کیف

راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه – 4 مدل محبوب کیف پاسپورتی

راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه

در راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه ضرورت خرید این کیف را برایتان شرح می‌دهیم. آیا برای نگهداری مدارک و وسایل ضروری کوچکتان مانند کارت‌های بانکی، کارت‌های شناسایی و… علاوه بر کیف دستی به یک کیف کوچک دیگر نیاز دارید؟ کیف پاسپورتی این مشکل شما را برای شما حل می‌کند؛ پس با ما همراه باشید.

راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه
راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه

 

تاریخچه کیف پاسپورتی زنانه

قبل از پرداختن به راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه، باید بدانید که کیف پاسپورتی زنانه یک کیف کوچک و سبک است که برای حمل و نگهداری پاسپورت، شناسنامه، کارت‌های اعتباری و لوازم دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاریخچه کیف پاسپورتی زنانه به بیش از 5000 سال قبل بازمی‌گردد.

راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه تقریباً به قرون وسطی برمی‌گردد. در قرون وسطی، استفاده از کیف در میان مردان و زنان بسیار رایج بوده است. کیف‌ها در قرون وسطی با یک تکه پارچه دایره‌ای ساخته می‌شدند و برای بسته شدن در قسمت لبه‌ها از یک بند محکم استفاده می‌کردند.

در دوران رنسانس، خانم‌ها دیگر نمی‌توانستند کیف خود را به صورت جداگانه و خارج از لباس حمل کنند و همین مسئله باعث شد تا راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه و کیف‌هایی که درون لباس جای می‌گرفتند، ابداع شوند.

تاریخچه کیف پاسپورتی زنانه
راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه

 

انواع کیف پاسپورتی زنانه

کیف پاسپورتی کوچک و سبک بوده که برای حمل و نگهداری وسایل ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیف پاسپورتی می‌تواند در موقعیت‌های مختلف مثل مسافرت، محیط کار، دانشگاه و… به کار رود.

در راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه یاد می‌گیرید که کیف پاسپورتی با توجه به طرح، جنس، اندازه و رنگ متفاوت هستند و در انواع مختلفی از طرح، رنگ و… تولید می‌شوند. انتخاب کیف پاسپورتی با جنس‌های مقاوم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار برای خانم‌های شیک پوش است.

انواع کیف پاسپورتی زنانه
راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه

 

کیف پاسپورتی کلاسیک

یکی از کیف‌هایی که در راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه به آن می‌پردازیم، کیف پاسپورتی کلاسیک است. این نوع کیف مستطیل شکل است و دارای بندهای قابل جدا شدن است. این کیف با جنس‌ها و طرح‌های مختلف ساخته می‌شود و قابل استفاده برای هر موقعیت و مکانی است.

کیف پاسپورتی پاکت نامه‌ای

این نوع کیف نیز مستطیل شکل است؛ اما طراحی آن شبیه به یک پاکت نامه است. این کیف با جنس کلفت و سخت ساخته می‌شود تا بتواند ظاهر خود را حفظ کند. این کیف در سایزها و رنگ‌های مختلف وجود دارد.

کیف پاسپورتی روزانه

در راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه به این نکته اشاره می‌شود که این نوع کیف تقریباً شبیه به مدل کلاسیک اما کمی بزرگ‌تر است. این کیف برای استایل کاری گزینه‌ای مناسب است. این کیف در داخل خود دارای جیب‌های زیادی است که به شما امکان نگه‌داری وسایل زیاد را می‌دهد.

کیف پاسپورتی روزانه
راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه

 

 کيف پاسپورتي چرمي

اين نوع كيف با جنس چرم طبيعي و درجه يك ساخته می‌شود. اين كيف باكيفيت و ماندگار بوده و داراي طرح‌های ساده و شيك است.

کاربرد کیف پاسپورتی زنانه

در راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه، باید به این نکته توجه کنید که این کیف‌ها کاربردهایی زیادی برای بانوان دارند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

کاربرد کیف پاسپورتی زنانه

 

حمل و نگهداری پاسپورت، شناسنامه، کارت‌های اعتباری و لوازم دیگر

حمل و نگهداری پاسپورت، شناسنامه، کارت‌های اعتباری و لوازم دیگر، کاربرد اصلی و مهم کیف پاسپورتی زنانه است. با داشتن یک کیف پاسپورتی زنانه، شما می‌توانید اسناد و وسایل خود را به راحتی حمل و نگهداری کنید.

افزایش زیبایی و شکل استایل

افزایش زیبایی و شکل استایل جزو کاربرد فرعی ولی جذاب کیف پاسپورتی زنانه است. با انتخاب رنگ و جنس مناسب برای کیف پاسپورتی خود، شما می‌توانید آن را با لباس، کفش و لوازم جانبی خود هماهنگ کنید.

خلاقیت و نوآوری

خلاقیت و نوآوری یکی از کاربردهای جالب و خاص کیف پاسپورتی زنانه است. با استفاده از تخیل و دانش خود، شما می‌توانید کیف پاسپورتی خود را به چیزهای دیگر تبدیل کنید. برای مثال، شما می‌توانید چند تکه چرم را به هم چسبانده و یک کوله‌پشتی ساده بسازید. یا می‌توانید چند تکه پارچه را به هم دوخته و یک لباس جذاب درست کنید.

خلاقیت و نوآوری
راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه

 

ویژگی‌های کیف پاسپورتی زنانه

علاوه بر انتخاب کیف پاسپورتی با طرح دوخت استاندارد،  کیف پاسپورتی زنانه خوب عموماً دارای ویژگی‌های زیر است:

  • طراحی زیبا و جذاب با رنگ بندی‌های مختلف
  • دارای بخش‌های جداگانه برای پاسپورت، کارت اعتباری و…
  • داشتن یک بند دستی یا قابلیت آویزان‌شدن از گردن
  • دارای جنس‌ها و طرح‌های مختلف مانند چرم، پارچه، ابریشم، کلاسیک، پاکت نامه‌ای و روزانه

بهترین کیف‌های پاسپورتی زنانه

به گزارش NBC News و همچنین طبق راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه، طبق نظر برخی از بهترین دارندگان پاسپورت و کیف پول مسافرتی  باید به انتخاب کیف پاسپورتی با جیب‌های قابل تنظیم و برخی نکات دیگر طرح دوخت استاندارد برای زنان توجه کرده و شامل موارد زیر هستند.

بهترین کیف‌های پاسپورتی زنانه
راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه

 

کیف پول مسافرتی آکاردئونی     Dagne Dover

کیف پول مسافرتی آکاردئونی Dagne Dover  کیف پول براقی است که با بسته شدن مغناطیسی باز و بسته می‌شود. دارای دو جیب داخلی، شش اسلات کارت داخلی و یک اسلات کارت خارجی برای نگهداری از گذرنامه و کارت واکسن گرفته تا پول نقد و کارت‌های اعتباری. در پنج رنگ و یک رنگ فصلی عرضه می‌شود.

جلد گذرنامه شخصی

این مدل کیف پاسپورتی یک نگهدارنده پاسپورت بسیار قابل تنظیم است که می‌توانید از بین ۲۰ رنگ انتخاب کنید و آن را با حروف اول یا نقل قول شخصی سازی کنید. همچنین می‌توانید برچسب‌های چمدان یا برچسب‌های دستی را برای ایجاد یک بسته منطبق اضافه کنید.

دارای شیارهایی برای پاسپورت، کارت واکسن و چندین کارت اعتباری است و دارای محافظ RFID است.

نگهدارنده پاسپورت چرم ACdream

نگهدارنده پاسپورت چرم ACdream  یک نگهدارنده پاسپورت است که در بیش از دوجین رنگ سرگرم کننده وجود دارد و دارای شکاف‌هایی برای پاسپورت، کارت واکسن، چهار کارت اعتباری و یک خودکار است. از طریق بسته شدن مغناطیسی بسته می‌شود و دارای فناوری مسدود کننده RFID است.

اگر می‌خواهید گزینه‌های بیشتری را ببینید، می‌توانید Etsy را بررسی کنید، جایی که می‌توانید بسیاری از دارندگان پاسپورت دست ساز و منحصر به فرد برای زنان را پیدا کنید. برخی از موارد محبوب عبارت‌اند از:

نگهدارنده پاسپورت چرم ACdream

 

جلد پاسپورت ساکولنت

جلد پاسپورت ساکولنت از یک جلد پاسپورت گل‌دار ساخته شده از چرم است که دارای طرحی شاداب است. این یک لوازم جانبی زیبا و رنگارنگ برای اسناد سفر شما است. در انتخاب کیف پاسپورتی با بسته شدن مناسب و آسان، پیشنهاد ما به شما این کیف است.

پاسپورت مسافرتی دختر سیاه

پاسپورت مسافرتی دختر سیاه یک کیف پول پاسپورتی پی وی سی با بند است که دارای طراحی افروسنتریک است. این یک جلد پاسپورت شیک و قدرتمند برای زنان سیاه پوست است.

پاسپورت مسافرتی دختر سیاه
راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه

 

جلد سفارشی چاپ مونوگرام نقشه جهان

در راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه ارزان، یاد می‌گیرید که این کیف جلد سفارشی چاپ مونوگرام نقشه جهان یک جلد پاسپورت مرمر خاکستری دارد که دارای چاپ نقشه جهان است و می‌تواند با مونوگرام شما سفارشی شود. این یک پاسپورت شیک و زیبا برای خانم‌هایی است که عاشق سفر هستند.

همچنین می‌توانید برخی از مارک‌های لوکس نگهدارنده پاسپورت برای زنان، مانند Hermès را که جا پاسپورت چرمی را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌کند، مرور کنید.

نگهدارنده پاسپورت           Calvi

نگهدارنده پاسپورت Calvi یک نگهدارنده پاسپورت ساده و ظریف است که از چرم پوست گوساله ساخته شده است که در رنگ‌های نارنجی، آبی یا مشکی عرضه می‌شود. دارای دو جیب تخت و چهار جای کارت اعتباری است.

نگهدارنده پاسپورت Béarn

نگهدارنده پاسپورت Béarn یک نگهدارنده گذرنامه پیچیده و تصفیه شده است که از چرم پوست بز ساخته شده است که در رنگ‌های قرمز، صورتی یا قهوه‌ای عرضه می‌شود. دارای یک زبانه H، دو جیب صاف، چهار جای کارت اعتباری و یک کیف پول تعویض با زیپ است.

نگهدارنده پاسپورت کلی

نگهدارنده پاسپورت کلی یک نگهدارنده پاسپورت لوکس و نمادین است که از چرم تمساح ساخته شده است که در رنگ‌های سبز، بنفش یا مشکی عرضه می‌شود. دارای یک قفل S، دو جیب مسطح، چهار جای کارت اعتباری و یک کیف پول تعویض با زیپ است.

نگهدارنده پاسپورت کلی
راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه

 

شانی لند؛ عرضه کننده انواع کیف و کفش زنانه

بسیاری از فروشگاه‌های معتبر فروش انواع کیف زنانه، امکان فروش و سفارش کفش زنانه را ندارند؛ اما شانی لند امکان سفارش هم کیف و هم کفش زنانه را به شما می‌دهد.

در شانی لند می‌توانید به اطلاع از قیمت کوله پشتی، کیف پاسپورتی ارزان، کیف پول زنانه ارزان، کیف دستی ارزان، خرید کیف دوشی ارزان، کیف مجلسی چرم، کیف کمری مسافرتی، ست کیف ارزان و… بپردازید.

 با خرید ست کیف و کفش از شانی لند با تنوع محصولات زیاد که به شما جهت شیک‌تر نشان دادن استایلتان کمک می‌کند. برخی از محصولات کفش آن شامل خرید کفش کالج، بوت دخترانه، کفش زنانه مجلسی، کفش اسپرت دخترانه، صندل روفرشی زنانه، کفش پاشنه بلند مجلسی، دمپایی روفرشی دخترانه و… است.

سخن پایانی

در راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه به توضیح برخی از نکات مهم در این زمینه مانند تاریخچه کیف پاسپورتی، انواع آن، ویژگی، کاربرد و برخی نکات دیگر پرداختیم. برای انتخابی درست باید همه ویژگی‌های این مدل کیف را در نظر بگیرید.

سؤالات متداول

  1. آیا کیف پاسپورتی فقط مختص کارت‌های بانکی است؟

خیر از این کیف‌ها برای حمل تمام وسایل ضروری کوچک خود نیز می‌توانید استفاده کنید.

  1. از کیف پاسپورتی زنانه در چه مکان و مناسبت‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

این کیف‌ها در مهمانی‌های دوستانه، قرارهای رسمی، استفاده روزمره، مجالس رسمی و… قابل استفاده هستند.

  1. برای بیشتر به چشم آمدن کیف پاسپورتی، کدام استایل بهتر است؟

یک استایل مونوکروم با یک کیف پاسپورتی رنگ متضاد استفاده کنید.

 

سایر مقالات:

نگهداری از کیف پول زنانه – 4 نوع کیف پول و روش‌های نگهداری از آن
5 نکته طلایی که باید برای خرید کیف کمری زنانه کادویی بدانید!
9 مدل کیف مجلسی زنانه شیک – با این مدل‌ها در مجالس بدرخشید!

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا