کیف

آشنایی با برترین برندهای کیف کمری زنانه- معرفی 5 برند پرطرفدار

آشنایی با برترین برندهای کیف کمری زنانه

آیا برترین برندهای کیف کمری زنانه را می‌شناسید؟ برای افرادی که ورزش می‌کنند یا مادرانی که همراه فرزند خردسال خود به خرید می‌روند، حمل وسایل شخصی مانند کلید یا گوشی موبایل کمی سخت است. کیف کمری وسیله‌ای است مناسب است که در این مواقع به کمک افراد می‌آید.

برندهای مختلف کیف کمری، محصولات متنوعی به بازار عرضه می‌کنند که بسته به برند، جنس و کیفیت، رنج قیمتی متفاوتی نیز دارند. آگاهی از انواع برندها و قیمت و کیفیت هریک می‌تواند در انتخاب و خرید کیف کمری بسیار کمک کننده باشد. در این مطلب به بررسی نکات مهم در خرید و عوامل مؤثر بر قیمت برترین برندهای کیف کمری زنانه می‌پردازیم.

آشنایی با برترین برندهای کیف کمری زنانه
برترین برندهای کیف کمری زنانه

برخی از برترین برندهای کیف کمری زنانه

با توجه به این‌که کیف کمری کالایی کاربردی، شیک و پرطرفدار است، برندهای زیادی در سراسر دنیا در حوزه تولید این محصول فعالیت دارند که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

برخی از برترین برندهای کیف کمری زنانه
برترین برندهای کیف کمری زنانه

برند Herschel Suplly Co

برند Herschel Supply Co تولید کننده انواع کیف، کلاه، کوله پشتی و… است که در ونکوور فعالیت می‌کند.  این شرکت محصولات خود را در کشورهای زیادی از جمله آلمان، فرانسه، ترکیه و. . عرضه می‌کند. از جمله انواع کیف‌های تولیدی این برند، کیف کمری است.

محصولات برند Herschel Suplly Co  مستقیماً از فروشگاه‌های آلمان و ترکیه به مشتری ارسال می‌شوند و شما می‌توانید آسوده خاطر باشید که محصول مورد نظر خود را مستقیماً از این کشورها خریداری می‌کنید. کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های این برند است.

برند Fjallraven

برند Fjallraven یکی از برترین برندهای کیف کمری زنانه است که به ساخت کیف بخصوص کوله‌پشتی‌های زیبا و جادار از بهترین متریال شهره است. از جمله محصولات این برند، کیف کمری زنانه است.

اگرچه قیمت محصولات برند Fjallraven ممکن است گران به نظر برسد؛ اما نهایتاً یک محصول باکیفیت به دست مشتری خواهد رسید که می‌تواند به مدت طولانی از آن استفاده کرده و از کیفیت بالای خریدِ خود، لذت ببرد.

برند Fjallraven
برترین برندهای کیف کمری زنانه

 

برند Tumi

Tumi یک شرکت تولید کالای لوکس آمریکایی است که یکی از خطوط تولید آن کیف و کفش است. همان ‌طور که حدس می‌زنید، محصولات این برند نیز قیمت بالایی دارند؛ اما کیفیت و زیبایی محصولات، دلیل قیمت بالای آن‌ها را توضیح می‌دهد. از جمله انواع کیف‌های تولیدی شرکت Tumi، کیف‌های کمری هستند.

برند Michael kors

برند Michael kors جزو برترین برندهای کیف کمری زنانه در دنیای مد و فشن محسوب می‌شود که در زمینه لباس، اکسسوری، انواع کیف و کفش، محصولات ارزنده‌ای را به دنیای مد تقدیم کرده است. طرح‌های این برند از پیچیده‌ترین و محصولات آن جزو باکیفیت‌ترین محصولات دنیای مد هستند. کیف‌های کمری این برند با طراحی شکیل و تنوع طرح و رنگ خود جزو بهترین‌های بازار هستند.

برند Michael kors
برترین برندهای کیف کمری زنانه

 

برند Longchamp

Longchamp یا به فرانسوی «لونشان» یک برند فرانسوی است که در حیطه کالاهای لوکس و بخصوص تولید و توزیع محصولات چرمی از جمله کیف و کفش فعالیت می‌کند. کیف‌های کمری زنانه این برند از جنس چرم طبیعی بوده که در عین کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد و جزو برترین برندهای کیف کمری زنانه ارزان است.

معرفی انواع کیف کمری زنانه

به منظور انتخابی دقیق‌تر، لازم است قبل از خرید کیف زنانه با انواع و مدل‌های مختلف آن و کاربرد هر یک آشنا شویم. در ادامه به بررسی مدل‌های مختلف کیف کمری مسافرتی و موارد دیگر خواهیم پرداخت.

معرفی انواع کیف کمری زنانه
برترین برندهای کیف کمری زنانه

 

 کیف کمری مناسب ورزش

این مدل از کیف‌ها دارای روکش توری هستند و به همین دلیل در برابر ضربه، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. همچنین به صورت کمری بسته می‌شوند و می‌توان در هنگام ورزش لوازمی نظیر بطری آب، قمقمه و وسایل دیگر مانند کلید و موبایل و دسته کلید را در آن قرار داد.

کیف کمری مناسب سفر

این نوع کیف کمری زنانه فضاهای بیشتری برای نگهداری مدارک شناسایی دارد و روی آن‌، چند زیپ‌ قرار دارد. برند این نوع کیف را می‌توانید از میان برترین برندهای کیف کمری زنانه انتخاب کنید.

کیف کمری مناسب سفر
برترین برندهای کیف کمری زنانه

 

کیف کمری با کاربری روزانه

 این مدل از کیف‌های کمری از همه پرطرفدار‌تر و پرفروش‌تر هستند و شما را از خرید کوله پشتی زنانه بی نیاز می‌کنند. این نوع از کیف‌های کمری طراحی‌های متنوع و شیکی دارند که با انواع استایل‌های روزانه سِت می‌شود.

کیف کمری مخصوص دوچرخه‌سواران و موتورسواران

این مدل بیشتر مخصوص دوچرخه‌سواران و موتورسواران است و می‌توان وسایل مختلفی را در آن‌ها قرار داد. تهیه این نوع کیف در فروشگاه کیف و کفش امکان پذیر است.

نکات مهم هنگام خرید کیف کمری زنانه

پیش از خرید هر محصولی، علاوه بر انتخاب از میان برترین برندهای کیف کمری زنانه باید به نکات مهمی توجه کنیم تا خرید بهتری داشته باشیم و از هدر رفتن پول و زمان خود پیشگیری کنیم؛ محصولی مانند کیف کمری نیز از این قاعده مستثنی نیست. هنگام خرید کیف کمری زنانه بهتر است به برخی نکات توجه داشته باشیم.

نکات مهم هنگام خرید کیف کمری زنانه
برترین برندهای کیف کمری زنانه

 

اندازه کیف کمری

در گذشته کیف‌های کمری در اندازه‌های کوچکی طراحی می‌شدند؛ اما امروزه تنوع این محصول و طرح‌ها و اندازه‌های مختلف محصولات تولید شده، به شما در انتخاب، آزادی عمل بیشتری می‌دهد. هنگام انتخاب کیف کمری، حتماً به تناسب میان اندازه کیف و تعداد وسایلی که باید به همراه داشته باشید، توجه کنید.

بند کمری کیف

کیفیت، ضخامت، تعداد بندهای کیف کمری و میزان استحکام قفل متصل به این بندها، بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه این بندها تنها روی کمر بسته می‌شوند. جنس این بند تا حدودی به انتخاب برند نیز بستگی دارد؛ بنابراین برند کیف خود را از میان برترین برندهای کیف کمری زنانه انتخاب کنید.

ایمنی کیف در برابر ضربه

با توجه به اینکه در کیف کمری وسایل  حساسی همچون گوشی تلفن همراه قرار داده می‌شود، لذا جنس لایه رویی کیف کمری باید مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان دهد.

ایمنی کیف در برابر ضربه
برترین برندهای کیف کمری زنانه

 

قیمت کیف کمری

قیمت کیف کمری از چند 10 هزار تومان تا چند 100 هزار تومان متغیر است. معمولاً قیمت این نوع از محصولات با توجه به جنس، اندازه، برند تولید کننده و مواردی از این دست بستگی دارد.

بهترین کیف‌های کمری را از شانی لند بخواهید!

اگر می‌خواهید بهترین فروشگاه کیف و کفش را پیدا کنید، شانی لند نامی است که می‌توانید به آن اعتماد کنید. شانی لند انواع کیف دستی چرم زنانه، کیف پاسپورتی ارزان، کیف پول زنانه مجلسی، کیف مجلسی چرم و کیف دوشی دخترانه و را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند.

همچنین با شانی لند می‌توانید انواع نیم بوت زنانه، روفرشی زنانه مجلسی، کالج دخترانه، کفش پاشنه بلند مجلسی، کفش اسپرت زنانه و دمپایی صندل زنانه را برای ست کردن با کیف‌های خود پیدا کنید.

علاوه بر این دیگر نیازی نیست که برای خرید ست کیف و کفش یا ست کیف ارزان به دنبال فروشگاه اینترنتی بگردید. شانی لند بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید اینترنتی کفش زنانه و انواع کیف‌های ست است.

سخن پایانی

کیف‌های کمری زنانه می‌توانند در زندگی روزمره بسیار کاربردی باشند. همچنین از نظر ظاهری نیز جلوه خاصی به استایل شما می‌بخشند. انتخاب و خرید برترین برندهای کیف کمری زنانه نیازمند شناخت و درنظرگرفتن نکاتی است که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شد.

سؤالات متداول

  1. برند متعلق به کدام کشور است؟

آمریکا

  1. بهترین برند فرانسوی کیف کمری زنانه کدام است؟

برند Longchamp

  1. در زمان خرید کیف کمری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برند، جنس، اندازه، قیمت، کاربرد و…

 

سایر مقالات:

ژورنال کیف زنانه- خرید و قیمت انواع کیف زنانه ژورنال 1402
کیف زنانه اورجینال–9نشانه مهم برای تشخیص اصل یا فیک بودن کیف
کیف زنانه هدیه و 4 نکته طلایی که در زمان خرید باید بدانید!

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا