کفش

استایل ساده زنانه- 7استایل برتر سال2022+راز‌های شیک پوشی+عکس

یک استایل مناسب برای ساده پسند‌های شیک پوش

یک استایل ساده زنانه و شیک، کمک بسیار زیادی در ایجاد اعتماد به نفس خانم‌ها خواهد کرد. مطمئناً این نوع استایل دخترانه و زنانه شیک، علاوه بر ایجاد حس رضایت در فرد منجر به انتقال این حس، به دیگر اعضا خانواده یا دوستان خواهد شد. استایل زنانه ساده و شیک، با راز و رمز‌های همراه است.

خانم‌ها با یادگیری و آموزش استایل زنانه مناسب، شیک و ساده در کنار استفاده از راز‌های این دانش، توجه همگان را به سوی خود جلب خواهند کرد. طی این مقاله در رابطه با استایل ساده زنانه و چند ترفند جهت شیک پوش شدن خانم‌ها، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده‌ایم. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوعات جذابی، تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

یک استایل مناسب برای ساده پسند‌های شیک پوش

 

 

راز‌های شیک پوش شدن خانم‌ها

بسیاری از افراد جامعه به ویژه خانم‌ها، معتقد هستند که در صورت استفاده از لباس‌های گران قیمت و برند، شیک پوش خواهند شد. باید به این عزیزان بیان داشت که شیک پوشی، لزوماً در پوشیدن لباس‌های برند نیست. گاهی با استفاده از لباس‌های ساده و ایجاد استایل ساده زنانه، به راحتی می‌توان به شیک پوشی رسید.

برای رسیدن به یک استایل ساده زنانه، خانم‌های نیازمند یادگیری چند نکته در رابطه با آموزش استایل زنانه بوده و با به‌کارگیری آن‌ها، خوش سلیقه و خوش پوش به نظر خواهند رسید. اما از اصلی‌ترین نکات در آموزش استایل دخترانه، شامل موارد زیر خواهند بود:

ساده پوش بودن

از اصلی‌ترین راز‌ها در آموزش استایل دخترانه جهت رسیدن به استایل ساده زنانه، انتخاب لباس‌های ساده است. در هنگام خرید لباس جهت شرکت در یک مهمانی یا جلسه کاری به ساده بودن آن، بسیار اهمیت دهند تا این‌گونه شیک پوش به نظر برسند.

محصولات فروشگاه شانی لند

کالج زنانه

کفش طبی مدل فانتوف

کالج طبی زیرلقمه ای

توجه به سایز لباس

خانم‌ها جهت رسیدن به یک استایل زنانه ساده یا استایل زنانه شیک، باید لباسی را انتخاب کنند که کاملاً اندازه آن‌ها باشد. انتخاب لباس گشاد و آزاد، حس راحتی را به افراد القا کرده، ولی آن‌ها را در نگاه دیگران شلخته، نشان خواهد داد.

توجه به سایز لباس

 

 

توجه به تناسب اندام

دختران عزیز جهت رسیدن به یک استایل دخترانه شیک، باید مواظب افزایش یا کاهش بیش از اندازه وزن خود باشند. زیرا در صورت چاق یا لاغر شدن بیش از اندازه، حتی اگر لباس از برند معروف انتخاب کنند؛ آن‌ها را شیک پوش نشان نخواهد داد.

خانم‌ها جهت انتخاب انواع کفش زنانه مانند کفش پاشنه بلند زنانه، کفش کالج زنانه و دمپایی زنانه می‌توانند به سایت خرید کفش زنانه شانی لند جهت خرید مراجعه کرده و از انواع ست کیف و کفش زنانه آن دیدن کنند. همچنین برای خرید کوله پشتی کوهنوردی، کیف پاسپورتی چرم و ست کیف 3 تکه زنانه نیز اقدام کنند.

عدم توجه به مد

خانم‌های که به دنبال استایل ساده زنانه هستند؛ باید نسبت به مد بی‌توجه باشند. استایل زمانی معنا پیدا خواهد کرد که فرد بر طبق تفکر، شخصیت و سلیقه خود لباس و اکسسوری‌های لازم را انتخاب کند. حال اگر مطابق با مد پیش رود، احتمالاً در نظر دیگران سطحی‌نگر به نظر خواهد رسید.

عدم توجه به مد

 

 

انتخاب استایل زنانه شیک مطابق به موقعیت

در صورتی که خانم‌ها به دنبال یک استایل ساده زنانه شیک در یک مجلس عروسی یا جلسه کاری هستند؛ باید مناسب با آن موقعیت لباس انتخاب کنند. این نکته را به یاد داشته باشند که لباس مناسب یک مهمانی است، را در یک جلسه رسمی کاری نمی‌توان مورد استفاده قرار داد.

انتخاب لباس متناسب با اندام

خانم‌ها در صورت اطلاع از فرم و حالت بدن خود، می‌توانند به یک استایل ساده زنانه جذاب برسند. به طور مثال، خانم‌های که از قد کوتاهی برخوردار هستند؛ باید لباس‌های انتخابی، آن‌ها را قد بلند‌تر نشان دهد. افراد چاق نباید لباسی را انتخاب کنند که آن‌ها را چاق‌تر نشان دهد.

انتخاب لباس متناسب با اندام

 

 

خرید لباس با فرد قابل اعتماد

خانم‌ها هنگام انتخاب لباس جهت رسیدن به یک استایل ساده زنانه شیک، حتماً فرد قابل اعتمادی را با خود ببرند تا نظر واقعی خود را هنگام خرید، به آن‌ها بیان کند.

اهمیت به رنگ لباس

یکی از نکات مهم در آموزش استایل دخترانه جهت رسیدن به یک استایل ساده زنانه، توجه به رنگ‌بندی آن است. خانم‌ها هنگام انتخاب به سراغ لباس‌های بروند که مناسب با پوست صورت آن‌ها بوده و همچنین برای  آن مهمانی، قرار داد کاری یا عروسی نیز مناسب باشد.

اهمیت به رنگ لباس

 

 

انتخاب لباس مناسب شرایط آب و هوا

استفاده از صندل زنانه در روز‌های بارانی یا نیم بوت زنانه برای روز‌های تابستان، مناسب نبوده و استایل ساده زنانه آن‌ها، در نظر دیگران بد جلوه خواهد داد؛ بنابراین برای رسیدن به یک استایل ساده زنانه، حتماً مناسب با شرایط آب و هوایی لباس، کیف زنانه و اکسسوری‌ها انتخاب شوند.

بهترین اکسسوری مناسب استایل مدرن زنانه

خانم‌ها برای رسیدن به یک استایل مدرن زنانه یا استایل ساده زنانه، باید در انتخاب اکسسوری بسیار با دقت عمل کنند. در انتخاب اکسسوری مناسب استایل مدرن دخترانه، انتخاب شال یا روسری از جایگاه ویژه برخوردار است. البته انتخاب گردنبند یا دستنبد یا یک نیم‌ست جواهر که مناسب لباس و استایل مدرن دخترانه باشد، از اهمیت بالایی بهره‌مند خواهد بود.

یکی دیگر از اکسسوری‌های مناسب استایل ساده زنانه باشد، انتخاب کیف دستی است. در هنگام انتخاب کیف پول چرم یا کیف مجلسی زنانه، باید برای با کیفیت بودن جنس و شیک بودن آن، توجه بسیار نمود. در صورت انتخاب کیف کمری زنانه یا کیف دوشی زنانه بی‌کیفیت، استایل ساده زنانه جلوه زیبایی نخواهد داشت.

بهترین اکسسوری مناسب استایل مدرن زنانه

 

 

انواع استایل زنانه و اهمیت آن

تقریباً تمام افراد جامعه به ویژه خانم‌ها، هنگام لباس پوشیدن یک سری اصول و قواعد مشخصی را برای خود معین کرده و مطابق با آن عمل خواهند کرد؛ بنابراین می‌توان گفت که خانم‌ها از یک نوع از انواع استایل زنانه خاص، برای نحوه پوشش خود در نظر گرفته‌اند.

البته استایل زنانه یا مردانه، کاملاً مطابق با شخصیت، تفکر و سلیقه آن‌ها بوده و در علم روان‌شناسی برای شناخت بهتر افراد، به این مسئله نگاه ویژه‌ای شده است. استایل‌های زنانه دارای انواع مختلفی بوده و شخص بر اساس موقعیت زمانی و مکانی، یکی را مورد استفاده قرار خواهد داد.

از اصلی‌ترین استایل‌های زنانه‌ای که بسیار مورد استفاده خانم‌ها قرار خواهند گرفت، شامل موارد زیر خواهند بود:

انواع استایل زنانه و اهمیت آن

 

 

استایل کژوال

از جمله محبوب‌ترین انواع استایل‌ها در میان دختران در سراسر دنیا، استایل کژوال بوده و همچنین این نوع از سبک پوشش حس راحتی، آراستگی و سادگی را به این عزیزان خواهد بخشید. رنگ‌بندی خاصی در این استایل وجود نداشته و از آن می‌توان در مراسم‌های نیمه رسمی، دورهمی‌های دوستانه و محیط‌های کاری استفاده کرد.

خانم‌های که سادگی انتخاب اول در هر چیزی برای آن‌ها است، از استایل کژوال بسیار استفاده خواهند کرد. معمولاً در این استایل، از تیشرت‌های سفید با شلوار‌های مشکی و یک تک کت انتخاب خواهد شد.

استایل کژوال

 

 

استایل دانشجویی

این نوع از انواع استایل دخترانه، مختص دختران دانشجو و دبیرستانی است. استفاده از مانتو ساده، شلوار جین، کفش اسپرت زنانه راحت و مقنعه از مشخصات این نوع از انواع استایل دخترانه است. در استایل دانشجویی رنگ‌های تیره، طبیعی و خنثی بسیار کاربرد دارند.

استایل ورزشی

استفاده از استایل ورزشی در میان دختران نیز مانند پسران، با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. این نوع سبک پوشش، حس راحتی را به خانم‌ها یا دختران القا کرده و از شاخصه‌های آن می‌توان به استفاده از لگ‌های ورزشی و کفش‌های اسپرت، اشاره کرد.

استایل ورزشی

 

 

استایل وینیچ

لباس‌های خانم‌ها در این نوع از سبک پوشش شامل دامن و لباس‌های کوتاه طرح دار، سرهمی، لباس‌های گروه پاپ و لباس‌های تحت عنوان طرح فلاپر، خواهد بود. استایل وینیچ از استایل های بسیار قدیمی بوده و پس از سال‌ها دوباره در میان خانم‌ها از محبوبیت بسیار، برخوردار گشته است.

استایل گوتیک

در این نوع استایل، استفاده از رنگ‌های سیاه و سفید هم در آرایش صورت و هم در لباس‌ها، ضروری است. از اکسسوری‌های استفاده شده در این نوع استایل، می‌توان به زنجیر و مهره‌های فلزی اشاره کرد.

استایل کاری

معمولاً خانم‌های که شغل آن‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است، از استایل اداری بسیار استفاده خواهند کرد. در این نوع از سبک پوشش کیفیت لباس‌های در کنار زیبایی ظاهر آن‌ها، توجه بسیار شده و به طور معمول استایل کاری برای افرادی در اولویت است که شیک پوش بودن و لاکچری بودن، در نزد آن‌ها از اهمیت فوق‌العاده بهره‌مند است.

استایل کاری

 

 

استایل تامبوی

استایل تامبوی یا مردانه را افراد شجاع، انتخاب خواهند کرد. این خانم‌های شجاع، به این قانون «خانم‌ها باید لباس‌های زنانه بپوشند» پایبند نیستند. در این نوع از سبک خانم‌ها، از رنگ‌های روشن، طرح‌های پر زرق و برق خبری نبوده و باید آن را یک استایل ساده زنانه دانست.

همچنین لباس‌های این سبک پوشش خانم‌ها، تقریباً گشاد و آزاد بوده و معمولاً هم پیراهن‌های پسرانه یا تیشرت انتخاب خواهند کرد.

سخن پایانی

خانم‌ها جهت رسیدن به یک استایل ساده زنانه، باید چند ترفند ساده و مهم را به کار بگیرند. در صورت استفاده از این راز و رمز‌ها، مطمئناً از استایل شیک بهره‌مند خواهند شد. از جمله این راز‌ها می‌توان به ساده پوش بوده، حفظ تناسب اندام و انتخاب لباس بر طبق سایز بدن اشاره کرد.

البته در کنار استفاده از راز‌های شیک پوش و ساده بودن، باید در انتخاب اکسسوری مناسب با استایل خود نیز با دقت و نکته سنجی عمل کنند. به طور مثال خانم‌ها در استایل تامبوی نمی‌توانند از رنگ‌های روشن یا طرح‌های پر زرق و برق استفاده کنند؛ زیرا برخلاف قواعد و قوانین این نوع از استایل است.

سایر مقالات:

انواع صندل دخترانه زیبا – معرفی 100 مدل صندل دخترانه + عکس
استایل های کفش کالج – مدل های متنوع کالج زنانه و دخترانه با رنگبندی+ عکس
انواع کفش زنانه پاییزی – 10 مدل کفش پاییزی شیک و مد روز+ عکس

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا