کیف

14مورد از جذاب ترین رنگ های کیف زنانه برای ست کردن+عکس+قیمت

رنگ های کیف زنانه

تنوع در رنگ های کیف زنانه به قدری است که می‌توان در فصل‌های مختلف استایل‌های جذابی را ایجاد کرد. خانم‌هایی که می‌خواهند بیشترین بهره را از کیف‌های خود ببرند، همیشه با این پرسش مهم روبه‌رو می‌شوند که کیف چه رنگی بخرم. در صورت علاقه داشتن به موضوع کیف‌های زنانه تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

رنگ های کیف زنانه ترند

 

 بهترین رنگ های کیف زنانه برای ست کردن

ما برای شما یک پیشنهاد داریم تا راحت‌تر و بهتر بتوانید کیف موردعلاقه‌تان را در رنگ زیبا‌تری انتخاب و خریداری کنید. قبل از رفتن به مرکز خرید کمی روی این مسئله فکر کنید تا استایل‌های متفاوتی را تجربه کنید.

تنوع رنگ های کیف زنانه و دخترانه به قدری زیاد شده که می‌توانید در فصل‌های مختلف سال استایل‌های جذاب و رنگارنگی داشته باشید. در ادامه شما می‌توانید هر کدام از رنگ‌های زیبای را برحسب نوع پوشش و علاقه انتخاب کنید.

بهترین رنگ های کیف زنانه برای ست کردن

 

کیف زنانه به رنگ متالیک

کیف‌های زنانه رنگ متالیک که شامل رنگ‌های مسی، طلایی و نقره‌ای هستند، متنوع‌ترین و فوق‌العاده‌ترین رنگ‌های موجود در مرکز خرید محسوب می‌شوند. انتخاب و استفاده از این کیف‌ها محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کنند؛ زیرا می‌توانید هماهنگی زیبا و جالبی درست کنید. این رنگ‌ها را می‌توانید با هر استایلی ست کنید.

با سطح براقی که این کیف‌ها دارند، بسیار جلب‌توجه می‌کنند. در صورت علاقه‌مندی به این رنگ‌ها به شما پیشنهاد کیف‌های با اندازه کوچک یا متوسط را می‌دهیم؛ به علت اینکه انتخاب کیف‌های بزرگ تا حدودی باعث می‌شوند لباس و مانتو شما به چشم نیاید.

کیف زنانه به رنگ سبز

از دیگر رنگ های کیف زنانه خنثی که انتخاب آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم، رنگ سبز است. با پسندکردن این رنگ برای کیف خود به علت همخوانی با بیشتر رنگ‌ها می‌توانید با هر استایلی به‌راحتی ست کنید.

مثلاً با کیف سبز خود شال مرجانی بپوشید که بسیار همخوانی دارد. رنگ سبز چمنی بیشترین کاربرد را در کمد شما خواهد داشت؛ زیرا با هر تناژ رنگی هماهنگی دارد.

کیف زنانه به رنگ قهوه‌ای روشن

شاید اغلب شما دوستان تابه‌حال جواب سؤال خود را نگرفته  و از رنگ‌های پیشنهادی سطرهای بالا برای کیف خود چندان راضی نباشید. از دیگر رنگ های کیف زنانه بسیار پرکاربرد و زیبا قهوه‌ای روشن است که از جمله رنگ‌های خنثی محسوب می‌شود. شما می‌توانید به راحتی آن را با رنگ‌هایی مانند: مشکی، ارغوانی، ‌ قهوه‌ای تیره، بنفش، ‌سبز و برنز ست کنید.

خرید اینترنتی کیف زنانه به رنگ قهوه‌ای روشن

 

کیف زنانه به رنگ سبز آبی

رنگ سبز آبی جزو رنگ‌های جدید محسوب می‌شود و با بیشتر رنگ‌ها و سبک‌ها قابل پوشیدن است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که رنگ آبی جزو محبوب‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌آید و رنگ سبز در رتبه دوم قرار دارد؛ بنابراین رنگ سبز آبی بسیار عامه‌پسند است.

از آن جایی که این رنگ جذاب از ترکیب دو رنگ پدید آمده، ‌می‌توانید برای ست کردن آن از رنگ‌های زیادی استفاده کنید. یعنی می‌توانید این رنگ را هم با مکمل سبز و هم با مکمل آبی ست کنید. مکمل اصلی رنگ سبز آبی، مرجانی است.

برای ست‌کردن کیف‌های به رنگ سبز آبی می‌توانید از مکمل رنگ فیروزه‌ای کمک بگیرید؛ زیرا سبز آبی روشن به رنگ فیروزه‌ای بسیار نزدیک است. این رنگ با زرد، نارنجی، ‌ آبی کاربنی و سبز روشن بسیار همخوانی خوبی دارد. رنگ سبز آبی تیره که مایل به کله غازی است را با رنگ‌هایی مانند سبز زیتونی، خاکستری، زرد روشن یا خردلی ست کنید.

کیف زنانه به رنگ مشکی

در کنار تمام رنگ‌های خنثی یا رنگ‌های دیگری که نام بردیم، از جایگاه رنگ مشکی هرگز غافل نشوید. مشکی جزو رنگ‌های خنثی است که تقریباً با همه رنگ کفش و لباس مطابقت دارد و گزینه بسیار خوبی برای انتخاب است.

شما خانم‌های عزیز یک کیفی را می‌خواهید که متناسب با هر لباسی از کمد خودتان باشد. کیف‌های مشکی را می‌توانید در انواع مناسبت‌ها استفاده کنید؛ زیرا با بیشتر استایل‌ها به راحتی هماهنگ می‌شود. به همین علت بیشترین طرف‌دار را در سطح جهان دارد.

رنگ های کیف زنانه مشکی را می‌توان با مانتو قرمز، سفید، ‌ آبی، لباس‌های رسمی، ‌ لباس‌های شب، خاکستری، ‌ لباس‌های قرمز سیر و لباس‌های سبز ست کرد.

خرید اینترنتی کیف زنانه به رنگ مشکی

 

کیف زنانه به رنگ قرمز

کیف‌های به رنگ قرمز به طور چشمگیری خودشان را به نمایش می‌گذارند و همیشه طرف‌دارهای زیادی دارند. جالب این است که حتی خانم‌های مسن نیز بسیار از این رنگ استقبال می‌کنند. کیف‌های قرمز یک انتخاب بسیار شیک و جسورانه برای خانم‌ها محسوب می‌شوند.

این کیف‌ها را می‌توان با جین‌های ضیق و بلند، جین‌های کم رنگ و روشن و ترکیب با اکسسوری‌های طلا و نقره‌ای ست کرد، فقط کافی است که اصول ست کردن قرمز را با لباس بدانید.

کیف زنانه به رنگ زرد

با انتخاب این رنگ می‌توانید آرامش و شادابی را به اطرافیانتان هدیه دهید. معمولاً رنگ های کیف زنانه زرد خردلی گزینه بی‌نظیری برای ست کردن با لباس زرد و طوسی هستند.

کیف زنانه به رنگ بنفش

کیف‌های به رنگ بنفش می‌توانند جزو رنگ‌های سایه‌های روشن یاسی تا سرخابی باشند. این رنگ باعث شادی بیشتر لباس و ظاهرتان می‌شود. بنفش را می‌توانید با رنگ‌هایی مانند: آبی، نارنجی، ‌ نخودی‌ یا رنگ‌های خنثی ست کنید.

خرید اینترنتی کیف زنانه به رنگ بنفش

 

کیف زنانه به رنگ نارنجی

گاهی از پوشیدن رنگ‌های خنثی و ملایم خسته می‌شویم و دلمان ‌یک رنگ پر حرارت و شاد می‌خواهد. رنگ های کیف زنانه نارنجی بسیار متداول هستند و از رنگ‌های محبوب بین تمام افراد از جمله بانوان محسوب می‌شوند؛ از کم‌رنگ گرفته تا پررنگ؛ البته استفاده از این رنگ را بیشتر در فصول گرم پیشنهاد می‌کنیم.

کیف‌های نارنجی را می‌توانیم با رنگ‌های سفید، جین، آبی، ‌ طوسی، سرخابی، سبز، ‌ زرد و مشکی ست کنیم.

کیف زنانه به رنگ طوسی

طوسی در کنار رنگ‌های سفید و مشکی به عنوان رنگ مکمل مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از مانتو با رنگ مشکی یا سفید برای ست کردن با کفش و کیف طوسی می‌تواند استایل شما را چند برابر جذاب کند. کیف‌های طوسی را می‌توانید در کنار رنگ‌های قرمز، صورتی، سبز، زرد، ‌ آبی، نارنجی، ‌ سفید و مشکی استفاده کنید.

 کیف زنانه به رنگ لیمویی

از رنگ های کیف زنانه می‌توان به لیمویی اشاره کرد. در بهترین وضعیت به این نکته توجه داشته باشید که افراد با پوست روشن و تناژ رنگ موی تیره برای استفاده از رنگ لیمویی بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید کیف لیمویی را در کنار رنگ‌های نارنجی روشن، سفید، سبز، ‌ مشکی، آبی روشن، قهوه‌ای و بنفش ست کنید.

خرید اینترنتی کیف زنانه به رنگ لیمویی

 

کیف زنانه به رنگ کرمی

رنگ کرم تقریباً یک‌رنگ ساده و کم ریسک برای ست کردن محسوب می‌شود که دست شما را در انتخاب اکسسوری‌ها و آیتم‌های مکمل تا حدودی باز گذاشته است. اگر رنگ پوست شما در طیف گندمی تا تیره است، این رنگ کیف را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کیف‌های به رنگ کرم را می‌توان با رنگ‌های نارنجی، ‌ سبز، ‌ سفید و مشکی ست کرد.

کیف زنانه به رنگ صورتی

از سری رنگ های کیف زنانه می‌توان به صورتی اشاره کرد. تاب سفید ساده یا تیشرت به همراه کیف صورتی و استفاده‌ از روسری یا شال مرجانی می‌تواند بهترین استایل را برای شما درست ‌کند. این کیف را می‌توان با مشکی و سفید، ‌ سبز و سفید، ‌ آبی کم‌رنگ و آبی‌نفتی، ‌ طوسی و سرخابی، ‌ سفید و آبی، ‌ طوسی و مرجانی ست کرد.

کیف زنانه به رنگ نسکافه‌ای

کیف نسکافه‌ای را می‌توانید با رنگ‌های طوسی، ‌سفید، آلبالویی، سبز پر رنگ و سرمه‌ای ست کنید. به طور مثال شومیز سرمه‌ای با کیف نسکافه‌ای و شلوار پارچه‌ای سفید بسیار خیره‌کننده می‌شود. ترکیب کیف نسکافه‌ای و کفش قهوه‌ای پر رنگ بسیار زیبا و مناسب است. شالتان راهم می‌توانید به رنگ سرمه‌ای یا قهوه‌ای سوخته انتخاب کنید.

خرید اینترنتی کیف زنانه به رنگ نسکافه‌ای

 

تا به اینجای مقاله سعی کردیم تا به طور کامل به سؤالات شما درباره نحوه انتخاب رنگ کیف زنانه پاسخ دهیم و پرکاربردترین رنگ‌ها و انواع رنگ‌بندی کیف دخترانه را به شما معرفی کنیم. در این بخش می‌خواهیم این موضوع را برای شما توضیح دهیم که چرا رنگ بندی کیف دوشی دخترانه حائز اهمیت است؟

باید این را برای شما بازگو کنیم که انتخاب یک رنگ مناسب برای کیفی که می‌خواهید به واسطه آن استایل خود را تکمیل کنید نه تنها باعث تیپمتفاوتی می‌شود؛ بلکه شخصیت منحصربه‌فرد شما را تداعی می‌کند.

رنگ های کیف‌های زنانه از جمله اکسسوری ضروری و مهم برای خانم‌ها محسوب می‌شوند که نبود کیف نوعی نقص در پوشش بانوان به حساب می‌آید؛ بنابراین بسته به موقعیت خود، همیشه به دنبال کیف‌های زیبا و باکیفیت باشید.

شاید شما هم جزو افرادی هستید که علاوه بر رنگ های کیف زنانه به قیمت انواع کیف در رنگ بندی‌های مختلف اهمیت زیادی می‌دهید. هم اکنون معروف‌ترین برندهای کیف را به شما معرفی می‌کنیم تا شایسته شما بوده و ارزش پول شمارا داشته باشد.

نام برند کشور تولیدکننده سال تولید قیمت برند
Chanel کوکو شنل ۱۹۱۰ ۱۲الی ۲۸میلیون تومان
Louis Vuitton پاریس، فرانسه ۱۸۵۴ ۵ الی ۴۰میلیون تومان
Prada میلان، ایتالیا ۱۹۱۳ ۴الی ۱۲میلیون تومان
Coach چین ۱۹۴۱ ۴ الی ۸۰میلیون تومان
Gucci خارج از فلورانس ۱۹۲۱ ۵الی ۱۲ میلیون تومان
Fendi ایتالیا ۱۹۲۵ ۵ الی ۱۲۰میلیون تومان
Valentine ناپل، ایتالیا ۱۹۵۲ ۸الی ۱۲میلیون تومان

فروشگاه شانی لند


برای خرید و دیدن
انواع رنگ بندی کیف زنانه از سایت‌های معتبر بازدید کنید تا از قیمت‌ها و کیفیت اطمینان کامل را داشته باشید. رنگهای کیف‌های زنانه کامل‌کننده یک استایل جذاب هستند. در هنگام انتخاب رنگ و جنس کیف دقت کامل را به کار ببرید تا خریدی متناسب با تیپ خود داشته باشید.

شانی لند یک فروشگاه اینترنتی کفش و کیف است که محصولات خودش را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌کند و شما خانم‌ها و آقایان عزیز می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و از قیمت و کیفیت محصول خریداری شده اطمینان کامل داشته باشید.

شانی لند تمام مدل‌های بروز کفش و کیف در رنگ‌های متنوع موجود در مرکزهای خرید را در سایت فروشگاهی خودش دارد. شما می‌توانید در این فروشگاه از میان برندهای مختلف، کیف موردعلاقه خود را انتخاب کنید. علاوه بر سایت می‌توانید به پیج‌های اینستاگرام ما مراجعه کنید.

سؤالات متداول

  1. برای فصل‌های گرم سال چه رنگ کیفی مناسب‌تر است؟ید‌آ

پیشنهاد می‌دهیم که کیف‌های با طرح و رنگ‌های روشن را انتخاب کنید.

  1. چه رنگ کیفی برای بیشتر مکان‌ها و زمان‌ها مناسب است؟

در بیشتر مواقع، رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شوند.

  1. رنگ لیمویی مناسب چه رنگ پوستی است؟

افرادی که پوست سفیدی دارند.

شانی لند فروشگاه اینترنتی کفش و کیف

 

در آخر

در نهایت در این مقاله سعی خود را کرده‌ایم تا بهترین رنگ های کیف‌های زنانه را به شما معرفی کنیم و به‌صورت فنی و تخصصی کیف‌های زنانه و دخترانه را از نظر رنگ مورد بررسی قرار دهیم تا اطلاعات کافی برای ست کردن را داشته باشید. امیدواریم طرح‌های که به آن اشاره کرده‌ایم موردپسند واقع شود تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

سایر مقالات:

5 نکته اساسی در رابطه با خرید کیف مجلسی زنانه دست ساز
5 مدل جذاب کیف دوشی زنانه شیک و پر طرفدار در رنگ های مختلف با قیمت های مناسب
مدل‌های مختلف کیف کمری زنانه شیک با 3 جنس متنوع و پرطرفدار!

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا