کفش

انواع کفش پاییزی زنانه جدید – 10 مدل برتر سال 2022 + عکس

۱۰ مدل کفش پاییزی زنانه از جدید‌ترین مد‌های ۲۰۲۲

پاییز را باید فصل رنگ‌های زیبا و دوست داشتنی دانسته و شاید به همین خاطر در میان افراد جامعه، بسیار دوست داشتنی و جذاب است. آن‌ها لباس‌های بهاره و تابستانه خود را جمع کرده و به جای آن لباس‌های پاییزه را در دسترس قرار خواهند داد. پس از تغییر لباس‌های کمد، به سراغ کفش‌ها خواهند رفت. خانم‌ها انواع کفش پاییزی زنانه خود را، در کمد قرار داده و در صورت نیاز به سراغ خرید انواع کفش پاییزی زنانه با کیفیت خواهند رفت.

بنابراین روز‌های آخر تابستان را باید خانه تکانی کمد لباس افراد، به ویژه خانم‌ها دانست.  طی این مقاله در رابطه با انواع کفش پاییزی زنانه و مدل‌های جذاب آن، اطلاعاتی جمع‌آوری کرده‌ایم. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوعاتی و آگاهی از انواع کفش پاییزی زنانه با کیفیت، تا انتها مطلب همراه ما باشید.۱۰ مدل کفش پاییزی زنانه از جدید‌ترین مد‌های ۲۰۲۲

 

جدید‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های کفش پاییزی زنانه سال ۲۰۲۲

انتخاب کفش مناسب و جذاب جهت ایجاد یک استایل زیبا برای فصل پاییز، بسیار پر اهمیت است. خانم‌ها معمولاً در زمان انتخاب انواع کفش پاییزی زنانه یا کفش پاییزی پاشنه دار، برطبق مد سال پیش خواهند رفت. البته انتخاب بر اساس ترند سال در طرح و رنگ فقط مختص به کفش‌های پاییزی نیست؛ بلکه شامل انواع کفش زنانه مانند کفش اسپرت زنانه، دمپایی زنانه و کالج دخترانه نیز خواهد شد.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع نیم یوت زنانه

نیم بوت بغل زیپ

کتونی ساق دار

اما از اصلی‌ترین ترند‌های طرح و مدل انواع کفش پاییزی زنانه سال ۲۰۲۲، لیست زیر را شامل خواهد شد:

رنگ قهوه‌ای کفش پاییزی پاشنه بلند

یکی از جذاب‌ترین و راحت‌ترین رنگ جهت ست کردن، رنگ قهوه‌ای بوده و از این رنگ در بسیاری از مدل‌های کفش پاییزی دخترانه پاشنه دار سال ۲۰۲۲، استفاده شده است. در صورت انتخاب کفش پاییزی به رنگ قهوه‌ای یا تناژ رنگ‌های مرتبط با آن، امکان ست کردن پالتو، شال و ست کیف زنانه از سوی خانم‌ها آسان‌تر صورت خواهد گرفت.

رنگ قهوه‌ای کفش پاییزی پاشنه بلند

 

کفش پاییزی زنانه پاشنه دار

در میان انواع کفش پاییزی زنانه مد سال، کفش پاییزی زنانه پاشنه دار پاپیونی بسیار طرف‌دار داشته و البته این مدل کفش با طراحی جذاب خود، مورد پسند افراد شیک پوش و خاص قرار خواهد گرفت. طراحان دنیا مد توصیه کرده‌اند که خانم‌ها در میان انواع کفش پاییزی زنانه پاشنه بلند، حتماً از مدل پاپیونی با طراحی جذاب و زیبا انتخاب کرده و در کمد خود برای استفاده در موقعیت‌های مناسب، داشته باشند.

کفش پاییزی زنانه پاشنه دار

 

کفش پاییزی با پاشنه مبلی

این مدل کفش در میان انواع کفش پاییزی زنانه پاشنه بلند، به خاطر وجود فاکتور راحتی در پاشنه آن امکان راه رفتن راحت را برای خانم‌ها به وجود خواهند آورد. همچنین این مدل کفش در نزد خانم‌ها، بسیار جذاب بوده و آن‌ها لاغر‌تر از همیشه و قد بلند‌تر نشان خواهد داد.

طرح پوست حیوان بر مدل‌های کفش پاییزی پاشنه دار

یکی از اولین انتخاب خانم‌ها در میان انواع کفش پاییزی زنانه سال، طرح پوست حیوانات وحشی است. شاید در نظر برخی از افراد این مدل کفش پاییزی زنانه پاشنه دار، قدیمی به نظر برسد؛ اما این نوع از طرح‌ها توانسته‌اند جذابیت خود را در دنیای مد حفظ کنند.

طرح پوست حیوان بر مدل‌های کفش پاییزی پاشنه دار

 

استفاده از سنگ و جواهر در طراحی کفش پاییزی

خانم‌ها در صورت انتخاب کفش پاییزی پاشنه بلند همراه با سنگ‌ها و جواهرات، تمام نگاه‌ها در مهمانی یا کنسرت را به سوی خود جلب خواهند کرد. طرح این مدل کفش در پاییز سال ۲۰۲۲، ترند بوده و توصیه به انتخاب کفش‌های با جواهرات یا سنگ‌های درشت و رنگی شده است.

خانم‌ها در صورت تمایل و علاقه به سفارش کفش زنانه و خرید، می‌توانند به سراغ سایت شانی لند بروند. با مشاهده انواع صندل زنانه، کفش پاشنه بلند زنانه و ست کیف مجلسی زنانه، دست به انتخاب بزنند. همچنین اقدام به انتخاب کیف پاسپورتی چرم یا کیف پول چرم برای خود یا عزیزان خود کنند.

شکل‌های متنوع پاشنه کفش پاییزی

امروزه افرادی که اهل ریسک هستند؛ دیگر به سراغ انواع کفش پاییزی دخترانه مجلسی یا پاشنه بلند نخواهند رفت. زیرا در نظر آن‌ها این مدل پاشنه کفش، قدیمی شده و باید به سراغ انواع کفش پاییزی دخترانه مجلسی رفت که پاشنه آن به شکل مثلث یا منحنی است.

شکل‌های متنوع پاشنه کفش پاییزی

 

رنگ نقره متالیک انواع کفش پاییزی زنانه

یکی از زیبا‌ترین و جذاب‌ترین رنگ‌ها در میان کفش‌های پاییزی ترند سال، رنگ نقره‌ای است. در صورتی که خانم‌ها کفش‌های پاییزه به این رنگ را با لباس‌های که رنگ جیغ مانند قرمز یا نارنجی هستند، ست کنند؛ استایل زیبا و خیره‌کننده را در مهمانی یا عروسی برای خود به وجود خواهند آورد.

رنگ‌های شاد کفش پاییزی دخترانه اسپرت

رنگ‌های شاد کفش پاییزی دخترانه اسپرت

در کنار دو رنگ قهوه‌ای و نقره‌ای متالیک از رنگ‌ها مانند قرمز، سفید و مخملی نیز در کفش‌های پاییزی ترند سال استفاده شده است. به طور مثال خانم‌ها با انتخاب کفشی به رنگ قرمز، شخصیت شجاع و احساسی بودن خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رنگ‌های شاد کفش پاییزی دخترانه اسپرت

 

طرح مربعی شکل جلو کفش پاییزی

در میان کفش‌های پاییزی زنانه امسال، طرح‌های مربعی شکل جلو کفش بسیار طرف‌دار پیدا کرده است. این نوع طرح هم در کفش‌های پاشنه بلند دیده شده و هم در کفش پاییزی زنانه اسپرت مشاهده شده است. با توجه به ترند بودن این مدل کفش پاییزی زنانه اسپرت، استایلیست‌ها توصیه به خرید و استفاده آن در پاییز ۲۰۲۲ کرده‌اند.

طرح مربعی شکل جلو کفش پاییزی

 

مدل Transparent shoes کفش پاییزی

کفش‌های شفاف در دو طرح پاشنه بلند و تخت، ترند پاییز سال ۲۰۲۲ هستند. انتخاب این نوع کفش در میان انواع کفش پاییزی زنانه، نیاز‌مند جسارت بسیار بوده و در صورت انتخاب، شجاعت خانم‌ها مطمئناً مورد تحسین قرار خواهد گرفت.

خانم‌ها می‌توانند کوله پشتی کوهنوردی، کیف دستی، کیف دوشی زنانه یا ست 3 تیکه کیف زنانه را به واسطه خرید اینترنتی انجام دهند.

فاکتور‌های مهم زمان انتخاب کفش پاییزی جذاب

خانم‌ها هنگام انتخاب انواع کفش پاییزی زنانه، ابتدا باید بر طبق نیاز خود پیش روند. سپس بر طبق فاکتور یا معیار‌های مانند موقعیت مکانی و زمانی در کنار میزان هزینه در نظر گرفته شده، جهت خرید کفش پاییزی اقدام کنند. اما اصلی‌ترین فاکتور‌ها هنگام انتخاب انواع کفش پاییزی زنانه و دخترانه، عبارت هستند از:

فاکتور‌های مهم زمان انتخاب کفش پاییزی جذاب

 

رنگ کفش

در فصل‌های سرد سال مانند پاییز و زمستان، رنگ‌های انتخابی کفش پاییزی دخترانه نیم بوت تیره هستند؛ زیرا این رنگ‌ها گرما را جذب خواهند کرد. همچنین بهترین گزینه‌های رنگ انتخابی انواع کفش پاییزی زنانه زرشکی، قهوه‌ای و مشکی در کنار سورمه‌ای است.

جنس و متریال کفش

جنس بیشتر کفش‌های پاییزی، چرم طبیعی، جیر و چرم مصنوعی است. کفش پاییزی زنانه نیم بوت تولید شده از جنس چرم طبیعی، کیفیت و ماندگاری بیشتری دارد. البته قیمت کفش پاییزی زنانه از جنس چرم طبیعی بسیار گران‌تر از قیمت کفش پاییزی زنانه از متریال چرم مصنوعی است. کفش‌های تولید شده از جیر نیز، مناسب فصل سرما بوده و در برابر نفوذ آب در کفش، بسیار مقاوم هستند.

جنس و متریال کفش

 

هماهنگی با لباس

کفش بخش جدا نشدنی از استایل خانم‌ها یا آقایان است؛ بنابراین خانم‌ها هنگام انتخاب یک نیم بوت زنانه، باید به سراغ محصولاتی بروند که امکان ست کردن یا هماهنگی با بیشتر لباس‌های پاییزه آن‌ها را داشته باشد.

هماهنگی با لباس

 

خرید اینترنتی کفش پاییزی

امروزه استفاده از اینترنت و سایت‌های مختلف، فرایند انتخاب و خرید در هر زمینه را برای افراد جامعه راحت‌تر کرده است. یکی از معتبر‌ترین سایت‌ها، سایت خرید کفش زنانه‌ شانی لند بوده و خانم‌ها به واسطه آن، علاوه بر خرید کفش پاییزی زیبا، می‌توانند کیف زنانه یا کیف کمری زنانه نیز خرید کنند.

در این بخش به بیان توضیحاتی در رابطه با چند مدل از کفش‌های پاییزی ارائه شده در سایت، پرداخته خواهد شد.

کتانی اسپرت نایک

این مدل کتانی در رنگ‌های مشکی، طوسی، سفید و عسلی تولید شده و از قالب استاندارد نیز بهره‌مند است. کتانی نایک به واسطه بند، باز و بسته خواهد شد. پاشنه یکسره آن، ارتفاعی ندارد، ولی کفش دارای لژ ۳ سانتی‌متری است؛ البته وجود این لژ راه رفتن با آن در فصل‌های سرد سال به ویژه پاییز، برای خانم‌ها را راحت‌تر خواهد کرد. زیره کتانی از جنس پی یو، بوده و رویه آن نیز از جنس چرم مصنوعی وارداتی است. قیمت کفش پاییزی دخترانه کتانی نایک، بسیار مقرون به صرفه است.

کتانی اسپرت نایک

 

کتانی ۳ چسبی پلنگی

این مدل کفش پاییزی، به واسطه چسب باز و بسته خواهد شد. این مدل کفش در رنگ مشکی موجود بوده و در نهایت کار ست کردن آن با لباس‌های فصل پاییزی بسیار آسان خواهد بود. نوک این مدل کفش، گرده بوده و از لژ ۳ سانتی بهره‌مند است. جنس رویه کفش کتانی ۳ چسبی پلنگی، بیاله و زیره آن نیز، از پی یو تولید شده است. پاشنه این مدل کفش یکسره بوده و مناسب برای انجام فعالیت‌های روزمره و باشگاه خواهد بود. طرح پلنگی روی چسب‌های این محصول، آن را به یکی از ترند‌های پاییز سال ۲۰۲۲ تبدیل کرده و خانم‌ها علاقه خاصی به این نوع طرح‌ها دارند.

کتانی ۳ چسبی پلنگی

 

سخن پایانی

در میان افراد جامعه، خانم‌ها علاقه بیشتری به استایل و تیپ از خود بروز خواهند داد؛ بنابراین این افراد همیشه به دنبال جذاب‌ترین ست کیف و کفش زنانه در کنار لباس‌های زیبا هستند. به دلیل اهمیت وجود کفش به ویژه در فصل پاییز، هنگام انتخاب انواع کفش پاییزی زنانه بسیار با وسواس عمل خواهند کرد.

کفش‌های پاییزی ارائه شده از سوی برند‌های معروف دنیا در طرح، رنگ، مدل و جنس در پاییز سال ۲۰۲۲، دست آن‌ها را برای انتخاب باز گذاشته است. ‌امیدواریم مطالب ارائه شده هنگام خرید کفش پاییزی، مفید واقع شود.

 

سایر مقالات:

10 روش نگهداری از کفش چرم – هر آنچه که باید در مورد کفش چرم بدانید
ست کردن کفش با کت شلوار زنانه – 10 نمونه ست زیبا + انتخاب بهترین مدل و رنگ
اصول ست کردن کیف و کفش زنانه – 8 نکته جذاب ست کردن که باید بدانید!

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا