کفش

نشانه‌ های نیاز به کفی طبی- بررسی 3 مدل کفی طبی+ قیمت 1403

چند نشانه که با آن‌ها می‌فهمیم پای ما نیاز کفی طبی دارد!

مهم‌ترین نشانه‌ های نیاز به کفی طبی چیست؟ مراقبت کردن از پاها نقش مهمی را در حفظ سلامت بدن انسان‌‌ها ایفا می‌کند. کفی طبی پاهای شما را در وضعیت صاف و سالمی قرار می‌دهد و موجب درمان ناراحتی‌های ناشی از کف پا می‌شود.

برای همه افراد وجود کفی طبی ضروری است؛ بنابراین باید به نشانه‌ های نیاز به کفی طبی مناسب با پاهای خود پی ببرید تا بتوانید در انتخاب کفی باکیفیت موفق شوید. در ادامه قصد داریم به مقاله کفی طبی و کاربرد‌های آن بپردازیم، پس تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع اسپرت زنانه

کتونی هولوگرامی

مدل زیگزاگی

کفی طبی چیست؟

‌کفی طبی ابزاری پزشکی از جنس فوم است که در داخل کفش قرار می‌گیرد و وظیفه محافظت کردن از پا را در برابر آسیب‌ها بر عهده دارد. بهترین کفی کفش برای درمان دردهای ناشی از پاها را پزشکان تعیین می‌کنند و نشانه‌ های نیاز به کفی طبی را در افراد مختلف تشخیص می‌دهند.

پاهای ما در طول روز، مدت زمان زیادی در داخل کفش‌ها قرار دارند؛ پس لازم است از کفی طبی مرغوبی استفاده کنیم تا پاهایمان در معرض مشکلات قرار نگیرند. استفاده از کفی طبی در داخل همه کفش‌هایی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم، بسیار لازم است.

کفی طبی چیست؟

 

 

انواع کفی طبی و مزایای آن‌ها

بهترین راه مقابله با بروز درد در ناحیه پا و مچ پاها استفاده از کفش مرغوب همراه با کفی طبی است. مزایای انواع کفی طبی در درمان مشکلات مربوط به ناراحتی‌های پا تأثیرات بی‌شماری دارند. در این جا به انواع موارد مرتبط با کفی طبی و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

کفی طبی نرم

نشانه‌ های نیاز به کفی طبی نرم از اهمیت فراوانی برخوردار است. از کفی طبی نرم برای مراقبت کردن از قوس پاها استفاده می‌شود و جنس این کفی‌ها از ژل نرم با حجم زیاد است. کفی طبی نرم ضربه‌ها را به خود جذب کرده و باعث متعادل ساختن این ضربه‌ها می‌شود.

از نشانه‌ های نیاز به کفی طبی نرم در افرادی که از دیابت یا آرتروز رنج می‌برند و همچنین افرادی که پاهای بد شکلی دارند، بیشتر دیده می‌شوند.

مهم‌ترین مزایای کفی‌های طبی نرم عبارت‌اند از:

  • راحت و نرم هستند.
  • به نگهداری از مفاصل آرتروز کمک می‌کنند.
  • هنگام پوشیدن، پا سریعاً به این کفی‌ها‌ عادت می‌کند.
  • در کفش‌های مجلسی کاربرد ویژه‌ای دارند.

کفی طبی سخت

کفی طبی سخت، چهار چوب پا را کنترل می‌کند که برای راه رفتن‌های صحیح در داخل کفش طراحی شده است. نشانه‌ های نیاز به کفی طبی سخت در افرادی که دچار مشکلاتی مانند: کشیدگی عضله‌ها، درد در ناحیه ساق پا، باسن و دردهای مربوط به قسمت پایینی کمر هستند، مشاهده می‌شود.

کفی طبی پیاده‌روی جزو یکی از بهترین مدل‌های کفی طبی سخت محسوب می‌شود. جنس کفی‌های طبی سخت از فیبرهای کربنی و فوم است.

رایج‌ترین مزایای کفی‌های طبی سخت عبارت‌اند از:

  • موجب التیام درد در ناحیه پا می‌شوند.
  • به سلامت اندام تحتانی بدن کمک زیادی می‌کنند.
  • در کفش‌های رسمی و پیاده‌روی مناسب هستند.
  • تحرک را در قسمت مچ پا تنظیم می‌کنند.

کفی طبی سخت

 

کفی طبی نیمه سخت

کفی طبی نیمه سخت سبب برقرار کردن و متعادل ساختن پا برای راه رفتن و ورزش کردن می‌شود و در درمان صافی پای کودکان هم مؤثر است. کفی کفش ورزشی جزو کفی طبی نیمه سخت محسوب می‌شود. ورزشکاران در هنگام تمرین از این کفی استفاده می‌کنند تا درد را احساس نکنند.

مزایای مهم و اساسی کفی‌های طبی نیمه سخت عبارت‌اند از:

  • خاصیت ضربه گیری زیادی دارند.
  • در هنگام دویدن مانع لغزیدن کفی داخل کفش می‌شوند.
  • لایه‌های نرم موجود در این کفی در برابر ضربه‌ها مقاوم هستند.

کفی طبی چه کاربردهایی دارد؟

کفی طبی از مهم‌ترین اجزای کفش است و پا را در موقعیتی خنثی قرار می‌دهد. کفی‌های طبی مختلفی در طرح‌های گوناگونی تولید شده‌اند که به سلامت پاها کمک فراوانی می‌کنند. وجود مشکلاتی مانند: درد در ناحیه پاشنه پا، کهنه بودن کفش و آسیب دیدن اندام تحتانی از مهم‌ترین نشانه‌ های نیاز به کفی طبی در افراد مختلف هستند.

کاربردهای کفی طبی به شرح زیر هستند:

  • از آسیب دیدن به کف و مچ پا جلوگیری می‌کنند.
  • از بد فرم بودن انگشتان پاها جلوگیری می‌کنند.
  • باعث اصلاح ناهنجاری‌های اندام حرکتی بدن می‌شوند.
  • مشکلات مربوط به کف و مچ پا را سریعأ بهبود می‌بخشند.

کفی طبی چه کاربردهایی دارد؟

 

 

روش‌های درمان صافی پا

صافی پا چیست و چگونه درمان می‌شود؟ صافی پا یعنی نداشتن قوس در یک یا هر دو پا، چنانچه وقتی فرد روی زمین می‌ایستد، فرورفتگی در کف پاهایش به سمت داخل پاها مشاهده می‌شود که با سطح زمین فاصله نسبتاً کمی دارد.

شما می‌توانید با انتخاب بهترین کفی طبی ژله‌ای برای کف پای صاف تا حدودی صافی کف پای خود را درمان کنید. از نشانه‌ های نیاز به کفی طبی صافی پا در افراد می‌توان به درد در ناحیه زانوها، لگن و مچ پا اشاره کرد.

مهم‌ترین روش‌های درمان صافی کف پا عبارت‌اند از:

  • استراحت کامل داشته باشید.
  • از کفش طبی مرغوب استفاده کنید.
  • حرکات اصلاحی برای درمان صافی پا انجام دهید.
  • از ماساژدادن بهره ببرید.
  • عمل جراحی صافی پا (عمل اولتراسوند تراپی) را انجام دهید.

روش‌های درمان گودی پا

چه روش‌هایی برای درمان گودی پا وجود دارند؟ به عواملی مانند کجی پاها، منحنی بودن رویه پا که باعث قوس شدن بیش از حد در کف پا می‌شود، گودی پا می‌گویند. شدت گودی پا خیلی زیاد است به گونه‌ای که فعالیت‌های روزانه مانند: دویدن، ورزش کردن و ایستادن را برای افراد مختل می‌کند.

نشانه‌ های نیاز به کفی طبی در درمان گودی پا در بد فرم شدن و به هم ریختن اسکلت طبیعی بدن تأثیر فراوانی دارد.

راهکارهایی برای درمان گودی پا با کفی طبی وجود دارند که شامل موارد زیر هستند:

  • کفش‌های طبی متناسب با کفی طبی باشند.
  • از بریس‌های ضد گودی پا استفاده کنید.
  • ورزش کردن را فراموش نکنید.
  • انگشتان پاها را فشار دهید.
  • زانو را خم و به کمک دیوار حرکات کششی انجام دهید.
  • به کمک انگشتان پا سعی کنید توپ گلف را بردارید.

روش‌های درمان گودی پا

 

 

قیمت انواع کفی‌های طبی

کفی‌های طبی بر اساس تنوع محصول قیمت‌های مختلفی دارند و در دو نوع با کیفیت و بی کیفیت عرضه می‌شوند. قیمت کفی‌های طبی به میزان پشتیبانی و استحکامی که به پاها می‌دهند، بستگی دارد. هر چه قیمت پایین باشد، میزان پشتیبانی کاهش می‌یابد. ما در این جا به بررسی قیمت انواع کفی‌های طبی می‌پردازیم.

قیمت انواع کفی‌های طبی

 

 

 

کفی طبی ژله‌ای

کفی طبی ژله‌ای از بهترین کفی‌های طبی شناخته می‌شوند. پا در داخل این کفی احساس خستگی نمی‌کند و به عملکرد عضله‌ها، مچ و ساق پاها کمک می‌کند. جنس این کفی از چرم، فوم، ژل و چوب پنبه است. قیمت کفی‌ طبی ژله‌ای از 000/102 تا 000/195 تومان است.

کفی طبی سفارشی

این کفی برای تراز کردن پا به صورت دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر در مورد نشانه‌ های نیاز به کفی طبی خود شک دارید، می‌توانید به پزشک مورد نظر مراجعه کنید تا به صورت سفارشی قالب پا را به طور دقیق بر اساس قالب پای شما بسازد. قیمت کفی‌ طبی سفارشی از 000/195 تا 000/370 تومان است.

کفی طبی سیلیکونی

کفی طبی سیلیکونی یک نوع کفی بسیار نرم و قابل انعطاف پذیر است که در هنگام استفاده از آن موجب کاهش درد در ناحیه پاشنه پا می‌شود. کفی‌های طبی سیلیکونی برای تمام کفش‌های سال مناسب هستند.

این کفی‌ها راه رفتن، دویدن، فشارهای طولانی و ناراحتی‌های پا را به خوبی کنترل می‌کنند و در برابر کشیدگی‌ها مقاوم هستند. قیمت کفی‌ طبی سیلیکونی از 000/180 تا 000/250 تومان است. ‌

خرید اینترنتی کفش زنانه استاندارد

خرید کفش زنانه استاندارد یکی از مهم‌ترین خریدهایی است که باید به آن توجه کنید؛ زیرا باید نوع مناسب را انتخاب کرده و برای مثال نمی‌توان گفت که یک صندل زنانه می‌تواند به اندازه کفش اسپرت دخترانه راحت و برای ورزش مناسب باشد.

بوت دخترانه، دمپایی روفرشی زنانه، کالج دخترانه و کفش پاشنه بلند زنانه هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و باید برای مکان مناسب خود پوشیده شوند. شانی لند انواع کفش زنانه را با کیفیت مناسب و قیمت استثنایی به بازار عرضه و خیال شما را از کفش استاندارد راحت می‌کند.

علاوه بر این، شما می‌توانید محصولات دیگری مانند: کیف و کفش زنانه ست، انواع کیف زنانه، کوله پشتی دخترانه، کیف پاسپورتی چرم، کیف پول زنانه ارزان، کیف دستی، کیف دوشی زنانه، کیف مجلسی دخترانه و ست کیف ارزان را از سایت ما و با قیمتی مناسب تهیه کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی شانی لند راحت است؛ از این رو می‌توانید سفارش کفش زنانه و خرید کیف کمری و انواع دیگر کیف‌های مد روز را به راحتی و بدون دردسر انجام دهید.

خرید اینترنتی کفش زنانه استاندارد

 

 

کلام پایانی

نشانه‌ های نیاز به کفی طبی و زمان مناسب تعویض کفی‌ها از مهم‌ترین مواردی است که شما باید به آن توجه کنید. زمانی که ما از دردهای پا رنج می‌بریم، اولین کاری که انجام می‌دهیم عوض کردن کفش و کفی‌های نامرغوب و خرید یک جفت کفش همراه با کفی طبی وضعیت پاهای خود است.

برخی افراد فکر می‌کنند کفی‌های طبی فقط برای درمان مشکلات مربوط به پا است. در حالی که این کفی‌ها علاوه بر درمان ناراحتی‌های پا در راحت بودن و همچنین حفاظت کردن از پاها در هنگام راه رفتن نقش بی‌شماری دارند.

باور داشتن به نشانه‌ های نیاز به کفی طبی بسیار مهم است؛ زیرا اغلب افراد بر اساس این نشانه‌ها می‌توانند در تعیین کفی طبی انتخابی صحیح را داشته باشند.

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه است، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

سایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه است، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

سایر مقالات:

3 قانون طلایی برای پوشیدن کفش پاشنه بلند زنانه | شانی لند
5 ویژگی کفش دخترانه مناسب ( مجالس / چهار فصل / اداری و… )
کفش لژ دار یا کفش پاشنه بلند- 2 مدل کفش لژدار در شانی لند

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. سلام آیا این کفه های طبی برای تمامی افراد قابل استفاده هستن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا