کیف

نگهداری از کیف پول زنانه – 4 نوع کیف پول و روش‌های نگهداری از آن

نگهداری از کیف پول زنانه

آیا از روش‌های نگهداری از کیف پول زنانه اطلاع دارید؟ انواع کیف زنانه به ویژه کیف پول، ارتباط زیادی با شما داشته و به دلیل استفاده بسیار در معرض انواع آلودگی است. شما با استفاده از روش‌های مناسب کیف‌های پول خود را از هر آلودگی پاک کنید تا شادابی و سلامت را به دست‌های خود هدیه دهید.

طی این مقاله به بیان مطالبی درباره روش‌های مختلف نگهداری از کیف پول زنانه پرداخته‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

انواع کیف پول زنانه و روش‌های مراقبت از آن‌ها

کیف پول زنانه بخش مهمی از استایل خانم‌ها را تشکیل می‌دهد. تقریباً همه خانم‌ها در کنار کفش زنانه مجلسی یا غیر رسمی خود، یک کیف پول زنانه شیک و ست تهیه می‌کنند تا تیپ فوق‌العاده‌ای را برای خود ایجاد کنند.

طراحان دنیای مد برای نگهداری از کیف پول زنانه، روش‌ها و راهکار هاری را مناسب با متریال استفاده شده در آن ارائه می‌دهند. مطمئناً در صورت استفاده از این روش‌های مناسب برای پاک کردن کیف پول از آلودگی‌ها می‌توانید سال‌ها از آن بهره ببرید. در ادامه به بیان توضیحاتی مختصر درباره راهکار‌های نگهداری از آن پرداخته شده است.

انواع کیف پول زنانه و روش‌های مراقبت از آن‌ها
نگهداری از کیف پول زنانه

 

کیف پول زنانه جیر

در صورتی که کیف پول شما از جنس جیر باشد، متوجه می‌شوید که مهم‌ترین دلیل کثیفی این مدل کیف پول، چسبیدن ماده زائد یا لک شدن آن است. در چنین موقعیتی با استفاده از سنباده کاملاً نرم، لک یا ماده زائد از می‌رود. در نتیجه شما با استفاده از راهکار، فرانید نگهداری از کیف پول زنانه را کامل می‌کنید.

کیف پول پارچه‌ای

بسیاری از دختران با انتخاب یک کیف پول پارچه‌ای و ست آن با کفش اسپرت دخترانه، استایل زیبا و شیکی را برای خود به وجود می‌آورند. در دستورالعمل نگهداری از کیف پول پارچه‌ای، بیان شده است که آب و صابون مایع را به نسبت ۴ به یک، ترکیب کنید.

سپس کیف پول را در این ترکیب قرار داده و با استفاده از یک برس نرم، لک‌های روی کیف پول زنانه را از بین ببرید.

کیف پول پارچه‌ای
نگهداری از کیف پول زنانه

 

کیف پول ورنی

در صورتی که کیف پول و صندل روفرشی زنانه انتخابی شما از جنس ورنی است، باید بیشتر از آن‌ها مراقبت کنید. زیرا متریال استفاده شده در آن‌ها نسبت به کیف یا دمپایی روفرشی دخترانه پارچه‌ای، بیشتر در معرض ترک خوردگی است.

پیشنهاد افراد برای نگهداری از کیف پول زنانه چرم، مالیدن وازلین و دور نگه داشتن آن از حرارت مستقیم خواهد بود. همچنین برای پاک کردن آلودگی و لک نیز، از دستمال مرطوب استفاده کنید.

کیف پول چرم

تولیدکنندگان به دلیل کاربرد‌های چرم شیمیایی برای تعمیر و نگهداری کیف پول، احتیاط را سر لوحه راهکاری مراقبت از آن قرار می‌دهند. آن‌ها معتقد هستند که شما هنگام نگهداری از کیف پول زنانه چرم، باید از شیر و تربانتین را ترکیب کرده و به آرامی روی قسمت لک شده کیف بمالید.

سپس خیلی ملایم و آرام ترکیب این مواد را از روی کیف پاک کنید. همچنین به منظور نو و تازه کردن کیف پول چرم، از وازلین یا واکس مخصوص کمک بگیرید.

تعمیر یا تعویض قطعات کیف پول

هرگاه کیف پول دچار خرابی یا آسیب دیدگی شد، نباید دور انداخته شود. شما می‌توانید آن را وسیله را مانند کفش پاشنه بلند مجلسی یا کیف دستی ارزان به شخص تعمیرکار تحویل دهید تا او با توجه به نوع خرابی یا آسیب، روشی برای تعمیر به شما پیشنهاد دهد.

از مهم‌ترین راهکار‌های نگهداری از کیف پول زنانه، تعمیر آن بوده و در رابطه با نحوه تعویض قطعات آسیب دیده، شخص تعمیرکار با توجه به مدل و متریال آن راه مناسب را انتخاب می‌کند. به طور مثال در صورت خراب شدن زیپ کیف پول، آن را شکافته و مجدداً یک زیپ دیگر روی آن نصب می‌کند.

تعمیر یا تعویض قطعات کیف پول
نگهداری از کیف پول زنانه

 

خرید کیف و کفش زنانه از ‌شانی لند

با توجه به مشکلات اقتصادی خرید ست کیف و کفش زنانه ارزان و باکیفیت، از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها است. پیشنهاد ما در چنین شرایطی فروشگاه اینترنتی ‌شانی لند خواهد بود. شما با ورود به این سایت و مشاهده قیمت کوله پشتی، کیف مجلسی چرم، بوت دخترانه و کیف کمری مسافرتی برای خرید مشتاق می‌شوید.

از دیگر محصولات‌شانی لند کیف پول زنانه ارزان، کیف پاسپورتی ارزان، ست کیف ارزان بوده و بدون شک شما با خرید کیف دوشی ارزان یا خرید کفش کالج و سفارش کفش زنانه می‌توانید دوستان خود را شاد کنید. در جدول زیر مدل و قیمت برخی از مدل‌های کیف پول زنانه‌ شانی لند بیان شده است.

مدل قیمت
کیف پول هولوگرامی طرح لویز 59 تا 80 هزار تومان
کیف پول طرح گوچی 89 تا 110 هزار تومان
کیف پول طرح عینک 89 تا 110 هزار تومان
کیف پول جلو قفلی کد 132 109 تا 130 هزار تومان
خرید کیف و کفش زنانه از ‌شانی لند
نگهداری از کیف پول زنانه

 

سخن پایانی

نگهداری از کیف پول زنانه دارای قواعد خاصی است که با توجه به نوع متریال به کار رفته در کیف پول، باید استفاده شود. به طور مثال برای شستشو مناسب کیف پول پارچه‌ای و پاک کردن لک روی آن، باید یک ظرف حاوی آب و مایع صابون به نسبت چهار به یک با هم ترکیب کرده و کیف را در آن قرار داد. سپس با برس نرم، آرام آرام لک روی کیف پول را از بین برد.

سؤالات متداول

  1. پیشنهاد اصلی برای پاک کردن لکه روی کیف پول جیر چیست؟

سنباده نرم کشیدن برای پاک کردن ماده چسبناک

  1. چگونه آلودگی را از کیف پول چرمی پاک کنیم؟

با ترکیب شیر و ترنباتین

  1. با زیپ کیف پولی که به درستی باز و بسته نمی‌شود چه باید کرد؟

بهترین راهکار در چنین مواقعی تعویض زیپ توسط شخص ماهر است.

سایر مقالات:

6 مدل جذاب کیف مجلسی زنانه کادویی+ خرید اینترنتی کیف کادویی
3مدل پرطرفدار کیف کمری زنانه مناسب ورزش در شانیلند+ قیمت1402
معرفی 3 مدل جذاب کیف پول زنانه مناسب سفر در شانی لند

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا