کیف

خرید کیف دوشی زنانه مناسب سفر – معرفی 7 برند محبوب

کیف دوشی زنانه مناسب سفر

کیف دوشی زنانه مناسب سفر اهمیت زیادی دارد؛ چون حمل وسایل زیاد در سفر مشکل بزرگی است و شما باید در هنگام سفر وسایل زیادی را نیز همراه خود داشته باشید. کیف دوشی شما باید ویژگی‌هایی داشته باشد که آن را مناسب سفر کنید.

در ادامه مقاله با پرداختن به نکاتی، شما را در انتخاب کیف دوشی مناسب سفر راهنمایی می‌کنیم و سایت خرید کیف زنانه را نیز معرفی خواهیم کرد.

کیف دوشی زنانه مناسب سفر
کیف دوشی زنانه مناسب سفر

 

تاریخچه کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه مناسب سفر، راه طولانی‌ای‌ را تا رسیدن به شکل کیف دوشی امروزه طی کرده است. زنان از قرن شانزدهم، یک گیره تزیینی با چند زنجیر به نام شاتلین به کمر خود می‌بستند که ابزارهای کاربردی مانند کلید، قیچی و ابزار خیاطی از آن گیره آویزان شده بود.

شاتلین‌ها به‌عنوان جواهرات و نماد اعتبار اجتماعی در نظر گرفته می‌شدند. آنها را از فلزات گران‌بها می‌ساختند.  تا قرن هفدهم لباس‌ها جیب نداشتند و مردم برای حمل وسایلشان به وسیله‌ای مانند کیف نیاز پیدا کردند. زنان در قرن هفدهم و هجدهم وسایل ضروری خود را در کیسه‌های کوچک با بند کشی حمل می‌کردند.

تا قرن بیست و یکم با تحولات اجتماعی، فرهنگی و تکنولوژی راحتی زنان در اولویت قرار گرفت و سپس کیف دوشی زنانه مسافرتی و فعالیت‌های روزانه برای آن‌ها تولید و روانه بازار شد.

در خرید کیف زنانه، برند آن یکی از عوامل تعیین کننده جنس، کیفیت و مناسب بودن آن است. پیشنهاد ما به شما هزینه بیشتر و خرید کیف برند است. در ادامه به 7 مورد از بهترین برندهای کیف دوشی زنانه مناسب سفر می‌پردازیم:

  • Briggs & Riley
  • Travelon
  • Away
  • Calpak
  • Monos
  • Lululemon
  • Roam
تاریخچه کیف دوشی زنانه
کیف دوشی زنانه مناسب سفر

 

انواع مدل کیف دوشی زنانه

برای سفرهای کوتاه نیاز به چمدان یا کوله پشتی ندارید. یک کیف دوشی زنانه مناسب سفر می‌تواند پاسخ مناسبی به نیازهای شما باشد. در سفرهای طولانی نیز شما امکان حمل چمدان یا کوله پشتی دخترانه خود را به همه جا نخواهید داشت.

پس باید یک کیف کوچک‌تر مانند انواع کیف پاسپورتی برای حمل وسایل و مدارک ضروری‌تان داشته باشید. کیف دوشی باید دارای ویژگی‌هایی بوده تا مناسب سفر شود. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

انواع مدل کیف دوشی زنانه
کیف دوشی زنانه مناسب سفر

 

بزرگ و جادار بودن کیف دوشی

کیف دوشی زنانه مناسب سفر باید با توجه به مقدار وسایلتان علاوه بر جادار بودن، اندازه مناسبی نیز داشته باشد. کیف‌های دوشی در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ ساخته می‌شوند.

اگر وسایل زیادی دارید، بهتر است از کیف سایز بزرگ و مدل‌هایی که حجم کافی دارند، استفاده کنید. سایز کوچک برای فعالیت‌های روزمره کاربردی بوده و برای سفر پیشنهاد نمی‌شود.

قابلیت حمل آسان کیف دوشی

انتخاب کیف دوشی زنانه مناسب سفر با قابلیت حمل آسان موضوع قابل توجهی است. کیف شما باید دارای بندهایی باشد که علاوه بر بادوام و قوی بودن آن‌ها، باعث درد در شانه و بازوهایتان نشود. تعداد بندهای کیف برای حمل آسان‌تر باید بیشتر از دو بند باشد.

سبک بودن کیف دوشی

زمان حمل کیف دوشی مناسب سفر اگر وزن آن کم و سبک نباشد، در حمل آن دچار مشکل خواهید شد. شما در مسافرت به اندازه کافی وسایل دارید. بایستی کیفی بخرید که چند لایه نبوده و از متریال سبک ساخته شده باشد. پس کیف دوشی‌های با وزن سبک و کیف دستی ارزان را همراه خود به سفر ببرید.

سبک بودن کیف دوشی
کیف دوشی زنانه مناسب سفر

 

داشتن چند زیپ و جا اضافی

وسایل کوچکی مانند کلید، کارت، لوازم آرایشی، دستمال، عطر جیبی، ناخن گیر، قرص‌های ضروری مانند انواع مسکن، مدارک شناسایی، هندزفری و… نیاز به زیپ‌های جداگانه دارند تا در دسترس بوده و گم نشوند.

علاوه بر داشتن کیف پول زنانه ارزان، کیف دوشی مناسب سفر شما باید جادار و چند زیپ اضافه برای وسایل ضروری ذکر شده داشته باشد.

ضد آب بودن کیف دوشی

شاید سفرتان به مناطق بارانی و مرطوب یا در فصول بارندگی سال باشد، در صورت ضد آب نبودن کیفتان تمام وسایل الکترونیکی و مدارک شما خراب می‌شوند. پس قبل از خریدن کیف دوشی زنانه مناسب سفر ارزان، کیف کمری مسافرتی و کیف مجلسی چرم از ضدآب بودن آن‌ها اطمینان حاصل نمایید.

انواع جنس کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه مناسب سفر در جنس‌های متنوعی مانند: انواع چرم، انواع پارچه، برزنت و… تولید می‌شوند.  خرید کیف دوشی زنانه با جنس مرغوب در سفر اهمیت بیشتری به دلیل دارد. در سفر به مناطق کوهستانی از کیف‌هایی بادوام بالا مانند کیف دوشی چرم زنانه و کیف پارچه‌ای استفاده کنید.

همچنین در هنگام سفر به مناطق گرمسیری از کیف‌های با جنس نایلون که سبک بوده و در برابر رطوبت مقاوم هستند، بهره ببرید.

قیمت کیف دوشی مناسب سفر

طیف قیمت کیف دوشی زنانه مناسب سفر وسیع است. در خرید کیف دوشی زنانه مناسب سفر باید به مواردی مانند جنس کیف، برند، ضد آب بودن، جادار بودن و… توجه کنید. در هنگام خرید باید کیف دوشی‌هایی با طراحی مناسب جهت جابه‌جایی آسان مدل‌هایی با قیمت مناسب را باید در اولویت قرار بدهید.

همچنین با خرید بهترین ست کیف ارزان علاوه بر داشتن استایل جذاب‌تر، در هزینه‌‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

قیمت کیف دوشی مناسب سفر
کیف دوشی زنانه مناسب سفر

 

خرید بهترین کیف دوشی از شانی لند

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی نسبت به خرید حضوری بسیار آسان‌تر است. در خرید حضوری شما فقط محدود به یک منطقه یا شهر خاص هستید؛ اما خرید از فروشگاه‌های اینترنتی امکان خرید و مقایسه قیمت‌ها را به طور وسیعی در کشور خود یا کشورهای دیگر به شما می‌دهد.

شانی لند یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی کیف و کفش است که تنوع محصولات آن بالا بوده و قیمت‌های مناسبی دارد.

با خرید ست کیف و کفش زنانه از شانی لند شیک‌پوش‌تر دیده شوید. شانی لند امکان خرید کفش زنانه مانند کفش پاشنه بلند دخترانه، صندل روفروشی زنانه، کفش اسپرت دخترانه، کفش کالج زنانه، روفرشی زنانه مجلسی، بوت دخترانه و… را برای شما فراهم می‌کند.

سخن پایانی

کیف دوشی زنانه مناسب سفر یکی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین نوع کیف در بین زنان است. در این مقاله در مورد تاریخچه، ویژگی‌ها، قیمت و برخی نکات دیگر توضیح داده‌ایم تا به شما در خرید کیف دوشی مناسبتان کمک کنیم.

سؤالات متداول

  1. کیف دوشی مناسب سفر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ضدآب بودن، جادار بودن، کیفیت بالا و…

  1. کیف دوشی از چه زمانی به شکل امروزی خود طراحی شد؟

قرن بیست و یکم

  1. کیف دوشی مسافرتی از چه جنسی ساخته می‌شود؟

انواع چرم، انواع پارچه، برزنت و…

 

سایر مقالات:

خرید کیف از تولیدی کیف زنانه-10مدل کیف دخترانه شیک وجدید1402
جدید‌ترین مدل کیف زنانه – خرید اینترنتی کیف و کفش جدید 2023
خرید کیف زنانه برند 2023- خرید اینترنتی انواع کیف و کفش+ عکس

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا