کیف

پرطرفدارترین برندهای ایرانی کیف زنانه- کیف ارزان- قیمت 1403

برندهای ایرانی کیف زنانه

برخلاف تصور عده‌ای، برندهای ایرانی کیف زنانه بسیار زیاد هستند. بانوان تصور می‌کنند که بیشتر کیف‌های مرغوب زنانه از برندهای خارجی هستند.

به همین علت در این مقاله سعی بر آن است که انواع برندهای ایرانی کیف زنانه را به شما معرفی کنیم و همچنین به بررسی برندهای ایرانی کیف و کفش، انواع برند کیف زنانه، بهترین برند کیف زنانه، معروف‌ترین برندهای کیف زنانه و بهترین برند ایرانی کیف بپردازیم.

برندهای ایرانی کیف زنانه

 

 

انواع برند کیف زنانه

امروزه برندهای ایرانی کیف زنانه بسیار زیاد هستند که هرکدام تولیدات خود را با استفاده از مرغوب‌ترین متریال عرضه کرده است. برندهای معتبر و معروف کیف زنانه کدام‌اند؟ در ادامه به بررسی تعدادی از این برندها و آشنایی با هریک می‌پردازیم.

کیف زنانه شیما

این کیف یکی از برندهای پرافتخار ایرانی است. کیفیت کیف زنانه شیما بسیار مطلوب و قابل وصف است. تولید این کیف شامل انواع کیف در طرح و رنگ‌های مختلف شامل: کیف زنانه، کوله زنانه، کیف پول، ساک دستی و… است.

این کارخانه تولیدات خود را با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده روانه بازار کرده است. برای مشاهده انواع کیف زنانه شیما و همچنین مشاهده ویژگی و قیمت هریک، به سایت آن مراجعه کرده و کیف مدنظر خود را انتخاب و ثبت کنید.

کیف زنانه چرم ‌آرا

چرم آرا یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی کیف زنانه است. فعالیت خود را از دهه 60 آغاز کرده و در زمینه تولید انواع کیف‌های زنانه مهارت دارد. محصولات این شرکت از چرم است و نزدیک به 4 دهه است که کیف‌های چرم را در طرح و رنگ‌های مختلف تولید و روانه بازار کرده است.

استفاده از بهترین متریال از ویژگی‌های کیف زنانه چرم‌ آرا است که می‌توانید جهت مشاهده محصولات و بررسی آن‌ها به فروشگاه آنلاین و اینترنتی چرم‌آرا مراجعه کنید.
کیف زنانه چرم ‌آرا

 

 

کیف زنانه چرم درسا

کیف زنانه چرم درسا یکی از برندهای ایرانی کیف زنانه بوده که در سال 1370 توسط دو شخص به نام‌های شاهین فاطمی و کاظم نورمحمدی کلید خورد.

این دو ابتدا در یک کارگاه کوچک شروع به تولید محصولات باکیفیت چرم کرده و رفته‌رفته به دلیل عشقی که به کار خود داشتند، در مسیر پیشرفت قرار گرفته و امروزه از آن‌ها به عنوان تولیدکنندگان باکیفیت کیف ایرانی در جهان نام برده می‌شود.

محصولات چرم درسا با استفاده از متریال باکیفیت و توسط خالقان برند درسا تولید می‌شوند. برای مشاهده محصولات این برند با آدرس اینترنتی و فروشگاه آنلاین آن مراجعه کرده و خرید خود را نهایی کنید.

کیف زنانه چرم مشهد

شرکت چرم مشهد بزرگ‌ترین تولیدکننده کیف و همچنین کالاهای دیگری نظیر لباس، دستکش، کمربند و سایر محصولات است که سالانه تعداد بسیار بالایی از این کالاها را تولید و عرضه می‌کند و جز بهترین برندهای ایرانی کیف زنانه است.

معتبر و باکیفیت بودن کیف زنانه چرم مشهد و سایر محصولات این شرکت بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این شرکت کلیه مراحل تولید تا کنترل کیفی در مرحله آخر را در خود کارخانه مربوطه انجام می‌دهد.

شرکت چرم مشهد رابطه بسیار مطلوبی با مشتریان خود داشته و برای آن‌ها مزایای بسیاری در نظر می‌گیرد. به دلیل مرغوب بودن محصولات می‌توانید با خیال راحت به فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی چرم مشهد بررسی و مشاهده محصولات، خرید خود را ثبت کنید.

کیف زنانه کهن چرم

شرکت کهن چرم، یک شرکت ایرانی و با تولیدات چرم طبیعی است که محصولات خود را از سال 1368 روانه بازار کرده است. این شرکت از بهترین چرم بهره جسته و انواع کیف‌ها را در طرح‌های گوناگون تولید و عرضه کرده است.

این شرکت نیز از بهترین برندهای ایرانی کیف زنانه است و برخی از محصولات خود را به نقاط دیگر دنیا صادر کرده است که برای مشاهده محصولات و بررسی بیشتر می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کهن چرم مراجعه کنید.

کیف زنانه کهن چرم

 

 

کیف زنانه شهر چرم

یکی دیگر از برندهای ایرانی کیف زنانه، شهر چرم است که فعالیت خود را از سال 1360  آغاز کرده و در زمینه تولید محصولات چرمی به خصوص ست‌های چرم پیش‌گام بوده است. این شرکت با استفاده از مواد اولیه باکیفیت محصولات بی‌نظیری را و با استفاده از مواد طبیعی تولید کرده است.

شهر چرم کالاهای خود را با اسم‌های تجاری گوناگون به سایر کشورها مانند: آلمان، استرالیا و انگلستان صادر می‌کرده است. جهت مشاهده محصولات این شرکت به فروشگاه آنلاین شهر چرم مراجعه و خرید خود را ثبت کنید.

کیف زنانه چرمیران

چرمیران شامل چه محصولاتی است؟ این شرکت محصولات متنوعی نظیر کیف، کفش و لباس چرم را با بهترین کیفیت و مطابق خواست و سلیقه مشتریان تولید می‌کند. این شرکت شعبه‌های زیادی در شهرهای مختلف مانند مشهد، تهران و اهواز دارد و تولید خود را به صورت وسیع در گروه کیف و کفش آقایان و بانوان وارد بازار کرده است. همچنین جزو بهترین برندهای ایرانی کیف زنانه محسوب می‌شود.

چرمیران با تبلیغات گسترده و کیفیت بی‌نظیر محصولات خود، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. شما می‌توانید جهت مشاهده محصولات این شرکت به سایت چرمیران مراجعه کنید.

کیف زنانه چرمیران

 

 

کیف زنانه کیهان

کیف کیهان، یک شرکت ایرانی است که محصولات چرم دست دوز را باکیفیت بالا تولید می‌کند و به عنوان یکی از برندهای ایرانی کیف زنانه شناخته می‌شود. این شرکت فعالیت خود را از سال 1390 در شهر مشهد آغاز کرد. ابزارهای جانبی و مواد اولیه باکیفیت، موجب تولید محصولات باکیفیت و شهرت شرکت کیهان شده است.

شرکت کیهان جهت رفاه حال مشتریان و کسب اعتماد از آن‌ها، محصولات را تا ده روز پس از خرید تعویض می‌کند. همچنین مزایای دیگری چون برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی موجب شناخته شدند این شرکت شده است.

شما می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کیهان مراجعه کرده و از محصولات باکیفیت و مزایای خاص این شرکت بهره‌مند شوید.

کیف زنانه پاتن چرم

یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان محصولات چرم ایرانی و به ویژه کیف زنانه، پاتن چرم است. این شرکت که فعالیت خود را از سال 1339 آغاز کرده است و جز برترین برندهای ایرانی کیف زنانه به شمار می‌رود، در زمینه تولید محصولات بسیار متنوع چرم، در طرح‌های زیبا شهرت دارد.

محصولات این شرکت در کنار تنوع و جنس مطلوبی که دارند، به عنوان برند شیک شناخته نمی‌شوند. جهت مشاهده و خرید کیف زنانه پاتن چرم به سایت اینترنتی این شرکت مراجعه و محصولات را بررسی  مشاهده کنید.

کیف زنانه پاتن چرم

 

 

کیف زنانه چرم مارال

یکی دیگر از برندهای ایرانی کیف زنانه، برند چرم مارال است که فعالیت خود را از سال 1374 آغاز کرده است، محصولات بی نظیر و گران قیمت بسیاری تولید و روانه بازار کرده است. کالاهای متنوع و کیفیت عالی این محصولات، مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است.

یکی از مزایای پرطرفدار این شرکت برگزاری تورهای هفتگی است. در این تور که هر دوشنبه برگزار می‌شود، کلیه محصولات تک سایز با قیمت باور نکردنی به فروش می‌رسند.

جهت شرکت در تور هر دوشنبه تا روز بعد یعنی سه شنبه هر هفته، به آدرس اینترنتی شرکت چرم مارال مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌گیری کنید.

بهترین برند کیف ایرانی را چگونه انتخاب کنیم؟

ممکن است برای بانوان علاقه‌مند به کیف‌های برند این سؤال مطرح شود که؛ بهترین برند کیف ایرانی زنانه را چگونه انتخاب کنیم؟ برای انتخاب بهترین برند کیف ایرانی زنانه، باید کلیه ویژگی‌های مربوط به آن از قبیل: سابقه برند، تنوع محصولات و قیمت را بررسی کنیم. در ادامه به شرح هریک از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

بهترین برند کیف ایرانی را چگونه انتخاب کنیم؟

 

سابقه برند

منظور از سابقه برند، زمانی است که شرکت مربوطه شروع به کار کرده است. هرچه آغاز به کار برند مورد نظر قدیمی‎‌تر باشد، در کار خود مهارت بیشتر داشته و محصولات بهتری تولید می‌کند. در نتیجه برای انتخاب بهترین برند کیف ایرانی، بهتر است حتماً یکی از مواردی که مد نظر قرار می‌دهید، سابقه آن برند باشد.

تنوع محصولات

یکی دیگر از آیتم‌هایی که موجب محبوبیت یک برند می‌شود و آن را در ردیف بهترین برندها قرار می‌دهد، تنوع محصولات شرکت است. هرچه تنوع محصولات بیشتر باشد، آن شرکت طرفداران بیشتری خواهد داشت؛ زیرا خریداران اغلب عاشق تنوع بالا هستند.

قیمت محصولات

برند محبوب، برندی است که در کنار کیفیت و مرغوبیت، قیمت مطلوبی نیز داشته باشد. پس به قطع می‌توان گفت: بعد از کیفیت و تنوع، عاملی که به محبوب شدن یک برند کمک می‌کند، قیمت آن محصول است.

خرید از برندهای ایرانی کیف و کفش از شانی‌ لند

شانی ‌لند عرضه کننده محصولات مرغوب مانند کیف و کفش‌های در طرح و رنگ‌های متنوع، با قیمت مناسب و ارزان است. محصولات شانی‌ لند شامل: کفش پاشنه بلند مجلسی، کفش اسپرت دخترانه، صندل روفرشی زنانه و همچنین انواع کیف زنانه هستند.

شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت شانی ‌لند و اطلاع از قیمت کیف‌ و کفش‌ها و بررسی ویژگی ‌آن‌ها، خرید خود را ثبت و نهایی کنید.

شانی ‌لند جهت رفاه حال مشتریان خود مزایای زیادی مانند: فروش حراجی را به آن‌ها ارائه می‌کند. اگر تمایل به خرید کیف و کفش ارزان به صورت اینترنتی هستید، به بخش فروشگاه سایت ما مراجعه و کلیه محصولات را به همراه ویژگی‌ها و قیمت بررسی کنید.

خرید از برندهای ایرانی کیف و کفش از شانی‌ لند

 

 

سؤالات متداول

1 . بهترین برند کیف ایرانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

باید از نظر برخی موارد مانند مرغوبیت، سابقه و قیمت در رده مطلوب قرار داشته باشد.

2. شانی ‌لند چه محصولاتی عرضه می‌کند؟

انواع کیف و کفش با قیمت مناسب

3. آیا برند کیف ایرانی زنانه وجود دارد؟

بله؛ برندهای کیف ایرانی زنانه در تعداد بالا و ویژگی‌های منحصر به فرد از دیرباز تا کنون در کشور در حال تولید هستند.

 سخن پایانی

استفاده از کیف مناسب در زیبایی ظاهر و استایل شما تأثیر به سزایی دارد. در این مقاله سعی بر آن بود که انواع برندهای ایرانی کیف زنانه را معرفی و ویژگی‌های هر یک را بررسی کنیم.

با بررسی کیفیت و حتی مزایای هر شرکت که برای مشتریان خود در نظر گرفته است، کیف مدنظر خود را خریداری کنید. تمامی این مطالب مفید بوده که شما در هنگام نیاز می‌توانید از آن استفاده و خرید راحت‌تری داشته باشید.

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

سایر مقالات:

کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند- 2 مدل کفش لژدار در شانی لند
نشانه‌ های نیاز به کفی طبی – بررسی 3 مدل کفی طبی
معرفی 23 مورد برند های خارجی کیف زنانه + عکس + قیمت

 

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. خیلی ممنون از مطالب کاملتون. من چند ساله از برند کیف شیما خریداری میکنم خیلی راضیم از کیفیتش

  2. خیلی ممنون از مطالب مفیدتون که اطلاعات رو بالاتر میبرن

  3. من هم از داخل سایتتون خرید میکنم هم مطالب جالبتون رو میخونم
    قبلا هم توی اینستا خرید میکردم ازتون
    خدایی کیفیت و قیمتهاتون خیلی مناسبن برای ماها
    موفق باشید

  4. اتفاقا برندهای ایرانی از خارجی ها بهتره میدونی چرا چون ارزونترن😉😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا