کیف

راهنمای خرید کیف گردنی زنانه شیک + قیمت 1403

آیا شما نیز به دنبال خرید کیف گردنی زنانه هستید؟ کیف گردنی یکی از مدل کیف‌های محبوب بین خانم‌ها است که در مدل، طرح، رنگ و جنس‌های مختلف تولید می‌شود.

ما در این مقاله به بررسی مشخصات، مدل‌های مختلف، نکات خرید و عوامل مؤثر بر قیمت کیف گردنی زنانه پرداختیم تا در صورت نیاز به خرید این مدل کیف، نکات مربوط به کیفیت و قیمت آن را در نظر بگیرید تا انتخابی درست داشته باشید؛ پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات کیف گردنی زنانه

استفاده از کیف، در استایل روزانه بسیار تأثیرگذار است. کیف گردنی یکی از آن دسته کیف‌هایی است که به دلیل سایز کوچک آن، در بین مردم بسیار رواج دارد.

یکی از مهم‌ترین دلایل افراد برای خرید کیف گردنی زنانه این است که این کیف‌ها هم زیبایی خاصی به تیپ شما می‌دهند و هم وسایل موردنیاز ازجمله: کارت‌های بانکی، گوشی تلفن همراه، کلید و سویچ شما را در خود جای می‌دهند.

دلیل نام‌گذاری کیف‌های گردنی این است که در هنگام استفاده آن را بر گردن آویزان می‌کنند. استفاده از این کیف‌ها، به جنسیت و سن خاصی محدود نمی‌شود و همه افراد در تمامی سن‌ها، می‌توانند از مدل‌های مختلف کیف همچون: کیف گردنی پاسپورتی و کیف پاسپورتی زنانه، مطابق با جنسیت و سن خود، استفاده کنند.

جنس کیف گردنی و نوع پارچه به کار رفته در آن

اگر قصد خرید کیف گردنی زنانه را دارید، باید بدانید که کیف‌های گردنی، با مدل‌ها، پارچه‌های مختلف و متناسب با هر سن و سال و جنسیت تولید می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، برای ساخت کیف‌های گردنی مردانه و زنانه و به طور کلی برای بزرگسالان، از پارچه‌های چرم طبیعی و مصنوعی زیاد استفاده می‌کنند.

امروزه خرید کیف گردنی چرم زنانه در بازار زیاد دیده می‌شود؛ بنابراین فروشگاه‌ها و کارگاه‌های تولیدی کیف، تعداد زیادی از این کیف‌ها را با چرم می‌سازند؛ اما برای نوجوانان و بچه‌ها به دلیل سبک و متنوع‌تر بودن رنگ‌ها و طرح‌های آن، بیشتر از پارچه‌هایی مثل: برزنت، پارچه‌های نمدی، جین، نایلونی، بوم و چوب پنبه استفاده می‌شوند.

یک بند کیف گردنی زنانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید هنگام خرید کیف گردنی زنانه به آن توجه کنید، نوع بند آن است. بندهای استاندارد در کیف گردنی زنانه، آسیب و فشار کمتری به شانه‌ها و ستون فقرات بدن شما وارد می‌کنند.

این بندها باید آن‌قدر محکم باشند که با قراردادن وسایل سنگین‌تر هم دچار پارگی نشوند. باید توجه کنید که بندهای کیف گردنی نباید عرض خیلی باریکی داشته باشند؛ زیرا این بندها باعث می‌شوند، فشار وارد شده بر روی گردن و دوش تقسیم نشود و استحکام کمی هم داشته باشند. این مورد در کوله‌پشتی دخترانه معیار بسیار مهمی است.

در واقع یک بند خوب، بندی است که برای انواع حالت‌های بدنی، مناسب بوده و قابلیت تنظیم کردن داشته باشد. به عبارتی، طول و اندازه بند کیف گردنی باید بتواند برای هر قد و اندازه‌ای تنظیم شود.

مدل‌های مختلف کیف گردنی زنانه

کیف‌های گردنی زنانه در انواعی از مدل‌ها و طرح‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند. در بین مدل‌های مختلف این نوع کیف برای خرید کیف گردنی زنانه، به بررسی دو نوع از معروف‌ترین آن‌ها می‌پردازیم که به شرح زیر هستند:

  • کیف گردنی مسافرتی: نوعی از کیف‌های گردنی است که برای جای دادن وسایل کوچک و ضروری در آن، بین زنان و مردان بسیار پرفروش است.
  • کیف گردنی اسپرت: ازجمله مدل‌های دیگر کیف‌های گردنی است که برای استفاده روزانه مناسب است و انتخاب افرادی است که استایل اسپرت دارند. این کیف‌ها هم برای استفاده خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است و مختص به جنسیت خاصی نیست.

نکات مهم در رابطه با خرید کیف گردنی زنانه

همیشه سعی کنید، کیفی را برای خریدن انتخاب کنید که متناسب با استایل روزانه شما باشد. کیف‌های گردنی دارای مدل‌های بسیار متنوع و سازگار با انواع استایل‌ها است؛ پس شما در این مورد قدرت انتخاب زیادی دارید.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید، کیفیت کیف است. سعی کنید کیفی را تهیه کنید که از جنس و کیفیت آن مطمئن باشید. معمولاً قیمت کیف‌های باکیفیت بالاتر است؛ اما باید توجه داشته باشید که این قیمت با جنس و کیفیت کیف، هماهنگ باشد و سرتان کلاه نرود.

شما باید با توجه ‌به نیاز خود سایز کیفتان را انتخاب کنید. فضای غیر ضروری زیاد داخل کیف‌های بزرگ، باعث سنگینی آن، حمل سخت و آسیب به شانه‌ها و ستون فقرات خواهد شد.

باید توجه کنید که امکان دارد همه وسایل شما در داخل کیف‌های کوچک کیف گردنی جا نشود؛ پس حتماً توصیه می‌شود قبل از خرید، این مورد را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید کیف گردنی زنانه و کیف‌های دیگر مورد بررسی قرار دهید، زیپ‌های آن است. کیف باید زیپ‌های روان و باکیفیتی داشته باشد تا باز کردن آن برای شما دشوار نباشد و خراب نشود.

برای برخی از افراد تعداد خانه‌های داخل کیف، جهت تفکیک وسایل شخصی قرار داده شده در داخل آن، بسیار مهم است. بعضی از کیف‌ها با وجود سایز کوچک آنها، دارای خانه‌های زیادی بوده و بسیار جادار هستند. اغلب این کیف‌ها نسبت به کیف‌های تک خانه‌ای، طرف‌داران بیشتری دارند.

البته امروزه در طراحی‌های جدید، برای جواب دادن به نیاز و خواسته مشتری، مدل‌هایی طراحی شده‌اند که علاوه بر تک خانه‌ای بودن کیف، بتوان وسایل را راحت‌تر در آن دسته‌بندی کرد. ست کیف چند تکه زنانه، از آن جمله کیف‌هایی است که این قابلیت را دارد.

سعی کنید هنگام خرید کیف گردنی زنانه، کیفی را انتخاب کنید که جنس آن طوری باشد که بتوانید بدون آن‌که آسیبی ببیند، آن را به‌راحتی شستشو دهید، یعنی قابلیت شستشو داشته باشد و زیپ، حلقه‌ها و پارچه آن دچار آسیب نشود.

عوامل مؤثر بر قیمت کیف گردنی

هنگام خرید و انتخاب کیف گردنی زنانه، باید گفت که عوامل زیادی در قیمت آن مؤثر است و باعث می‌شود که رنج قیمتی این کیف‌ها بسیار متنوع باشند. معیارهایی که قیمت کیف گردنی را مشخص می‌کنند، به شرح زیر هستند:

  • برند: یکی از مهم‌ترین عامل تعیین کننده ارزش و قیمت کیف گردنی زنانه، برند شرکت تولیدکننده آن است؛ به این صورت که قیمت کیف در برندهای مشهور، گران‌تر از برندهای ناشناخته‌تر است.
  • جنس: جنس پارچه‌ای که در ساخت کیف‌های گردنی به کار گرفته می‌شود، نقش مهمی در قیمت و خرید کیف گردنی زنانه دارد. مثلاً کیف‌های چرمی طبیعی، نسبت به بقیه جنس‌ها گران‌قیمت‌تر هستند.
  • طراحی: این فاکتور نیز برای قیمت یک کیف گردنی نقش زیادی دارد. هرچه طراحی یک کیف سخت‌تر و یا منحصر به فرد تر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود؛ همچنین کیف‌های دست‌دوز به دلیل ارزش زیاد و سخت بودن طراحی آن، قیمت بالاتری نسبت به کیف‌های صنعتی دارند.
  • کیفیت: هرچه جنس مواد به کار گرفته در ساخت یک کیف گردنی باکیفیت‌تر باشد، هزینه به کار رفته در ساخت آن نیز بیشتر است؛ بنابراین قیمتی که به مشتری ارائه می‌شود نیز بیشتر خواهد بود.
  • سایز: اندازه کیف‌ها در قیمت و خرید کیف گردنی زنانه نقش تعیین‌کننده‌ای دارند. معمولاً کیف‌های گردنی بزرگ‌تر، قیمت بالاتری نسبت به کیف‌های کوچک دارند.

شانی ‌لند؛ بهترین مرجع خرید انواع کیف گردنی زنانه

فروشگاه اینترنتی شانی‌ لند یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های کیف و کفش موجود در ایران است که با قیمت‌های بی‌نظیر کارهای خود را عرضه می‌کند؛ همچنین دارای قوی‌ترین نیروی پشتیبانی است که توانسته در جهت کسب رضایت مشتریان خود، قدم بسیار بزرگی بردارد.

این فروشگاه با تولید هزاران نوع مختلف کیف و کفش همچون: انواع کیف‌های چندتکه، کیف پول زنانه، کیف مجلسی زنانه و انواع کیف کمری زنانه به‌تمامی سلیقه‌ها و استایل‌ها پاسخ داده است؛ علاوه بر این با خرید کیف گردنی زنانه از این فروشگاه، می‌توانید علاوه بر زیبایی، از دوام و ماندگاری آن برخوردار باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کیف گردنی پاسپورتی و انواع دیگر کیف گردنی، می‌توانید با واحدهای پشتیبانی ما، با شماره ۰۹۰۴۴۳۲۱۰۴۶ در ارتباط باشید.

سخن پایانی

کیف گردنی یکی از مدل‌های محبوب کیف زنانه است که در مدل، جنس و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. شما باید در خرید کیف گردنی زنانه و انواع دیگر کیف‌ها، به نکات مهمی توجه کنید، یعنی صرفاً نباید به ظاهر آن نگاه بیندازید؛ بلکه باید تمامی معیارهایی همچون: جاداری، کیفیت، جنس و قیمت آن را بسنجید.

در این مقاله به تمامی نکاتی که لازم است درمورد خرید یک کیف گردنی زنانه زیبا و استاندارد بدانید پرداختیم تا با در نظر گرفتن آن، کیفی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی و کیفیت، دارای استانداردهای لازم باشد تا هرگز از به دوش گرفتن آن خسته نشوید و ستون فقرات و شانه‌هایتان آسیبی نبینند.

سؤالات متداول

۱. بند کیف گردنی زنانه باید چگونه باشد؟

این بندها علاوه بر قابلیت تنظیم، باید عرض پهنی داشته باشند.

۲. قیمت کیف گردنی زنانه چقدر است؟

قیمت این مدل کیف‌ها به عواملی همچون: برند، جنس، طراحی، کیفیت و سایز بستگی دارد.

۳. آیا تنوع مدل‌های کیف شانی ‌لند بالا است؟

فروشگاه شانی لند در کنار کیف‌های مناسب روزمرگی، دارای کیف‌های متنوعی است که کاربردهای مختلفی برای استفاده در مکان‌های گوناگون دارند.

سایر مقالات:
راهنمای خرید کتونی به همراه 8 نکته طلایی که باید بدانید!
7 نکته مهم که برای شستن کیف با ماشین لباسشویی باید بدانید!
خرید پوتین زنانه شیک – معرفی 9 مدل پوتین زنانه با قیمت مناسب   

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا