کیف

معرفی 23 مورد برند های خارجی کیف زنانه + عکس + قیمت

معرفی بهترین برند های خارجی کیف زنانه

آیا می‌دانید معروف‌ترین برند های خارجی کیف زنانه در چه کشورهایی تولید می‌شوند؟ حتماً برای شما هم جالب است بدانید که پشت این مارک‌های پر زرق و برق چه چیزی پنهان شده و این برندها از کجا آمده‌اند.

کیف زنانه می‌تواند یک هدیه عالی برای دوست، همسر یا مادر شما باشد؛ بخصوص اگر یک مارک محبوب را برای هدیه خود انتخاب کرده باشید. با ما باشید تا شما را با بهترین برند های خارجی کیف زنانه آشنا کنیم.

معرفی بهترین برند های خارجی کیف زنانه

 

ویدیو : برندهای خارجی کیف های زنانه

 

کیف زنانه گوچی (Gucci)

شاید بتوان گوچی را بهترین برند کیف زنانه خارجی دانست؛ زیرا کیفیت بالایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در سراسر جهان شناخته شده است. کیف زنانه طرح گوچی در رنگ‌های مختلفی مانند: سیاه، سفید، قرمز، بژ و… تولید می‌شوند.

یکی از بهترین مدل‌های کیف‌های برند گوچی، کیف بولینگ است که قیمت بالایی هم دارد. اگر می‌خواهید شیک پوش باشید، باید یکی از این کیف‌ های دستی لوکس را داشته باشید و مطمئناً هر کجا که بروید، همه توجه زیادی به شما خواهند کرد.

کیف زنانه پرادا (Prada)

پرادا یکی از بهترین برند های خارجی کیف زنانه است که در بین افراد مشهور نیز محبوب زیادی دارد؛ زیرا کیف‌های دستی رده بالایی را تولید می‌کند که بسیار کاربردی هستند. محصولات این برند معروف در رنگ‌های مختلفی مانند: مشکی، سفید، قرمز، بژ و غیره موجود هستند. یکی از بهترین مدل‌های کیف برند پرادا، ساک دستی آن است.

کیف زنانه توری برچ (Tory Burch)

توری برچ یک برند مد سطح بالا است که به دلیل شیک بودن محصولاتش در بین افراد مشهور بسیار محبوب شده است. این برند همچنین به دلیل استفاده از مواد اولیه‌ای مانند: چرم، پنبه، پشم و جیر در میان برند های خارجی کیف زنانه بسیار مشهور شده است.

محبوب‌ترین کیف‌های برند توری برچ عبارت‌اند از: کیف فولتون و کیف دستی رابینسون که هر دو نوع با مواد باکیفیت ساخته شده‌اند تا بهترین تجربه ممکن را به شما ارائه دهند.

کیف زنانه توری برچ (Tory Burch)

 

 

کیف زنانه هرمس (Hermes)

هرمس یکی از کلاسیک‌ترین برندهای مد امروزی است و کیف‌های دستی باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. یکی از بهترین مدل‌های کیف برند هرمس می‌توان به کیف Birkin اشاره کرد. شما می‌توانید این محصول را در وب‌سایت‌ها یا فروشگاه‌های مختلف خریداری کنید.

کیف زنانه سلین (Celine)

سلین یکی از شیک‌ترین برند های خارجی کیف زنانه در صنعت مد است. این کیف‌های لوکس از مواد ظریفی مانند: چرم، فلز و جیر ساخته شده‌اند و در بین افراد مشهور نیز بسیار محبوب هستند؛ زیرا می‌توانند با هر لباسی ست شوند یا به تنهایی بدرخشند.

انواع کیف دستی سلین ظاهری کلاسیک دارند و به شما این امکان را می‌دهند تا سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید. نمونه‌های جذاب کیف‌های برند سلین عبارت‌اند از: کیف صندوقی، چمدان و کیف‌های ذوزنقه‌ای شکل و…

کیف زنانه لویی ویتون (Louis Vuitton)

این برند کیف زنانه فرانسوی یکی از پیشتازان کیف‌های دستی لوکس است و محصولات آن محبوبیت زیادی دارند. از محبوب‌ترین مدل‌های کیف این برند می‌توان به Speedy و Neverfull اشاره کرد؛ اما مدل‌های دیگری مانند Alma و Keepall نیز تولید می‌شوند که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

اگر به دنبال یک کیف گران قیمت با ظرافت بالا هستید، احتمالاً مدل LV همان چیزی است که به آن نیاز دارید. جذابیت کیف زنانه طرح لویی ویتون به قدری است که این برند را به یکی از محبوب‌ترین برند های خارجی کیف زنانه تبدیل کرده است.

کیف زنانه لویی ویتون (Louis Vuitton)

 

 

کیف زنانه شنل (Chanel)

شنل یکی دیگر از برندهای فرانسوی کیف بوده که به دلیل کیف‌های دستی باکیفیتش معروف است؛ بیشتر به خاطر موادی مانند: چرم و پوست بره که در ساخت این کیف‌ها استفاده می‌کنند. همچنین این برند به دلیل استفاده از رنگ‌های متنوع در طراحی‌های خود بسیار معروف شده است

یکی از مدل‌های محبوب کیف مارک شنل، Jours2 است که دارای یک دسته دوتایی و دو محفظه بزرگ برای نیازهای شماست.

کیف زنانه جیوانچی (Givenchy)

این برند کیف مجلسی زنانه به عنوان یکی از پیش‌گامان صنعت مد شناخته شده و محبوبیت زیادی را در بین برند های خارجی کیف زنانه به دست آورده است؛ زیرا کیف های دستی رده بالایی را تولید می‌کند که بسیار کاربردی نیز هستند.

محصولات این برند در رنگ‌های مختلفی مانند: مشکی، سفید، قرمز، بژ و غیره موجود هستند. کیف‌های برند جیوانچی بسیار گران هستند؛ اما با توجه به کیفیت بالا و لوکس بودن آن‌ها و اینکه بتوانید سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید، ارزش هزینه پرداخت شده برای خرید را دارند.

کیف زنانه جاکوبز (Jacobs)

مارک جاکوبز یکی از برندهای معروف کیف خارجیِ شیک است و بسیاری از افراد مشهور مانند جسیکا آلبا، محصولات این برند را به دلیل شیک و جذاب بودن آن‌ها ترجیح می‌دهند و جای تعجب نیست که چرا افراد مشهور این برند را دوست دارند. کیف‌های زنانه این برند از مواد باکیفیت مانند: چرم، پنبه و جیر ساخته می‌شوند.

کیف زنانه مالبری (Mulberry)

مالبری یک برند مد انگلیسی است که به دلیل شیک بودن محصولاتش به یکی از مشهورترین برند های خارجی کیف زنانه تبدیل شده است. این برند همچنین به دلیل استفاده از مواد اولیه‌ای مانند: چرم، پنبه، پشم و جیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

نمونه‌هایی از مدل‌های کیف برند مالبری عبارت‌اند از: Alexa ، Bayswater و کیف دستی Del Rey  که هر سه مدل از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند تا بهترین تجربه ممکن را به شما ارائه دهند.

کیف زنانه مالبری (Mulberry)

 

 

کیف زنانه کیت اسپید (Kate Spade)

کیت اسپید نیویورک یک شرکت آمریکایی است و زنان طبقه متوسط روبه‌بالا را که به دنبال کیف زنانه پارچه‌ای و با رنگ و شکل منحصر به فرد هستند، مورد هدف قرار داده است. خط تولید متمایز و مد روز مربوط به کیف‌های دستی این برند شامل کیف‌های سطلی، کیف کمری زنانه، کیف لپ‌تاپ، مسافرتی، دستی و… هستند.

کیف‌های دستی کیت اسپید به یکی از برترین شرکت‌های عرضه کننده کیف‌های دستی در عرصه جهانی تبدیل شده است. چندین چهره مشهور مانند: کیت میدلتون، دوشس کمبریج و چلسی کلینتون از مشتریان مشتاق کیف‌های دستی این برند بوده‌اند.

کیف زنانه مایکل کورس (Michael Kors)

مایکل کورس یکی از برند های خارجی کیف زنانه است که شهرت جهانی دارد و طیف وسیعی از کیف‌های دستی را در کنار سایر محصولات به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های جهان است و توسط همنامش مایکل کورس و در سال 1981 تأسیس شد.

خط تولید برند مایکل کورس شامل محصولات متعددی مانند: کوله پشتی زنانه، کیف‌های شانه‌ای، کراس بادی و… است. تمام کیف‌های دستی این برند از مواد اولیه باکیفیت و با طراحی بی نظیر ساخته شده‌اند که به سادگی مایکل کورس است.

مایکل کورس به مشتریان خود که به حفظ محیط زیست و حقوق حیوانات اهمیت می‌دهند، اطمینان داده که هرگز از خز حیوانات برای تولید محصولات خود استفاده نمی‌کند و یانگ می، بازیگر چینی را به عنوان سفیر برند خود منصوب و معرفی کرده است.

کیف زنانه مایکل کورس (Michael Kors)

 

 

کیف زنانه دیور (Dior)

کریستین دیور یک طراح فرانسوی بود که خانه مد خود را به نام خود و در سال 1946 راه اندازی کرد. در حال حاضر، این شرکت اروپایی در 210 مکان به بازار جهانی خدمات می‌دهد و دارایی خالص آن میلیاردها تخمین زده می‌شود.

دیور نامی مطرح در دنیای کیف‌های دستی است و همه محصولات آن یک اثر هنری محسوب می‌شوند؛ زیرا می‌توان آنها را زیبا، ظریف و باشکوه توصیف کرد. طراحان این برند از خودشان نیز سبقت گرفته‌اند؛ چراکه هر کیف با تأکید بر جزئیات و دقتی که قابل درک است، ساخته می‌شود.

کیف زنانه فندی (Fendi)

کیف‌های دستی فندی در هر لباسی عالی هستند و محصولات این برند توانسته در میان بهترین برند های خارجی کیف زنانه مطرح شود. کیف پول زنانه فندی که به خاطر طراحی‌های جسورانه و رنگارنگ خود شناخته شده است، می‌تواند هر سلیقه‌ای را به خود جلب کند.

کیف زنانه والنتینو (Valentino)

برند ایتالیایی والنتینو توسط ماریو والنتینو و در سال 1952 راه اندازی شد. او با کفش‌های لوکس شروع کرد و سپس شروع به فروش کیف‌هایی کرد که با همین هنر ساخته شده بودند. کیف‌های خیره کننده والنتینو هم بادوام و هم زیبا هستند و این برند کیف ایتالیایی را در میان مردم جهان محبوب کرده‌اند.

کیف زنانه کوچ (Coach)

کیف‌های دستی برند کوچ با مواد اولیه بادوام مشابه آنچه در ساخت دستکش‌های بیسبال استفاده می‌شود، ساخته می‌شوند. آنها در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف و با طرح‌های ساده و سبک متناسب با سلیقه شما عرضه می‌شوند و کیفیت بالای آن‌ها این برند را به یکی از بهترین برند های خارجی کیف زنانه در جهان تبدیل کرده است.

کیف زنانه کوچ (Coach)

 

 

کیف زنانه بالنسیاگا (Balenciaga)

یکی دیگر از برندهای درجه یک کیف دستی Balenciaga است. کیف‌های برند بالانسیاگا با چرم نرم، سبک، شیک و بادوام خود متمایز می‌شوند. آنها با تخصص مطلق ساخته شده‌اند و در هر مناسبتی برجسته می‌شوند و به شما احساسی را می‌دهند که شایسته آن هستید.

کیف زنانه اونیکس (Onyx)

اونیکس یکی دیگر از برند های خارجی کیف زنانه است که با کیف‌های متنوع و کاربردی خود شناخته می‌شود. مواد اولیه به کار برده شده در کیف‌های برند اونیکس باکیفیت بوده و محصولات آن تا چند سال دوام دارند.

کیف زنانه برایتون (Brighton)

برایتون یک برند محبوب کیف‌های دستی است که با انواع کیف پارسپورتی چرم خود شناخته می‌شود. اغلب شاهد این هستیم که کیف‌های برند برایتون از چرم ساخته شده و جنس آن‌ها شبیه به پوست تمساح یا مار است. کیف زنانه پوست ماری این برند، بافت درخشان و زیبایی به کیف می‌دهد و حس لوکس بودن را برای شما تداعی می‌کند.

کیف زنانه فسیل (Fossil)

کیف‌های دستی برند فسیل به دلیل دوام و طرح‌های کلاسیک خود معروف هستند. این برند به جزئیات در کیف‌های خود اهمیت می‌دهد و جزو بهترین برند های خارجی کیف زنانه است. کیف‌های فسیل که قرار است بخشی از زندگی روزمره شما باشند، دارای جیب‌های زیادی هستند که زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند.

به همین دلیل اگر به دنبال یک کیف زنانه پر جیب و بادوام می‌گردید، کیف‌های برند فسیل انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

کیف زنانه فسیل (Fossil)

 

 

کیف زنانه فورلا (Furla)

این کیف‌های دستی ایتالیایی، ظاهر لوکسی را که به دنبالش هستید به شما می‌دهند. کیف‌های Furla که در رنگ‌ها و سبک‌های بسیار متنوعی ساخته شده‌اند، برای تکمیل هر لباسی مناسب هستند؛ آن‌ها همیشه با مجموعه‌های فصلی جدید عرضه می‌شوند، پس حتماً در خرید بعدی خود Furla را مد نظر داشته باشید.

کیف زنانه زارا (Zara)

زارا از بهترین برند های خارجی کیف زنانه است که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. محصولات برند زارا برای کسانی که به کیف‌های با درجه کیفی متوسط و با قیمت مناسب علاقه دارند، گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود و نیاز آن‌ها را برطرف می‌کند.

کیف زنانه لانگ چمپ (Longchamp)

کیف‌های برند لانگ چمپ برای خانم‌هایی که به دنبال جذابیت بیشتری در کیف روزمره خود هستند، مناسب است. کیف‌های چرمی و کیف‌هایی که در طرح‌های پوست مار و رنگ‌های روشن عرضه می‌شوند، طرفداران بیشتری دارند.

چگونه بهترین برند خارجی کیف زنانه را انتخاب کنیم؟

کیف‌های دستی بیشتر از آن چیزی اهمیت دارند که به نظر می‌رسند؛ زیرا جدا از اینکه یک اکسسوری کاربردی به شمار می‌روند، با هر استایلی هماهنگ می‌شوند و به زیبایی استایل شما اضافه می‌کنند. به همین دلیل است که انتخاب از بین برند های خارجی کیف زنانه قدری دشوار به نظر می‌رسد.

تاریخچه کیف‌های دستی حدود یک قرن قدمت دارد؛ اما شیوه تکامل آنها بسیار جذاب است. طراحان، طیف فریبنده‌ای از سبک‌ها، ویژگی‌ها و اندازه‌ها را متناسب با بازار در حال تغییر ارائه می‌دهند.

البته زنان تنها کسانی نیستند که از کیف‌های دستی استفاده می‌کنند. در واقع، این دسته بندی در حوزه مردان شروع شد و به کیف‌هایی با اندازه کوچک‌تر، دستی و چمدان مانندی اشاره داشت که با آن‌ها سفر می‌کردند.

امروزه بازار کیف‌های دستی عمدتاً زنانه است و طرح‌های مورد علاقه‌شان به سمت طرح‌های کاربردی‌تر و ماجراجویانه‌تر، مانند کراس بادی‌ها و کوله‌پشتی‌ها کشیده شده است. ممکن است تصور کنید که این تغییر و پیشرفت مد را نشان می‌دهد؛ اما در برخی از مواقع مشتریان خواهان ظاهری ساده‌تر و مناسب استفاده روزمره هستند.

برای انتخاب از میان برند های خارجی کیف زنانه باید به قیمت و دردسترس‌بودن آن‌ها توجه کنید؛ زیرا برخی از محصولات اصل در ایران به سختی یافت می‌شوند و در صورت پیدا کردن اصل آن‌ها باید هزینه‌های گزافی را پرداخت کنید.

پس در انتخاب برند محبوب خود به همه عوامل تأثیرگذار بر کیف دوشی دخترانه یا انواع دیگر کیف توجه داشته باشید.

چگونه بهترین برند خارجی کیف زنانه را انتخاب کنیم؟

 

 

خرید اینترنتی کیف‌های متنوع

پس از آشنایی با محبوب‌ترین برند های خارجی کیف زنانه راحت‌تر می‌توانید کیف مورد علاقه خود را انتخاب کنید. شانی لند با انواع ست کیف ارزان و کیف‌های دوشی، پاسپورتی، کیف پول و… این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا محصولاتی با قیمت مناسب را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی شانی لند علاوه بر ارائه انواع کیف، به عنوان سایت خرید کفش زنانه نیز شناخته می‌شود. شما می‌توانید در بخش فروشگاه سایت شانی لند کفش زنانه حراجی، کفش بوت زنانه، کالج دخترانه، کفش پاشنه بلند مجلسی، روفرشی زنانه مجلسی، کفش زنانه اسپرت راحت، ست کیف و کفش زنانه و صندل دخترانه را خریداری کنید.

خرید اینترنتی کیف‌های متنوع

 

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با تعدادی از محبوب‌ترین برند های خارجی کیف زنانه آشنا کنیم. بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید در خرید کیف زنانه با دقت بیشتری عمل کرده و برند مورد نظر خود را با حساسیت بیشتری انتخاب کنید؛ به این ترتیب خرید بهتری را تجربه خواهید کرد.

سؤالات متداول

  1. گران‌ترین و لوکس‌ترین برند کیف دنیا کدام است؟

گوچی، دیور، پرادا و هرمس از بهترین برندهای کیف دنیا هستند.

  1. برند والنتینو متعلق به کدام کشور است؟

ایتالیا

  1. کدام برند برای خرید کیف زنانه خارجی جدید انگلیسی مطرح است؟

مالبری

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

 

سایر مقالات:

5 ویژگی کفش دخترانه مناسب ( مجالس / چهار فصل / اداری و… )
کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند- 2 مدل کفش لژدار در شانی لند
نشانه‌ های نیاز به کفی طبی – بررسی 3 مدل کفی طبی

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

16 دیدگاه

  1. خیلی قشنگن واقعا. کیف های برند خارجی اصل رو کجا میشه خریداری کرد؟

  2. به به همه کیفارو ول کن قرمزو بچسب ،کیف باس رنگش شاد،باشه

    1. من خیلی وقت پیشا برند میخریدم
      سلین، هرمس، گوچی و … همشونم دارم
      ولی جدیدا برندهای ایرانی ارزون میگیرم😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا