کفش

چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم؟ معرفی ۱۱ مدل کفش مناسب

چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم؟

شلوار مام استایل را می‌توانید با آیتم‌های مختلفی ست کنید و استایلی‌های رسمی و غیر رسمی با این شلوار داشته باشید. از مزیت‌های مهمی که شلوارهای مام استایل دارند، ست‌ کردن آسان آن با مدل لباس و کفش‌های مختلف است. در این مقاله با کفش‌ها و لباس‌های مناسب شلوار مام استایل آشنا می‌شوید؛ پس ما را همراهی کنید.

معرفی شلوار مام استایل

شلوار مام استایل معمولاً از جنس پارچه جین ساخته می‌شود، هرچند که پارچه‌های لنین و ترگال نیز در تولید آن بهره‌برداری می‌شود. این شلوارها معمولاً کمر بلندی دارند که در زیر ناف قرار می‌گیرد و همین ویژگی باعث می‌شود که باسن را بلندتر و بزرگ‌تر نشان دهد.

طراحی آزاد قسمت فاق و ساق این شلوار، آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده‌های روزانه تبدیل کرده است. شلوارهای مام استایل به دو مدل مام فیت و مام استایل تقسیم می‌شوند، که مدل مام فیت به نسبت مام استایل، در قسمت ساق پا کمی تنگ‌تر است.

نحوه ست‌ کردن شلوار مام استایل

حالا این سؤال پیش می‌آید که چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم یا برعکس آن را با چه نوع مانتو یا لباسی بپوشیم، گزینه‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید در آن از شلوار مام استایل بهره ببرید.

این شلوار به خوبی با انواع لباس و کفش‌ها هماهنگ می‌شود و به همین دلیل در بین گروه‌های سنی مختلف محبوب است. نکته مهم در ست کردن شلوار مام استایل این است که قسمت کمر آن را بپوشانید.

بخش اصلی که جذابیت شلوار مام استایل را افزایش می‌دهد، طراحی مخروطی و فاق بلند به همراه کمر عریض آن است؛ بنابراین با انتخاب مانتوهای بلند، این بخش زیبا را پوشش ندهید.

برخی از لباس‌هایی که می‌توانید با شلوار مام استایل ترکیب کنید شامل موارد زیر هستند:

  • شلوار مام استایل با هودی
  • شلوار مام استایل با مانتو
  • شلوار مام استایل با مانتوهای جلوباز
  • شلوار مام استایل با شومیز
  • شلوار مام استایل با کت کوتاه

شلوار مام استایل را با چه چیزی بپوشم؟

اینکه چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم یا با چه لباس‌های ست کنیم سؤالی است که برای خانم‌ها هنگام استایل کردن لباس‌ها پیش می‌آید. شلوار مام استایل، قابلیت این را دارد که به آسانی با بیشتر مدل کفش‌ها ست شود.

پوشیدن شلوار مام استایل با کفش و لباس‌های مختلف، می‌تواند به شما استایل‌های گوناگونی ببخشد که این به خود شما بستگی دارد که چه آیتم‌هایی را در کنار همدیگر به کار ببرید.

استایل با مام استایل ذغالی، یکی از کاربردی‌ترین تیپ‌هایی است که خانم‌ها آن را می‌زنند. علاوه بر این رنگ ذغالی قابلیت این را دارد که با رنگ‌های مختلف ست شود، همین ویژگی موجب علت محبوبیت این رنگ شلوار باشد.

مدل کفش‌های مناسب برای شلوار مام استایل

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟ برای این سؤال پاسخ‌های متعددی وجود دارد. با توجه به اینکه، مدل این شلوار بسیار جذاب است، می‌تواند با مدل کفش‌های گوناگونی ست شود فقط باید به هارمونی رنگ‌های آن‌ها دقت کنید.

در هنگام استایل کردن، شما باید قبل از هر چیزی تعین کنید که می‌خواهید یک استایل روزانه بزنید یا یک استایل رسمی؛ سپس بر اساس آن به انتخاب شلوار و کفش بپردازید.

مدل کفش‌هایی که برای شلوار مام استایل مناسب هستند، عبارت‌اند از:

  • کتونی: در رابطه با اینکه چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم، بهترین گزینه کفش‌های کتونی است. ترکیب کتونی سفید با شلوار مام استایل به شما یک ترکیب ساده و شیک برای استایل‌های روزانه می‌بخشد.
  • کفش کلاگ: این کفش جزء کفش‌های شیک و راحت است که می‌تواند به شما استایلی دخترانه‌ای دهد. با استفاده از این کفش و شلوار مام استایل، می‌توانید راحتی را تجربه کنید.
  • صندل میول: این کفش یک پاشنه‌کوتاه دارد که همراه با شلوار مام استایل یک ست راحت و روزانه را به شما می‌بخشد. اگر پاشنه این کفش کوتاه باشد، می‌توانید آن را با شلوار مام استایل در مدت زمان طولانی استفاده کنید.
  • نیم بوت: در رابطه با اینکه چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم کفش نیم بوت با شلوار مام استایل در فصل زمستان از استایل‌های برنده‌ای است که می‌توانید با یک پالتوی مشکی ست خود را کامل کنید.
  • صندل: فرقی ندارد که شما می‌خواهید یک استایل رسمی بزنید یا غیر رسمی، شلوار مام استایل قابلیت هر دو را دارد. این شلوار را می‌توانید با صندل‌های تخت، پاشنه بلند و بند دار ست کنید تا یک ست فوق‌العاده داشته باشید.
  • کفش لژ دار: چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم جواب مناسب، کفش‌های لژ دار است. شلوار خود را با کفش لژ دار ست کنید، همچنین می‌توانید از یک نیم تنه و تاب ساده فیت بدن به همراه یک گردن‌بند، استایلی عالی داشته باشید.
  • کفش لوفر: شلوار جین به همراه کفش لوفر ،یک ترکیب برنده است که جذابیت استایل شما را چندبرابر می‌کند. برای‌ست کردن کفش لوفر و شلوار مام استایل می‌توانید از تاب و نیم‌تنه‌های رنگی بهره ببرید.
  • کفش مجلسی تخت: این مدل کفش که پشت باز است و دور پا بند می‌خورد به شما استایلی نیمه رسمی می‌بخشد. این کفش‌ها در مقایسه با مدل کفش‌های دیگر در پا بسیار راحت‌تر هستند.
  • کفش ورزشی: می‌توانید شلوار مام استایل را با کفش ورزشی استایل کنید و برای پیاده روی از آن بهره ببرید. با پوشیدن یک تی شرت لش و شلوار مام استایل به همراه این کفش، می‌توانید یک پیاده‌روی راحت را تجربه کنید.
  • کفش پاشنه دار: چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم؟ شلوار مام استایل با کفش پاشنه بلند زیبایی استایل شما را بیشتر می‌کند. این استایل برای قرارهای کاری گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.
  • کفش کالج: این مدل کفش‌ها بیشتر به شما یک تیپ رسمی می‌بخشد، این استایل بیشتر برای مراسم‌های خاص و رسمی کاربرد دارد. شلوار مام استیل با کفش کالج جذابیت شما را چندبرابر می‌کند.

رنگ کفش مناسب با شلوار مام استایل

پس از اینکه با مدل‌های مناسب کفش برای شلوار مام استایل آشنا شدید، حالا پرسش این است که چه رنگ‌هایی از کفش با این شلوارها هماهنگ می‌شوند. شلوارهای مام استایل در طیف‌های مختلف رنگی عرضه می‌شوند.

یکی از رنگ‌های پرطرفدار این شلوارها که در فصل تابستان بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و خنکی را برای شما به ارمغان می‌آورد، شلوار مام استایل یخی است. در رابطه با اینکه چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم می‌توانید این شلوار با کتونی‌های سفید استایل کنید.

شلوار مام استایل با رنگ روشن، به خوبی با رنگ‌های ملایم ترکیب می‌شود. استفاده از کفش‌های با رنگ تیره و تضاد، می‌تواند جذابیت استایل شما را کاهش دهد و به ظاهرتان ناهماهنگی ببخشد.

در مورد شلوار مام استایل تیره، بهتر است از کفش‌های با رنگ‌های تیره‌ استفاده کنید. در این حالت، انتخاب کفش‌های با رنگ روشن در کنار این شلوار، استایل رسمی شما را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. بنابراین، در ترکیب رنگ‌ها دقت کنید.

خرید ارزان‌ترین و جذاب‌ترین کفش‌ها در شانی لند

تولیدکنندگان متعددی در زمینه ساخت کفش فعالیت می‌کنند. مجموعه ‌شانی لند انواع کفش پاشنه بلند زنانه، صندل زنانه شیک و کفش اسپرت دخترانه را با بهترین تنوع و در عین حال مناسب‌ترین قیمت مناسب عرضه می‌کند.

علاوه بر این، دمپایی روفرشی زنانه و کفش‌های کالج دخترانه شیک مناسبی را برای خانم‌های خوش‌سلیقه در این مجموعه با قیمت‌های متنوع و مناسب عرضه شده است. همچنین شما می‌توانید ست کیف و کفش زنانه را نیز از این مجموعه تهیه کنید.

سخن پایانی

در رابطه با اینکه چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم پیشنهاد می‌شود که به آیتم‌هایی که می‌خواهید در کنار یکدیگر قرار دهید دقت کنید. هماهنگ بودن رنگ‌ها از نکته‌های مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید.

چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم؟ شلوار مام استایل جزو شلوارهایی است که به راحتی با کفش‌های مختلف ست می‌شود. شما باید دقت داشته باشید که بر اساس موقعیتی که می‌خواهید در آن قرار بگیرید، دست به انتخاب بزنید.

سؤالات متداول

۱. شلوار مام استایل را با چه کفشی بپوشم؟

بیشتر مدل‌های کفش با این شلوار ست می‌شوند.

۲. آیا می‌توانم از کفش پاشنه بلند به همراه شلوار مام استایل استفاده کنم؟

بله قرار دادن این دو آیتم در کنار همدیگر به شما یک استایل رسمی می‌دهد.

۳. شلوار مام استایل و کفش ورزشی را می‌توانم با هم بپوشم؟

این ترکیب بسیار پرطرفدار و برای رده‌های سنی مختلف کاربرد دارد.

 

سایر مقالات:
راهنمای خرید کیف اداری زنانه +  3 جنس عالی برای کیف اداری
چه کفشی با شلوار دمپا گشاد بپوشیم؟ معرفی ۶ مدل کفش مناسب
چگونه کفش جیر را تمیز کنیم؟ ۶ راهکار تمیز کردن + نکات طلایی

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا