کفش

با کفش کتانی چه مانتویی بپوشیم؟ معرفی 5 ایده جذاب برای ست کردن

با کفش کتانی چه مانتویی بپوشیم؟

هماهنگی بین لباس و کفش مسئله مهمی است که برخی به آن توجه نمی‌کنند و ظاهر ناهماهنگ و به هم ریخته‌ای در خود به وجود می‌آورند. این عدم هماهنگی بین کفش کتانی و مانتو علاوه بر تیپ نامناسب، باعث ایجاد نظر منفی دیگران در مورد ظاهر شما نیز می‌شود.

ما در این مقاله قصد داریم که ابتدا به معرفی انواع کفش اسپرت بپردازیم و سپس 3 نکته طلایی در رابطه با ست کردن مانتو و کتانی را بررسی کنیم تا به سؤال «با کفش کتانی چه مانتویی بپوشیم؟» پاسخ دهیم و شما عزیزان بتوانید انتخاب بهتری در نحوه پوشش خود داشته باشید؛ پس با ما همراه باشید.

انواع کفش کتانی

قبل از بررسی موضوع ست کردن کفش اسپرت با مانتو، بهتر است ابتدا یک آشنایی کوتاه با انواع کفش کتانی داشته باشید. کفش کتانی به طور کلی از لحاظ مدل به 10 نوع تقسیم می‌شود که ما در اینجا 8 مدلی که مناسب برای مانتو هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع مدل‌های کفش اسپرت مناسب ست کردن با مانتو و کاربرد آن‌ها، به شرح زیر هستند:

  • اسنیکر: این کفش به دلیل سبک بودن، مدل مناسبی برای کاربرد روزانه است. این مدل کفش همچنین انعطاف‌پذیری بالایی دارد و برای پیاده‌روی مناسب است.
  • کفش اسپرت لژدار: این کفش علاوه بر اینکه مناسب پیاده‌روی و کاربرد روزانه است، به دلیل لژ دار بودن، قد شما را بلندتر نشان می‌دهد.
  • کفش اسپرت جورابی: بر اساس راهنمای، با کفش کتانی چه مانتویی بپوشیم، این مدل کفش، حالت جوراب مانندی دارد و بسیار راحت است.
  • کفش اسپرت پیاده‌روی: با اینکه بسیاری از انواع کفش اسپرت مناسب پیاده‌روی هستند، این نوع ورزش کفش مخصوص خود را نیز دارد و دارای بالشتک‌هایی در برخی از قسمت‌های کفش است که موجب راحتی پا می‌شود.
  • کفش اسپرت طبی: این مدل کفش برای استفاده طولانی مدت در طول روز مناسب است و فشار وارده بر پا را کم می‌کند. این مدل همچنین مناسب چهار فصل است.
  • کفش اسپرت مجلسی: اگر به دنبال تیپ با کفش اسپرت زنانه هستید و مدام می‌پرسید با کفش کتانی چه مانتویی بپوشیم، این مدل کفش مناسب شما است تا در مهمانی‌ها نیز بتوانید از کفش اسپرت استفاده کنید.
  • کفش اسپرت مدل کانواس: این مدل کفش در دو مدل ساق بلند و ساق کوتاه عرضه می‌شود و پاشنه تختی دارد. جنس این مدل نیز از پارچه است.
  • کفش اسپرت فانتزی: این مدل کفش مناسب دختران است که علاقه به طرح‌های خاص دارند. روی این کفش‌ها معمولاً طرح خاصی چاپ شده و از این رو به این مدل کفش، کفش فانتزی می‌گویند.

انواع کفش کتانی

نحوه ست کردن کفش اسپرت و مانتو

حالا که با انواع کفش اسپرت مناسب برای ست کردن با مانتو آشنا شدید، باید به سراغ مسئله اصلی یعنی با کفش کتانی چه مانتویی بپوشیم، برویم. به منظور ست کردن لباس با کفش کتانی، 3 نکته طلایی وجود دارد که حتماً باید آن‌ها را رعایت کنید.

نحوه ست کردن کفش اسپرت و مانتو

موقعیت مکانی و کاربرد

نکته اول در ست کردن مانتو و کفش اسپرت، توجه به محلی است که در آن حاضر می‌شوید. برای مثال، اگر قرار است در جمع دوستان خود حاضر شوید، یک استایل ساده و راحت گزینه مناسب برای شما است.

با توجه به این موضوع، می‌توانید کفش‌های اسپرتی که مخصوص کاربرد روزانه است را استفاده کنید؛ اما در شرایطی که در یک موقعیت رسمی حاضر می‌شوید، استفاده از چنین کفشی چندان مناسب نیست.

تناسب رنگ

مسئله دیگر در رابطه با سؤال با کفش کتانی چه مانتویی بپوشیم، توجه به هماهنگی و تناسب رنگ این دو نوع پوشش است. بهتر است قبل از حاضر شدن، مطمئن شوید که کفش و مانتوی شما از نظر رنگ با هم همخوانی داشته باشند.

شما نمی‌توانید کفش اسپرت بنفش را با مانتوی زرد بپوشید؛ چرا که این دو رنگ کاملاً در تضاد هستند. توصیه می‌شود از کفش اسپرت مشکی استفاده کنید که با بیشتر رنگ‌ها همخوانی دارد و مناسب انواع موقعیت‌ها است.

مدل مانتو

همان قدر که مدل کفش اسپرت اهمیت دارد، مدل مانتو نیز مهم است. مثلاً برای مانتو کتی و رسمی، می‌توانید کفش اسپرت مجلسی را انتخاب کنید؛ اما کفش اسپرت جورابی، اصلاً ترکیب مناسبی با مانتوی مجلسی نیست.

چند ایده جذاب برای استایل کردن مانتو و کفش کتانی

برای راحتی شما عزیزان درمورد سؤال با کفش کتانی چه مانتویی بپوشیم، در ادامه چند ایده خاص برای ست کردن کفش کتانی با انواع مانتو آمده است. البته باید توجه داشته باشید که قد، فیگور و سلیقه خود شما نیز نقش مؤثری دارند و باید این موارد را نیز در نظر بگیرید.

چند ایده برای ست کردن کفش کتانی و مانتو به شرح زیر هستند:

  • مانتو شومیزی و کفش اسپرت جورابی: این دو از لحاظ سادگی با یکدیگر بسیار همخوانی دارند و برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند.
  • مانتو چهارخانه با کفش اسپرت پیاده‌روی: مانتو چهارخانه جزو پرطرفدارترین نوع مانتوها است و هر خانمی حداقل یک مانتوی چهارخانه دارد که با کفش اسپرت پیاده‌روی به راحتی ست می‌شود.
  • مانتو بلند با کفش اسپرت لژدار: در رابطه با سؤال با کفش کتانی چه مانتویی بپوشیم، برای افرادی که مانتوی بلند می‌پوشند، ترکیب این دو مورد می‌تواند قد شما را بلندتر جلو داده و ظاهر شیکی نیز به شما هدیه می‌دهد.
  • مانتو اداری و کفش اسپرت مشکی: در پاسخ به سؤال با کتانی مشکی چه مانتویی بپوشیم، باید گفت از آنجا که بیشتر مانتوهای اداری تیره هستند، گزینه مناسب برای آن‌ها، انواع کفش اسپرت مشکی است که ظاهر شیکی نیز دارند.
  • کفش اسپرت کانواس ساقه بلند و مانتو کوتاه: این ترکیب مناسب نوجوانان است و در عین سادگی، با این رده سنی تناسب خوبی دارد.

چند ایده جذاب برای استایل کردن مانتو و کفش کتانی

شانی لند؛ عرضه‌کننده متنوع‌ترین انواع کفش زنانه

پس از مطالعه مقاله با کفش کتانی چه مانتویی بپوشیم، نوبت به معرفی یک مرجع مناسب برای خرید کفش است. شانی لند با بیش از شش سال تجربه، بهترین مرجع خرید انواع کفش زنانه است. این مجموعه دارای تنوع، هم در مدل و هم در رنگ بوده و علاوه بر این موارد، قیمت‌های مناسبی دارد که در هیچ کجا نخواهید دید.

سایت شانی لند به صورت 24 ساعته باز است و شما عزیزان می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز، سفارش خود را ثبت کنید تا تجربه یک خرید بی‌نظیر را برای خود رقم بزنید.

در این فروشگاه اینترنتی انواع مدل‌های کفش از جمله: کفش پاشنه بلند زنانه و کالج زنانه شیک برای مهمانی و مجالس، صندل دخترانه شیک برای فصول گرم سال موجود است؛ همچنین مدل‌های ساده‌تر و مناسب استفاده روزانه مانند دمپایی روفرشی دخترانه و کفش اسپرت زنانه به همراه ست کیف و کفش دخترانه و زنانه را می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید.

شانی لند؛ عرضه‌کننده متنوع‌ترین انواع کفش زنانه

چکیده مطالب

امروزه انواع کفش اسپرت کاربرد و طرفداران زیادی دارد و بیشتر افراد این مدل کفش خریداری می‌کنند؛ اما بانوان عزیز ممکن است به سؤال با کفش کتانی چه مانتویی بپوشیم و مشکل ست کردن این کفش‌ها با مانتو مواجه شوند و ندانند باید چگونه این دو پوشش را با هم هماهنگ کنند.

در این مقاله ما به بررسی انواع کفش‌های اسپرت و 3 نکته طلایی ست کردن مانتو و کفش کتانی پرداختیم و در انتها چند ایده جذاب را برای ست کردن شما عزیزان بیان کردیم تا بتوانید لباس‌های خود را راحت‌تر ست کنید و پاسخ سؤال با کتونی چی بپوشیم را که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد، بیابید.

سؤالات متداول

  1. چه نوع مانتویی با کفش اسپرت سفید همخوانی دارد؟

مانتوهای جین تیره مناسب برای کفش اسپرت سفید هستند.

  1. آیا می‌توان مانتوی کتی را با کفش اسپرت جورابی پوشید؟

این دو نوع پوشش با هم، همخوانی ندارند.

  1. آیا کفش اسپرت سفید مناسب مجالس رسمی است؟

خیر بلکه مناسب کاربرد روزانه است.

 

سایر مقالات:
چگونه کفش جیر را تمیز کنیم؟ ۶ راهکار تمیز کردن + نکات طلایی
چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم؟ معرفی ۱۱ مدل کفش مناسب
راهنمای خرید دمپایی ابری زنانه 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا