کیف

کیف زنانه ساده ترند- 10مدل کیف مجلسی دخترانه جذاب+ قیمت 1403

کیف زنانه ساده

کیف زنانه ساده جزو کاربردی‌ترین اکسسوری‌هایی است که خانم‌ها استفاده می‌کنند. تصور زندگی بدون کیف ‌دستی برای بانوان سخت است؛ زیرا نقش پررنگی را در زندگی روزمره یک خانم ایفا می‌کند. بانوان باید کیفی را انتخاب کنند که هم نیاز آنها را برآورده کند و هم استایلی زیبا به آنها بدهد.

انواع مختلفی از کیف‌ها برای بانوان تولید می‌شوند؛ اما ما در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین و کاربردی‌ترین مدل‌های کیف زنانه ساده می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

کیف زنانه ساده
کیف زنانه ساده

 

 

انواع کیف‌های زنانه ساده

انواع کیف زنانه برای خرید به بازار عرضه می‌شوند؛ اما انتخاب بین این همه کیف می‌تواند سخت باشد. شما باید طبق استایل، نیاز روزانه، محل کارتان و… کیفی را انتخاب کنید. ما به بررسی چند نوع کیف زنانه ساده می‌پردازیم و شما بعد از بررسی می‌توانید آنها را خریداری کنید.

کیف دوشی ضربدری

انواع کیف زنانه دوشی ساده تولید می‌شوند که تقریباً هر خانمی یکی از آنها را در کمد خود دارد. این کیف‌ها با اندازه‌ها، طرح‌ها، جنس‌ها و… عرضه شده و هر یک از این ویژگی‌ها می‌تواند تعیین‌کننده قیمت آنها باشد؛ اما شما باید کیفی را انتخاب کنید که کاربردی‌تر و مفیدتر باشد.

کیف دوشی زنانه بسیار محبوب بوده و در هر مناسبتی قابل‌استفاده است؛ اما بهتر است که این نوع کیف را در رنگ‌های خنثی انتخاب کنید.

کیف زنانه ضربدری یکی از انواع کیف‌های دوشی است که به‌صورت ضربدری در اطراف بدن قرار می‌گیرد و به شما این امکان را می‌دهد تا دست‌هایتان کاملاً آزاد باشد. این کیف ضربدری برای هر سفر یا فضای کاری مناسب است و وسایل ضروری شما را ایمن نگه می‌دارد.

شما همه چیز را، از تلفن همراه تا کیف پول، می‌توانید در کنار هم قرار دهید. این کیف بیشتر اسپرت است و جزو کیف مجلسی محسوب نمی‌شود.

کیف دوشی ضربدری
کیف زنانه ساده

 

 

کیف دستی ساتچل

یکی نوع دیگر از کیف زنانه ساده، کیف ساتچل است که به‌گونه‌ای طراحی شده که یک ‌بند بلند دارد و شما می‌توانید آن را روی دوش بیندازید؛ همچنین این کیف زنانه دارای دودسته کوتاه نیز هست که می‌توانید آن را در دست بگیرید.

این کیف زنانه ساده که معمولاً مستطیلی شکل است، می‌تواند کتاب‌ها، مجلات و لپ‌تاپ و وسایل مهمتان را نگهداری کند؛ اما از آنها نیز می‌توانید در مراسم‌ها استفاده کنید. اگر در حال رفت‌وآمد به دانشگاه یا دوره آموزشی هستید، این نوع کیف‌ها توصیه می‌شوند.

کیف بار کیسه‌ای

یکی از محبوب‌ترین انواع کیف زنانه ساده برای خانم‌ها کیف بار کیسه‌ای یا توت بگ است. این کیف کاملاً بزرگ و جادار است و با هیچ زیپی بسته نمی‌شود و به صورت سرباز ساخته می‌شود. این کیف برای زمانی عالی است که شما به بازار می‌روید؛ زیرا کاملاً جادار است و می‌توانید تمامی خریدهای خود را داخل آن جای دهید.

این کیف‌ها در انواع طرح‌ها و جنس‌ها تولید می‌شوند که بر قیمت آنها تأثیرگذار است؛ زیرا به طور قطع می‌توان گفت که قیمت کیف چرمی از نوع پارچه‌ای بیشتر است.

کوله‌پشتی زنانه

آیا تمایلی به حمل کیف روی یک شانه ندارید؟ خب آسان‌ترین گزینه و دم‌دستی‌ترین راه‌حل می‌تواند کوله‌پشتی باشد. اندازه کیف‌های کوله‌پشتی ممکن است متفاوت باشد؛ پس شما می‌توانید خرید انواع کیف دخترانه ساده را بر حسب نیاز خود داشته باشید.

شما می‌توانید از کوله‌پشتی‌های بزرگ برای مدرسه، سالن‌های ورزشی و حمل وسایل سنگین و زیاد استفاده کنید؛ اما کوله‌پشتی‌های کوچک بیشتر جنبه شیک ‌بودن و نگهداری از وسایل ضروری و باارزش را دارند.

کوله‌پشتی زنانه
کیف زنانه ساده

 

کیف‌دستی کلاچ

اگر دنبال یک کیف شیک، سبک و باکلاس هستید، می‌توانید این کیف زنانه مجلسی ساده را انتخاب کنید. این کیف زنانه ساده معمولاً برای مناسبت‌های خاص استفاده می‌شود. این کیف‌ها دستی هستند و معمولاً بندی برای انداختن روی شانه ندارند.

همچنین این کیف‌ها فضای زیادی ندارند و به‌طورکلی برای یک قرار یا یک مهمانی ساده که وسایل زیادی را حمل نمی‌کنید، مناسب هستند. این کیف زنانه ساده معمولاً ارزان هستند؛ اما اگر بخواهید یک کیف با تزئینات خاص و لوکس داشته باشید، باید بیشتر هزینه کنید.

کیف مچی زنانه

یکی دیگر از انواع کیف زنانه ساده، کیفی است که به‌ عنوان کیف مچی قابل‌استفاده است. این کیف بسیار کم جا است و بیشتر می‌توان از آن به ‌عنوان کیف پول یاد کرد. شما می‌توانید از این کیف زنانه در خریدها و ملاقات‌های ساده روزانه و نگهداری گوشی استفاده کنید.

کارت‌های اعتباری، کلیدها و اشیای کوچک خود را در این کیف قرار دهید. معمولاً این کیف‌ها ساده هستند و بیشتر از چرم مصنوعی ساخته شده‌اند؛ اما انواع لوکسی از آنها نیز وجود دارند که ممکن است گران ‌قیمت باشند.

کیف دوشی هلالی (هوبو)

این کیف با بدنه‌ای بزرگ و هلالی شکل، یک محفظه بزرگ تکی به شما می‌دهد که می‌توانید آن را روی شانه خود نگه دارید. برای حفظ شکل هلالی کیف، مواد سازنده آن را از مواد نرم انتخاب می‌کنند. از این نوع کیف زنانه ساده می‌توانید در مراسم‌های رسمی و غیررسمی استفاده کنید.

همچنین این کیف به علت جادار بودن می‌تواند بسیاری از وسایل شما را در خود جای دهد. این کیف زنانه چرم ساده در انواعی از طرح‌ها و جنس‌ها تولید می‌شود؛ اما معمولاً از جنس چرمی است.

کیف دوشی هلالی (هوبو)
کیف زنانه ساده

 

ساک ورزشی زنانه

این کیف زنانه ساده یکی از انواع کیف‌های محبوب زنانه است که برای کلاس‌های بدنسازی، سالن‌های ورزشی یا سفرهای کوچک مورداستفاده قرار می‌گیرد. این کیف شکل مستطیلی دارد و دو بند برای حمایت از آن طراحی شده است که می‌توانید آن را روی شانه قرار دهید.

این کیف‌ها کاملاً جادار هستند و شما می‌توانید تمام وسایل خود را در آن جای دهید؛ همچنین بسیار محکم هستند و شما می‌توانید با خیال راحت وسایل خود را در آن نگه دارید.

کیف دوشی اداری

این کیف زنانه، یک ‌بند بلند دارد که کاملاً روی شانه جای می‌گیرد و حمل آن را آسان می‌کند. این کیف سنتی در انواعی از طرح‌ها وجود دارد که بیشتر برای نگهداری از لپ‌تاپ، مدارک کاغذی، فایل‌ها، لوازم جانبی و… استفاده می‌شود.

در داخل این کیف، فضاهایی تعبیه شده‌اند که می‌توانید وسایل خود را کاملاً جدا از هم نگه‌داری کنید؛ البته جدای از بند رودوشی، دو دسته نیز روی آن قرار دارد که می‌توانید آن را به صورت دستی نیز حمل کنید. جنس، طرح و متریال اولیه استفاده شده در تولید، قیمت کیف ساده زنانه را تعیین می‌کنند.

کیف کمری زنانه

این نوع کیف زنانه ساده مانند کمربندی کلاسیک روی کمر جای می‌گیرد و بسته می‌شود. از مهم‌ترین مزیت این کیف می‌توان به حمل راحت آن اشاره کرد که کاملاً دست‌هایتان آزاد است و نقشی در حمل آن ندارد. این کیف زنانه رسمی نبوده و بیشتر مناسب تیپ‌های اسپورت و غیررسمی است.

همچنین این کیف فضای ذخیره‌سازی زیادی ندارد و فقط می‌توان از آن برای نگهداری کیف پول، گوشی، دسته‌کلید و… استفاده کرد.

کیف کمری زنانه
کیف زنانه ساده

 

 

کیف زنانه گرد

این نوع کیف‌های زنانه، یک کیف زنانه ساده گرد شکل هستند که بند آن‌ها به ‌صورت ضربدری در طرفین بدن قرار می‌گیرد. جنس این کیف‌ها از جوت، پارچه، چرم یا ترکیبی از هر دو است، تقاضای بالایی برای خرید دارند و بسیار شیک و باکلاس هستند.

این نوع کیف‌ها بیشتر در مراسم‌های، قرارهای رسمی و مجلسی کاربرد دارند و یک کیف‌ دستی شیک برای بانوانی است که وسایل زیادی را حمل نمی‌کنند و صرفاً به دنبال استایلی زیبا هستند. این کیف‌ها که جزو اکسسوری‌های شیک هستند، می‌توانند معمولاً گران‌ قیمت باشند.

کیف کوییلو

کیف‌های کوییلو بیشتر برای کسانی مناسب هستند که به استایل‌های مینیمال علاقه دارند. این کیف‌ها ظاهری شبیه به پاکت دارند و دارای یک‌بند زنجیری هستند که روی دوش حمل می‌شوند. شما می‌توانید از این کیف‌ها در مراسم‌ها، مجالس کاری و دوستانه، بازار و… استفاده کنید.

این کیف شیک، ظاهری زیبا و کلاسیک به شما می‌بخشد؛ در نتیجه اگر استایل شیک برایتان مهم است، استفاده از آنها توصیه می‌شود.

کیف خورجینی

این کیف زنانه ساده ظاهری شبیه به خورجین دارد. این کیف‌ها بیشتر ظاهری رسمی دارند؛ در نتیجه بیشتر در محل کار یا پیاده‌روی‌های روزانه کاربرد دارند. کیف‌های خورجینی دارای بندی متغیر هم جنس با کیف هستند که روی شانه حمل می‌شوند؛ همچنین این کیف‌ها توسط دو سگک فلزی رو کیف قفل می‌شوند و تقریباً جادار هستند.

کیف خورجینی
کیف زنانه ساده

 

 

کیف مسافرتی

این کیف‌های بسیار بزرگ و جادار برای سفرهای طولانی یا تعطیلات پایان هفته کاملاً مناسب هستند و شما می‌توانید تمامی وسایل مورد نیاز خود را در آن جای دهید. این کیف دوشی را که دارای بندی قابل‌تنظیم و دودسته است، به‌راحتی می‌توانید روی دوش یا با دست حمل کنید. این کیف می‌تواند چرمی، پارچه‌ای یا برزنتی باشد که هر یک تعیین‌کننده رنج قیمتی آن است.

خرید اینترنتی کیف زنانه ساده

این روزها خرید کیف زنانه ساده به صورت اینترنتی افزایش چشمگیری داشته و بسیاری از بانوان ترجیح می‌دهند که به جای تلف کردن وقت خود، کیف خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

شانی لند یک عرضه کننده کیف و کفش زنانه است که محصولات متنوعی را برای خرید در اختیار شما قرار می‌دهد. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید به تعداد زیادی از محصولات متنوع با قیمت مناسب دسترسی داشته باشید و با هزینه‌ای کم، بهترین استایل را بسازید.

خرید اینترنتی کیف زنانه ساده
کیف زنانه ساده

 

سؤالات متداول

  1. کیف‌های دستی ساتچل چگونه طراحی می‌شوند؟

این کیف‌ها مستطیل شکل هستند.

  1. چه عواملی بر قیمت کیف زنانه ساده تأثیر می‌گذارند؟

جنس، طرح و متریال اولیه کیف

  1. کیف مچی زنانه از چه جنسی تولید می‌شود؟

چرم مصنوعی

سخن پایانی

کیف‌ها جزء جدایی‌ناپذیر استایل بانوان هستند و نمی‌توانید خانمی را بدون کیف تصور کنید. معمولاً خانم‌ها وسایل زیادی را همراه خود حمل می‌کنند؛ پس ‌خرید کیفی مناسب برای بانوان از ضروریات است. جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا انواعی از کیف زنانه ساده تولید می‌شوند که بانوان می‌توانند از آن‌ها در مراسم‌ها، محل کار، قرارهای دوستانه و… استفاده کنند.

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

 

 

سایر مقالات:

کیف ترند زیبا دخترانه 2023- خرید اینترنتی انواع کیف و کفش مد
کیف دخترانه جدید- 10مدل انواع کیف دخترانه شیک+ قیمت 1402
کیف زنانه بزرگ جدید- 10مدل کیف جادار دخترانه جذاب+ قیمت 1402

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا