کفش

کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند- 2 مدل کفش لژدار در شانی لند

کفش‌های لژ دار جایگزین کفش پاشنه بلند!

ممکن است برای خریداران کفش این سؤال مطرح شود که از میان کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند، کدام یک انتخاب بهتری است. در برخی مواقع خاص بهتر است کفش لژ دار جایگزین کفش پاشنه بلند شود؛ یکی از این موارد، راحت‌تر بودن کفش لژ دار نسبت به کفش پاشنه بلند است.

در ادامه با بررسی این‌که کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند بهتر است؟ فواید کفش پاشنه بلند، فواید کفش لژ دار و تفاوت کفش پاشنه بلند با کفش لژ دار می‌پردازیم؛ پس تا انتهای مقاله مقایسه کفش لژ دار و کفش پاشنه بلند با ما همراه باشید.

محصولات فروشگاه شانی لند

کالج پاشنه دار

کفش پاشنه بلند طرح سنگی

لژ کفش چیست؟

لژ کفش چیست؟ لژ کفش کجاست؟ در واقع به نوعی پاشنه گفته می‌شود. به دلیل پیوسته بودن لژها معمولاً چالش هنگام راه رفتن کاسته می‌شود. لژها به صورت مخفی به کف کفش متصل می‌شوند. لژها بسیار راحت هستند و از فشار به کمر و آسیب به ستون فقرات جلوگیری می‌کنند.

کفش لژ دار به دلیل حمایتی که از پا و قوزک آن می‌کند راحت‌تر از کفش پاشنه بلند است. پس میان کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند، لژ دار مناسب‌تر است؛ زیرا هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند پای شما به سمت جلو خم می‌شود و تعادل مانند زمانی نیست که روی زمین راه می‌روید.

شکل و ضخامت پاشنه و به طور کلی شکل آن در بروز عوارضی مانند کمردرد نقش دارد. اینجاست که متوجه می‌شوید میان کفش لژ دار یا پاشنه بلند، کدام مناسب‌تر است.

فواید کفش لژ دار

سؤال این است: کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند؟ و فواید کفش لژ دار چیست؟ کفش لژ دار به دلیل عدم وجود انحنا، آسیب کمتری به ستون فقرات وارد می‌کند. و از پا حمایت بیشتری نسبت به کفش پاشنه بلند می‌کند در نتیجه استفاده از کفش لژ دار چالش کمتری دارد و این یکی از مهم‌ترین فواید آن محسوب می‌شود.

از دیگر فواید کفش لژ دار که باعث می‌شود میان کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند،گزینه  اول انتخاب شود، این است که راحتی هنگام راه رفتن است. اگر دوست دارید قد بلندی داشته باشید ولی حوصله استفاده از کفش پاشنه بلند را ندارید، ازکفش لژ  داراستفاده کنید.

همچنین به دلیل اینکه پاشنه آن به طور سراسری به کف کفش متصل است، میان کفش لژ دار یا پاشنه بلند، کفش لژ دار راحت‌تر بوده و فشار کمتری به پاها وارد می‌کند.

فواید کفش لژ دار

 

 

فوایدکفش پاشنه بلند

فواید کفش پاشنه بلند چیست؟ اگر ازنظر زیبایی کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند را بررسی کنیم باید بگوییم: کفش پاشنه بلند در حال بهترین گزینه برای خانم‌ها محسوب می‌شود و در کل علاقه آن‌ها به این کفش بیشتر است.

یکی از فواید کفش پاشنه بلند جذابیت استایل خانم‌هاست. وقتی با کفش پاشنه بلند راه بروید به دلیل زیبایی و لطافتی که در راه رفتن نمایان می‌شود بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از فواید کفش پاشنه بلند اصلاح قد است. اگر دوست دارید بلندتر به نظر برسید بهترین انتخاب استفاده از کفش پاشنه بلند است. همچنین کفش پاشنه بلند به دلیل تنوع در سایز و اندازه پاشنه می‌تواند به نسبت مورد نیاز قد شما را اصلاح کند.

همچنین بر خلاف تصور یکی از بهترین فواید کفش پاشنه بلند، کاهش تورم مفاصل است. در سنین 50 سال به بالا مبتلا به مشکلات زانو از جمله آرتریت وجود دارد که برای رفع این مشکل بهتر است از کفش‌‌های با پاشنه 5 سانتی متر استفاده شود. پس میان کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند، برای رفع این بیماری کفش پاشنه بلند توصیه می‌شود.

کتونی لژ دار چه کاربردی دارد؟

این نوع کفش‌ها از دیرباز مورد توجه و انتخاب خانم‌ها بوده‌اند. لژ در واقع نوعی پاشنه است که به طور پیوسته به کف کفش متصل می‌شود. اگر سؤال شود که از میان کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند کدام بهتر است، باید گفت که این کفش لژ دار برای زمانی مناسب است که شما دوست دارید تا قدتان بلندتر به نظر برسد و از کفش پاشنه بلند و چالش‌های آن خسته هستید.

در این حالت بهترین انتخاب کفش کتونی لژ دار است. لژ کتونی به گونه‌ای طراحی شده است که باعث آزار هنگام راه رفتن نمی‌شود. پس میان کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند، کفش لژ دار راحت‌تر است.

گاهی کفش‌های کتونی را نیز به صورت لژ دار تولید می‌کنند، کفش کتونی لژ دار هم یک کتونی است و هم قد شما را به نسبت دلخواه بلند کرده است.

کتونی لژ دار چه کاربردی دارد؟

 

 

انواع کفش لژ دار و تفاوت آن‌ها

بهتر است برای راه رفتن‌های طولانی، کفش مناسب را انتخاب کرده تا از وارد شدن آسیب به پا و کمر خود جلوگیری کنید. برای انتخاب از میان کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند بهتر است مزایای هر دو را بررسی و در اختیار خانم‌ها قرار دهیم.

کفش‌های لژ دار انواع مختلفی دارند و هر کدام کاربردهای متفاوتی را ارائه می‌دهند. انواع کفش‌ لژ دار به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند که ویژگی‌ها و مزایای هر کدام از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

انواع کفش لژ دار و تفاوت آن‌ها

 

 

کفش لژ دار ساده

کفش لژ دار ساده یکی از انواع لژ کفش است. این نوع کفش که به کفش راحتی نیز معروف است، دارای یک پاشنه با ارتفاع مشخص در قسمت پنجه و پاشنه پا است. لژ کتونی از این نمونه است.

کفش لژ دار پاشنه مبلی

این نوع کفش از قسمت پنجه پا ارتفاع دارد و هرچه به قسمت پاشنه پیش برویم، ارتفاع به بالاترین میزان خود می‌رسد. کفش لژ دار پاشنه مبلی نیز خیلی راحت بوده و برای افزایش قد مناسب است. انواع لژ کفش و آگاهی از آن جهت انتخاب میان کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند بسیار ضروری است.

شانی ‌لند

شانی ‌لند تولید کننده کیف و کفش‌های استاندارد در طرح و رنگ‌های متنوع است که با استفاده از متریال مرغوب محصولات خود را تولید و روانه بازار کرده است.

محصولات شرکت ما شامل: بوت دخترانه، کفش پاشنه بلند مجلسی، کفش اسپرت دخترانه، صندل روفرشی زنانه است. برای سفارش کفش زنانه و یا کیف و کفش مجلسی به سایت شانی ‌لند مراجعه کنید.

 همچنین انواع کیف زنانه شامل: کیف پاسپورتی ارزان، کیف پول زنانه ارزان، کیف دستی ارزان، کیف مجلسی چرم، کیف کمری مسافرتی، ست کیف ارزان را دارند. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت و اطلاع از قیمت کیف‌ها و قیمت کوله پشتی خرید خود را ثبت کنید.

شانی ‌لند کفش زنانه حراجی را در سایت قرار داده تا جهت حال برخی مشتریان، کفش دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

پس اگر تمایل به خرید اینترنتی کیف و کفش دارید، به سایت کیف و کفش شانی ‌لند مراجعه کرده و پس از مشاهده کلیه محصولات و بررسی ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها، خرید خود را ثبت کنید.

شانی ‌لند

 

 

 سخن پایانی

پوشیدن کفش بلند در عین زیبایی و جذابیتی که دارد می‌تواند موجب بروز مشکلات جسمی برای خانم‌ها شود. پس بهتر است در انتخاب آن نهایت دقت به عمل آید. کفش پاشنه بلند اگر استاندارد نباشد، میزان آسیب بیشتری را به پا وارد می‌کند. برای جلوگیری از این مشکلات نوع پاشنه و حتی ارتفاع آن را با دقت بررسی و سپس خرید کنید.

این که کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند بهتر است؟ باید گفت این امر وابسته به نوع و ساعت استفاده روزانه از کفش است. برای خرید کیف و کفش شانی ‌لند با قیمت مناسب و ارزان به سایت شانی ‌لند مراجعه و خرید خود را نهایی کنید.

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه است، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

سایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه است، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

سایر مقالات:

4 ایده طلایی برای ست کردن رنگ کفش با لباس | شانی لند
3 قانون طلایی برای پوشیدن کفش پاشنه بلند زنانه | شانی لند
5 ویژگی کفش دخترانه مناسب ( مجالس / چهار فصل / اداری و… )

 

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. روز بخیر. من کمر درد دارم آیا کتونی های لژ دار مناسب هستند برای من؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا