کیف

6 نکته طلایی در نگهداری از کیف دوشی زنانه که احتمالاً نمی‌دانید!

نگهداری از کیف دوشی زنانه

چرا باید نگهداری از کیف دوشی زنانه را جدی بگیریم؟ چه نوع روش‌های برای نو نگه‌داشتن این محصولات وجود دارند؟ شما نیز به‌تازگی این دغدغه را در ذهنتان به طور مداوم مرور می‌کنید و نمی‌دانید که در قدم اول باید چه روش‌های مناسب برای پاک ‌کردن کیف دوشی زنانه را به کار ببرید؟

به ‌احتمال زیاد با خواندن این مطلب بتوانید کیف‌هایی را که خیلی دوست دارید را تا سالیان دراز در کنار خود نگه دارید؛ پس خواندن این مطالب را از دست ندهید؛ چراکه می‌خواهیم تمامی نکات طلایی نگهداری از کیف دوشی زنانه را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم و در انتها یک فروشگاه معتبر برای خرید کیف زنانه مجلسی و کیف کمری مسافرتی به شما پیشنهاد خواهیم داد.

نگهداری از کیف دوشی زنانه
نگهداری از کیف دوشی زنانه

 

بهترین روش‌های نگهداری از کیف دوشی زنانه

خرید است کیف و کفش همیشه و به طور مداوم یکی از جالب‌ترین و چالش‌برانگیزترین موضوعات در میان خانم‌ها همواره به شمار می‌رود؛ این در حالی است که درباره کیف‌های مردانه گفت‌وگوهای کمتری به گوش شما خواهید رسید.

اما زمانی که بحث شستشو و روش‌های نگهداری از آن‌ها به گوش می‌خورد، متوجه می‌شوید که فرق چندانی در میان آن‌ها وجود ندارد. کیف‌های زنانه از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات در میان خانم‌ها به شمار می‌رود؛ اما آقایان بیشتر برای جنبه‌های کاربردی از کیف استفاده می‌کنند.

با صرف‌نظرکردن از تمام این موارد هر نوع کیف و کیف مجلسی چرم بعد از گذشت زمان به مواد و میکروب‌های زیادی آلوده خواهند شد. این موارد در مورد نگهداری از کیف دوشی زنانه بیشتر صدق می‌کند.

یکی دیگر از راه‌های نو نگه‌داشتن کیف‌های دوشی زنانه نحوه تعویض قطعات آسیب‌دیده کیف موردنظرتان است. اگر تزیینات روی کیف شما به هر نحوی از بین رفته است یا دچار رنگ‌پریدگی شده، می‌توانید با تعویض آن‌ها ظاهری جدید و تازه‌ای به محصول موردنظر خودتان ببخشید.

کیف‌های دوشی زنانه برای خرید روزانه به طور مداوم مورداستفاده قرار می‌گیرند و به همین دلیل مرتب لمس می‌شوند. در مورد کیف‌های مردانه نیز به‌ویژه کیف‌های پول روال کار به همین منوال است؛ اما آیا می‌توان گفت که یکی از راه‌های نگهداری از کیف دوشی زنانه شستن مداوم آن است؟

بهترین روش‌های نگهداری از کیف دوشی زنانه
نگهداری از کیف دوشی زنانه

 

شستشوی دستی یا استفاده از لباسشویی؟

انواع کیف‌های زنانه و مردانه در طول روز به طور مداوم در معرض تماس میکروب‌ها و آلودگی قرار می‌گیرند. این موضوع کاملاً درست است که نمی‌توان تمامی این تماس‌ها را پیشگیری کرد؛ ولی شستشوی مناسب کیف دوشی یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای نگهداری از این محصولات پرکاربرد به شمار می‌رود.

در این موضوع یکی از مهم‌ترین مواردی که بسیار حائز اهمیت بوده، این است که هر نوع کیف را با چه روش‌های خاص و ماده مخصوص تمیز کنیم تا منجر به خرابی کیف نشویم. اگر بخواهیم برای شما یک مثال ساده بزنیم؛ باید گفت که کیف‌های زنانه و دخترانه از ظرافت خاصی برخوردار هستند.

ولی جنس این کیف‌ها بسیار با یکدیگر متفاوت است و این امکان وجود ندارد که تمامی آن‌ها را با یک روش تمیز کنید. کیف‌های دوشی زنانه و دخترانه ساده و بدون هیچ نوع تزییناتی را می‌توانید در ماشین لباس‌شویی، با مدت کوتاه، ‌دمای کم و یک شوینده معمولی تمیز کنید.

اما برای تمیز کردن و نگهداری از کیف دوشی زنانه و مردانه چرمی موضوع کاملاً متفاوت است؛ زیرا ساختار این محصولات به نحوی است که اگر با آب و شوینده‌های غیرتخصصی در تماس باشند به‌طورجدی آسیب خواهند دید.

در مورد کوله‌پشتی‌های چرم هم همین موارد صدق می‌کند و نمی‌توان برای تمیزکردن آن‌ها از ماشین لباس‌شویی استفاده کنید؛ اما اگر جنس کوله و کیف‌هایتان از پارچه یا بافتنی تشکیل شده می‌توانید با استفاده از آب ولرم و ماشین لباس‌شویی هر چند مدت یک‌بار آن را برق بیندازید.

در ادامه اطلاعات کلی را درباره شست‌وشو در اختیار شما قرار خواهیم داد که این موارد عبارت‌اند از:

  • کیف چرم: یکی از راه‌های نگهداری از کیف دوشی زنانه جنس چرم این است که آن را با مخلوط شیر و تربانتین تمیز کرده و سپس با استفاده از واکس و وازلین از آن‌ به طور ویژه نگهداری کنید. این روش را می‌توان برای کیف پول، انواع کیف دخترانه و کوله‌پشتی استفاده کنید.
  • کیف پارچه‌ای: در میان‌ کیف‌های زنانه و دخترانه جنس پارچه‌ای آن بسیار زیاد و محبوب شده‌اند؛ پس برای تمیزکردن آن‌ها راه‌های مختلفی ابداع شده؛ اما در تمامی این روش‌ها استفاده از آب ولرم به‌صورت کاملاً جدی ممنوع شده است.
  • اگر می‌خواهید لکه‌ای را از این کیف‌ها تمیز کنید، می‌توانید از پودر تالک استفاده کنید. از آب خالی برای کیف‌های ورنی و وازلین برای کیف‌های چرم و برس زدن برای کیف‌های مخملی بهترین راه تمیزکردن این محصولات است.
  • کیف پلاستیکی: نوع دیگر از کیف‌های زنانه که بسیار در بازار زیاد شده‌اند، ‌ کیف‌های با روکش پلاستیک هستند. اگر می‌خواهید این نوع از کیف‌ها را تمیز کنید تنها کافی است که یک اسفنج را به کف و آب آغشته کرده و روی آن بکشید و در آخر با آب ساده بشورید و خشک کنید.
  • کیف دارای تزیینات: یکی دیگر از مواردی که در هنگام نگهداری از کیف دوشی زنانه باید آن را رعایت کنید توجه به تزیینات کیف موردنظرتان است. در این موضوع هیچ فرقی ندارد که کیف موردنظرتان مردانه باشد زنانه. موضوع حائز اهمیت در این باره این است که در هنگام تمیزکردن به قطعات فلزی و صنایع‌دستی روی کیف دقت کافی داشته باشید.
  • در چنین شرایطی تا جایی که امکان دارد، تزیینات را جدا کنید. اگر این مورد امکان‌پذیر نبود؛ باید آن‌ها از تماس مستقیم با شوینده حفظ کنید؛ حتی اگر بخش‌های موردنظر مرطوب شد با سشوار ملایم و یک دستمال لطیف به‌سرعت خشک کنید.

اگر با رعایت تمام این نکات می‌خواهید که برای نگهداری از کیف دوشی زنانه و سایر کیف‌هایتان از ماشین لباس‌شویی استفاده کنید حتماً به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  • زمان شست‌وشو را تاحدامکان کمترین زمان را در نظر گرفته و بیشتر از نیم ساعت نباشد.
  • دمای لباس‌شویی را حتماً زیر ۳۰ درجه سانتی‌گراد قرار بدهید.
  • از کاربرد‌های شوینده‌های اسیدی و قوی به‌طورجدی بپرهیزید.
  • کیف‌های چرم را هرگز در ماشین لباس‌شویی قرار ندهید.
  • کیف‌های زنانه و مردانه‌ای را که دارای تزیینات هستند را اصلاً در ماشین لباس‌شویی قرار ندهید.
شستشوی دستی یا استفاده از لباسشویی؟
نگهداری از کیف دوشی زنانه

 

شانی‌ لند؛ بهترین فروشگاه اینترنتی کیف و کفش

کیف‌های دوشی زنانه یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های مهم خانم‌ها به شمار می‌رود. به‌طورقطع در دنیای امروز هر شخصی به‌قصد استفاده طولانی‌مدت یک وسیله را خریداری می‌کند؛ پس باید در کنار خرید این محصولات روش‌های نگهداری از کیف دوشی زنانه را بشناسید تا بتوانید یک استفاده طولانی از خرید خود داشته باشید.

فروشگاه شانی ‌لند یکی از به‌روزترین سایت‌های اینترنتی به شمار می‌رود که می‌توانید در آن به‌راحتی به کفش زنانه مجلسی، کفش پاشنه ‌بلند مجلسی، انواع کیف زنانه و کیف‌دستی زنانه دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید در کنار خرید کیف نگاهی به کفش‌های متفاوت نیز بیندازید، دیگر لازم نیست که در این گرمای غیرقابل‌تحمل سال از خانه خارج شوید؛ زیرا در شانی ‌لند علاوه بر کیف می‌توانید به انواع بوت دخترانه، دمپایی روفرشی دخترانه، کفش اسپرت دخترانه و صندل روفرشی زنانه دسترسی داشته باشید و به خرید کفش کالج بپردازید.

سخن آخر

با وجود تمام نکات ذکر شده درباره نگهداری از کیف دوشی زنانه و انواع کیف مردانه و دخترانه اگر از روش انجام‌دادن این شست‌وشو آگاهی کافی ندارد و نمی‌دانید که باید به چه نحوی محصولات خودتان را تمیز کنید که هیچ نوع آسیبی را به آن وارد نکنید؛ بهتر است که کیف خودتان را به خشک‌شویی بسپارید.

در این موضوع هیچ فرقی ندارد که محصول شما پارچه باشد یا چرمی، کوله باشد یا کیف پول درهرصورت یک مورد اشتباه باعث ازبین‌رفتن زیبایی کیف شما خواهد شد و این امکان وجود دارد که محصولتان به‌کلی نابود شود.

سؤالات متداول

۱. برای تمیزکردن کیف چرم باید از چه موادی استفاده کنیم؟

از مخلوط شیر و تربانتین استفاده کنید.

۲. برای تمیزکردن کیف‌های پارچه‌ای آب باید گرم باشد یا سرد؟

برای تمیزکردن این نوع از کیف‌ها به ‌هیچ ‌عنوان از آب ولرم استفاده نکنید و در انتها آن‌ها را با پودر تالک تمیز کنید.

۳. آیا در هنگام شستشو تزیینات روی کیف خراب می‌شوند؟

بله به همین جهت باید در هنگام تمیزکردن کیف مورد نظرات صنایع روی آن را جدا کنید.

 سایر مقالات:

خرید کیف زنانه برند 2023- خرید اینترنتی انواع کیف و کفش+ عکس
خرید کیف دوشی زنانه مناسب سفر – معرفی 7 برند محبوب
کاربرد کیف دستی زنانه+ 6 نوع کیف دستی زنانه در شانی لند

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا