کیف

کیف زنانه اورجینال–9نشانه مهم برای تشخیص اصل یا فیک بودن کیف

کیف زنانه اورجینال

بیشتر بانوان همواره به دنبال کیف زنانه اورجینال هستند. امروزه برای تشخیص و خرید کیف زنانه اصل باید بسیار دقت کرد؛ زیرا محصولات فیک در بازار خیلی زیاد شده که از نظر ظاهری شبیه به اورجینال هستند.

یک سری مشخصات وجود دارند که در صورت آگاهی از آن‌ها به راحتی می‌شود کیف زنانه اصل را از نمونه فیکش تشخیص داد. در ادامه برای بررسی این ویژگی‌ها و همچنین بررسی کیف زنانه اصل، قیمت کیف زنانه اورجینال و خرید کیف زنانه اورجینال با ما همراه باشید.

کیف زنانه اورجینال
کیف زنانه اورجینال

 

تفاوت کیف زنانه فیک و اورجینال

با افزایش تولید و همچنین افزایش برندها، نمونه‌های فیک وارد بازار شده‌اند که با کمی آگاهی به راحتی می‌توان کیف زنانه اصل را از کیف فیک تشخیص داد و یک انتخاب و خرید آگاهانه را تجربه کرد.

تگ یا برچسب کیف

اگر قصد خرید کیف زنانه اصل را دارید ابتدا به تگ محصول دقت کنید که آیا مهر شده یا دوخته شده است؟ همچنین اگر آن محصول یک کیف زنانه اورجینال باشد، حتماً روی تگ آن اسمی قید شده در حالی که بر روی تگ کیف‌های فیک هیچ گونه اسمی قید نشده است.

یک نمونه تقلبی برای کیف‌های فیک استفاده از لوگوی برندهای معتبر و محبوب با کمی تفاوت به جای لوگوی اصلی آن است. به طور مثال: استفاده از لوگوی Carter به جای لوگوی Cartier است.

دوخت کیف

دوخت کیف بسیار مهم است و هنگام خرید کیف زنانه اورجینال حتماً به دوخت آن دقت کنید؛ زیرا همیشه کیف‌هایی که کیفیت دوخت بالایی دارند، مرغوب بودن کالا حرفه‌ای بودن طراح و تولید کننده را نشان می‌دهند.

کیف زنانه اصل از نظر دوخت نظم و تمیزی بالایی دارند در مقابل کیف فیک دوخت نامرتب و بی نظمی دارد.

دوخت کیف
کیف زنانه اورجینال

 

 

آسترکشی کیف

داخل کیف زنانه اصل معمولاً آسترکشی شده و گاهی اوقات حتی این آسترکشی دو لایه است. همچنین در فضای داخلی یک کیف زنانه اصل هرگز صدای به هم خوردن کاغذ به گوش نمی‌رسد و این در حالی است که درون کیف‌های فیک همواره سروصدای زیاد مثل برهم‌خوردن کاغذ یا پلاستیک شنیده می‌شود.

شماره سریال کیف

شماره سریال کیف نشان‌دهنده برند کیف یا نام تجاری کیف است. کیف زنانه اورجینال قطعاً شماره سریال دارد در صورتی که در کیف‌های فیک شماره سریال به چشم نمی‌خورد. این شماره معمولاً به صورت برچسب و مهر شده در کیف تعبیه شده است.

برای اطمینان از اصل بودن آن با دست روی برچسب بکشید و مطمئن شوید که محکم باشد؛ زیرا برچسب نباید به راحتی جدا شود.

اندازه کیف

برندهای معتبر معمولاً در هر فصل تغییراتی بر محصولات خود اعمال می‌کنند. در کنار این تغییرات کوچک برخی از ویژگی‌ها در کیف زنانه اصل ثابت باقی می‌ماند که اندازه و ابعاد کیف یکی از آن‌هاست. یک راه مهم برای تشخیص کیف زنانه اورجینال از کیف فیک، دانستن اندازه و ابعاد کیف در برندهای مختلف است.

با آگاهی از این ابعاد و اندازه‌ها به راحتی می‌توان کیف زنانه اصل را تشخیص داده و یک خرید آگاهانه داشته باشید.

اندازه کیف
کیف زنانه اورجینال

 

اقلام همراه و یراق آلات

اقلام همراه کیف زنانه اورجینال و یراق آلات آن از خود کیف نقش مهم‌تری دارد. زیرا می‌تواند ثابت کند که آیا این کیف زنانه اصل است یا خیر. دقت کنید که یراق آلات کیف باید فلزی و سنگین باشد در غیر این صورت کیف تقلبی است.

اقلام همراه شامل: کارت گارانتی، بند و قطعات فلزی دیگر که داخل کیف قرار دارند. هرچه پکیج اقلام همراه کامل‌تر باشد نشان‌دهنده یک کیف زنانه اصل است.

دکمه و زیپ

کیف‌ اورجینال نباید دکمه رنگ پریده داشته باشد و زیپ‌های آن باید راحت و روان باز و بسته شود. اگر نام یا برند کیف روی دکمه حکاکی شده،  باید نهایت دقت و ظرافت در نوشته آن به کار رفته باشد و مشکل ظاهری به چشم نخورد.

دکمه و زیپ
کیف زنانه اورجینال

 

جنس کیف

جنس به کار رفته در کیف یک گزینه مهم در تشخیص اورجینال یا فیک بودن آن ایفا می‌کند. متریال به کار رفته در کیف‌های اورجینال بسیار مرغوب و معمولاً از مواد طبیعی است.

این کیف‌ها به دلیل مواد به کار رفته در ساختارشان، بسیار انعطاف‌پذیر و خوش رنگ و لعاب‌اند. همچنین اگر کیف از چرم طبیعی ساخته شده باشد، بوی خاصی از آن به مشام می‌رسد.

بسته بندی کیف

کیف‌های اورجینال و گران قیمت باید در یک جعبه شیک و باکیفیت قرار داشته باشند. این جعبه نباید دارای نقص، پارگی و ضربه باشد. تمامی لوازم جانبی و ابزار و یراق آلات کیف باید همراه خود کیف در این جعبه قرار گرفته باشد. معمولاً کلیه کیف‌های فیک بدون جعبه و درون یک بسته‌بندی پلاستیکی قرار دارند.

نکات مهم برای پی بردن به اورجینال بودن کیف زنانه

با دیدن یک نام تجاری به تنهایی نمی‌توان به اورجینال بودن کالا پی برد. برای آگاهی و تشخیص یک کیف زنانه اورجینال باید به یک چند نکته دقت کنید.

نکات مهم برای پی بردن به اورجینال بودن کیف زنانه
کیف زنانه اورجینال

 

نکته اول؛ کیفیت و قیمت

شما به عنوان خریدار باید از کیف زنانه اورجینال یا هر محصول اورجینال دیگری تصویر خاصی در ذهن داشته باشید و این تصویر به عنوان مزیت کلیدی آن برند باشد. کیفیت محصول و قیمت کیف زنانه اورجینال آن اولین و بهترین راه تشخیص اورجینال یا فیک بودن کیف است.

نکته دوم؛ برند

کیف زنانه اورجینال باید بتواند به عنوان برند بودن یک یا چند مشخصه از خود مانند: طرح و مدل را به یاد مشتری بیاورد.

نکته سوم؛ دوخت

برند باید مشخصات خاص شرکت را برای مشتریان خود بیان کند. یعنی کیف زنانه اورجینال باید با طرح و کیفیت دوخت خود، پاسخگوی خواسته مشتریان خود باشد و رضایت آن‌ها را جلب کند.

نکته چهارم؛ شرکت تولید کننده

سابقه برند امر بسیار مهم است و یک شرکت تولید کننده کیف زنانه در صورت داشتن سابقه درخشان نیم بیشتر مسیر موفقیت را طی کرده است. منظور از سابقه برند، زمانی است که شرکت شروع به فعالیت کرده و محصولات پرطرفدار و رضایت بخش عرضه کرده است.

هرچه آغاز به کار برند مورد نظر قدیمی‎‌تر باشد، در کار خود مهارت بیشتر داشته و محصولات بهتری توسط آن تولید شده است. در نتیجه کار شما برای خرید کیف زنانه و اطمینان از اصل بودن کالا راحت‌تر می‌شود.

خرید اینترنتی انواع کیف زنانه

شانی ‌لند عرضه کننده محصولاتی مانند کیف و کفش‌های متنوع و با قیمت مناسب است. محصولات شانی ‌لند شامل: انواع کیف‌های چرم، کیف‌های مجلسی، کوله پشتی‌ها و ست کیف و کفش هستند.

 شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه ما و بررسی کلیه ویژگی‌های محصولات، نسبت به خرید کیف زنانه اقدام کنید. اگر تمایل به خرید کیف‌های چرم، خرید کیف‌های دوشی و خرید کیف مجلسی دارید، حتماً به فروشگاه اینترنتی ما سر بزنید.

شانی ‌لند جهت بهبود و رفاه حال مشتریان عزیز خود مزایای زیادی را به آن‌ها ارائه می‌کند. به طور مثال اگر تمایل به خرید کیف و کفش ارزان و حراجی را دارید، به صورت اینترنتی به سایت ما مراجعه کرده و کلیه محصولات را به همراه ویژگی‌ها و قیمت بررسی کنید و خرید آسانی را انجام دهید.

خرید اینترنتی انواع کیف زنانه
کیف زنانه اورجینال

 

 

سؤالات متداول

  1. کیف زنانه اورجینال باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

باید برچسب یا تگ، شماره سریال و کیفیت دوخت بالا و حرفه‌ای داشته باشد.

  1. شانی ‌لند چه محصولاتی را عرضه می‌کنند؟

انواع مختلفی از کیف‌های زنانه با قیمت مناسب

  1. آیا فروشگاه اینترنتی کیف زنانه اورجینال وجود دارد؟

بله فروشگاه‌های زیادی محصولات اورجینال را تولید یا عرضه می‌کنند.

 سخن پایانی

استفاده از کیف زنانه در زیبایی استایل افراد تأثیر بسزایی دارد. بانوان همواره به دنبال بهترین فروشگاه اینترنتی کیف زنانه اصل هستند. در این مقاله سعی بر آن بود که راه‌حل‌های تشخیص کیف زنانه اورجینال از نمونه فیکش را بررسی و ویژگی‌های هر یک را تحلیل کنیم.

با آگاهی به این نکات شما می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و از خرید محصولات مشابه و فیک خودداری کنید. کلیه این نکات مورد نیاز هر فرد است که می‌توان در هنگام نیاز از آن بهره بگیرد.

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

سایر مقالات:

خرید اینترنتی کیف زنانه ارزان- 100مدل کیف زنانه جدید 2023
10مدل کیف زنانه گران قیمت مارک 2023- خرید اینترنتی انواع کیف
ژورنال کیف زنانه- خرید و قیمت انواع کیف زنانه ژورنال 1402

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا