرهمی در نحوه پوشش خود، می‌توانند این مدل لباس را با یک کالج بپوشند. ست کردن سرهمی و کالج، یکی از جدید‌ترین مدل استایل کالج دخترانه در میان استایل های کفش کالج بوده و به ظاهر این عزیزان، جذابیت بسیار خواهد بخشید.

جهت ایجاد یک استایل زیبا، می‌توانید به سایت خرید کفش زنانه شانی لند مراجعه کنید. در این سایت علاوه بر خرید ست کیف و کفش زنانه امکان خرید دمپایی روفرشی زنانه و دمپایی صندل زنانه را خواهید داشت. البته علاوه بر لذت خرید کفش زنانه، می‌توانید از میان ست 3 تکه کیف زنانه، کیف دستی و کیف پول چرم یکی را انتخاب کنید.

استایل کالج دخترانه تابستانه با سرهمی

 

ست کردن کفش کالج با انواع شلوار‌های زنانه

تنوع کالج‌ها در طرح، رنگ و مدل دست خانم‌ها برای ایجاد استایل های کفش کالج مختلف باز گذاشته و شاید مهم‌ترین بخش در ست کردن با کفش کالج، شلوار است. البته خانم‌ها می‌توانند این مدل کفش را با دامن یا پیراهن نیز بپوشند.

ایجاد استایل مناسب با کفش کالج به دلیل وجود مدل‌های متنوع شلوار برای خانم‌ها، راحت‌تر از آقایان خواهد بود. اما بیشترین شلوار‌های که زنانه‌ای که مناسب استایل های کفش کالج هستند، شامل موارد زیر خواهند بود:

ست کردن کفش کالج با انواع شلوار‌های زنانه

 

شلوار فاق بلند

یکی از زیبا‌ترین استایل های کفش کالج، استفاده از شلوار فاق بلند با این مدل کفش است. البته استفاده از این استایل کالج زنانه تابستانه، به خانم‌های پیشنهاد خواهد شد که کوتاه قد و چاق هستند. در صورت استفاده از شلوار فاق بلند و کالج، قد آن‌ها بلند‌تر دیده شده و جهت پوشاندن چاقی قسمت ران نیز، از رنگ‌های تیره این مدل شلوار انتخاب کنند.

جوراب شلواری

خانم‌ها با استفاده از یک مدل کالج مجلسی زنانه همراه با دامن تنگ یا کوتاه، کیف مجلسی زنانه و پوشیدن جوراب شلواری، یک استایل کالج زنانه تابستانه زیبایی به وجود خواهند آورد. این تیپ در میان انواع استایل های کفش کالج ساده، شیک و بسیار جذاب است.

در صورت علاقه به خرید اینترنتی کفش زنانه، امکان خرید انواع کیف زنانه مانند کیف دوشی چرم زنانه و کیف کمری زنانه را خواهید داشت. همچنین از طریق سفارش اینترنتی، امکان انتخاب یک کوله پشتی زنانه را نیز داشته و همچنین امکان خرید کیف پاسپورتی زنانه را نیز برای خانواده خود خواهید داشت.

جوراب شلواری

 

شلوار اسلش

شلوار‌های اسلش بخشی از استایل خیابانی به شمار رفته و استفاده از یک کالج زیبا با آن، به خانم‌ها پیشنهاد خواهد شد. به طور مثال این نوع شلوار را می‌توانند با یک کت و کالج بپوشند. این‌گونه مطمئناً یک استایل متفاوت برای خود ایجاد خواهند کرد.

شلوار‌های دمپا گشاد

شلوار‌های دمپا گشاد برای بلند‌تر به نظر رسیدن، پوشاندن چاقی قسمت‌های ران و ساق پا و صد البته خوش فرم نشان دادن پا‌ها، کاربرد بسیار دارند؛ بنابراین خانم‌ها می‌توانند جهت ایجاد یک تیپ متفاوت، شلوار دمپا گشاد با کالج را انتخاب کنند.

شلوار‌های دمپا گشاد

 

شلوار مام

منظور از شلوار مام، شلوار‌های است که قد آن‌ها کوتاه‌تر از حد معمول بوده و معمولاً این مدل شلوار را با لوفر مورد استفاده قرار خواهند داد تا کفش بهتر دیده شود. در استایل رسمی از شلوار مام پارچه‌ای با کالجی از جنس جیر یا چرم، استفاده خواهد شد. اما در تیپ‌های غیر رسمی، جنس شلوار مام باید کتان یا جین باشد.

لگ چرمی

امروزه استفاده از لگ چرمی، با استقبال بی‌نظیر از سوی خانم‌ها مواجه شده و در صورت ست کردن آن با یک لوفر، تیپ زیبایی می‌توانند برای خود شکل دهند. در میان رنگ‌بندی لگ، معمولاً رنگ مشکی آن طرف‌دار بیشتری دارد؛ ولی خانم‌ها با استفاده از رنگ‌های روشن و ست آن با کفش کالج، می‌توانند استایل ساده و خاصی را برای خود ایجاد کنند.

چگونگی ست کردن کفش کالج و مانتو

مانتو مانند کفش، بخش جدا نشدنی از استایل خانم‌ها به شمار خواهد رفت. البته ست کردن مانتو با انواع کفش مانند کفش پاشنه بلند زنانه، کفش اسپرت زنانه راحت یا حتی نیم بوت زنانه، کار سخت و دشواری است. در بین تمام مدل‌های کفش زنانه، استفاده از کالج بسیار رایج بوده و این نوع کفش را می‌توان با انواع مانتو‌های اداری، رسمی، کوتاه یا بلند ست کرد.

البته استفاده از کفش کالج زنانه با یک سری از مانتو‌های خاص، جذابیت بیشتری به استایل خانم‌ها خواهد بخشید. از اصلی‌ترین مانتو‌های که مناسب استایل های کفش کالج زنانه باشند، عبارت هستند از:

  • مانتو بلند
  • مدل سارافون و کت
  • مانتو کتی

چگونگی ست کردن کفش کالج و مانتو

 

کدام یک درست است؟ کالج بدون جوراب یا با جوراب

در رابطه با استفاده از جوراب همراه کفش کالج در دنیا مد و فشن، اختلاف نظر میان استایلیست‌ها وجود دارد. برخی از آن‌ها معتقد هستند که استفاده از جوراب با کالج، کار اشتباهی است؛ اما دقیقاً در نقطه مقابل آن‌ها افرادی بر پوشیدن جوراب با کالج، تأکید بسیار دارند.

خانم‌ها می‌توانند با یک ترکیب جذاب بین کالج و جوراب، تیپ زیبایی برای خود به وجود آورده و در عین حال این تفکر که «کالج را باید بدون جوراب پوشید» از ذهن‌ها پاک کنند. جهت استفاده از جوراب در کالج یا هر نوع کفش دیگری، باید چند نکته را در نظر گرفت؛ این نکات عبارت هستند از:

  • یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید جوراب، توجه به جنس آن است. جوراب‌های از جنس الیاف نایلونی یا نخی در بازار موجود بوده و در این میان بهترین جنس برای جوراب، نخ پنبه خواهد بود. این مدل جوراب لطیف بوده و از ایجاد بوی بد در درون کالج نیز، جلوگیری خواهد کرد.
  • جوراب‌های کالج باید از سرپنجه متفاوتی با دیگر جوراب‌ها برخوردار باشند. سر پنجه جوراب‌های مناسب برای استایل های کفش کالج، به کمک دستگاه پنجه گیر یا روسو، باید گرفته شود تا از ظاهر زیبایی بهره‌مند شود.
  • کش جوراب باید پهن باشد. زیرا به دلیل استفاده طولانی مدت از جوراب و در صورت نازک بودن قسمت کش آن، مطمئناً برای افراد مشکلاتی به همراه خواهد آورد. همچنین کش جوراب نباید زیاد سفت یا شل باشد؛ در صورت شل بودن، جوراب پایین آمده و هنگام سفت بودن نیز، برای فرد استفاده‌کننده آزار دهنده خواهد بود.

کدام یک درست است؟ کالج بدون جوراب یا با جوراب

 

سخن پایانی

امروزه استفاده از کفش‌های کالج زنانه یا لوفر، به خاطر راحت پوشیدن و خارج کردن از پا و همچنین امکان ست کردن آسان آن با لباس‌های متنوع، بسیار رواج پیدا کرده است. خانم‌ها امکان به وجود آوردن استایل های کفش کالج متنوع‌تری نسبت به آقایان، در اختیار دارند.

با توجه به کاربرد انواع تیپ‌ها مانند استایل کالج تابستانی دخترانه، این مدل از کفش بخش ثابت هنگام خرید از سوی خانم‌ها تبدیل شده است. شاید از زیبا‌ترین استایل‌های که این عزیزان، می‌توانند برای خود با کالج ایجاد کنند؛ ست کالج و تیپ راک اند رول است.

 

سایر مقالات:

انواع کفش زنانه پاییزی – 10 مدل کفش پاییزی شیک و مد روز+ عکس
انواع صندل زنانه زیبا و مد – بیش از 20مدل پرطرفدار سال2022 + عکس
کفش با کیفیت برای خانم ها + 6مشکل استفاده ازکفش بدون کیفیت + عکس

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا