کیف

برترین برندهای کیف دوشی زنانه در سال 2024- خرید اینترنتی کیف

معرفی برترین برندهای کیف دوشی زنانه

چگونه برترین برندهای کیف دوشی زنانه را برای خرید بشناسیم؟ کیف‌های دوشی برند زنانه باکیفیت‌تر،  مقاوم‌تر و جذاب‌تر از کیف‌های معمولی هستند. خرید کیف زنانه هم بخش مهمی از استایل بانوان را تشکیل می‌دهد و هم وسیله‌ای برای نگهداری لوازم ضروری آن‌ها محسوب می‌شوند. در ادامه به معرفی انواع برندهای ایرانی و خارجی کیف دوشی زنانه می‌پردازیم.

معرفی برترین برندهای کیف دوشی زنانه
برترین برندهای کیف دوشی زنانه

 

بهترین برندهای ایرانی کیف دوشی زنانه

برخلاف تصور بیشتر مردم ایران که فکر می‌کنند کیف‌های دوشی در بازار از برندهای خارجی هستند، برندهای ایرانی زیادی باکیفیت مرغوب در ساخت کیف دوشی زنانه فعالیت دارند. کیف‌های دوشی از جنس‌های مختلفی مانند؛ انواع جنس چرم طبیعی و چرم مصنوعی، پلاستیک و پارچه‌های مختلف ساخته می‌شوند.

کیف دوشی چرم زنانه جزو پرطرفدارترین و محبوب‌ترین جنس‌ها در بین کیف دوشی زنانه است. برترین برندهای کیف دوشی زنانه ایرانی شامل موارد زیر می‌شوند.

بهترین برندهای ایرانی کیف دوشی زنانه
برندهای ایرانی کیف دوشی زنانه

 

برند شیما

برند شیما جزو پرافتخارترین و بهترین برندهای کیف دوشی زنانه ایرانی بوده و بسیار باکیفیت است. این برند در زمینه تولید انواع کیف زنانه، کوله پشتی دخترانه، کیف پول زنانه ارزان، انواع کیف پاسپورتی، ساک دستی و… فعالیت دارد.

علاوه بر کیفیت بالای کیف‌های این برند، می‌توانید برای خرید برترین برندهای کیف دوشی زنانه در انواع مختلف به سایت کیف برند شیما مراجعه کنید.

برند شهر چرم

برند شهر چرم یکی از اولین برندهای تولید محصولات و ست‌ کیف و کفش زنانه چرمی است. این برند در سطح بین‌الملل چرم‌های ایرانی را به نام ال سی به کشورهایی مانند؛ آلمان، انگلستان، نروژ و استرالیا صادر کرده است.

استفاده از مواد طبیعی، سالم و گیاهی یکی از ویژگی قابل‌توجه برند شهر چرم محسوب می‌شود و این ویژگی‌ها آن را در لیست برترین برندهای کیف دوشی زنانه در تولید انواع کیف، کمربند و چمدان نیز قرار می‌دهد.

برند چرم مشهد

برند چرم مشهد بزرگ‌ترین تولید کننده کیف کشور و جزو بهترین برندهای کیف دوشی زنانه بوده و محصولات چرمی مرغوبی مانند: انواع کیف شامل کیف مجلسی چرم و ساده، کیف دستی ارزان، کت، کفش، مانتو، و… را تولید می‌کند.

این برند از چرم‌های اصل همچون چرم گوسفند، بز و گاو استفاده می‌کند. جهت اطلاع از قیمت برترین برندهای کیف دوشی زنانه چرم مشهد هم به‌صورت حضوری هم در سایت می‌توانید ثبت سفارش کنید.

بهترین برندهای ایرانی کیف دوشی زنانه- برند چرم مشهد
بهترین برندهای ایرانی کیف دوشی زنانه- برند چرم مشهد

 

برند کهن چرم

برند کهن چرم همان‌طور که از اسمش پیداست، از قدیمی‌ترین برندهای کیف دوشی زنانه است. این برند محصولات خود را در ابتدا با چرم طبیعی در کارگاه سنتی با نام برند آذرین تولید می‌کرد؛ اما سال‌ها بعد نام برند را به کهن چرم تغییر داد.

طراحی، تولید و فروش انواع کیف‌های رسمی، کیف کمری مسافرتی، ست‌های اداری و سبک‌های کلاسیک و هخامنش از تولیدات این برند به ‌حساب می‌آیند.

برند کیهان

این برند تولیدکننده محصولات چرمی دست دوز بوده که در بین برترین برندهای کیف دوشی زنانه ایرانی جای می‌گیرد. برند کیهان ابتدا فعالیت خود را از مشهد شروع کرد و به‌تدریج حوزه فعالیت خود را در سراسر ایران گسترده کرد.

برای خرید و اطلاع از قیمت برترین برندهای کیف دوشی زنانه و ست کیف ارزان به سایت کیهان و یا سایت برند مربوطه مراجعه نمایید.

پرطرفدارترین برندهای خارجی کیف دوشی زنانه

برندهای خارجی زیادی در بازار موجودند؛ اما با وجود تنوع و زیاد بودن برندها برخی از آن‌ها هیچ‌وقت دمده نمی‌شوند. برای خرید برندهای کیف دوشی زنانه باید به نکاتی مانند سابقه برند، تنوع محصولات و قیمت محصولات توجه کنید. در ادامه 5 مورد از برترین برندهای کیف دوشی زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.

پرطرفدارترین برندهای خارجی کیف دوشی زنانه
برترین برندهای کیف دوشی زنانه- برندهای خارجی

 

Herschel Supply Co

Herschel Supply Co یک برند پرطرفدار و محبوب بوده و یکی از برترین برندهای کیف دوشی زنانه خارجی است که در تولید محصولات پوشاک و مخصوصاً کیف و کوله پشتی فعالیت می‌کند. این برند با کوکاکولا و دیزنی نیز همکاری داشته است.

Herschel Supply Co علاوه بر وب‌سایت، در فضاهای مجازی اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر، پینترست و تامبلر نیز کارآمد و تأثیرگذار بوده است.

Fjallraven

برند Fjällräven از شهر کوچک Örnsköldsvik واقع در سوئد است. این برند یک شرکت پوشاک، کیف، اکسسوری و وسایل مورد نیاز فضای باز و کوهنوردی بوده که شعار آن دسترسی بیشتر به طبیعت و احترام به محیط زیست است و بر سادگی و کاربردی بودن تولیدات خود متمرکز است.

این برند علاوه بر تولید محصولات باکیفیت و مقاوم برای دوام آوردن در مسیرهای سخت کوهنوردی بهترین انتخاب برای خرید کفش زنانه است.

Tumi

Tumi  یک برند آمریکایی است که با تولید محصولات طبق تکنولوژی و فناوری روز از محبوب‌ترین برندهای ساخت کیف محسوب می‌شود. مثلاً این برند در سال 2006 کوله‌پشتی‌هایی با قابلیت شارژ تلفن همراه بر پایة انرژی خورشیدی ساخت. محصولات این برند علاوه برداشتن جنس مرغوب دارای دوام زیاد، طراحی زیبا و رنگ‌بندی‌های جذابی هستند.

Michael Kors

برند Michael Kors جزو برندهای لوکس بوده که مالک آن مایکل کورس طراح معروف است. این برند در زمینه‌ پوشاک، عطر، کیف، اکسسوری و کفش فعالیت می‌کند. محصولات Michael Kors  دارای طرح‌های پیچیده و جذاب و درعین‌حال بسیار باکیفیت هستند؛ به ‌طوری ‌که افراد مشهور از بازیگران و خوانندگان تا سیاستمداران طرفدار طرح‌هایش هستند.

افرادی مانند بلیک لایولی، جنیفر لوپز، ناتالی پورتمن، تیلور سوییفت، جنیفر لارنس، ملانیا ترامپ، هیلاری کلینتون و… تولیدات این برند را استفاده کرده‌اند.

برترین برندهای کیف دوشی زنانه- Michael Kors
برترین برندهای کیف دوشی زنانه- Michael Kors

 

Longchamp

 برند Longchamp یک برند لاکچری فرانسوی است که در سال ژان کاسگرین آن را تأسیس کرد. عملکرد این برند در حوزه تولید کیف، کفش، محصولات چرمی، پوشاک، چمدان و… است و بیش از 1500 شعبه در سراسر جهان دارد. کیف‌های چرم باکیفیت فوق‌العاده برند Longchamp شناخته شده هستند.

خرید محصولات متنوع از شانی لند

یکی از مزایای خرید از سایت اینترنتی امکان دسترسی به محصولات مورد نظر در هر ساعت از شبانه روز است؛ در ‌حالی که در خرید حضوری شما باید ساعت‌های بخصوصی را برای تهیه لوازم مورد نیاز خود انتخاب کنید. شانی لند یک فروشگاه اینترنتی امن بوده که در سایت خرید کیف زنانه آن محصولات متنوع و جذابی را برای شما فراهم می‌کند.

محصولات زیر را می‌توانید از شانی لند بخرید:

خرید محصولات متنوع از شانی لند

 

سخن پایانی

اهمیت کیف‌های برند برای زنان جهان از هیچ‌کس پوشیده نیست. در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین برندهای کیف زنانه ایرانی و خارجی پرداختیم. جهت خرید برترین برندهای کیف دوشی زنانه ارزان می‌توانید به سایت‌های شناخته شده مراجعه کنید. امیدواریم مقاله برترین برندهای کیف دوشی برای شما خوانندگان عزیز مفید واقع شده باشد.

سؤالات متداول

  1. بهترین برندهای ایرانی کیف دوشی کدام‌اند؟

شیما، شهر چرم، چرم مشهد، کهن چرم و کیهان

  1. برند کیف Tumi متعلق به کدام کشور است؟

آمریکا

  1. محصولات برند Michael Kors کدام اند؟

پوشاک، عطر، کیف، اکسسوری و کفش

 

سایر مقالات:

4 مدل جذاب کیف پول زنانه شیک- راز استقبال بانوان از کیف پول زنانه شیک
4 مدل کیف دستی زنانه شیک بسیار جذاب و پرطرفدار
بهترین مدل های کیف مجلسی زنانه در سال2023- خرید اینترنتی کیف

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا