کیف

4 مدل پرطرفدار کیف پاسپورتی زنانه شیک+ راهنمای خرید

راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه شیک

آیا نگهداری و حمل هم‌زمان وسایل ضروری‌تان در خارج خانه برایتان مشکل است؟ یک کیف پاسپورتی زنانه شیک به ‌گونه‌ای ساخته می‌شود که بتوانید وسایل مورد نیازتان مانند: پول، کارت‌های بانکی، تلفن همراه، پاسپورت، کارت‌های شناسایی، لوازم آرایش و… را همراه خود داشته باشید.

اگر به دنبال یک کیف پاسپورتی شیک هستید، با ما همراه باشید تا نکاتی را در مورد خرید کیف پاسپورتی زنانه به شما توضیح دهیم.

راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه شیک
کیف پاسپورتی زنانه شیک

 

انواع کیف پاسپورتی زنانه شیک

کیف پاسپورتی (Clutch bag) کیفی است که قسمت‌های جداکننده‌ای دارد و به شما امکان نگهداری از انواع مدارک، کارت‌ها و وسایل مورد نیازتان را می‌دهد و اندازه آن کوچک‌تر است. در گذشته فقط آقایان از کیف پاسپورتی استفاده می‌کردند؛ اما با گذشت زمان کیف پاسپورتی زنانه به بخش مهمی از استایل بانوان تبدیل شد.

کیف پاسپورتی زنانه با توجه به کاربرد آن، در انواع مختلفی تولید می‌شود که در ادامه به معرفی انواع این کیف‌های کاربردی و شیک می‌پردازیم.

کیف پاسپورتی کلاسیک

کیف پاسپورتی کلاسیک یک نوع کیف پاسپورتی زنانه شیک بوده و مستطیل شکل است. این کیف اغلب از ابریشم ساخته می‌شود. نکته جالب درمورد آن، داشتن بندهایی با قابلیت جداشدن است که به شما این امکان را می‌دهد از آن به‌صورت دوشی، دستی و کیف مجلسی استفاده کنید.

ترکیب کاربرد زیاد کیف کلاسیک با تنوع طرح و رنگ آن باعث شده که به یک کیف محبوب در بین انواع کیف پاسپورتی زنانه شیک تبدیل شود. با خرید کیف زنانه می‌توانید در موقعیت و مکان‌های متفاوت متعددی از آن استفاده کنید.

کیف پاسپورتی کلاسیک
کیف پاسپورتی زنانه شیک

 

کیف پاسپورتی روزانه

این نوع کیف در دسته کیف پاسپورتی زنانه قرار می‌گیرد. کیف پاسپورتی روزانه از نظر ظاهری تقریباً شبیه کیف پاسپورتی کلاسیک ولی با اندازه بزرگ‌تر است؛ اما در مقایسه با کوله پشتی دخترانه سایز کوچک‌تری دارد.

کاربرد این کیف برای کار و فعالیت‌های روزانه و روزمره مانند؛ سرکار رفتن است. داشتن تعداد جیب بالا و فراهم‌کردن فضای کافی برای وسایل ضروری شما از مزایای کیف روزانه است و کاربرد آن با کیف کمری مسافرتی یکسان است.

کیف پاسپورتی پاکت نامه‌ای

کیف پاسپورتی پاکت نامه‌ای مانند اسمش مستطیلی شکل و شبیه پاکت نامه است؛ اما برخلاف پاکت نامه در جنس‌های ضخیم و کلفت ساخته می‌شود و جیب‌های کمی دارد. اگر به استایل خود اهمیت می‌دهید، این کیف‌ها در مقایسه با دیگر انواع کیف پاسپورتی زنانه شیک بیشتر مطابق مد روز بوده و فانتزی‌تر هستند. انواع کیف پاسپورتی برای بانوان شیک‌پوش انتخاب فوق‌العاده‌ای هستند.

کیف پاسپورتی پاکت نامه‌ای
کیف پاسپورتی زنانه شیک

 

کیف پاسپورتی جعبه‌ای

کیف پاسپورتی جعبه‌ای (Minaudiere) جزو انواع کیف پاسپورتی زنانه شیک بوده و همان‌طور که از اسمش پیداست شبیه جعبه طراحی می‌شود. این کیف مانند کیف پول زنانه ارزان در شکل‌های بیضی، مستطیلی یا حتی مربعی تولید می‌شود.

برای جذاب‌تر کردن ظاهر کیف جعبه‌ای از مروارید و انواع جواهرات استفاده می‌شود. کاربرد این کیف‌ها بیشتر به‌عنوان تکمیل‌کننده استایل بانوان محسوب می‌شود و چون حالت فانتزی دارد جیب‌های کم‌تری دارد.

جنس‌ کیف پاسپورتی زنانه

یک کیف پاسپورتی زنانه شیک باید کیفیت بالایی داشته‌ باشد. جنس کیف بسیار مهم بوده و در صورت باکیفیت بودن آن، دوام کیف بالا‌تر است و درنتیجه مدارک و وسایل ضروری‌تان سالم می‌مانند. کیف‌های پاسپورتی در جنس‌های چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پارچه‌های نئونی، الیاف مصنوعی، ترکیبی از تمام این جنس‌ها و… ساخته می‌شود.

انواع کیف‌ پاسپورتی زنانه شیک در جنس و کیفیت‌های مختلف در بازار موجود هستند؛ اما کیف پاسپورتی با طرح چرم مانند کیف دوشی چرم زنانه در میان مردم پرطرفدارتر است. ممکن است در زندگی خود فقط یک‌بار امکان خرید این کیف‌ها برایتان پیش بیاید. پیشنهاد ما این است که حتماً جنس چرم بخرید؛ چون کیفیت و دوام زیادی دارد و مدارکتان در جای امن‌تری قرار می‌گیرند.

اگر کیف پاسپورتی زنانه شیک را مانند کیف مجلسی چرم برای استفاده در مجالس رسمی می‌خواهید، به شما مدل دسته‌دار و کوچک را پیشنهاد می‌کنیم؛ اما اگر برای استفاده روزانه و ورزشی بخواهید، بهتر است مدل دوشی آن را تهیه کنید.

تشخیص چرم اصل از تقلبی بسیار مهم بوده و باید بتوانید در هنگام خرید از اصل بودن کیف پاسپورتی موردنظرتان مطمئن شوید. در ادامه به روش‌هایی برای تشخیص اصل بودن چرم می‌پردازیم.

جنس‌ کیف پاسپورتی زنانه
کیف پاسپورتی زنانه شیک

 

بوی چرم اصل

اگر می‌خواهید ست کیف ارزان چرم بخرید، دقت کنید که بوی چرم اصل تا حد زیادی شبیه بوی حیوانی است که از آن گرفته شده و حالت گیاهی و خاکی دارد؛ درحالی‌که چرم تقلبی بوی پلاستیک می‌دهد.

سطح چرم اصل

سطح چرم اصل در بیشتر اوقات گرد بوده و خطوط کوچک ظاهری مشخصی دارد که طبیعی و اصل بودن چرم را نشان می‌دهد. می‌توان با لمس کیف چرم، به راحتی آن را از چرم تقلبی و مصنوعی تشخیص داد.

چرم اصل در هنگام لمس دو حس 1. کاملاً نرم و گرم 2. حالت زمختی دارد. چرم اصل سطح کاملاً صافی ندارد و به‌خوبی با لمس کردن حس می‌شود؛ اما سطح چرم تقلبی کاملاً صاف است.

سطح چرم اصل
کیف پاسپورتی زنانه شیک

 

برچسب روی چرم

چرم اصل معمولاً دارای برچسبی است که تولیدکننده برای نشان دادن واقعی بودن آن روی چرم می‌چسباند که در آن برچسب نوع چرم و محل ساخت و تولید آن نوشته شده است.

قیمت چرم اصل

کیف پاسپورتی زنانه شیک با جنس چرم اصل اصلاً قیمت کمی ندارد؛ چون فرایند تهیه آن سخت و زمان‌بر است. اگر محصول چرمی با قیمتی بسیار پایین‌تر از بازار دیدید، شک نکنید که چرم واقعی نیست.

راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه

در ابتدای خرید کیف پاسپورتی زنانه شیک باید از خود سؤالاتی بپرسید مانند این‌که در چه موقعیت و مکانی از آن استفاده خواهید کرد؟ آیا وسایل ضروری زیادی برای نگهداری دارید؟ تا چه مبلغی را برای کیف موردنظرتان در نظر گرفته‌اید؟ با چه اندازه کیفی راحت هستید؟ تا چند جیب برای وسایل شما مناسب است؟

در ادامه به تشریح نکاتی می‌پردازیم تا به کمک آن‌ها بتوانید بهترین کیف پاسپورتی زنانه موردنظر خودتان را بخرید.

راهنمای خرید کیف پاسپورتی زنانه
کیف پاسپورتی زنانه شیک

 

اندازه کیف پاسپورتی

در خرید کیف پاسپورتی زنانه شیک باید به‌اندازه آ« توجه کنید. علاوه بر اندازه، باید مشخص کنید کیف را برای چه موقعیت و مکانی می‌خواهید.

تعداد جا کارتی آن

تعداد جا کارت یکی دیگر از موارد مهم انتخاب و خرید کیف پاسپورتی است. بعضی از این نوع کیف‌ها جا کارتی‌های اضافه دارند که از آن‌ها برای نگهداری انواع کارت‌ها مانند: کارت‌های اعتباری، کارت‌های ورود به کنسرت‌های مختلف، بلیت هواپیما و… استفاده می‌شود.

جنس کیف پاسپورتی

بیشتر کیف‌های پاسپورتی از جنس چرم ساخته شده و در بین مردم محبوب‌تر هستند. اما این کیف‌ها از جنس‌های دیگر مانند: انواع پارچه، ابریشم، پلاستیک و… نیز تولید می‌شوند. انتخاب هرکدام از جنس‌ها به سلیقة شما بستگی دارد.

جنس کیف پاسپورتی
کیف پاسپورتی زنانه شیک

 

طرح و رنگ‌های موردنظر

انواع کیف پاسپورتی زنانه شیک پیوسته در طرح و رنگ‌های زیاد و متنوعی تولید و روانه بازار می‌شوند. با توجه به استایل خود می‌توانید از این تنوع رنگ و طرح استفاده کنید. پرطرفدارترین رنگ کیف‌های پاسپورتی رنگ‌های خنثی مانند؛ سفید و مشکی و دیگر رنگ‌هایی مثل سبز و سرمه‌ای هستند.

باز و بسته شدن آسان

مشتریان در هنگام خرید کفش زنانه به راحت باز و بسته شدن آن دقت می‌کنند که این موضوع در خرید کیف نیز صدق می‌کند. دلیل خرید کیف پاسپورتی امکان دسترسی سریع و راحت به مدارک و وسایل ضروری است؛ پس راحت باز و بسته شدن این کیف‌ها نکته مهم و قابل‌توجه هنگام خرید است.

قیمت کیف پاسپورتی زنانه

قیمت کیف پاسپورتی زنانه شیک به مواردی مانند برند کیف، جنس و سایز بستگی دارد. کیف‌های پاسپورتی باتوجه‌به نیاز شما در موقعیت‌های مختلفی قابل‌استفاده هستند. کیف پاسپورتی با طرح ساده و شیک جزو کیف پاسپورتی زنانه شیک و ارزان است. در ادامه به جدول قیمت کیف پاسپورتی زنانه ارزان تا گران می‌پردازیم.

نام کیف قیمت کیف
کیف پاسپورتی زنانه ساده حدود 200 تا 900 هزار تومان
کیف پاسپورتی طرح‌دار حدود 500 تا 1 میلیون تومان
کیف پاسپورتی زنانه آرانیک حدود  900 هزار تا 1 میلیون تومان
کیف پاسپورتی زنانه چرم مشهد حدود 5/3 تا 5 میلیون تومان
کیف پاسپورتی زنانه زارا حدود 5/4 تا 6 میلیون تومان
قیمت کیف پاسپورتی زنانه
کیف پاسپورتی زنانه شیک

 

خرید بهترین کیف اینترنتی ارزان از شانی لند

برخی از مشتریان خرید اینترنتی را قابل اعتماد نمی‌دانند؛ دلیل آن می‌تواند امن نبودن درگاه‌های پرداخت و افزایش کلاهبرداران اینترنتی باشد. شانی لند به عنوان یک سایت خرید کیف زنانه فروشگاه اینترنتی معتبری است که علاوه بر فراهم کردن امکان خرید امن، مزیت هایی مانند ارسال رایگان را نیز دارد.

شما می‌توانید انواع بوت دخترانه، کفش کالج زنانه، کفش پاشنه بلند دخترانه، کفش‌ روفرشی زنانه مجلسی نگین دار و ساده، کفش اسپرت دخترانه شیک در رنگ بندی‌های متفاوتف صندل روفرشی زنانه راحت و ست کیف و کفش زنانه را از شانی لند خریداری کنید.

خرید بهترین کیف اینترنتی ارزان از شانی لند
کیف پاسپورتی زنانه شیک

 

سخن پایانی

کیف پاسپورتی زنانه شیک برای راحتی در حمل و نگهداری وسایل شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود تنوع زیاد این کیف‌ها، می‌توانید به‌راحتی کیف موردنظرتان را برای مهمانی، محیط‌کار، ورزش، بیرون رفتن و… بخرید و از آن لذت ببرید. امیدواریم مقاله کیف پاسپورتی زنانه برای شما مفید واقع شده باشد.

 

سؤالات متداول

  1. کیف پاسپورتی جعبه‌ای چگونه طراحی می‌شود؟

به صورت بیضی، مستطیلی یا مربعی

  1. کیف پاسپورتی زنانه چه مدل‌هایی دارد؟

کلاسیک، روزانه، پاکت نامه‌ای و جعبه‌ای

  1. کیف پاسپورتی معمولاً از چه جنسی ساخته می‌شود؟

انواع پارچه، ابریشم، چرم، پلاستیک و…

 

سایر مقالات:

آشنایی با برترین برندهای کیف کمری زنانه- معرفی 5 برند پرطرفدار
راهنمای خرید کیف کمری زنانه-3 نکته مهم در خرید کیف کمری زنانه
3 کاربرد اصلی کیف کمری زنانه + انواع کاربرد کیف کمری زنانه در سفر

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا