کیف

خرید کیف زنانه لاکچری 2024-خرید اینترنتی انواع کیف و کفش+عکس

نکاتی برای خرید کیف لاکچری زنانه و جذاب

آیا قصد خرید کیف زنانه لاکچری را دارید؟ برای شیک به نظر رسیدن لازم نیست ده‌ها کیف داشته باشید. چند اکسسوری برای یک کمد لباس ابتدایی کافی است؛ اما انتخاب آنها را باید جدی بگیرید.

کیف زنانه لاکچری باید در سبک و رنگ با استایل کلی شما هماهنگ شود. در این مطلب در مورد خرید کیف زنانه لاکچری و برخی نکات مربوط به آن بیشتر می‌خوانیم.

نکاتی برای خرید کیف لاکچری زنانه و جذاب

 

 

چگونه کیف مناسب خود را انتخاب کنیم؟

شما هنگام انتخاب اکسسوری‌هایی مانند کیف در حال مشخص کردن استایل شخصی خود هستید. به‌عنوان‌مثال برای محیط اداری به یک کیف رسمی و قالب دار نیاز دارید. بسیاری از بانوان به دلیل خرید آیتم‌های اشتباه نمی‌توانند استایل شخصی خود را بسازند.

حتی اگر ده‌ها کیف زنانه در کمد لباس وجود داشته باشد، ممکن است برای ست شدن با لباس‌های روزمره مناسب نباشند.

 شما باید بر اساس 6 معیار زیر به خرید کیف زنانه لاکچری بپردازید:

  • اندازه کیف زنانه لوکس
  • رنگ بندی
  • فرم و قالب کیف
  • بندهای کیف مجلسی
  • تجهیزات جانبی
  • دوام و ماندگاری کیف زنانه لاکچری

خرید کیف زنانه لاکچری بر اساس اندازه

قبل از هر چیز به این نکته اشاره می‌کنیم که دخترانی با هیکل درشت باید کیف زنانه لاکچری بزرگ را برای تکمیل استایل خود انتخاب کنند. زنان ریز اندام باید محصولاتی در اندازه‌های استاندارد و معمولی بخرند. استایل یک دختر لاغر و بلند با یک کیف بزرگ چندان متناسب و جذاب به نظر نمی‌رسد.

کیف زنانه لاکچری کوچک برای جای دادن وسایل کوچک و ضروری شخصی مانند تلفن همراه و کیف پول طراحی شده است. با خرید این کیف‌ها باید وسایل کمی در آن قرار دهید و مطمئن باشید در طول مدتی که از این کیف استفاده می‌کنید به وسایل اضافی دیگری نیاز پیدا نخواهید کرد.

خرید کیف زنانه لاکچری کوچک برای محیط‌های اداری، سفرهای طولانی، باشگاه و مادران توصیه نمی‌شود. این وسیله بیشتر یک اکسسوری‌ برای تکمیل استایل شما بوده و کاربرد چندانی در نگهداری از اشیا مورد نیاز شما ندارد.

خرید کیف زنانه لاکچری بر اساس اندازه

 

 

خرید کیف زنانه لاکچری بر اساس رنگ

عقیده‌ای وجود دارد که در تابستان کیف‌ها باید به رنگ‌های روشن باشند و در زمستان از رنگ‌های تیره انتخاب شوند؛ با این حال ممکن است شما در موقعیتی قرار بگیرید که استفاده از رنگ روشن یا تیره در آن چندان جالب نباشد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم در خرید بعدی خود به رنگ‌های خاکستری، خاکستری – بژ و خاکستری قهوه‌ای بیشتر بپردازید؛ زیرا این رنگ‌ها نود محسوب می‌شوند و به هر موقعیت و استایلی می‌آیند. اگر در کمد لباس‌هایتان تعداد زیادی لباس‌های رنگارنگ دارید، یک کیف ساده روشن یا سفید می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

 همچنین رنگ‌های لیمویی، نعنایی، آبی یا فیروزه‌ای نیز زیبایی خاصی به استایل شما داده و با سایر لباس‌ها نیز هماهنگ می‌شوند. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که این رنگ‌ها بیشتر مناسب قرارهای دوستانه، شرکت در مجالس و مهمانی‌ها است و برای محیط کاری و قرارهای رسمی استفاده از رنگ طوسی مناسب‌تر است.

خرید کیف زنانه لاکچری بر اساس فرم و قالب

طراحان محصولاتی با غیرمعمول‌ترین طرح‌های هندسی معرفی می‌کنند و همواره در تلاش هستند تا شکل‌های بدیع‌تر و منحصر به فرد تری طراحی کنند که توجه‌ها را جلب کند. امروزه چه شکل کیف‌هایی پیدا می‌شود؟ در بوتیک‌های زنانه کیف و کفش طرح‌هایی به شکل گرد و نیم دایره، مستطیل شکل، ذوزنقه‌ای و حتی مثلثی دیده شده است.

به طور کلی خرید کیف زنانه لاکچری دایره‌ای‌شکل برای خانم‌های درشت اندام مناسب نیست؛ زیرا سبب چاق‌تر دیده شدن آن‌ها می‌شود. بهتر است این افراد کیف‌های مستطیلی کوچک به دست بگیرند. همچنین خانم‌های قد بلند به یک کیف دستی گرد با سایز متوسط ​​نیاز دارند.

خرید کیف زنانه لاکچری ذوزنقه‌ای و مستطیلی شکل با دسته‌های کوتاه مناسب دخترانی با باسن پهن هستند؛ زیرا توجه را به خود جلب کرده و سبب مناسب‌تر دیده‌شدن اندام شما می‌شوند.

خرید کیف زنانه لاکچری بر اساس فرم و قالب

 

 

خرید کیف زنانه لاکچری بر اساس بند کیف

هنگام انتخاب کیف هر روزة مناسب برای خود دقت کنید که دسته کوتاه و بند بلند داشته باشد. وجود تنها یک دسته کوچک باعث ناراحتی می شود؛ اما مدلی با دو بند که می‌توانید هم روی شانه و هم در دستان خود آن را حمل کنید، انتخاب بهتری است. بند‌های بلند و کوتاه به شما این امکان را می‌دهد که کیف را با انواع لباس‌های خود راحت‌تر هماهنگ کنید.

همچنین ضروری است که رنگ بند کیف با سایر اکسسوری‌های شما مانند کیف و ساعت مچی مطابقت داشته باشد. اگر نقره‌ای می‌پوشید، کیفی با رنگ‌های متالیک روشن انتخاب کنید. آیا از داشتن طلا در استایل خود لذت می‌برید؟ رنگ بند کیف را طلایی و هماهنگ با آن انتخاب کنید. با انتخاب اکسسوری‌های مناسب، استایل هماهنگ‌تری پیدا می‌کنید.

خرید کیف زنانه لاکچری بر اساس دوام و ماندگاری

برای استفاده روزانه، کیف‌هایی با سختی متوسط ​​مناسب است. آن‌ها شکل خود را به خوبی حفظ می‌کنند و نرم و زیبا هستند. یک کیف اداری باید دارای ماندگاری بالا باشد و فرم قالب سفتی داشته باشد؛ به نحوی که شکل خود را همواره حفظ کند.

کیف‌های چرمی دوام بالایی دارند. برای تشخیص کیف چرمی کف دست خود را روی سطح آن بکشید. چرم طبیعی دارای روکش خشن است. علاوه بر این دست خود را برای حدود 10 ثانیه روی کیف بگذارید. چرم طبیعی شروع به گرم شدن می‌کند.

هنگام امتحان کردن یک کیف زنانه فراموش نکنید که خود را در آینه ببینید تا تصویر خود را از پهلو نیز ارزیابی کنید.

کیف‌هایی که باید در کمد خود داشته باشید

هر خانم در کمد لباس‌های خود نیازمند انواع مختلفی از کیف‌ها برای موقعیت‌های گوناگون است در ادامه در مورد چند آیتم لازم صحبت خواهیم کرد و شما را راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید با داشتن چند کیف محدود استایل‌های مختلفی برای خود ترتیب ببینید.

کیف‌هایی که باید در کمد خود داشته باشید

 

کیف زنانه نگین‌دار

کیف‌های نگین‌دار که با یک یا چند نوع نگین تزئین شده‌اند برای شرکت در تولد، عروسی و میهمانی‌های غیر رسمی مناسب هستند. توصیه می‌کنیم انواع سایز کوچک این کیف‌ها را که دارای رنگ نود هستند انتخاب کنید. شما می‌توانید وسایل مهم و ضروری مانند پول، گوشی یا لوازم آرایشی را درون آن نگه دارید. در ترکیب با کیف زنانه نگین‌دار کت و شلوارهای زنانه، کت و دامن و سارافون‌های دخترانه به شما استایل شیکی هدیه می‌دهند.

گیف زنانه ورنی

کیف زنانه ورنی که از چرمی به همین نام ساخته می‌شود دارای درخشش زیادی است و ظاهر تمیز و صافی دارد. چرم ورنی سال‌ها است که محبوبیت زیادی دارد و از آن کیف و کفش تولید می‌کنند. ویژگی‌های اصلی چرم ورنی سبک بودن، قیمت کم و پر فروش بودن آن است.

یکی از آیتم‌های کاربردی کمد لباس شما می‌تواند کیف زنانه ورنی باشد که برای گردش، مهمانی و خرید مناسب است. کیفی که انتخاب می‌کنید بهتر است دارای سایز متوسط باشد؛ به نحوی که وسایل بیشتری در خود جای بدهد و در عین حال سبک و به‌راحتی قابل حمل باشد.

گیف زنانه ورنی

 

 

کیف زنانه فانتزی

کیف‌های فانتزی به شما ظاهری جوان‌تر و زیبا می‌دهند. در مورد این محصول بهتر است که بدانید بیشتر جلوه بصری و فانتزی بودن آن مهم است و کسانی که این نوع کیف‌ها را تهیه می‌کنند کمتر به جنبه کاربردی بودن آن‌ها دقت می‌کنند.

بهتر است برای برخی موقعیت‌ها در کمد خود یک کیف زنانه فانتزی داشته باشید. این کیف‌ها در رنگ و سایزهای مختلفی در دسترس هستند؛ اما بیشتر آن‌ها متوسط و کوچک هستند.

کیف زنانه خزدار

خانم‌هایی که به دنبال خرید کیف زنانه لاکچری هستند در خریدهای خود گوشه چشمی هم به کیف زنانه خزدار دارند. این کیف‌ها به‌واسطه خزی که در آن‌ها کار شده است برای فصل‌های سرد سال مناسب‌تر هستند. کیف زنانه خزدار ظاهری شیک به شما می‌دهد و می‌تواند استایل زمستانة شما را تکمیل کند.

قیمت و خرید کیف زنانه لاکچری

خرید کیف زنانه لاکچری به دو روش آنلاین و حضوری امکان پذیر است. ما خرید اینترنتی را از سایت خرید کیف لاکچری توصیه می‌کنیم و دلیل آن نیز تنوع بالای محصولات، صرفه جویی در زمان و تجربه گستره وسیعی از قیمت‌ها است. در ادامه می‌توانید جدول زیر را که قیمت کیف زنانه لاکچری در آن وجود دارد بررسی کنید.

نام محصول قیمت
کیف پول زنانه 40 تا 65 هزار تومان
کیف دوشی زنانه 150 تا 350 هزار تومان
کیف پاسپورتی 50 تا 75 هزار تومان
کیف مجلسی زنانه 70 تا 100 هزار تومان
کیف زنانه سایز بزرگ 160 تا 250 هزار تومان
کیف دوشی چرم 100 تا 150 هزار تومان
کیف زنانه سایز کوچک 60 تا 150 هزار تومان

قیمت و خرید کیف زنانه لاکچری

خرید انواع کیف از شانی لند

شانی لند یکی از فروشگاه‌های اینترنتی قابل اعتماد و فعال در زمینه کیف و کفش است که می‌توانید به‌راحتی از آن خرید کنید. سایت این فروشگاه و صفحه آن در سایر شبکه‌های اجتماعی برای بازدید و اطلاع از قیمت‌ها در دسترس شما است.

شما با خرید از این فروشگاه از قیمت‌های مناسب، مدل‌های مختلف و جدید و امکان مرجوع کردن کالاها را بهره‌مند می‌شوید.

سؤالات متداول

  1. قیمت کیف زنانه لاکچری چقدر است؟

بیشتر کیف‌های موجود در بازار در رنج قیمت 150 تا 550 هزار تومان قرار دارند.

  1. برای فصل بهار چه کیفی مناسب است؟

برای این فصل خرید کیف زنانه لاکچری که رنگ روشن و سایز متوسط یا کوچک دارند، بهترین انتخاب است.

  1. آیا کیف چرم برای تابستان انتخاب خوبی است؟

خیر اگر قصد خرید کیف زنانه لاکچری را دارید، بهتر است به انواع دیگری مانند کیف‌های حصیری برای تابستان فکر کنید. 

سخن پایانی

خرید کیف زنانه لاکچری برای تکمیل استایل شخصی ممکن است دغدغه بسیاری از بانوان باشد. در این مقاله سعی کردیم تا این موضوع را بیشتر باز کرده و در مورد خرید انواع کیف و استایل کردن آن‌ها نکات مفیدی به اطلاع خوانندگان برسانیم.

 

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

 

سایر مقالات:

زیباترین کیف های زنانه- 3نکته طلایی برای خرید کیف+ قیمت 1402
20مدل کیف زنانه جدید 1402-خرید اینترنتی انواع کیف وکفش زنانه
خرید اینترنتی حراجی کیف زنانه- 50مدل کیف زنانه جدید 1402

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. عالی…
    کیف لاکچری ارزونم توی سایتتون بذارید…
    مرسی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا