کیف

کیف دخترانه جدید- 10مدل انواع کیف دخترانه شیک+ قیمت 1403

معرفی انواع کیف ‌دخترانه

آیا انواع کیف دخترانه را می‌شناسید؟ فرقی نمی‌کند مهمانی باشد یا سفر، رفتن به دفتر کار یا صرفاً یک گردش، تنها چیزی که هر دختری نیاز دارد داشتن کیف دخترانه است.

از زمان‌های قدیم تاکنون، کیف‌ها در طرح‌ها و کارایی‌های متفاوت تولید می‌شوند؛ اما چه کسی می‌داند اولین باری که انسان از کیف برای حمل وسایل خود استفاده کرد کِی بود؟

از زمانی که مردم وسایل گران‌بها و ضروری داشتند که باید همراهشان می‌بود، استفاده از کیف‌ها باب شد؛ اما اقلام و لوازمی که در کیف‌ها حمل می‌شدند در طول زمان تغییر کرده‌اند. مردم از کیف برای حمل وسایل مورد نیاز خود استفاده می‌کردند؛ زیرا نمی‌توانستند وسایل را در دستانشان حمل کنند.

معرفی انواع کیف ‌دخترانه
کیف دخترانه

 

کاربرد انواع کیف برای خانم‌ها

اصطلاح «کیف‌دستی» اولین بار در اوایل دهه 1900 مورد استفاده قرار گرفت و به‌طورکلی به کیف‌هایی که معمولاً توسط مردان حمل می‌شد، اشاره داشت. این کیف‌های اولیه الهام‌بخش کیف‌های جدیدی بودند ازجمله کیف‌های پیچیده با محفظه‌های داخلی و قفل‌های جذاب که استفاده از آن‌ها برای خانم‌ها رایج شد.

همراه با باب‌شدن استفاده از کیف توسط خانم‌ها شوق استفاده از این ابزار کاربردی روزانه به‌عنوان بخشی از مد در آن‌ها به وجود آمد. جدای از کارایی که کیف‌ها دارند، دختران بیشتر مواقع از انواع کیف دخترانه برای ست کردن با لباس‌ها استفاده می‌کنند. کیف دخترانه کوچک و البته کیف فانتزی از کیف‌های موردعلاقه دختران است.

با پیشرفت تکنولوژی، کیف‌هایی در سبک‌ها و انواع مختلف با کارایی متفاوت در دسترس قرار گرفتند. کیف‌ها را با توجه به المنت‌های خاصی که دارند می‌توان از یکدیگر تفکیک کرد. در این پست، 3 نکته را به اشتراک می‌گذاریم که به شما در انتخاب کیف مناسب کمک می‌کند.

نکات مهم در خرید مدل‌های جدید کیف دخترانه

هنگام خرید کیف باید به یک سری از موارد توجه کرد. این ویژگی‌ها در انتخاب درست کیف تأثیر زیادی دارند. استحکام کیف، قیمت مناسب و استایل سه ویژگی هستند که در انتخاب کیف درست می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند.

نکات مهم در خرید مدل‌های جدید کیف دخترانه
کیف دخترانه

استحکام کیف

با توجه به وسایلی که می‌خواهید داخل کیف قرار دهید باید این نکته را در نظر بگیرید آیا کیفی که انتخاب می‌کنید می‌تواند وزن وسایلی که می‌خواهید در آن حمل کنید را تحمل کند و آسیب نبیند؟ حتماً به مقدار وزنی که هر کیف می‌تواند حمل کند دقت کنید.

قیمت مناسب

قیمت هر کیف را عواملی ازجمله جنس و کیفیت کیف تعیین می‌کنند. با توجه به این موضوع امکان دارد کیف‌هایی که قیمت بالاتری دارند با محیط‌زیست سازگارتر باشند و همچنین دوام بیشتری داشته باشند.

خرید کیف دخترانه ارزان معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار نیست و دوام زیادی ندارد که می‌تواند به دلیل استفاده نکردن از مواد باکیفیت برای تولید این نوع کیف باشد.

استایل

اگر به کیف‌هایی با ظاهر خاص و تک علاقه دارید پس بهتر است که به شکل و طرح آن توجه کنید. معمولاً کیف‌هایی را که سبک خاصی دارند، می‌توان از فروشگاه‌های بزرگ و برندهای معروف کیف خریداری کرد. درواقع می‌توان کیف‌های دست‌ساز را نیز جزو سبک خاص دانست.

کیف‌های دست‌ساز در شکل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند و باقیمتی مناسب می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. کیف‌های دستی در اندازه‌های کوچک تا بزرگ و در طرح‌های جدید و جذاب طراحی می‌شوند. در این طراحی‌ها تمام جنبه‌های مد و استایل پوشش داده می‌شود.

استایل
کیف دخترانه

 

 

کاربرد کیف دخترانه

معمولاً خانم‌ها از کیف‌ها برای نگه‌داشتن تلفن همراه، انواع لوازم‌آرایشی، پول و کلید ماشین و خانه استفاده می‌کنند. روند موجود استفاده از کیف در بین دختران دانشگاهی به طراحی، سبک، عملکرد و میزان رضایت آن‌ها بستگی دارد.

با توجه به تحقیقات و بررسی‌هایی که از دختران دانشجو به‌عمل‌آمده، دانشجویان عمدتاً به کیف‌هایی با داشتن جیب‌های بزرگ و جیب‌های کوچک کاربردی برای جا دادن لوازم موردنیازشان بیشتر علاقه نشان می‌دهند. با توجه به این موضوع استفاده دختران از انواع کیف‌ها به موقعیت و محیط‌هایی که در آن قرار می‌گیرند بستگی دارد.

 به طور مثال دختران از کیف دخترانه اسپرت برای سرکار و به‌صورت روزمره استفاده می‌کنند. هنگام رفتن به دانشگاه بیشتر از کوله پشتی استفاده می‌کنند. برای مهمانی‌ها از کیف‌دستی کوچک و کیف فانتزی بیشتر استفاده می‌کنند.

برای خرید ترجیحاً از کیف‌های کوچک که امکان جا دادن موبایل و کارت‌های بانکی را داشته باشد استفاده می‌کنند که مدل کیف دوشی دخترانه تایسون برای این مورد طراحی‌شده است و طرفداران زیادی دارد؛ زیرا این مدل به دلیل داشتن رنگ‌های متفاوت، قابلیت ست شدن آسان را دارد. می‌توان از کیف دخترانه با توجه به طرح و کارایی که دارند در موقعیت‌های مختلف استفاده کنیم.

کاربرد کیف دخترانه
کیف دخترانه

 

 

انواع کیف دخترانه

با توجه به پیشرفت مد و فشن تولیدکنندگان کیف، کیف‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های بی‌شمار با توجه به سلیقه و خلق‌وخوی افراد تولید می‌کنند. این میزان تنوع در طرح، سبک و قیمت کیف های دخترانه می‌تواند انتخاب را برای شما آسان‌تر کند.

در واقع شناخت نوع کیفی که برای یک موقعیت خاص نیاز دارید، دغدغه اصلی است. در ادامه ما لیستی از انواع کیف‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

کیف با بند شانه‌ای

کیف دخترانه با بند شانه‌ای از منحصربه‌فردترین و راحت‌ترین کیف‌هایی هستند که در حمل لوازم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، این کیف معمولاً با یک یا دو بند دور شانه‌ها قرار می‌گیرد. این کیف در انواع و مدل‌های مختلف موجود است و بالباس‌های رسمی و غیررسمی مطابقت دارند.

کیف‌ دستی

کیف‌دستی در طرح‌های شگفت‌انگیزی تولید می‌شوند و به‌جای روی شانه در دست حمل می‌شوند که این موضوع باعث می‌شود گاهی اوقات کمی کمتر ترجیح داده شوند، بااین‌حال همیشه درروند مد باقی می‌مانند. این مدل با استایل رسمی، نیمه‌رسمی و همچنین برای سفرهای کوتاه‌مدت مناسب است.

کیف بنددار

این نوع کیف دارای بندهای بلند در اندازه‌های کوچک و بزرگ است. این کیف می‌تواند به‌اندازه‌ای بزرگ باشد که بتوانید لپ‌تاپ خود را با آن حمل کنید و یا می‌تواند به‌اندازه‌ای کوچک باشد که تنها بتوانید موبایل و کیف پول خود را با آن حمل کنید.

 کیف‌های بنددار در مجموعه‌ای از طرح‌های مختلف با جنس‌های متفاوت از چرم گرفته تا بوم تولید می‌شوند و می‌توان آن‌ها را بالباس‌های غیررسمی و رسمی به‌خوبی ست کرد. کیف‌های بنددار ممکن است زیپ‌دار یا بدون زیپ باشند.

کیف دوره ‌گِرد

این کیف‌ها هلالی شکل هستند و در ترکیب رنگ‌ها و طرح‌های زیبا موجود هستند. به دلیل حمل راحت و طراحی جادار طرفداران زیادی دارد همچنین می‌توانید آن‌ها را با شلوار جین یا دامن ست کنید.

کیف دوره ‌گِرد
کیف دخترانه

 

کلاچ

برخلاف کیف‌دستی، کلاچ کیفی بدون دسته و بند است. این کیف دخترانه، کیفی کوچک است که به دلیل اندازه و وزن، حمل آن بسیار بهتر و راحت است. می‌توانید مقداری پول، کارت و لوازم کوچک اما ضروری را در آن جای دهید. از این کیف می‌توانید برای دیدارهای عصرانه و رسمی استفاده کنید.

کیف مچی

از نظر فنی، کیف‌های مچی ازنظر اندازه با کیف‌های کلاچ همسان هستند تنها چیزی که این دو نوع کیف را از هم متمایز می‌کند بند کوتاهی است که در کیف‌های مچی تعبیه‌شده است و شما می‌توانید این بند را دور مچ خود ببندید و از ایمنی کیفتان اطمینان حاصل کنید.

ساک دستی

این مدل از کیف‌ها، ساک‌هایی در سایزهای بزرگ هستند که دو دسته برای حمل راحت دارند. این دسته‌ها یا بندها قابل تنظیم هستند. همچنین می‌توانید از این ساک‌ها برای خرید مواد غذایی استفاده کنید. این ساک‌ها به نحوی می‌توانند شمارا به دوستی با محیط‌زیست سوق دهند و کمتر از کیسه‌های پلاستیکی هنگام خرید استفاده کنید.

کیف لپ ‌تاپ

برای خانم‌های شاغل یک کیف شرکتی و یا یک کیف لپ‌تاپ ضروری است. می‌توانید وسایل شخصیتان را به همراه لپ‌ تاپ حمل کنید. این کیف‌ها بسیار بادوام و راحت هستند، همچنین همراه داشتن این کیف‌ها ظاهرسازمانی شمارا نیز حفظ می‌کند.

کیف لوازم‌آرایشی

نام گویای همه چیز است. این کیف مخصوص قرار دادن لوازم‌آرایش است. با قرار دادن لوازم‌آرایش خود در این کیف از آسیب رسیدن به آن‌ها جلوگیری کنید.

کیف لوازم‌آرایشی
کیف دخترانه

 

 

کیف ماف

ماف یک کیف پشمی است که به طرز هوشمندانه‌ای طراحی‌شده است و اساساً یک کیف‌دستی زمستانی محسوب می‌شود که از پشم، مخمل یا گاهی اوقات از خز ساخته می‌شود. می‌توانید اشیای قیمتی خود را در آن نگهداری کنید. در سفر نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

کوله‌پشتی

کوله‌پشتی به دلیل استایل اسپرتی که دارد همیشه محبوبیت خاصی بین مردم دارد. مناسب برای نوجوانان تا جوانان و در بین کیف های دخترانه یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های دختران است و خواهد بود. کوله‌پشتی با طرح‌ها و رنگ‌های مرسوم تولید می‌شود و برای مسافرت‌های یک‌روزه و یا دانشگاه و مدرسه بسیار کارآمد است.

کیف لوازم شخصی یا کیف باشگاه

این نوع کیف معمولاً توسط خانم‌ها هنگام رفتن به باشگاه و یا مسافرت‌های طولانی استفاده می‌شود. این کیف دارای یک‌بند در قسمت بالا برای حمل آسان است.

خرید کیف دخترانه مقرون به صرفه از شانی لند

آیا تا به حال به دنبال فروشگاه کیف و کفشی بوده‌اید که قیمت‌های مناسبی داشته باشد و بتوانید آنچه که لازم دارید را کمتر از قیمت بازار بخرید؟ شانی لند این امکان را برای شما فراهم کرده تا انواع کیف و کفش زنانه را با صرف هزینه کم خریداری کرده و راحت‌تر بتوانید ست‌های با رنگ‌های متفاوت داشته باشید.

خرید کیف دخترانه مقرون به صرفه از شانی لند
کیف دخترانه

 

نتیجه ‌گیری

مختصری از تاریخچه استفاده از اصطلاح کیف‌دستی، کاربرد و نحوه استفاده از انواع کیف‌ها را در بالا توضیح دادیم. کیف‌ها بخش مهمی از مد هستند که امروزه کیف دخترانه توجه‌های زیادی را در حوزه مد و فشن به خود جلب کرده‌اند.

این روند طراحی کیف در شکل‌ها و انواع مختلف همیشه روبه‌رشد است. در این مقاله سعی کردیم برخی از انواع کیف‌ها را به شما برای استفاده در موقعیت‌های مختلف معرفی کنیم تا بتوانید بهتر انتخاب کنید.

 

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

 

سایر مقالات:

خرید اینترنتی حراجی کیف زنانه- 50مدل کیف زنانه جدید 1402
خرید کیف زنانه لاکچری 2023-خرید اینترنتی انواع کیف و کفش+عکس
کیف ترند زیبا دخترانه 2023- خرید اینترنتی انواع کیف و کفش مد

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا