سایر

بهترین وسایل آشپزخانه مخصوص خانمهای خوش سلیقه! لیست قیمت1403

بهترین وسایل آشپزخانه مخصوص خانم های خوش سلیقه

آیا کاربردی‌ترین و بهترین وسایل آشپزخانه را می‌شناسید؟ شما هم با من موافق هستید که قلب تپنده هر خانه‌ای، آشپزخانه آن است؟ مکانی که هر روز غذاها با چه علاقه‌ای برای اعضای خانواده پخته می‌شود و جریان زندگی از این بخش سرچشمه می‌گیرد.

احتمالاً بیش از صد محصول و آیتم ممکن است در فهرستی از تمام لوازم آشپزخانه قرار بگیرند. درصورتی‌که باکیفیت‌ترین این وسایل در اختیار کدبانو قرار بگیرد، همه چیز نورعلی‌نور است.

معرفی بهترین وسایل آشپزخانه

اگر از شما بپرسند پرکاربردترین وسیله آشپزخانه کدام است، احتمالاً وسایلی به ذهنتان خطور می‌کند که در آشپزخانه فضای زیادی را اشغال می‌کنند، مانند یخچال، گاز و… اما جدای از اینها، وسیله‌های کاربردی دیگری هستند که به معرفی آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ابزار و ست‌های آشپزخانه

چاقوها از واجبات هر آشپزخانه‌ای هستند که در طرح‌های شکیل و متنوع تولید می‌شوند. انواع متفاوت ست‌ها که برای منظورهای مختلف در نظر گرفته شده‌اند، چاقوها را به مهم‌ترین وسایل آشپزخانه تبدیل کرده‌اند.

 اگر می‌خواهید در این دسته لوازم اندکی سلیقه را چاشنی کنید تا شیک‌ترین وسایل آشپزخانه را داشته باشید، بهتر است به سراغ ست‌های زیر بروید:

  • ست کفگیر و ملاقه
  • ست چاقوی آشپزخانه
  • ست قاشق و چنگال
  • ست چاقو و ابزار
بهترین وسایل آشپزخانه مخصوص خانم های خوش سلیقه
بهترین وسایل آشپزخانه

 

ظروف غذاخوری

هر چه از تنوع جنس و طرح ظروف غذاخوری بگوییم، کم گفته‌ایم. شما می‌توانید با درنظرگرفتن این مورد که چه نوع رنگ‌بندی در آشپزخانه خود استفاده کرده‌اید، ظروف با رنگ‌بندی ست را برای خود تهیه کنید. خوشبختانه هر مدلی از بهترین وسایل آشپزخانه را که بخواهید، می‌توانید در بازار پیدا کنید.

از شکل بیضی گرفته تا مربعی. جدا از طرح و نقش، جنس ظروف غذاخوری‌ها نیز مهم هستند، چرا که بسیار کاربردی بوده و به دلیل اینکه هر روز از آن‌ها استفاده می‌شود، ممکن است ضربه ببینند؛ پس در انتخاب جنس ظرف خود باید نهایت دقت را به کار ببرید.

قابلمه و تابه

قابلمه و تابه‌ها هم از ضروری‌ترین وسایل آشپزخانه هستند که در انواع پیرکس، چدن، تفلون، استیل، سرامیکی، گرانیتی، آلومینیومی و لعابی تولید می‌شوند. ازاین‌رو یادتان باشد در هنگام خرید به نچسب بودن، فاکتور ضد خش، راحتی و شکل دسته‌ها دقت کنید تا بتوانید یک خرید ایده‌آل داشته باشید.

ظروف بسته‌بندی و نگهداری مواد غذایی

 نوع دیگر از بهترین وسایل آشپزخانه ها که برای نگهداری مواد موردنیاز غذایی کاربرد فراوانی دارند، ظرف‌های بسته‌بندی هستند. پاسماوری و قندان، همچنین جا ادویه و سایر موارد این چنینی می‌توانند شامل این بخش شوند.

وسایل برقی

مهم‌ترین لوازمی که باید در هر آشپزخانه‌ای وجود داشته باشند، وسایل برقی هستند. شاید اندکی ناراحت‌کننده باشد، اما واقعیت این است که بدون وسایل برقی نمی‌توان آشپزی کرد. این لوازم باید در هر آشپزخانه‌ای وجود داشته باشند؛ چون بدون آن‌ها کارها خوب پیش نمی‌روند.

 از جمله وسایل برقی ضروری در آشپزخانه‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مایکروویو: یکی از بهترین لوازم گرم‌کننده‌ای بوده‌ که تاکنون ساخته شده که بسیار شیک هم است. این وسیله برقی به شما کمک می‌کند تا غذای خود را در عرض کمتر از 5 دقیقه گرم کنید و منتظر گرم‌شدن غذا روی اجاق‌گاز به مدت مثلاً 20 دقیقه یا جوش‌آمدن شیر و سررفتن آن نباشید.
  • قهوه‌ساز و توستر: این لوازم در حال حاضر از شیک‌ترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌روند که از جذابیت و محبوبیت خاصی برخوردار هستند و وجود آن‌ها در آشپزخانه دلیلی بر جذابیت بیشتر آن‌ها می‌شود.
  • مخلوط‌کن: دیگر وسایل عجیب و کاربردی که می‌تواند خیلی سریع و در کمترین زمان ممکن، کارتان را راه بیندازد، مخلوط‌کن‌های سرعتی هستند. این مخلوط‌کن‌ها کوچک بوده و با وجود اندازه و سایز کوچکی که دارند، می‌توانند با سرعت بالایی مواد غذایی را مخلوط کنند.
  • دستگاه رشته رنده کن: شاید برایتان پیش آماده باشد که بخواهید برای مثال، برخی مواد غذایی را به‌صورت رشته‌ای رنده کنید در این مواقع کارکردن با چاقو بسیار سخت، پر زحمت و زمان برخواهد بود.
  • اگر دوست دارید در زمان آشپزی، خلاقیت را چاشنی کارتان کنید، یک عدد رنده رشته کن بخرید. مواد غذایی در داخل این رنده قرار داده می‌شود و در نهایت با کمک رشته‌ها می‌توانید یک غذای متفاوت، جذاب و خوشمزه درست کنید.
  • چرخ‌گوشت: چرخ‌گوشت یکی از دیگر از لوازم موردنیاز در محیط آشپزخانه است که کار را برایتان راحت‌تر می‌کند. با استفاده از چرخ‌گوشت، می‌توانید گوشت را در کمترین زمان ممکن خردکرده و از تازگی و کیفیت بالای آن برخوردار شوید.

ظروف مخصوص پذیرایی

ما ایرانی‌ها به مهمان‌نوازی شهرت داریم و به همین دلیل ظرف‌های مخصوص پذیرایی‌مان از سایر ظرف‌های آشپزخانه شیک‌تر و قشنگ‌تر هستند. از ظرف‌هایی که میوه یا شیرینی در آن‌ها قرار داده می‌شود تا پیش‌دستی‌های کوچک مخصوص پذیرایی مهمان، همه‌وهمه شیک و زیبا هستند.

هرچه قدر این ظرف‌ها زیباتر باشند، نشان می‌دهد که خانم خانه‌دار خیلی باسلیقه است و برای او، پذیرایی از مهمانانش به بهترین شکل ممکن در اولویت قرار دارد. پراستفاده‌ترین و درعین‌حال عجیب‌ترین وسایل آشپزخانه که باعث شگفتی‌تان می‌شود!

5 نکته طلایی در خرید بهترین وسایل آشپزخانه که خانم ها باید رعایت کنند!
بهترین وسایل آشپزخانه

 

برای خرید بهترین وسایل آشپزخانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام خرید لوازم وسایل آشپزخانه باید چندین عوامل مهم را مورد بررسی قرار دهید. با درنظرگرفتن این عوامل می‌بایست وسایلی را پیدا کنید که نه‌تنها در مدت‌زمان طولانی‌تری به شما خدمات خوبی ارائه می‌دهند، بلکه کارکرد آن‌ها ارزان‌تر نیز باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نکات زیر را بخوانید.

اندازه و فضا

اولین نکته‌ای که برای خرید بهترین وسایل آشپزخانه باید در نظر بگیرید مقیاس آن‌ها است. درصورتی‌که آشپزخانه شما کوچک باشد، مثلاً انتخاب یک یخچال بزرگ گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود، اما چنانچه فضای زیادی داشته باشید، می‌توانید وسایل بزرگ‌تر را در آن جای دهید.

در کنار فضا، چیز دیگری که باید به آن فکر کنید اندازه است. اگر خانواده پرجمعیتی هستید، باید اندازه و وسایل موردنظرتان را قبل از خرید چک کنید. به‌عنوان‌مثال یک ماشین لباسشویی 6 کیلویی برای خانواده پرجمعیت کاربردی ندارد.

جنس وسایل

وسایل آشپزخانه را از مواد مختلفی می‌سازند که هر یک از آن‌ها می‌توانند مزایا و معایب خود را داشته باشند. مثلاً فلزاتی مانند آلومینیوم، فولاد ضدزنگ، چدن و مس سال‌هاست در ساخت دیگ، قابلمه و سایر ظروف آشپزخانه کاربرد دارند.

بااین‌حال ظروف ساخته شده از شیشه، بلور و ظروف پلاستیکی امروزه با روش‌های مدرن‌تری تولید می‌شوند و قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب بیشتری به خریداران می‌دهند.

سبک و استایل

قبل از اینکه به انتخاب سبک چیدمان خود فکر کنید. شما زمان زیادی را در آشپزخانه صرف آشپزی خواهید کرد؛ بنابراین خیلی مهم است که از زیبایی کلی آشپزخانه خود راضی باشید. این اطمینان را کسب کنید وسایلی که انتخاب می‌کنید با سایر لوازم منزل شما هماهنگ باشند.

بهره‌وری انرژی

یکی از کارهایی که شما قطعاً می‌خواهید انجام دهید این است که به دنبال لوازمی باشید تا علاوه بر کیفیت انرژی کارآمدی داشته و به قولی کم‌مصرف باشند.

هنگامی که این نوع محصولات را انتخاب می‌کنید به کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها کمک می‌کنید. این به شما کمک می‌کند تا باگذشت زمان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

قیمت وسایل

قیمت یکی از بزرگترین فاکتور مهم شما در انتخاب بهترین وسایل آشپزخانه است. هنگام خرید باید بودجه خود را در نظر بگیرید که برای یک کالای بی‌کیفیت هزینه زیادی نکنید. به همین دلیل است که باید یک  برند مورداعتماد را انتخاب کنید.

اگر به دنبال گزینه‌هایی باقیمت‌های مختلف هستید، باید به بررسی‌ها و نظرات نیز توجه زیادی داشته باشید. مصرف‌کنندگان می‌خواهند به شما بگویند که در مورد این کالا چه فکری می‌کنند و چقدر برای آن‌ها کارآمد بوده است.

خرید اینترنتی بهترین وسایل آشپزخانه
بهترین وسایل آشپزخانه

 

چگونه بهترین وسایل آشپزخانه خود را از سایت خریداری کنیم؟

خانه اخوان یک فروشگاه اینترنتی مرتبط با تجهیزات آشپزخانه بوده که به‌صورت رسمی اقدام به فروش انواع محصولات به‌صورت مستقیم کرده است. مرکز صنعتی اخوان انواع فر توکار اخوان، هود آشپزخانه و… با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان است.

همچنین می‌توانید برای اطلاع از خرید سینک ظرفشویی اخوان، خرید گاز اخوان و سایر محصولات این مرکز از هزینه‌های این مجموعه مطلع شوید.

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا