کفش

بهترین مدل های کفش مجلسی جلو باز – معرفی 6 مدل جذاب + قیمت

آیا مدل های کفش مجلسی جلو باز علاوه بر زیبایی، راحتی حین استفاده را نیز دارند؟ کفش‌های مجلسی دارای مدل‌های بسیار جذاب و شیک هستند؛ اما در هنگام خرید این مدل باید به نکاتی توجه کنید؛ پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

مدل های کفش مجلسی جلو باز ترند

کفش‌های جلوباز تنوع رنگ بالایی دارند. این مدل کفش‌ها بیشتر در بین خانم‌های جوان مورد پسند قرار گرفته‌اند. مدل های کفش مجلسی جلو باز با رنگ و متریال متفاوت توانسته تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد و نیاز خانم‌های خاص پسند و شیک را برطرف کند.

مدل های کفش مجلسی جلو باز ترند
مدل های کفش مجلسی جلو باز

کفش جلوباز پاشنه کلاسیک

این مدل کفش ظرافت خاصی دارند و برای تیپ‌های زنانه و شیک بهترین گزینه است. وقتی این مدل کفش را انتخاب کنید دیگر نگران ست‌های خود نخواهید بود. جنس این مدل کفش‌ها بیشتر از چرم‌های طبیعی، مصنوعی و جیر هستند که در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند.

کفش جلوباز پاشنه کلاسیک
مدل های کفش مجلسی جلو باز
کفش جلوباز اسپا دریل

اسپا دریل از مدل های کفش مجلسی جلو باز است که به دلیل راحتی و خنک بودن، گزینه مناسبی برای تابستان است و می‌توانید از آن برای تعطیلات تابستانی و مناسبت‌های بیرون از خانه بپوشید. ست این مدل کفش با دامن، لباس‌های بلند و شلوار بسیار زیباست.

کفش جلوباز پاشنه بلوکی

یکی از مدل های کفش مجلسی جلو باز است که خانم‌هایی که دنبال کفش راحت و در عین حال شیک هستند آن را انتخاب می‌کنند. پهن بودن پاشنه این کفش باعث می‌شود تا در هنگام راه رفتن تعادل داشته باشید. این مدل کفش جلوباز بهترین گزینه و برای جلسات کاری و رسمی است.

کفش جلوباز پاشنه بلوکی
مدل های کفش مجلسی جلو باز

 

صندل‌های بنددار جلوباز

صندل‌ها به دلیل داشتن چند بند نازک و پهن به پای شما نمای زیبایی می‌دهند. در هنگام خرید صندل‌‌ها، متوجه تنوع مدل پاشنه‌های آن می‌شوید. شما با توجه به سلیقه و استایل خود، کفش مناسب را خریداری می‌کنید.

کفش پاشنه بلند جلوباز

کفش پاشنه بلند جلوباز در کمد هر خانمی پیدا می‌شود و علت محبوبیت این مدل کفش به خاطر ست‌های زیبایی است که با شلوار، پیراهن کوتاه و هر لباس دیگری به شما می‌دهد. بلند بودن یا کوتاه بودن پاشنه کفش به خود شما بستگی دارد.

کفش پاشنه بلند جلوباز
مدل های کفش مجلسی جلو باز

 

کفش مجلسی جلوباز slingback

کفش مجلسی جلوباز slingback یکی از مدل های کفش مجلسی جلو باز است که بسیار در بین خانم‌ها محبوب است. این کفش جلوباز با داشتن بندی که به پشت پا می‌پیچد ترکیب سبک کلاسیک و معاصر را به نمایش می‌گذارد.

منحصربه‌فرد بودن این کفش باعث شده که با لباس‌هایی مانند لباس کوتاه و بلند، انواع دامن، کت‌وشلوار و… ترکیب بسیار زیبایی به وجود آورد. برای زیبایی بیشتر می‌توانید از لاک‌های جذاب استفاده کنید.

نکات مهم برای ‌ست کردن مدل های کفش مجلسی جلو باز

نکاتی وجود دارد که شما باید قبل از خرید به آن‌ها دقت کنید تا انتخابی درست داشته باشید. گاهی به دلیل عدم توجه به این نکات، خرید شما مناسب نخواهد بود و یا مطابق میلتان نیست.

 اگر این نکات را هنگام خرید در نظر بگیرید با این مشکلات هنگام ست کردن روبه رو نخواهید شد. نکاتی که باید در خرید مدل های کفش مجلسی جلو باز رعایت کنید عبارت‌اند از:

  • مکمل‌های خنثی: استفاده کردن از رنگ‌های مکمل برای ست کردن کفش مجلسی بهترین انتخاب است. به طور مثال کفش جلوباز آبی و بنفش با لباس سبز یک ست مناسب است و به استایل شما زیبایی می‌بخشد.
  • رنگ‌های متضاد: اگر قصد دارید یک ست زیبا و برازنده داشته باشید از کفش‌های مجلسی با رنگ تضاد استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال ست لباس مشکی با کفش مجلسی جلوباز آبی و قرمز یک ست زیبا است.
  • هم رنگ بودن: یکی از آسان‌ترین راه برای ‌ست کردن انتخاب لباس هم رنگ با کفش است. به‌عنوان‌مثال اگر می‌خواهید لباس زرد بپوشید کفش زرد رنگ را برای ‌ست خود انتخاب کنید.
  • رنگ‌های فلزی: به کار بردن رنگ‌های فلزی مانند برنزی، طلایی و نقره‌ای به تیپ شما زرق‌وبرق بسیار خاصی می‌بخشد. این کفش‌ها با لباس‌های تک رنگ و رنگ خنثی استایل شما را کامل می‌کند.
نکات مهم برای ‌ست کردن مدل های کفش مجلسی جلو باز
مدل های کفش مجلسی جلو باز

 

ترندترین رنگ کفش مجلسی جلوباز

کفش جلوباز مجلسی با متریال، رنگ و مدل‌های بسیار متنوع عرضه می‌شود و این به سلیقة فردی که آن را طراحی کرده است، بستگی دارد.

 اگر طراح آن خوش سلیقه باشد کفشی با رنگ و مدل بسیار زیبا خلق می‌کند تا شما در ست‌های خود از آن بهره ببرید. یکی از رنگ‌هایی که بسیار در بین خانم‌ها مشهور است، کفش مجلسی جلوباز مشکی است.

رنگ مشکی یکی از رنگ‌هایی است که در بین خانم‌ها به خصوص خانم‌های ساده پسند بسیار محبوب است و به دلیل اینکه با لباس با رنگ‌های مختلف راحت‌تر ست می‌شود بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل های کفش مجلسی جلو باز با رنگ مشکی را می‌توانید با یک لباس مجلسی با زرق و برق یا ساده ست کنید. ست‌کردن این رنگ کفش با لباس، به سلیقه خود شما بستگی دارد؛ اما اگر رنگ مشکی را با تناژ رنگی مناسب در کنار همدیگر قرار دهید، ست فوق‌العاده‌ای خواهید داشت.

ترندترین رنگ کفش مجلسی جلوباز
مدل های کفش مجلسی جلو باز

 

قیمت کفش جلوباز زنانه

عوامل متعددی بر قیمت کفش مجلسی جلوباز، کالج زنانه، دمپایی روفرشی زنانه و مدل کفش‌های دیگر تأثیرگذار است. کیفیت، جنس، رنگ و…از عوامل تعیین کننده قیمت کفش هستند.

کفشی که با بهترین متریال و جنس تهیه شده است و مدت زمان بیشتری صرف تولید آن شده است، قیمت بیشتری نسبت به کفش‌های بی کیفیت با طول عمر کوتاه دارد. کفش‌هایی که جنس آن‌ها مرغوب نیستند و ماندگاری کمتری داشته، قیمت پایین‌تری دارند.

پس در هنگام خرید به دلیل صرف کردن هزینه کمتر نباید نسبت به کیفیت و سطح مقاومت کفش بی تفاوت باشید. کفش شما اگر مرغوب و با کیفیت باشد مدت زمان بیشتری قابل استفاده است و شما را از خرید کفش جدید بی نیاز می‌کند.

در هنگام خرید کفش جلوباز زنانه و مدل کفش‌های دیگر قیمت تأثیر زیادی روی خریدی که انجام می‌دهیم دارد. مدل‌های کفش مجلسی جلوباز دارای قیمت‌های متنوعی هستند و شما می‌توانید بر اساس هزینه‌ای که برای خرید کفش در نظر گرفته‌اید، اقدام به خرید کنید.

قیمت کفش جلوباز زنانه
مدل های کفش مجلسی جلو باز

 

خرید مدل های کفش مجلسی جلو باز در شانی لند

شانی لند مجموعه‌ای است که علاوه بر کفش‌های مجلسی به تولید کفش اسپرت زنانه، کفش نیم بوت زنانه و صندل زنانه می‌پردازد و شما بر اساس نیازمندی خود می‌توانید اقدام به خرید کنید. این مجموعه کفش‌های متنوعی با قیمت‌های متنوعی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

خرید مدل های کفش مجلسی جلو باز در شانی لند
مدل های کفش مجلسی جلو باز

 

سخن پایانی

مدل های کفش مجلسی جلو باز یکی از مدل کفش‌هایی بسیار جذاب و شیک است که در بین خانم‌های جوان بسیار محبوب است؛ اما در خرید این مدل کفش باید به نکاتی مانند سایز کفش، مدل کفش، رنگ و… دقت کنید تا انتخابی درست داشته باشید.

سؤالات متداول

۱. مدل های کفش مجلسی جلو باز مشکی با چه رنگ لباس‌هایی ست کنم؟

رنگ مشکی از رنگ‌هایی است که ست کردن آن با انواع لباس‌ها بسیار راحت‌تر است؛ اما باید بیشتر از یک‌رنگ یا دو رنگ در ست خود استفاده نکنید.

  1. کفش مجلسی جلوباز نگین دار را با چه لباسی ست کنم؟

کفش‌های نگین دار بیشتر مورد پسند خانم‌هایی است که تجملات و زرق‌وبرق را دوست دارند این کفش را می‌توان با لباس‌های مجلسی‌ست کنید؛ اما باید به تونالیته رنگ‌های لباس و کفش دقت داشته باشید تا یک ست زیبا و خاص داشته باشید.

  1. آیا قیمت کفش‌های مجلسی جلوباز نسب به انواع دیگر بیشتر است؟

قیمت کفش به متریال و طراحی آن بستگی دارد. کفش‌هایی که ساده‌تر هستند، قیمت کمتری نسبت به کفش‌های زرق و برق و نگین‌دار دارند.

 

سایر مقالات:
راهنمای خرید کیف دانشجویی –  9 فاکتور مهم در انتخاب کیف مخصوص دانشگاه
راهنمای انتخاب کیف برای موقعیت ‌های مختلف + قیمت 1403
انواع زیره کفش چه ویژگی‌هایی دارند؟ معرفی 5 نوع زیره کفش + قیمت

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا