کیف

خرید کیف زنانه برند 2024- خرید اینترنتی انواع کیف و کفش+ عکس

خرید کیف زنانه برند

کیف ‌دستی یک خانم نقش مهمی در زندگی روزمره او دارد و خرید کیف زنانه برند باید جزو اولویت‌هایش باشد؛ زیرا کیف وظیفه دوگانه نگه ‌داشتن وسایل و افزایش ظرافت ظاهر او را دارد. به همین دلیل شما با خرید کیف زنانه برند هم شیک‌پوش می‌شوید و هم نیازتان را برطرف می‌کنید.

برای اینکه شما را از دردسر جستجو برای خرید کیف برند نجات دهیم، لیستی از بهترین مارک‌های کیف زنانه را تهیه کرده‌ایم که شما می‌توانید برحسب نیازتان یکی از آن‌ها را داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا با برندهای محبوب کیف‌های زنانه آشنا شوید.

خرید کیف زنانه برند 2023 از شانی لند

 

انواع برندهای کیف زنانه

جدای از اینکه کیف‌های زنانه می‌توانند انواعی از برندهای مختلف نظیر کیف زنانه ترک، کیف زنانه پولو و… باشند، جنس مواد استفاده شده در ساخت آنها می‌تواند پارچه یا چرم (طبیعی و مصنوعی) باشد. یکی دیگر از چیزهایی که می‌تواند کیف زنانه را از هم متمایز کند، نوع کیف است.

نوع کیفی که خریداری می‌کنید، می‌تواند رودوشی، اداری، دستی، کمری و… باشد. در زیر چندین نوع و برند جدید کیف زنانه برند را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع برندهای کیف زنانه 2023 جدید

 

کیف‌ دستی برند مارسلا

اگر دنبال خرید کیف زنانه برند و کلاسیک هستید، این کیف ‌دستی را از دست ندهید. این کیف زنانه خارجی به صورتی طراحی شده که همه‌کاره باشد و بتوانید از آن در مراسم‌های رسمی و غیررسمی استفاده کنید. این کیف ‌دستی به طور معمول از چرم ساخته شده و برای پوست شما ایمن است.

این کیف زنانه دارای یک محفظه اصلی و یک جیب جانبی است که هر دو با زیپ بسته می‌شوند؛ همچنین یک جیب در داخل نیز دارد. این کیف چرم کلاسیک را که نقش ‌برجسته است، می‌توانید در زمره خرید کیف زنانه برند قرار دهید.

کیف زنانه اسلینگ مدل lavie

این کیف شانه‌ای فوق‌العاده شیکِ گنبدی ‌شکل را می‌توانید در لیست خرید کیف زنانه برند خود قرار دهید. این کیف ترکیبی در انواعی از رنگ‌های مشکی، مرجانی، خاکستری، قهوه‌ای مایل به زرد، سبز زیتونی و… ارائه می‌شود.

این کیف از چرم ممتاز ساخته شده که بادوام، سبک‌وزن و دارای بافت نرم و درجه یک است؛ همچنین دارای یک محفظه اصلی زیپ‌دار، دو جیب کشویی و یک جیب زیپی دارد. شما می‌توانید قیمت کیف زنانه برند lavie را در بهترین سایت خرید کیف مشاهده بفرمایید.

کیف زنانه اسلینگ مدل lavie

 

کیف زنانه چرم مصنوعی  lino perros

خرید کیف زنانه برند lino perros نه ‌تنها به‌ ظاهر شما جذابیت می‌بخشید، بلکه به‌اندازه کافی جادار است که تمام وسایل شما را به یک باره در خود جای دهد. این کیف زنانه مارک، بافت صافی دارد و جنسی آن از چرم مصنوعی است.

این کیف همچنین دارای دسته‌های دوقلو برای توزیع یکنواخت وزن روی بدنه است. این کیف دارای دو محفظه اصلی است که با یک جیب زیپی از هم جدا می‌شوند. شما با خرید کیف زنانه برند مشکی، بژ، صورتی، قرمز، سفید می‌توانید هم شیک باشید و هم کیفی بادوام را خریداری کنید.

کیف دوشی بزرگ caprice

این کیف شیک با بافت کروک لوکس، فضای زیادی برای حمل وسایل ضروری به شما می‌دهد. این کیف چرم مصنوعی دارای سه محفظه است که با زیپ از هم جدا می‌شوند. با خرید کیف زنانه برند کاپریس نوع دوشی، فضای ذخیره‌سازی زیادی را بدون به خطر انداختن استایل برای شما فراهم می‌کند.

این کیف دسته‌های دوقلوی مقاومی دارد که در مقابل بار سنگین پاره نمی‌شوند. این کیف سبک، شیک و بادوام است؛ در نتیجه باید جزو اولویت‌های خرید کیف زنانه برند برای هر خانمی باشد.

کیف دوشی بزرگ caprice

 

کیف شانه‌ای چاپ پارچه‌ای مدل zouk

کیف زنانه برند زوک از 100% چرم گیاهی ساخته شده است. این کیف دارای یک زیپ اصلی و یک زنجیر پشتی برای دسترسی سریع است و پوشش داخلی آن در برابر آب مقاومت زیادی دارد؛ همچنین جنس بیرونی از جوت و چرم مصنوعی ساخته شده است.

این کیف دارای بند شانه‌ای نرم و راحت است که مقاومت و استحکام زیادی دارد. این کیف چندمنظوره به دلیل وزن بسیار سبک خود، شما را شیک‌تر نشان می‌دهد و احساس راحتی زیادی را ایجاد می‌کند. مدل‌های جدید کیف زنانه مارک‌دار همواره مخاطبان خود را شگفت‌زده می‌کنند.

کیف لینو پیروس فانتزی

کیف‌ دستی ساده و فانتزی لینو پروس از مواد مرغوب ساخته شده است که در پنج رنگ سفید، آبی، صورتی، بنفش و زرد عرضه می‌شود. این کیف سبک‌وزن با یک محفظه زیپ‌دار بزرگ، فضای زیادی در دسترس قرار می‌دهد.

سطح بیرونی این کیف، بافت کروک برجسته دارد و دارای دو جیب کوچک است. این محصول شیک، بندهایی به‌صورت نیم‌بند دوشی و نیم زنجیر نازک دارد که با رنگ کیف هماهنگ هستند. شما می‌توانید با خرید کیف زنانه برند لینو پیروس در مرکز توجه قرار بگیرید و به شیک‌پوشی خود اضافه کنید.

کیف ‌دستی کلاچ

البته که در صنعت پوشاک و مدلینگ، تولیدی‌های ایرانی اقدام به تولید مدل‌های کیف‌های زنانه برند کرده‌اند که کیف کلاچ آبی پرشین از بارزترین این مدل کیف‌ها است. بدنه این کیف کاملاً سخت و تقویت شده است که تزئینات مخملی روی آن به صورت چاپی طراحی می‌شوند.

همچنین این کیف ‌دستی سبک، یک سگک جامد روکش طلایی دارد که با دسته کریستالی، ظاهری بسیار شیک به این کیف داده است؛ بنابراین اگر قصد خرید کیف زنانه برند ایرانی را دارید، خرید این کیف شیک توصیه می‌شود.

کیف ‌دستی کلاچ 2023

 

کیف چمدانی زنانه مدل guess

این کیف بسیار با جزئیات دوخته شده و دوخت مناسب عمقی کافی و استاندارد برای این کیف فراهم کرده است. همچنین دسته متغیر آن بادوام و محکم است که استفاده‌کنندگان از آن می‌توانند بسته به سلیقه خود، آن را مانند قلاب یا در دستان خود حمل کنند.

محفظه‌های متعدد همراه با محفظه اصلی و آستر داخلی نرم که با یک زیپ بسته می‌شوند، تضمین‌کننده حفظ وسایل شما هستند؛ بنابراین این کیف شیک و کاربردی در صدر لیست خرید کیف برند زنانه قرار دارد.

کیف زنانه دوشی مدل درسا

همه می‌دانند که کیف‌های دستی مونوگرام چقدر فوق‌العاده هستند. این کیف‌دستی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید کیف زنانه برند لوکس شما خواهد بود. این کیف‌دستی با رنگ‌های متنوع تولید می‌شود که با باکیفیت‌ترین چرم ساخته شده است و طراحی آن به صورتی است که تمام وسایل ضروری شما به‌راحتی در آن جای می‌گیرد.

این کیف چند محفظه‌ای با بسته‌شدن زیپ و جیب‌های متعدد از هم جدا می‌شود که آنها را در زمره کیف‌های جادار و شیک قرار می‌دهد.

کیف ‌دستی برند Gucci

برند گوچی که یکی از برندهای شناخته شده ایتالیا و جهان است، انواع کیف‌های زنانه را تولید می‌کند. یکی از تولیدات این بند، کیف‌دستی مدل C2022  است که از چرم مصنوعی ساخته می‌شود و روی آن طرح‌های مصنوعی کشیده شده است.

این کیف که دهانه آن با مگنت بسته می‌شود، زیاد جادار نیست و بیشتر در قرارهای رسمی کاری، روزانه و مهمانی‌ها کاربرد دارد. شما با خرید کیف زنانه برند گوچی می‌توانید استایلی جذاب برای خود بسازید.

قیمت کیف ‌دستی برند Gucci

 

کیف دوشی برند شانل

برند شانل به ‌خاطر کیفیت و گران بودن محصولاتش شناخته می‌شود. اگر به کیف‌های مینیمال علاقه‌مند هستید، ما خرید کیف زنانه برند شنل را توصیه می‌کنیم. این کیف کرم رنگ که از چرم مصنوعی ساخته شده، دارای بندی بلند و دودسته کوتاه است.

همچنین محفظه نسبت بزرگ این کیف با زیپ بسته می‌شود. این کیف جادار برای کارهای روزمره، مهمانی‌ها و کارهای اداری و رسمی مناسب است.

کیف پول برند آلدو

برند آلدو به ‌عنوان یک تولیدی شناخته شده کانادایی، انواع کیف‌های شیک جهانی را می‌سازد که بسیار محبوب هستند. از سری تولیدات این برند می‌توان به کیف پول زنانه آن اشاره کرد که جنس آن از پلی‌اورتان است. این کیف محکم و زیبا که با دکمه تقه‌ای روی آن بسته می‌شود و بسیار مناسب استفاده روزانه و قرارهای غیررسمی است.

این کیف جادار نیست؛ اما اگر دنبال یک کیف ساده و درعین‌حال شیک هستید، خرید این کیف گزینه مناسبی برای شما است.

 کیف دوشی بند بلند برند یو اس پولو

اگر می‌خواهید کیفی زیبا با طراحی جدید و منحصربه‌فرد داشته باشید، کیف زنانه یو اس پولو را امتحان کنید. این کیف که درب آن با مگنت باز و بسته می‌شود، ظاهری بسیار شیک دارد و جنس آن از فناوری روز پلی ونیل کلراید بهره می‌برد.

این کیف که در رنگ‌های سفید، سرمه‌ای، قهوه‌ای و کرم عرضه می‌شود، دارای بندی دراز و قابل‌ تنظیم است. اگر به دنبال یک کیف زیبا و بروز هستید، خرید کیف زنانه برند یو اس پولو را از دست ندهید.

سفارش اینترنتی کیف دوشی بند بلند برند یو اس پولو

 

کیف دوشی برند دریموند

شرکت‌ها و تولیدی‌های ترکیه‌ای ‌مانند تمامی کشورهای دیگر اقدام به ساخت کیف برند ترکی کرده‌اند. کیف زنانه ترکیه مدل دریموند یک کیف لاکچری و بسیار شیک است که تمامی نگاه‌ها را به خود جذب می‌کند.

این کیف که مناسب مهمانی‌ها است، بسیار شیک و باکیفیت بوده و روی آن با سنگ‌های تزیینی زیبایی تزئین شده است. این مدل کیف در دو نوع طلایی و مشکی عرضه می‌شود و جنس آن از پنبه اعلا است.

خرید اینترنتی کیف زنانه از شانی لند

اگر قصد خرید کیف زنانه برند ارزان و در عین حال کاربردی را دارید، شانی لند نامی است که می‌توانید با خیالی راحت به آن اعتماد کنید. این فروشگاه اینترنتی با عرضه کیف و کفش‌های متنوع، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد و قیمت‌های مناسب آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

برای مشاهده محصولات شانی لند به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید تا دنیایی از کیف و کفش را مقابل چشمان خود ببینید.

سؤالات متداول

  1. کیف‌های برند lino perros معمولاً از چه جنسی تولید می‌شوند؟

چرم مصنوعی

  1. کدام برند کیف‌های زنانه با جنس چرم طبیعی تولید می‌کند؟

برند زوک (zouk)

  1. کدام برند ایرانی کیف‌های مونوگرامی باکیفیت را تولید می‌کند؟

برند درسا

خرید اینترنتی کیف زنانه از شانی لند

 

 

سخن پایانی

نمی‌توان یک خانم را بدون کیف تصور کرد؛ زیرا کیف جزو نیازمندی‌ها و ضروریات استایل بانوان است. هر کسی بسته به کاربردی که مدنظر دارد، می‌تواند اقدام به خرید کیف زنانه برند کند.

ما در این مقاله، انواعی از مهم‌ترین کیف‌های برند زنانه را معرفی کردیم که شما بعد از مطالعه آن می‌توانید بسته به نیازتان، کیف موردنظرتان را خریداری کنید.

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

سایر خدمات:

کیف زنانه کوچک جدید- 10مدل کیف کوچک دخترانه جذاب+ قیمت 1402
خرید کیف از تولیدی کیف زنانه-10مدل کیف دخترانه شیک وجدید1402
جدید‌ترین مدل کیف زنانه – خرید اینترنتی کیف و کفش جدید 2023

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا