کیف

خرید اینترنتی حراجی کیف زنانه- 50مدل کیف زنانه جدید 1403

حراجی کیف زنانه

خرید یک کیف زنانه ارزان ‌قیمت را فقط می‌توانید در حراجی کیف زنانه به دست آورید. کیف‌های زنانه جزو اکسسوری هابی هستند که تمام خانم‌ها برای تکمیل استایل خود به آن نیاز دارند؛ زیرا بانوان تقریباً در هر مکانی به کیف نیاز دارند پس خریداری آنها واجب است.

پس چه ‌بهتر که این خرید در حراجی کیف زنانه باشد؛ چون در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود. در این مقاله شمارا با انواع کیف زنانه آشنا می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

حراجی کیف زنانه

 

 

 فروش کیف زنانه در حراجی‌ها

خرید در حراجی کیف زنانه به شما مزایای زیادی از قبیل بهره‌مندی از تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد. پیداکردن یک حراجی کیف زنانه نمی‌تواند سخت باشد؛ اما به این نکته توجه داشته باشید که قیمت کم همیشه به معنای این نیست که کیف شما باکیفیت است.

پس حتماً باید خرید خود را از حراجی کیف زنانه معتبر انجام دهید. در ادامه انواع کیف‌هایی که در حراجی‌های کیف زنانه عرضه می‌شود را معرفی می‌نماییم.

کیف‌های رودوشی

کیف‌های رودوشی کیف‌هایی هستند که دارای یک‌بند بلند هستند که به‌وسیله آن کیف روی شانه قرار می‌گیرد و آویزان می‌شود؛ بنابراین افرادی که می‌خواهند کیفشان تقریباً تا زیر کمرشان امتداد یابد باید یکی از این کیف‌ها را انتخاب کنند.

این کیف‌ها معمولاً دارای جیب‌های متعددی هستند، بنابراین می‌توانند بسیار جادار باشند همچنین این کیف در انواعی از طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌ها در حراجی کیف زنانه عرضه می‌شود.

کیف‌های کراس بادی

کیف‌های کراس بادی مانند کیف‌های رودوشی، روی شانه به‌صورت مورب حمل می‌شود با این تفاوت که دست‌هایتان هنگام حمل کاملاً آزاد است. کیف‌های کراس بادی معمولاً جادار نیستند؛ اما تنوع بالایی از لحاظ طرح و جنس دارند و همچنین بسیار شیک هستند.

این کیف دارای بندی بلند از زنجیر، چرم یا پارچه است و در میان بانوانی که نمی‌خواهند وسیله زیادی را حمل کنند کاربردی‌تر است. شما می‌توانید در حراجی کیف زنانه انواعی از کیف کراس بادی نظیر کیف کراس بادی جعبه‌ای، دایره‌ای، قفل طلایی، بند زنجیری و… را مشاهده فرمایید.

کیف‌های کراس بادی

 

 

کیف‌های کمری

کیف‌های کمری کیف‌های کوچکی هستند که به کمربند یا دور کمر متصل و به‌راحتی حمل می‌شوند. این کیف ممکن است در حراجی کیف زنانه با نام‌های بسیاری از جمله بامباگ، کیف شکمی، کیف کمری نام‌گذاری شود.

این کیف‌ها اگرچه زیاد جادار نیستند و فقط می‌توانند وسایل ضروری را در خود جای دهند؛ اما مزایای بسیاری از جمله آزادی دست‌ها، سبک بودن، قابل‌استفاده حین ورزش، سازگاری با انواع استایل‌ها و… را دارند. شما می‌توانید این کیف را در حراجی آخر فصل کیف زنانه بیابید.

کیف‌دستی آکاردئونی

کیف آکاردئونی نوعی دیگر از کیف‌دستی زنانه است که در حراجی کیف زنانه یافت می‌شود. کیف‌های آکاردئونی جیب‌های زیادی دارند در نتیجه وسایل زیادی را می‌توانند در خود جای دهند. این کیف‌های دستی می‌توانند بند‌های حمل بلندی داشته باشند؛ بنابراین به‌صورت دوشی نیز حمل می‌شوند.

داخل این کیف‌ها طبقه‌بندی‌شده است بنابراین می‌توان وسایل موردنیاز را به‌صورت مجزا از هم داخل آن جای داد. این کیف معمولاً قیمت بالایی دارد؛ اما می‌توانید از سایت حراج کیف زنانه آن را با قیمت پایین‌تر خریداری نمایید.

 کیف‌های کلاچ

این کیف زیبا که در حراجی کیف زنانه محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کیف است، جزو کیف‌های مجلسی محسوب می‌شود که به‌صورت دستی حمل می‌شوند. کیف‌های کلاچ به علت محبوبیت بالایی که دارند، بسیار متنوع هستند؛ به‌طوری‌که از نظر جنس ممکن است چرمی و وینیلی و از نظر طرح شاید مربعی، مستطیلی، دایره‌ای و… باشند و در انواعی از رنگ‌ها عرضه شود.

همچنین این کیف‌ها جادار نیستند؛ در نتیجه فقط می‌توانید وسایل ضروری را در آن حمل کنید و جا برای وسایل اضافه شما نیست.

 کیف‌های کلاچ

 

کیف‌های توت بگ

کیف‌های توت یا حمل‌ونقل جزو کیف‌های بزرگ و جادار محسوب می‌شود که دارای دودسته بزرگ هستند که بیشتر به ‌صورت دوشی حمل می‌شوند و اصولاً برای حمل وسایل با حجم زیاد و سنگین طراحی شده‌اند. این کیف‌ها انواعی از جنس‌ها را دارند؛ اما معمولاً جنس آنها پارچه است.

شما می‌توانید از کیف‌های برای اهداف بسیاری از جمله پیک‌نیک، خرید، مدرسه، محل کار یا حمل لوازم کودک استفاده کنید. این کیف معمولاً قیمت بالایی ندارد؛ اما قیمت کیف زنانه در حراجی به ‌مراتب پایین‌تر است.

کیف‌های مچی

این کیف‌ها دارای یک‌بند مچی، یک دسته‌کوتاه هستند که به مچ دست متصل می‌شوند و از این طریق حمل می‌شود. این کیف‌ها زمانی مفید هستند که نیازی به حمل چیزهای زیادی ندارید و می‌خواهید وسایل کمی مانند کارت شناسایی، پاسپورت، کارت و مقداری پول نقد را حمل کنید.

این کیف را بعد از خرید در حراجی کیف زنانه می‌توانید اغلب با لباس‌های رسمی بپوشید همچنین می‌توانید از آنها در بازارگردی‌های سبک یا هنگام ورزش‌کردن استفاده کنید.

کیف‌های مچی

 

 

کیف‌های هوبو

یک کیف هوبو شکل هلالی دارد و در حراجی کیف زنانه به‌وفور یافت می‌شود و طراحان معمولاً آن را به حالت کشیده درمی‌آورند. به طور معمول، آنها یک ‌بند دارند که افراد می‌توانند روی بازو حمل کنند. این سبک کیف نام خود را از چوبی که هوبو ها حمل می‌کردند گرفته شده است.

این کیف‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و از مواد نرمی ساخته شده‌اند که سبب می‌شود شکل هلالی خود را حفظ کنند، می‌شوند.

کیف‌های کوله‌پشتی

یک کیف کوله‌پشتی دارای دو بند است و روی کول حمل می‌شوند. درحالی‌که کوله‌پشتی‌ها با بندهای خودروی هر دو شانه حمل می‌شوند؛ اما می‌توان آنها را نیز به‌وسیله بند کوچکی که روی آن وجود دارد به‌صورت دستی حمل کنید. این کیف‌های جادار مزایای زیادی از جمله تنوع بالا، حمل آسان، جادار بودن و… دارند و برای افرادی که مشکلات کمر دارند ایدئال هستند. تولیدکنندگان آنها را از مواد مختلفی از جمله چرم، نایلون و پارچه می‌سازند.

کیف‌های کوله‌پشتی

 

 

کیف‌های  لانچ‌باکس

کیف لانچ‌باکس کیف است کاربردی که در اکثر حراجی کیف زنانه وجود دارد. کیف‌های لانچ‌باکس اگر چه که در انواعی از طرح‌ها ساخته می‌شود؛ اما معمولاً شکلی جعبه‌ای دارند و ممکن است دارای دودسته کوتاه و دسته‌ای بلند باشد. جنس این کیف‌ها معمولاً از چرم است و توسط تقه‌های مغناطیسی درب آنها محافظت می‌شود. این کیف‌ها غذاها و خوراکی‌های شما را کاملاً سالم نگهداری می‌کند.

کیف‌های ست چل

این کیف‌ها که تلفیقی از یک کیف لب تابی و دستی است کاملاً یک کیف کاربردی و زیبا است که استفاده‌کنندگان از آن می‌توانند در هر مکان و مناسبتی از آن استفاده کنند. این کیف به طور مناسبی جادار است و جیب‌های متعدد به این کیف‌ها تقسیم‌بندی مناسبی می‌دهد. این کیف‌ها که جنس آنها معمولاً از چرم است دارای دو بند بلند است که حتی می‌توانید آنها را به‌صورت کوله‌پشتی حمل کنید. این کیف کاربردی باید جزو خریدهای شما در حراجی کیف زنانه باشد.

کیف پول زنانه

کیف پول زنانه جزو کیف‌هایی است که می‌تواند به استایل بانوان بسیار کمک کند. این کیف که زیاد جادار نیست و فقط قابلیت حمل وسایل ریز و پول را دارد ممکن است از هر جنسی باشد. این کیف متنوع معمولاً دارای بند نیستند؛ اما ممکن است بندی کوتاه داشته باشد که روی مچ دست حمل می‌شود به‌علاوه که این کیف‌ها در داخل تقسیم‌بندی‌هایی دارد که هر وسیله‌ای را مجزا از هم نگه می‌دارد. این نوع کیف به‌وفور در حراجی کیف زنانه یافت می‌شود.

کیف پول زنانه

 

کیف‌های مینی زنانه

کیف‌های مینی در سبک‌های مختلفی عرضه می‌شود و برای مواقعی که فرد نمی‌خواهد چیز زیادی با خود ببرید مناسب هستند. این کیف‌های مونو گرام جزو کوچک‌ترین کیف‌های موجود در بازار است که معمولاً جنسی از چرم دارد که ممکن است دارای بندی شانه‌ای یابند کوتاه باشد که نحوه حمل را به انتخاب خودتان می‌گذارد. این کیف که بیشتر جنبه زیبایی ظاهری دارد معمولاً دخترانه است و کمتر افراد با سن‌وسال بالاتر آن را می‌پوشد.

بهترین حراجی کیف و کفش زنانه در شانی لند

شانی لند به ‌عنوان یک فروشگاه کیف زنانه به شما انواعی از کیف‌های برند، باکیفیت و به‌روز را به مخاطبان خود عرضه می‌دارد. اگر می‌خواهید خرید کیف زنانه از حراجی را داشته باشید.

شانی لند بهترین گزینه برای خرید شما است؛ بنابراین اگر مایل به خرید اینترنتی کیف زنانه ارزان‌قیمت هستید که جنس خوب، دوام و کیفیت مناسبی داشته باشد حتماً به شانی لند مراجعه نمایید.

بهترین حراجی کیف و کفش زنانه در شانی لند

 

 

سخن پایانی

تقریباً هر خانمی حداقل یک کیف در کمد خود دارد. هر خانمی بسته به محل کار یا نیاز خود می‌تواند کیف موردنیاز خود را از حراجی کیف زنانه خریداری نماید. ما در مقاله بالا تاحدامکان انواعی از کیف زنانه را به طور مختصر معرفی کرده‌ایم که با مطالعه آن می‌توانید بر حسب نیاز کیف مناسب خود را خریداری کنید.

 

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

 

سایر مقالات:

خرید اینترنتی کیف زنانه – معرفی 7مدل جدید کیف در شانی لند
زیباترین کیف های زنانه- 3نکته طلایی برای خرید کیف+ قیمت 1402
20مدل کیف زنانه جدید 1402-خرید اینترنتی انواع کیف وکفش زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. شانی لند دستتون درد نکنه واقعا قیمتها خیلی مناسب و خوبن
    من کلی کادو خریدم برای دوستام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا