کفش

انواع کفش پاییزی زنانه و دخترانه – 20 مدل جدید در شانی لند

راهنمای خرید کفش پاییزی

انواع کفش پاییزی از شیک‌ترین کفش‌ها محسوب می‌شوند. فصل پاییز همانند سایر فصل‌ها شرایط آب‌و‌هوایی مخصوص به خود را دارد و کفش مناسب خود را می‌طلبد. در این فصل گاهی هوا بارانی است و گاهی صاف! از این رو متناسب با آب‌وهوا باید کفش مناسبی به پا کنید.

مثلاً برای یک روز صاف استفاده از بوت دخترانه چندان جالب نخواهد بود. پاییز همان‌طور که فصل عاشق‌هاست، فصل تیپ و استایل‌های رنگارنگ نیز است که در آن خانم‌ها همواره به دنبال ست کیف و کفش زنانه هستند.

در این مقاله با ما همراه باشد تا با انواع کفش پاییزی آشنا شوید و بتوانید یک استایل فوق‌العاده شیک پاییزی داشته باشید.

راهنمای خرید کفش پاییزی

 

 

 

مدل‌های کفش پاییزی

فصل نارنجی و قهوه‌ای پاییز شروع شده است و کفش‌ها و تیپ‌های پاییزه افراد در شهر خودنمایی می‌کند. زمان آن رسیده که کمد خود را از کفش‌های تابستانی خالی کنید و آن را با انواع کفش پاییزی مزین نمایید!

درست است که کفش، پایین‌ترین نقطه بدن انسان قرار می‌گیرد، اما همین نقطه پایینی این قدرت را دارد که با کمک یک کیف زنانه، استایل معمولی یا تکراری را به یک تیپ زیبا و جذاب پاییزی تبدیل کند. انواع کفش پاییزی در طرح‌های مختلف تولید می‌شوند.

این تنوع از یک سو به نفع شما و از سوی دیگر به ضرر شما است. یعنی از یک سمت انتخاب‌های زیادی برای خرید کفش زنانه دارید و از سمت دیگر انتخاب شما بین این همه کفش، کمی ‌گیج‌کننده خواهد بود. در ادامه با انواع کفش پاییزی، ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها آشنا خواهید شد.

محصولات فروشگاه شانی لند

نیم بوت زنانه

نیم بوت خزدار

نیم بوت زنانه مدل بغل سگک

نیم بوت زنانه

نیم بوت به عنوان یک کفش پاییزی دخترانه، در تمام پایتخت‌های مد و فشن استفاده می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که نیم بوت‌ها ترند و جذاب هستند. از مزیت‌های این نوع کفش می‌توان به این اشاره کرد که در طول فصل پاییز چه روزهای بارانی و چه غیر بارانی قابل استفاده است.

با داشتن یک جفت از انواع کفش زنانه که تا مچ پا هستند به رنگ مشکی یا پاییزی در کنار کوله پشتی زنانه، می‌توانید سادگی و خوش‌پوشی را به خود هدیه دهید.

نیم بوت زنانه

 

بوت زنانه

مدل جدیدی از انواع کفش زنانه، بوت‌هایی هستند که بلندی آن‌ها تا بالای مچ پا می‌رسد. این کفش‌ها معمولاً از جنس چرم، مخمل و ‌جیر بوده و ساق کاملاً نرم و منعطفی دارند.

در کنار این انعطاف، تفاوت در مدل جلوی کفش، طرح کفش، رنگ و اندازه پاشنه دیده می‌شود که باعث شده با استفاده از آن قادر به طراحی استایل‌های متفاوت باشید.

نکته پایانی این است که نیم بوت‌های بلندتر، همانند کفش پاشنه بلند زنانه، مجلسی‌تر و شیک‌تر هستند. ست‌کردن این بوت‌ها همراه با کیف پاسپورتی چرم، باعث بیشتر دیده‌شدن استایل شما می‌شود.

کفش‌های پشت باز یا جلو باز

کفش‌های پشت باز یا جلو باز از جمله کفش پاییزی شیک هستند که جدیداً مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته‌اند. شاید استفاده از این کفش‌ها از نظر بزرگ‌ترها برای فصل پاییز مناسب نباشد، اما طراحان مد این کفش را جزء انواع کفش پاییزی در نظر گرفته‌اند.

صندل و دمپایی زنانه پاییزی جزء این دسته از کفش‌های محسوب می‌شوند. با ست‌کردن کفش جلو باز مثل صندل زنانه همراه با یک کیف دستی چرم، جزء خوش‌پوش‌ترین و شیک‌ترین افراد جامعه محسوب می‌شوید.

مدل آکسفورد

کفش‌های مدل آکسفورد جزء کفش‌های مردانه محسوب می‌شوند، اما امروزه طراحان با بهره‌گیری از این مدل، انواع کفش‌ پاییزی آکسفورد زنانه را طراحی کرده‌اند. مدل آکسفورد در قالب انواع کفش پاییزی، طرحی کلاسیک دارد.

این کفش‌ها دارای یک لژ سراسری و برابر هستند. همچنین پاشنه‌ کوتاه و زیره چرمی‌ مقاوم و بادوامی‌ دارند. تنوع رنگ و طرح در کفش‌های آکسفورد زنانه بسیار زیاد است و در صورتی که این کفش را با یک کیف دوشی زنانه ست کنید، جزء خوش‌پوشان جامعه محسوب می‌شوید.

مدل آکسفورد

 

کفش پاییزی زنانه راحتی

کفش‌های راحتی که بسیاری از افراد به آن‌ها کفش طبی نیز می‌گویند، از بهترین انواع کفش‌ پاییزی هستند. این کفش‌ها دارای یک لژ سراسری هستند که باعث می‌شود پاشنه و پنجه پا در یک سطح قرار گیرند. این کفش‌ها آسیب کمتری نسبت به سایر کفش‌ها به پا می‌زنند و از این رو استاندارد‌تر هستند.

گرچه امکان دارد جوانان و نوجوانان از طرح ساده این کفش خوششان نیاید، اما بزرگسالان علاقه زیادی به این نوع کفش‌ها دارند. تنوع در طرح و رنگ نیز از دیگر دلایل محبوبیت آن‌ها است. ست‌کردن این کفش با کیف کمری زنانه، استایل پاییزی زیبایی برایتان فراهم می‌کند.

کفش‌ تخت باله پاییزی

یکی از انواع کفش پاییزی زنانه که امسال مورد توجه بلاگرها و استایلیست‌ها قرار گرفته‌اند، کفش‌های تخت هستند که البته به کفش‌های باله نیز مشهور شده‌اند.

چرا که حالت کفش‌های باله دارند‌. با این که کفش‌های تخت، کلاسیک هستند، اما طراحی مدرن دارند. اگر این کفش‌ها را با کیف پول چرم ست کنید، در دورهمی‌های دوستانه می‌درخشید.

تنوع در رنگ بندی انواع کفش پاییزی دخترانه بدون پاشنه باعث شده بتوانید استایل‌های کژوال رنگارنگ پاییزی ایجاد کنید. توجه داشته باشید که پیاده‌روی‌های طولانی مدت با این کفش‌ها باعث آسیب به پای شما می‌شوند.

کفش‌ تخت باله پاییزی

 

لوفرهای تخت

کفش‌ لوفر تخت امروز کانون توجه خانم‌های استایلیش قرار گرفته است. این کفش‌ها از جدیدترین مدل‌های کفش پاییزی و غیر رسمی هستند؛ اما از ظاهر شیکی برخوردارند. طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت لوفرهای تخت این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید آن را با انواع پالتو و بارانی و اورکت‌های پاییزی ست کنید.

اگر به دنبال یک ست زیبا برای دورهمی‌های دوستانه هستید، با یک کت چرم، شلوار جین و کیف مجلسی زنانه این کفش را به پا کنید. برای مهمانی‌ها نیز می‌توانید انواع کفش پاییزی را با دامن‌های زیبا ست کنید. طرح‌های شطرنجی و پلنگی این کفش، بسیار معروف هستند.

کفش‌های کتانی و اسنیکرز

کفش‌های اسنیکرز و کتانی از بهترین انواع کفش‌ پاییزی برای ورزشکاران هستند. البته امروزه همه افراد به این نوع کفش علاقه‌مند شدند و در حال حاضر این کفش‌ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. کفش پاییزی کالج دخترانه و کفش پاییزی اسپرت زنانه نیز در دسته کفش‌های کتانی قرار می‌گیرند.

این کتانی‌ها و کفش اسپرت زنانه و انواع کفش پاییزی دارای طرح‌های متنوعی هستند و به همین دلیل به راحتی با انواع استایل‌ها قابلیت ست‌شدن دارند. مدل‌های گل‌دوزی شده، میخ‌دار، اکسسوری دار و کریستالی این کفش‌ها بسیار شیک هستند. البته این کفش‌ها در انواع مختلفی مثل لژ دار، مید تاپ، ساق بلند، ساق کوتاه، رانینگ و پیاده‌روی وجود دارند.

کفش‌های کتانی و اسنیکرز

 

کفش‌های اسلیپرز

اسلیپرز‌ها بهترین روفرشی زنانه مجلسی هستند که در فصل پاییز می‌توانید استفاده کنید. این کفش‌ها جلو بسته، تخت و مخمل هستند و ظرافت خانم‌ها را به نمایش می‌گذارند. در جدیدترین مدل این کفش‌ها، معمولاً بندی در پشت آن وجود دارد و با پارچه‌های متفاوت تزئین می‌شوند.

قیمت کفش پاییزی زنانه

انواع کفش پاییزی در فصل پاییز مورد توجه بیشتری نسبت به فصل بهار قرار می‌گیرند. مسلماً این موضوع باعث می‌شود که فروشندگان به فکر بالابردن قیمت شوند.

برخی افراد بدون آگاهی لازم و درنظرگرفتن شرایط و فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت، اقدام به خرید می‌کنند و گمان می‌کنند؛ چون قیمت کفش زیاد است، پس جنس باکیفیتی هم دارد.

در حالی که اکثر اوقات از انتخاب خود پشیمان می‌شوند و کفش‌ها نیز سریعاً خراب می‌شوند؛ بنابراین باید قبل از خرید حتماً به فاکتور‌های تأثیرگذار در قیمت چون جنس، برند تولیدکننده، سایز، نوع، طرح و رنگ توجه داشته باشید.

قیمت کفش پاییزی زنانه

 

اصول خرید انواع کفش پاییزی

حتماً شما هم این جمله را شنیده‌اید که پا قلب دوم ماست. با توجه به این موضوع به اهمیت زیاد پا پی می‌برید. در این راستا لازم است یک کفش پاییزی مناسب و استاندارد انتخاب کنید تا از پای خود محافظت کنید. مثلاً یک دانشجو باید از کالج دخترانه کاملاً استاندارد استفاده کند.

کفش هم سایز پای خود انتخاب کنید

انتخاب کفش هم سایز با پایتان، شرط است. اگر سایز کوچک‌تر از پای خود بخرید، به‌مرورزمان پایتان دچار آسیب می‌شود. از سمتی اگر سایز بزرگ‌تر بخرید مجبور به استفاده از کفی خواهید بود که پایتان اذیت خواهد شد.

کفش هم سایز پای خود انتخاب کنید

 

به کفه کفش انتخابی دقت کنید

انواع کفش پاییزی دارای کفه‌های متفاوت هستند. مثلاً یک کفش اسپورت از کفی کلفتی برخوردار است. در حالی که کفش‌های تخت، کفی نازکی دارند. به طور کلی در نظر داشته باشید که کفش‌های پیاده‌روی و ورزشی از کفی‌های کلفت برخوردارند. در حالی که کفش‌های دیگر، کفی نازک دارند‌.

کفش متناسب با شرایط بپوشید

منظور از متناسب بودن کفش با شرایط این نیست که برای مهمانی، کفش ورزشی نپوشید! منظور این است که اگر دیابت دارید، به فروشنده بگویید تا یک کفش متناسب با بیماری به شما بدهد! یا اگر باردار هستید از کفش‌های پاشنه بلند استفاده نکنید.

به زمان خرید توجه کنید

معمولاً طول روز برای خرید کفش مناسب نیست. چرا که در طول روز مشغله‌های فکری زیادی دارید که ممکن است در انتخاب شما تأثیر منفی داشته باشند. خرید در عصر و شب بهتر است. چرا که فکر شما آزاد است و می‌توانید با آرامش و دقت بیشتری خرید کنید.

به عرض و پهنای کفش دقت کنید

پای برخی افراد بلند و لاغر است. در حالی که کفش‌های سایز بزرگ‌تر، با اضافه‌شدن طول، دارای عرض و پهنای زیادی هم می‌شوند. یا بالعکس پای برخی افراد کوتاه و توپر است. اما کفش‌هایی با عرض بیشتر، دارای طول زیادی هم هستند. پس حتماً باید کفش‌ها را با دقت بررسی کنید.

قبل از پوشیدن کفش، جوراب بپوشید

حتماً به توصیه مادرتان برای پوشیدن جوراب دقت کنید. اصولاً جوراب‌ها با کفش پوشیده می‌شوند؛ بنابراین لازم است هنگام خرید هم جوراب به پا داشته باشید. مکن است جوراب شما باعث شود که کفش را یک سایز بزرگ‌تر بخرید.

قبل از پوشیدن کفش، جوراب بپوشید

 

از برند‌های معتبر خرید کنید

به گوگل مراجعه کرده، بهترین برند‌های تولیدکننده کفش را از سایت خرید کفش زنانه انتخاب و از تولیدی‌های همان برند خرید کنید.

برند‌های معتبر، کفش‌های باکیفیتی هم تولید می‌کنند و این باعث می‌شود شما سال‌های زیادی بتوانید از کفش استفاده کنید. شما نمی‌توانید به دنبال کفش پاییزی زنانه ارزان در برندهای معتبر بگردید.

سخن پایانی

انواع کفش پاییزی در رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلفی وجود دارند. این موضوع باعث می‌شود شما راحت‌تر بتوانید کفش مورد نظر را متناسب با ست کیف زنانه خود پیدا کنید.

اما موضوعی که دارای اهمیت است، این است که به نکات قبل خرید توجه داشته باشید تا بتوانید هم از قلب دوم خود محافظت کنید هم از لحاظ مالی سود کنید و آن کفش را سال‌های زیادی داشته باشید.

 

 

سایر مقالات:

بررسی 10 مدل بستن بند کفش – جذابترین مدل های بستن بند کفش
انواع کفش بهاری برای خانم ها – 20 مدل کفش بهاری جدید
انواع کفش تابستانی { 20 مدل کفش تابستانی دخترانه و زنانه جدید }

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا