کیف

6 نوع چرم کاربردی در ساخت کیف کمری زنانه دست ساز

آنچه باید در مورد کیف کمری زنانه دست ساز بدانید!

با پیشرفت صنعت مد، کیف‌های کمری بخصوص کیف کمری زنانه دست ساز جایگاه ویژه‌ای در میان مردم به دست آورده‌اند. آیا برای شما پیش آمده که بخواهید کیفی با طرح اختصاصی خودتان داشته باشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس با ما همراه باشید تا مهم‌ترین نکات در رابطه با خرید انواع کیف کمری را در سایت خرید کیف زنانه به شما توضیح دهیم.

آنچه باید در مورد کیف کمری زنانه دست ساز بدانید!
کیف کمری زنانه دست ساز

 

طراحی انواع کیف کمری زنانه دست ساز

جنس کیف کمری زنانه به دلایلی مانند بررسی اولیه شکل کیف، طراحی زیبا، دوام کافی، قیمت مناسب و سایر عوامل مهم است. توجه کنید کیف کمری زنانه دست ساز در جنس‌های مختلف مانند: انواع چرم، انواع پارچه، حصیر، کتان و… با طراحی‌های متفاوت طبق سلیقه مشتری ساخته می‌شود.

چرم محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین نوع کیف کمری دست‌ساز است؛ به همین دلیل طراحی‌های دست‌ ساز با چرم اصل مورد توجه هستند. علاوه بر کیف، خرید کفش زنانه چرم نیز پرطرفدار است و ست کیف و کفش چرم استایل شما را شیک‌تر نشان می‌دهد.

از انواع چرم مصنوعی می‌توانیم به چرم مصنوعی طرح‌دار اشاره کنیم که در کارخانه‌ها به طرح‌های مختلف مانند: طرح پوست کروکدیل، طرح پوست مار، و طرح سنگی هستند. در ادامه به طراحی‌های دست ساز با چرم اصل و طراحی‌های دست ساز با پارچه مقاوم می‌پردازیم.

طراحی انواع کیف کمری زنانه دست ساز
کیف کمری زنانه دست ساز

 

کیف کمری دست ساز با چرم اصل

کیف‌های کمری دست ساز چرمی با طراحی‌های متنوع و زیبا طرفداران خاص و منحصر به خود را دارند. افرادی که کار طراحی‌های دست ساز با چرم اصل انجام می‌دهند، به شما این امکان را می‌دهند تا طرح دلخواهتان را بر روی کیفتان داشته باشید. انواع چرم به کار رفته در ساخت کیف‌های کمری شامل موارد زیر می‌شوند.

کیف کمری دست ساز با چرم اصل
کیف کمری زنانه دست ساز

 

چرم آنیلین

چرم آنیلین که با نام Nappa نیز شناخته می‌شود، خالص‌ترین و طبیعی‌ترین نوع چرم است. این نوع چرم از نظر ظاهری دارای تمام ویژگی‌های طبیعی پوستی است که از آن گرفته شده و شامل علامت‌ها و چین و چروک‌ها نیز است. در مورد رنگ، چرم آنیلین فقط با رنگ، رنگ‌آمیزی می‌شود و نه با رنگ‌دانه.

چرم  رنگ‌دانه دار

کیف کمری زنانه دست ساز با جنس چرم رنگ‌دانه را می‌توان به دو بخش چرم دانه‌ای کامل و رنگ‌دانه دانه‌ای اصلاح شده تقسیم نمود. کاربرد این نوع چرم محبوب برای زمانی است که سطح دانه یا بافتی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، قبل از به کار بردن محلول روی سطح مورد نظر، دست‌نخورده بماند.

دانه اصلاح شده برای زمانی کاربرد دارد که برای رفع نواقص، زخم‌ها و غیره، سطح چرم به محلول مورد نظر آغشته شود.

چرم فراوری شده 

به  قسمت میانی یا تحتانی پوست، چرم فراوری شده نام دارد. با پلیمر به این نوع چرم اسپری می‌شود و نقش‌برجسته‌ای به آن می‌بخشد تا ظاهری طبیعی‌تر به دست بیاورد.

چرم فراوری شده 
کیف کمری زنانه دست ساز

 

چرم روکش‌دار روغنی

چرم کششی که به عنوان چرم مومی نیز آن را می‌شناسند. چرم مومی یک نوع چرم آنیلین با رنگ‌های آنیلین رنگ‌آمیزی شده است که آن را به‌جای رنگ یا رنگ‌دانه‌ها به روغن‌های طبیعی یا موم آغشته می‌شود. از این نوع چرم در ساخت کفش و کیف استفاده می‌شود و همچنین در ساخت مبلمان نیز به کار می‌رود.

چرم مخملی یا چرم جیر

چرم جیر که معمولاً در ساخت کاپشن، پیراهن، کفش و کیف مورد استفاده قرار می‌گیرد، از بخش پایینی پوست حیوان ساخته می‌شود. چرم مخملی در مقایسه با لایه بیرونی نرم‌تر و قابل‌استفاده‌تر است. البته کیفیت آن به‌اندازه چرم نبوک نیست؛ اما تقریباً همان مراحل برای تولید آن طی می‌شود.

چرم نوبوک

چرم نبوک نوعی چرم مینیاتوری بوده که از چرم فراوری شده ساخته شده است. سطح نبوک صیقل داده شده؛ به‌طوری‌که الیاف آن یک سطح مخملی ایجاد می‌کنند. چرم نبوک مانند جیر به نظر می‌رسد؛ اما گران‌تر است. هنگام دست کشیدن روی این چرم اصطلاحاً خواب آن دچار تغییر می‌گردد. چرم نبوک محکم‌تر و ضخیم‌تر از چرم جیر بوده و در هر رنگی قابل تولید است.

کیف کمری با پارچه مقاوم

به‌جز چرم از انواع مختلفی از پارچه مقاوم برای کیف کمری زنانه دست ساز استفاده می‌کنند. به وسیله طراحی‌های دست ساز با پارچه مقاوم می‌توانید یک کیف اختصاصی با طرح خود را داشته باشید.

به طور کلی پارچه‌ها هنگام دوختن و بافت در دو گروه قرار می‌گیرند:

  • پارچه‌هایی که برای بافت آن‌ها از الیاف طبیعی مانند پنبه، کتان، ابریشم و کنف استفاده می‌شود. این پارچه‌ها در انواع کتان، پشمی، نخی، حریر، کرپ و… تولید می‌شوند.
  • پارچه‌هایی که دارای الیاف مصنوعی مثل پلی‌استر و نایلون هستند؛ مانند ریون، چرم مصنوعی، برزنت و…
کیف کمری با پارچه مقاوم
کیف کمری زنانه دست ساز

 

راهنمای خرید کیف کمری زنانه دست ساز

باید هدفتان را از خرید کیف کمری زنانه مشخص کنید. اگر کیف کمری زنانه را برای پیاده‌روی و کوهنوردی می‌خواهید، باید از کیف مخصوص ورزشکاران و برای مسافرت از کیف کمری مخصوص مسافرت و برای مهمانی از کیف کمری رسمی استفاده کنید.

علاوه بر موارد گفته شده باید به نکاتی مانند وزن کیف، ابعاد متناسب، ضد آب بودن، بندهای محکم و جنس مرغوب برای خرید کیف زنانه توجه کرد.

قیمت کیف کمری زنانه دست ساز به برند تولیدی کیف، جنس کیف و سایز آن بستگی دارد. از انواع کیف‌های کمری با توجه به موقعیت‌های مختلف می‌توان استفاده کرد. برای خرید کیف کمری زنانه دست ساز باید توجه داشت که جنس چرم گران‌تر از بقیه اجناس است و هرچقدر ابعاد آن بزرگ‌تر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

در جدول زیر می‌توانید قیمت کیف کمری زنانه دست ساز ارزان تا گران را مشاهده کنید.

نام کیف قیمت
کیف کمری زنانه ساده حدود 150 تا 600 هزار تومان
کیف کمری زنانه هولوگرامی حدود 200 تا 700 هزار تومان
کیف کمری چرمی ساده حدود 500 تا 950 هزار تومان
کیف کمری زنانه چرم مشهد حدود 400/1 تا 700/1 میلیون تومان
کیف کمری زنانه الکساندر وانگ حدود 450/3 تا 4 میلیون تومان
راهنمای خرید کیف کمری زنانه دست ساز
کیف کمری زنانه دست ساز

 

خرید اینترنتی کیف ارزان از شانی لند

خرید اینترنتی برای افرادی که کمبود وقت دارند، بهترین روش خرید است؛ زیرا در مدت زمان کمی می‌توانید از تنوع و قیمت محصولات زیادی مطلع شوید و آنها را از نظر مدل و قیمت با هم مقایسه کنید.

شانی لند یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که می‌توانید با اطمینان کامل خریدی امن و رضایت بخش را تجربه کنید. محصولات جذاب و متنوع این فروشگاه شامل بوت دخترانه، ست کیف و کفش زنانه، کفش کالج زنانه، صندل روفرشی زنانه، کفش اسپرت دخترانه، کفش پاشنه بلند دخترانه و انواع کفش روفرشی زنانه مجلسی هستند.

همچنین می‌توانید محصولات دیگر شانی لند از جمله: کوله پشتی دخترانه، انواع کیف پاسپورتی، کیف پول زنانه ارزان و شیک، کیف دستی ارزان در مدل‌های جدید، کیف دوشی چرم زنانه، کیف مجلسی چرم، کیف کمری مسافرتی زنانه و مردانه و ست کیف ارزان زنانه و بچگانه را با بهترین قیمت خریداری کنید.

خرید اینترنتی کیف ارزان از شانی لند
کیف کمری زنانه دست ساز

 

سخن پایانی

کیف کمری زنانه دست ساز زنانه از دیرباز مورد توجه زنان در کل جهان بوده است. در این مقاله سعی کردیم نکاتی در مورد انواع و جنس‌های مختلف کیف کمری زنانه دست‌ساز، قیمت آن و برخی موارد دیگر بپردازیم. امیدواریم مقاله کیف های کمری دست ساز برای شما خوانندگان عزیز مفید واقع شده باشد.

سؤالات متداول

  1. محبوب‌ترین جنس کیف کمری دست ساز چیست؟

چرم مصنوعی یا طبیعی

  1. قیمت کیف کمری چرم ساده چقدر است؟

حدود 500 تا 950 هزار تومان

  1. بهترین جنس چرم برای ساخت کیف کمری دست ساز کدام است؟

چرم آنیلین که با نام Nappa نیز شناخته می‌شود.

 

 

سایر مقالات:

4 مدل پرطرفدار کیف پاسپورتی زنانه شیک+ راهنمای خرید
کیف کمری زنانه مناسب سفر- 5 مشخصه اصلی کیف کمری برای مسافرت
یراق آلات کیف زنانه- خرید اینترنتی 100مدل کیف و کفش ست زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا