کفش

راهنمای خرید دمپایی ابری زنانه – معرفی ۶ نوع دمپایی و کاربرد آن

آیا دمپایی ابری زنانه فقط برای بیرون از منزل کاربرد دارد؟ دمپایی‌ها به دلیل راحتی که دارند، درصد خرید بالایی را نسبت به کفش‌ها به خود اختصاص داده‌اند؛ علاوه بر اینف قیمت دمپایی نسبت به کفش بسیار کمتر است.

دمپایی‌های ابری دارای تنوع بالای رنگ و مدل هستند که می‌توانید از مدل روفرشی آن برای داخل خانه استفاده کنید. در این مقاله، انواع مدل دمپایی ابری و کاربردهای آن را  به شما معرفی می‌کنیم؛ پس همراه ما بمانید.

ویژگی‌های دمپایی ابری

دمپایی‌ها، مدل‌های مختلفی دارند و هرکدام دارای مزیت‌های گوناگونی هستند. یکی از مدل دمپایی‌هایی که طرف‌داران زیادی دارد، دمپایی ابری به خصوص دمپایی ابری طبی است.

دمپایی ابری زنانه، از یک نوع ماده اولیه پلیمری به اسم EVA تولید می‌شود که از این ماده، برای تولید انواع کفش و دمپایی بهره می‌برند. در واقع نام اصلی ماده اولیه این کفش و دمپایی‌ها اتیلن وینیل استات است.

کاربرد دمپایی ابری بسیار زیاد است، شما می‌تواند بسته به مدل استایلی که دارید، در میان انواع مدل‌های دمپایی ابری، دست به انتخاب بزیند و آن را با استایل خود هماهنگ کنید.

دمپایی ابری زنانه بیشتر برای فصل‌های گرم سال، مورداستفاده قرار می‌گیرد. از مزیت‌هایی که این دمپایی دارد، راحتی حین استفاده از آن است. شما به کمک این دمپایی، می‌توانید علاوه بر استایلی شیک، راحتی را برای خود فراهم کنید.

دمپایی‌های ابری، دارای مدل و رنگ‌های مختلفی هستند که دست خانم‌ها را برای انتخاب باز گذاشته است و هر خانم با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند مدل دلخواه خود را خریداری کند.

فصل تابستان، از فصل‌هایی است که این مدل دمپایی بسیار کاربرد دارد. شما می‌توانید این دمپایی را با لباس‌های ساحلی ست کنید. علاوه بر این، از مدل مجلسی این دمپایی هم می‌توانید برای مراسم‌های خاص استفاده کنید.

انواع دمپایی ابری زنانه

دمپایی‌های ابری، دارای نوع‌های مختلفی هستند که جنس، متریال، رنگ و… آن‌ها با همدیگر فرق دارد و این به خود شما بستگی دارد که کدام مدل را انتخاب می‌کنید. شما باید بسته به موقعیتی که در آن قرار دارید، دست به انتخاب بزنید.

دمپایی ابری زنانه به دلیل راحتی که حین استفاده دارد، بسیار در بین خانم‌ها دارای محبوبیت است و در فصل‌های گرم بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، داشتن مدل‌های مختلف به آن مزیت زیادی بخشیده است، انواع مدل دمپایی به شرح زیر است:

دمپایی ابری روفرشی

دمپایی روفرشی زنانه برای استفاده روزانه در منزل و روی فرش، گزینه‌ای مناسب است؛ زیرا متریال به‌کاررفته در آن، حس راحتی را به شما می‌بخشد، همچنین سبکی و انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای دارد.

دمپایی ابری بیرونی

گاهی اوقات، بیشتر افراد این ذهنیت را دارند که باید فقط بیرون از منزل کفش بپوشند؛ اما باید بدانید افرادی وجود دارند که برای بیرون رفتن از دمپایی استفاده می‌کنند. دمپایی‌ها، دارای مدل‌های مختلفی هستند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

دمپایی بیرونی، یکی از مدل دمپایی‌هایی است که به دلیل انعطاف‌پذیری و سبک بودن، قدم‌زدن را برای شما بسیار راحت می‌کند و حین استفاده از آن پای شما اذیت نمی‌شود.

دمپایی ابری مجلسی

دمپایی ابری زنانه نوع‌های مختلفی دارد. دمپایی مجلسی یکی از مدل‌ها است که بیشتر خانم‌های شیک پسند آن را انتخاب می‌کنند. این مدل دمپایی، رنگ و طرح‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها از آن استفاده کنید.

این دمپایی یکی از مدل دمپایی‌هایی است که در طرح‌های بسیار زیبا و سبک تولید می‌شود. دمپایی مجلسی را بیشتر به‌صورت بدون پاشنه تولید می‌کنند.

دمپایی ابری استخر

این نوع دمپایی ویژگی‌های سبک بودن، ضد آب بودن را دارد. این دو ویژگی سبب شده که این مدل دمپایی، گزینه‌ای مناسب برای استفاده در استخر باشد. البته باید دقت کنید که دمپایی استخری که انتخاب می‌کنید، ویژگی یک دمپایی خوب را داشته باشد.

دمپایی ابری فانتزی

دمپایی فانتزی، دارای طرح‌های بسیار جدید و ترند است که بیشتر به اسم دمپایی ابری فانتزی دخترانه شناخته می‌شود. دمپایی‌های فانتزی، بیشتر تخت و بدون پاشنه هستند و می‌توانند به صورت مجلسی، روفرشی و… مورداستفاده قرار گیرند.

طرح‌ها و مدل‌های این دمپایی به دلیل اینکه فانتزی هستند، بسیار زیاد است و توانسته محبوبیت زیادی را در بین خانم‌های جوان به دست آورد. شما بسته به اینکه، می‌خواهید از آن چه استفاده‌ای کنید، می‌توانید در بین رنگ و طرح‌های آن دست به انتخاب بزنید.

دمپایی انگشتی

دمپایی ابری زنانه، دارای مدل‌های زیادی است، مدل انگشتی جزو دمپایی‌های خاص و پرطرف‌دار حساب می‌شود که در رده سنی‌های مختلف از آن بهره می‌برند. طرح‌ها و مدل‌های این دمپایی بسیار فانتزی و خاص است.

شما می توانید براساس استایل و تیپی که می خواهید بزنید، از این مدل دمپایی استفاده کنید. این دمپایی بهترین گزینه است؛ زیرا فوق العاده سبک است و هنگام پوشیدن آن احساس می کنید که اصلا دمپایی نپوشیده اید.

خرید خاص‌ترین و فانتزی‌ترین دمپایی‌ها در شانی لند

فاکتورهایی که روی خرید افراد برای هر محصولی تأثیر می‌گذارند شامل تنوع و قیمت محصول می‌شوند. مجموعه شانی لند در تلاش است که کفش پاشنه بلند زنانه، صندل زنانه شیک، کفش اسپرت دخترانه را با در نظر گرفتن این دو فاکتور برای مشتری‌های خود تولید کند.

شما در مجموعه ما می‌توانید دمپایی ابری و کالج دخترانه شیک، ست کیف و کفش زنانه را که با بهره‌گیری از متریال مناسب تولید شده‌اند، خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید قیمت دمپایی ابری زنانه را در قیمت‌های متفاوت مشاهده و اقدام به خرید دمپایی ابری زنانه کنید.

سخن پایانی

دمپایی ابری زنانه از مدل دمپایی‌هایی است که شما در فصل‌های گرم سال می‌توانید آن را با استایل‌های فوق‌العاده زیبای خود ست کنید. دمپایی‌های ابری به دلیلی راحتی که حین استفاده به افراد می‌بخشند، محبوبیت زیادی دارند.

سؤالات متداول

  1. دمپایی چه نوع‌هایی دارد؟

 دارای مدل‌های دمپایی مجلسی، دمپایی بیرونی، دمپایی انگشتی، دمپایی استخر، دمپایی فانتزی و دمپایی ابری هستند که هر کدام مزایا و کاربرد خاص خود را دارند.

۲. آیا مدل‌های دمپایی فقط برای بیرون کاربرد دارد؟

خیر مدل روفرشی آن برای داخل خانه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

۳. کدام مدل دمپایی را بخرم؟

شما باید بسته به موقعیت و سلیقه خود دست به انتخاب بزیند. مدل‌های مختلف دمپایی هر کدام ویژگی و کاربردهای خاص خود دارند که شما می‌توانید در موقعیت‌های گوناگون از آن بهره ببرید.

 

سایر مقالات:

چه کفشی با شلوار دمپا گشاد بپوشیم؟ معرفی ۶ مدل کفش مناسب
چگونه کفش جیر را تمیز کنیم؟ ۶ راهکار تمیز کردن + نکات طلایی
چه کفشی با شلوار مام استایل بپوشیم؟ معرفی ۱۱ مدل کفش مناسب

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا