کیف

کیف زنانه بزرگ جدید- 10مدل کیف جادار دخترانه جذاب+ قیمت 1403

خرید کیف زنانه بزرگ

خرید کیف زنانه بزرگ که امروزه بسیار رایج شده، طیف وسیعی از مدل‌های کیف زنانه بزرگ را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید کیف زنانه بزرگ لازم است که یک سری نکات مهم را در هنگام خرید خود استفاده کنید. در این مقاله ما را همراهی کنید تا شما عزیزان را با این نکات آشنا کنیم.

خرید کیف زنانه بزرگ
کیف زنانه بزرگ

 

خرید انواع کیف زنانه بزرگ

کیف‌های زنانه بزرگ یک وسیله کاملاً کاربردی هنگام بیرون رفتن از خانه برای خانم‌ها محسوب می‌شوند. خانم‌ها معمولاً در هر موقعیتی از شبانه‌روز و برای هر دلیلی، از کیف‌های دستی و اسپرت در سایز‌های بزرگ و متوسط استفاده می‌کنند. در ادامه یک راهنمای جامع و کامل در رابطه با انواع کیف زنانه بزرگ جدید خواهیم داشت.

خرید کیف مجلسی بزرگ   

در دسته‌بندی کیف‌ زنانه بزرگ، انتخاب کیف مجلسی منجر به لاکچری دیده شدن استایل شما می‌شود. البته این موضوع به این معنا نیست که مدل‌های دیگر طرف‌دار ندارند یا مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

کیف‌های مجلسی در سایز‌های بزرگ به علت پرستیژ خاصی که دارند، احساس خوش‌تیپ بودن را به خانم‌ها القا می‌کنند که این ویژگی سبب تمایز این مدل‌های پرکاربرد نسبت به سایر کیف‌ها شده است.

برای خرید کیف زنانه لاکچری بزرگ، کیف‌های مجلسی در انواع مختلفی همچون: کیف‌های مجلسی پاکتی، ‌ پاسپورتی، ‌ دستی، کلاج و… تولید و به بازار عرضه می‌شوند که خانم‌ها باتوجه‌به نیاز و سلیقه از میان مدل‌ها کیف مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. این مدل از کیف‌ها در اندازه‌های متفاوتی طراحی و دوخته می‌شوند.

خرید کیف مجلسی بزرگ
کیف زنانه بزرگ

 

 خرید کیف دوشی بزرگ

برای رفتن به سرکار، کیف مناسبی ندارید؟ نمی‌دانید چه نوع کیفی را استفاده کنید؟ از پرکاربردترین کیف‌ها برای آقایان و بانوان یک کیف دوشی در سایز بزرگ می‌تواند، بهترین انتخاب برای شما باشد. کیف‌های دوشی زنانه بزرگ در زندگی روزمره خانم‌ها کاربرد زیادی دارند.

به‌جای استفاده‌کردن از کیسه می‌توانید از کیف‌های دوشی بزرگ استفاده کنید؛ زیرا برای حمل مواد غذای در مقدار کم و زیاد بسیار مناسب هستند. در واقع این مزیت از مهم‌ترین مزیت‌های کیف‌های شانه‌ای بزرگ است که باعث شده در دنیای مد امروز مورد توجه زیادی قرار بگیرند.

خرید کیف چرم بزرگ

انتخاب کیف زنانه بزرگ جدید به عوامل متفاوتی بستگی دارد. بیشتر افراد در هنگام انتخاب کیف، تنها به رنگ و طرح توجه کرده و از چک‌کردن کیفیت و جنس کیف صرف نظر می‌کنند.

با انتخاب درست کیف چرم زنانه بزرگ و باکیفیت می‌توانید در تمام مجالس و مکان‌های مختلف از آن استفاده کنید که با این کار تا مدت زیادی به خرید محصول جدید دیگری نیاز پیدا نمی‌کنید.

کیف‌های چرم زنانه دوشی بزرگ جزو پراستفاده‌ترین کیف‌های زنانه بزرگ محسوب می‌شوند که دارای یک‌بند بلند یا کوتاه بوده که روی شانه قرار می‌گیرند. تنوع بالا در رنگ‌بندی مدل‌های مختلف کیف‌های چرم بزرگ این امکان را به ما می‌دهند تا به‌راحتی و باتوجه‌به استایل مورد قبول خود، بهترین نوع کیف را خریداری کنیم.

قیمت کیف زنانه بزرگ از نوع چرم به علت استفاده کردن از پوست حیوانات نسبت به سایر کیف‌ها بالاتر است؛ اما این قیمت بالا به علت کیفیت بالایی که در برابر ضربه و نور آفتاب دارند، قابل پذیرفتن است.

اگر می‌خواهید از کیف چرم بزرگ استفاده کنید؛ باید به نوع لباس خود توجه زیادی داشته باشید. اگر لباس شما دارای طرح است، از کیف چرم ساده استفاده کنید؛ اگر هم لباس شما فاقد طرح بود، می‌توانید با انتخاب یک کیف چرم طرح‌دار بزرگ، استایل خود را چند برابر زیباتر کنید.

خرید کیف چرم بزرگ
کیف زنانه بزرگ

 

خرید کیف اسپرت بزرگ

کیف‌های بزرگ اسپرت نیز مانند کیف‌های دیگر طرف‌داران خاص خودشان را دارند و در انواع مختلف کیف زنانه بزرگ دوشی، دستی و…  تولید و به بازار ارائه می‌شوند. کیف‌های اسپرت مردانه و زنانه بزرگ از پرفروش‌ترین کیف‌ها به حساب می‌آیند.

کیف‌های اسپرت بزرگ در جنس‌‌هایی مانند: برزنت، چرم، ‌کتان و کیف اسپرت چین تولید می‌شوند و به علت نوع جنس پارچه‌ای که دارند، بیشتر برای دختران جوان پسندیده هستند؛ زیرا از لحاظ مدل و رنگ هیچ محدودیتی ندارند.

به خانم‌ها و آقایانی که به استایل ورزشی و اسپرت علاقه زیادی نشان می‌دهند، کیف‌های دوشی اسپرت بزرگ را پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا بسیار جادار هستند و حمل آن‌ها آسان است.

خرید کیف اداری بزرگ

با انتخاب و خرید کیف زنانه بزرگ، کیف‌های اداری با نام‌های مختلفی از جمله کیف‌های دانشگاهی، رسمی، سامسونت و… شناخته می‌شوند. این کیف‌ها به علت داشتن فضای زیاد برای نگهداری وسایل همراه روزانه، ‌ وسایل دانشگاه و وسایل کاری بسیار کاربرد دارند.

کیف‌های اداری بزرگ معمولاً برای افرادی که طرف‌دار استایل کلاسیک هستند، مناسب است. این کیف‌های بزرگ معمولاً در جنس‌های برزنت، پلاستیک  تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

کیف‌های اداری بزرگ بیشتر از جنس چرم‌ دوخته می‌شوند که تکمیل‌کننده یک استایل رسمی برای اساتید، ‌کارمندان و افراد با سبک سلیقه کلاسیک هستند. دانشجویان و کارمندان بیشترین طرف‌دار این سبک از کیف‌ها محسوب ‌می‌شوند.

از ویژگی‌های یک کیف اداری چرم بزرگ خوب و باکیفیت می‌توانیم موارد زیر را برای شما بازگو کنیم:

  • نوع رنگ‌آمیزی به‌کاررفته شده در کیف‌‌های بزرگ اداری
  • بوی چرم به کار رفته شده در کیف‌های بزرگ اداری
  • نوع چرم به کار رفته شده در کیف‌های بزرگ اداری
خرید کیف اداری بزرگ
کیف زنانه بزرگ

 

خرید کیف لپ تاپ بزرگ

کیف‌های لپ تاپ بزرگ یکی از وسایل جانبی این وسیله به حساب می‌آیند که به همراه داشتن این کیف بزرگ بسیار ضروری است. سلیقه افراد، شرایط کاری و ‌بودجه مردم باعث شده تا روز‌به‌روز تنوع خرید در انواع کیف زنانه بزرگ در بازار بیشتر شود.

بسیاری از کیف‌های موجود در بازار با کاربری عمومی تولید می‌شوند؛ اما بعضی از کیف‌ها هم برای کاربری خاص به بازار ارائه می‌شوند. مدل‌های مختلف کیف‌های لپ تاپ بزرگ شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کیف لپ تاپ دستی بزرگ
  • کوله‌پشتی لپ تاپ بزرگ
  • کیف لپ تاپ مسافرتی بزرگ

خرید کوله ‌پشتی بزرگ

 اگر برای خرید کیف زنانه بزرگ نوع کوله‌پشتی را انتخاب کرده‌اید، باید به این نکته توجه کنید که کوله‌پشتی کمترین وزن را داشته باشد تا به بدن فشار زیادی وارد نکند. در هنگام خرید کوله‌پشتی بزرگ، دقت کنید که تسمه‌های کوله‌پشتی باید طوری تنظیم شوند که کیف از ناحیه آخرین مهره گردن پائین نیاید تا شانه‌ها را به طرف عقب نگه دارد.

یک کوله پشتی بزرگ استاندارد باید دارای وزن مناسب و پارچه باکیفیت باشد و در وضعیت مناسبی نسبت به بدن قرار بگیرد.

خرید کوله ‌پشتی بزرگ
کیف زنانه بزرگ

 

خرید کیف حصیری بزرگ

کیف‌های حصیری بزرگ از انواع طرح‌های پر طرف‌دار و شیک موجود در بازار هستند که امروزه مورد توجه خانم‌های باسلیقه قرار گرفته‌اند. اگر علاقه‌مند به ظاهر و استایل متفاوتی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید کیف زنانه حصیری بزرگ است. این کیف‌ها از جذابیت خاصی برخوردار هستند.

کیف‌های حصیری بزرگ معمولاً در فصل تابستان و بهار برای تکمیل یک تیپ تابستانی بسیار مناسب‌ هستند؛ زیرا با هر نوع کفش و کیفی ست می‌شوند. کیف‌های حصیری بزرگ دارای ظاهری اسپرت‌ بوده و در انواع رنگ‌‌بندی‌ها در بازار عرضه می‌شوند که شما می‌توانید در مناسبت‌های مختلف از این نوع کیف زنانه بزرگ استفاده کنید.

نکات مهم در خرید کیف زنانه ارزان

زمانی که قصد خرید انواع کیف دخترانه شیک بزرگ برای هر استایل یا مکانی را دارید، ‌ مقدار بودجه خود را حتماً در نظر بگیرید. از مواردی که می‌توانند بر قیمت کیف‌های بزرگ تأثیر مستقیم بگزارند می‌توان به رنگ، طرح و جنس کیف، کیفیت دوخت، تعداد جیب‌ها، ‌ نوسانات بازار و جنس چرم به کار رفته شده اشاره کرد.

نکات مهم در خرید کیف زنانه ارزان
کیف زنانه بزرگ

 

نکات مهم درباره جنس کیف‌های بزرگ

برای تشخیص اجناس تقلبی از اصل باید مهارت بالایی داشته باشید. کیف‌های بزرگ خود را از فروشگاه‌های معتبر انتخاب کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید. برای اطمینان داشتن از کیفیت کیف منتخب به فاکتورهای مختلفی مانند: نوع دوخت، ‌رنگ‌، زیپ، آسترهای به کار رفته برده شده در داخل کیف و حتی مارک آن دقت زیادی به کار ببرید.

نکات مهم درباره برند کیف‌های بزرگ

شاید شما هم جزو افرادی هستید که علاوه بر کیفیت کیف زنانه بزرگ به قیمت انواع کیف‌ها در سایزهای مختلف اهمیت زیادی می‌دهید. هم اکنون ۷ مدل از معروف‌ترین برندهای کیف را به شما معرفی می‌کنیم تا شایسته شما بوده و ارزش پول شمارا داشته باشد.

نام برند کشور تولیدکننده سال تولید قیمت برند
Chanel فرانسه ۱۹۱۰ ۱۲ الی ۲۸ میلیون تومان
Louis Vuitton فرانسه ۱۸۵۴ ۵ الی ۴۰ میلیون تومان
Prada ایتالیا ۱۹۱۳ ۴ الی ۱۲ میلیون تومان
Coach چین ۱۹۴۱ ۴ الی ۸۰ میلیون تومان
Gucci خارج از فلورانس ۱۹۲۱ ۵ الی ۱۲ میلیون تومان
Fendi ایتالیا ۱۹۲۵ ۵ الی ۱۲۰ میلیون تومان
Valentine ایتالیا ۱۹۵۲ ۸ الی ۱۲ میلیون تومان

نکات مهم درباره قیمت کیف

گران بودن یک کیف نشان دهنده کیفیت خوب آن نیست؛ ولی کیف‌های ارزان هم از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و بعد از مدتی مجبور به تعویض و هزینه اضافه می‌شوید؛ بنابراین باید کیفی را انتخاب و خریداری کنید که نسبت به قیمتش مناسب و دارای کارایی بسیار بالایی باشد.

کیف‌های دخترانه و زنانه بزرگ در رنج قیمت مختلفی در بازار می‌توانید پیدا کنید؛ در نتیجه شما باید برای خرید به بودجه مد نظر خود توجه زیادی داشته باشید.

خرید اینترنتی کیف زنانه بزرگ و ارزان

برای خرید کیف زنانه بزرگ بهتر است از سایت‌های معتبر دیدن کنید تا از قیمت و کیفیت جنس اطمینان حاصل کنید. کیف‌های زنانه بزرگ کامل کننده یک استایل جذاب هستند. در هنگام انتخاب کیف‌های بزرگ دقت کافی را به کار ببرید تا خریدی متناسب با استایل خود داشته باشید.

شانی لند یک فروشگاه اینترنتی کیف و کفش است که محصولات پرکاربرد خود را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌کند و شما مردم عزیز می‌توانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید و از کیفیت و قیمت محصول خریداری شده اطمینان کامل داشته باشید.

این سایت ارائه دهنده جدیدترین انواع کیف‌های زنانه و دخترانه بزرگ است که محصولات خود را در گروه‌های کیف‌های دوشی بزرگ، کیف‌های دستی، ‌ کیف‌های اسپرت بزرگ، ‌کیف‌های مجلسی بزرگ، پاسپورتی و… ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این فروشگاه از میان برند‌های مختلف کیف خود را انتخاب کنید و با خرید اینترنتی مدل‌های جذاب کیف زنانه بزرگ همیشه بروز باشید و بدرخشید.

خریداران علاوه بر سایت می‌توانند به پیج اینستاگرام شانی ‌لند مراجعه و از تمام مدل‌های کیف‌های دخترانه و زنانه بزرگ دیدن کنند.

خرید اینترنتی کیف زنانه بزرگ و ارزان
کیف زنانه بزرگ

 

 

سؤالات متداول

1. چرا کیف‌های بزرگ اسپرت طرف‌داران زیادی دارند؟

به دلیل راحت بودن و استفاده روزانه از آن‌ها

2. بهترین مدل کیف‌های بزرگ برای خانم‌های شاغل کدام است؟

کیف اداری و لپ تاپ

3. کیف‌های حصیری بزرگ در چه فصل‌های قابل استفاده هستند؟

تمام فصل‌ها

 

جمع ‌بندی

وجود کیف‌ زنانه بزرگ یکی از آیتم‌های مهم در داشتن یک استایل شیک است که انتخاب درست آن باعث لاکچری دید شدن افراد می‌شود. در این مقاله سعی کردیم نکات فنی کیف‌های بزرگ را بررسی کنیم تا شما اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

سعی ما در این مقاله ارائه اطلاعات کافی درباره کیف‌ زنانه بزرگ و جادار است. امید داریم با مطالعه این مقاله نقشی بسزایی در انتخاب درست شما داشته باشیم.

 

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

 

سایر مقالات:

خرید کیف زنانه لاکچری 2023-خرید اینترنتی انواع کیف و کفش+عکس
کیف ترند زیبا دخترانه 2023- خرید اینترنتی انواع کیف و کفش مد
کیف دخترانه جدید- 10مدل انواع کیف دخترانه شیک+ قیمت 1402

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا