کفش

نظم دادن به کفش ها با 5 ایده جالب { قفسه – جای آویز و… }

چند نکته ساده در نظم دادن به کفش ها

نظم دادن به کفش ها، یکی از کارهای سخت خانم‌ها است که زیاد به چشم نمی‌آید. بسیاری از خانم‌ها از انتخاب ست کیف و کفش زنانه خسته نمی‌شوند و دوست دارند مدام در حال خرید باشند.

اما وقتی به خرید‌های خود در خانه نگاه می‌کنند، متوجه می‌شوند که مکانی برای گذاشتن آن‌ها وجود ندارد! اگر شما هم از این دسته خانم‌ها هستید، با ما همراه باشید و با راه‌های نظم دادن به کفش ها آشنا شوید.

چند نکته ساده در نظم دادن به کفش ها

 

 

چند ایده برای جای کیف و کفش زنانه

خانم‌ها همیشه به خرید علاقه‌مند هستند. فرقی ندارد خرید کفش زنانه باشد یا ست کیف زنانه! اما نکته‌ای که اهمیت دارد، این است که پس از مدتی برایشان دردسر می‌شود. چرا که با کمبود جا مواجه می‌شوند. یعنی دیگر در کمدشان جایی باقی نمی‌ماند.

شاید اولین چیزی که به نظر شما برسد، جاکفشی باشد. در حالی که خانم‌های عاشق مد و استایل، به جاکفشی راضی نمی‌شوند و به دنبال یک ایده هستند.

اگر شما هم به دلیل انواع کیف زنانه و انواع کفش زنانه‌ای که خریده‌اید، کمدی شلوغ دارید، در ادامه با روش‌های جالب نظم دادن به کفش ها و ایده برای جای کیف و کفش دخترانه آشنا می‌شوید.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع صندل زنانه

انواع اسپرت زنانه

نظم دادن به کفش ها با کمک شلف

شلف‌، یکی از بهترین گزینه‌ها در نظم دادن به کفش ها و البته فضای داخلی اتاق خواب هستند. شلف‌ با قفسه‌ها، بخش‌ها و کشو‌های مختلفی که دارد، وسایل شما را به خوبی در خود جا داده و منظم می‌کند.

نظم دادن به کفش ها با کمک شلف

 

 

نظم دادن به کفش ها در کمد

برخی کمدها از طراحی جالبی برخوردار بوده و معمولاً بزرگ و جادار هستند. در واقع یکی از روش‌های چیدمان کفش‌های زنانه مثل کفش پاشنه بلند زنانه و حتی کیف زنانه مثل کیف مجلسی زنانه، کمد‌ها هستند. می‌توانید از اکسسوری‌های نظم دهنده کمک بگیرید و کمد خود را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید تا کارایی بهتری داشته باشد.

مثلاً یک بخش را به حالت جا کفشی در آورده و کفش اسپرت زنانه، کفش بوت زنانه و … را در آن قرار دهید. یک بخش کمد را به آویزان کردن کیف‌هایی چون کیف دوشی زنانه، کیف دستی زنانه و… اختصاص دهید. حتی اگر کمد شما جا داشته باشد، می‌توانید ست‌های گردنبند را در آن قرار دهید.

نظم دادن به کفش ها با کمک تقسیم‌کننده

تقسیم‌کننده‌های کفش در چهار مدل وجود دارند. نوع اول تقسیم کننده‌هایی که به کمد یا دیوار وصل می‌شوند. نوع دوم تقسیم‌کننده‌هایی که به حالت ایستاده هستند و توانید آن‌ها را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید.

نوع سوم تقسیم‌کننده‌های کشویی که می‌توانید آن‌ها را زیر تخت بگذارید. نوع چهارم تقسیم‌کننده‌های ایستاده و اریب که فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند. این نظم دهنده‌ها بسیار شیک هستند و شما بسته به نیاز و اتاق خود، می‌توانید بهترین آن را انتخاب کنید.

نظم دادن به کفش ها با کمک تقسیم‌کننده

 

 

نظم دادن به کفش ها به صورت قفسه‌ای

علاوه بر اکسسوری‌های نظم دهنده، قفسه‌های آماده در بازار نیز روش خوبی برای جای کفش در کمد دیواری هستند. شما می‌توانید این قفسه‌ها را به صورت آماده بخرید و یا حتی به صورت سفارشی، در اندازه و رنگ دلخواه سفارش دهید.

در این قفسه‌ها، حتی می‌توانید کیف پاسپورتی زنانه و کیف کمری زنانه را به صورت بسیار زیبا، جذاب و منحصربه‌فرد منظم کنید.

نظم دادن به کفش‌ها با کمک استند‌های پلاستیکی

استند‌های پلاستیکی، گزینه‌ای جالب برای نظم دهی به کفش‌ها هستند. این استند‌ها را می‌توانید هم به دیوار و هم به در کمد خود وصل کنید و کفش‌های خود را در آن قرار دهید. اگر خلاقیت به خرج دهید، می‌توانید اشکال زیبا و البته منظم با این استند‌ها ایجاد کنید.

نظم دادن به کفش ها به صورت دیواری

همان‌طور که می‌دانید اکثر جاکفشی‌ها به صورت زمینی هستند و در واقع روی زمین قرار می‌گیرند. به گونه‌ای که به زمین چسبیده‌اند. یک روش بسیار آسان، کاربردی و جذاب این است که از فضای دیوار به جای فضای کف استفاده کنید.

برای این کار می‌توانید از لوله‌های پلیکای نصب‌شده به روی دیوار استفاده کنید و کفش کالج زنانه را در این لوله‌ها قرار دهید. برای جذابیت بیشتر می‌توانید این لوله‌ها را به رنگ زرد انتخاب کرده و حالتی شبیه به کندوی عسل ایجاد کنید.

استفاده از هنگر برای نظم دهی به کوله پشتی زنانه و کیف پول زنانه مجلسی نیز، حرکتی مناسب است. اگر فضای داخلی کمدتان شلوغ است، هنگر را به درب کمد دیواری متصل کرده و کیف‌های خود را از آن آویزان کنید.

نظم دادن به کفش ها به صورت دیواری

 

نظم دادن به کفش ها در جای آویز کفش

آیا با جای آویزهای کفش آشنا هستید؟ ابن جای آویزها در انواع مختلفی وجود دارند. معمولاً یک پس زمینه چوبی دارند که برجستگی‌هایی روی آن وجود دارد.

شما می‌توانید کفش‌های خود را روی این برجستگی‌ها آویزان کنید. اگر تعداد کفش‌های شما زیاد است، جای آویز بزرگ بخرید و کفش‌ها را منظم کنید.

نظم دادن به کفش ها با کمک جعبه تقسیم

اگر فضای پا تخت، کشوی تخت و یا فضای اتاقتان بزرگ است، بهترین روش، استفاده از جعبه‌های تقسیم است. این جعبه در انواع مختلف و با اندازه‌های مختلف وجود دارد، حتی خودتان می‌توانید به صورت دستی با مقوا آن را درست کنید.

این روش، یک روش بسیار خوب برای چیدمان کفش زنانه مثل صندل زنانه، دمپایی روفرشی زنانه است. مثلاً می‌توانید خلاقیت به خرج داده و هر ردیف یا ستون را به یک نوع کفش اختصاص دهید.

نظم دادن به کفش ها با ساختن چوب رختی

تنها کیف‌ها نیستند که قابلیت آویزان شدن دارند، بلکه می‌توانید کفش‌ها را نیز آویزان کنید. این روش نظم دهنده کفش زنانه، صرفاً با اقدام شما صورت می‌گیرد. یعنی نمی‌توانید چوب رختی‌های کفش را از مغازه‌ها بخرید، بلکه باید خودتان درست کنید.

برای این کار در مرحله اول با انبر دست، چوب رختی لباس را قطع کنید. سپس آن را به طور موازی به داخل خم کرده و یا از دو طرف به بیرون خم نمایید. یعنی آن را به شکل چنگک در بیاورید.

اگر قصد دارید کفش‌های خود را به این چوب رختی آویزان کنید، دو بازوی آن را به سمت داخل خم کرده و اگر قصد دارید صندل و دمپایی خود را به این چوب رختی آویزان نمایید، دو بازوی آن را به بیرون خم کنید.

نظم دادن به کفش ها با ساختن چوب رختی

 

 

نظم دادن به کفش های کتانی در سبد

کفش‌های کتانی نوعی کفش ورزشی هستند و از این رو، در عین سبک بودن، مقاومت بالایی هم دارند. شما می‌توانید این کفش‌ها را در سبد گذاشته و در گوشه اتاق خود نگهداری کنید.

نکاتی در چیدمان کفش دخترانه

نظم دادن به کفش ها، امری سلیقه‌ای بوده که از کفش‌ها محافظت می‌کند. بسیاری از خانم‌ها به این کار علاقه‌مند هستند و حتی در آن سلیقه به خرج می‌دهند. کفش‌ها هر چقدر هم از جنس مناسبی بر خوردار باشند، نیاز به مراقبت و محافظت دارند تا مدت زمان بیشتری برای شما کارایی داشته باشند.

اگر به خرید اینترنتی کفش زنانه علاقه زیادی دارید، پس نگهداری آن‌ها هم برایتان دردسرساز است. تا به اینجا با روش‌های نظم دهنده کفش دخترانه آشنا شدید. در ادامه با نکات مهمی ‌که باید در این روش‌ها رعایت کنید، آشنا می‌شوید.

نکاتی در چیدمان کفش دخترانه

 

کفش‌ها را در کف قرار ندهید

اولین موضوعی که در نگهداری و نظم دهی به کفش‌ها باید رعایت کنید، این است که کفش‌ها را کف کمد و روی همدیگر نچینید. این باعث می‌شود به همدیگر فشار آورده و آسیب ببینند. علاوه بر این، پیدا کردن آن‌ها مشکل خواهد بود.

کفش‌ها را در قفسه‌هایی از جنس سیمی‌ فلزی نگذارید

قفسه‌های سیمی‌ فلزی از روش قدیمی ‌برای نظم دهی به کفش‌ها محسوب می‌شوند. امروزه این روش را نقض می‌کنند، چرا که کفش‌، در سیم‌های این قفسه‌ها گیر کرده و آسیب می‌بینند.

کفش‌ها را در قفسه‌هایی از جنس سیمی‌ فلزی نگذارید

 

 

کفش‌ها را سازماندهی کنید

قبل از اینکه به سازماندهی کفش‌ها بپردازید، باید آن‌ها را به دو دسته تقسیم کنید:

  • کفش‌هایی که زیاد استفاده می‌کنید.
  • کفش‌هایی که استفاده چندانی از آن‌ها ندارید.

کفش‌های دسته اول را به گونه‌ای سازماندهی کنید که در دسترس باشند. علاوه بر این، باید کفش‌های مثل هم را در کنار یکدیگر قرار دهید. مثلاً کفش‌های پیاده‌روی را در یک قفسه و کفش‌های مجلسی را در قفسه دیگر بچینید.

از نظم دهنده‌های شفاف استفاده کنید

برای نظم دادن به کفش ها از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. نکته‌ی قابل ذکر، این است که از نظم دهنده‌های شفاف استفاده کنید تا کفش‌ها بیشتر در معرض دید باشند.

این موضوع کمک می‌کند راحت‌تر کفش مورد نظر را از میان آن همه کفش پیدا کنید. مثلاً اگر از لوله‌های پلیکای شفاف بهره بگیرید، بسیار جالب و جذاب می‌شود.

از سقف کمد خود استفاده کنید

کفش‌های پاشنه‌دار فانتزی و آن دسته از کفش‌هایی که استفاده چندانی از آن‌ها ندارید را می‌توانید در سقف کمدتان قرار دهید. این کار هم منظره‌ای زیبا ایجاد کرده و هم کاملاً روش خوبی است.

از سقف کمد خود استفاده کنید

 

 

از چکمه‌ها به صورت عمودی نگهداری کنید

چکمه‌ها و بوت‌های بلند دارای طول زیاد هستند و فضای زیادی را هم اشغال می‌کنند. برای نظم دهی به این کفش‌ها، باید آن‌ها را به صورت عمودی قرار داده و برای حفظ شکل آن‌ها، بطری‌های پلاستیکی، روزنامه‌ها یا مجلات رول شده را درون کفش قرار دهید.

سخن پایانی

نظم دادن به کفش ها به دلیل فرمی‌ که دارند، کمی‌ سخت است. اگر عاشق خرید کفش باشید، حتماً باید فکری به حال چیدمان کفش‌هایتان کنید تا علاوه بر اینکه نظم داشته باشند و پیدا کردن آن‌ها آسان باشد، سالم و تمیز بمانند و سال‌های بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید.

 

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

وسایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

 

سایر مقالات:

5 راه حل رفع سر و صدای کفش { نشاسته/ جوش شیرین/ پودربچه و…}
راهنمای خرید کفش کوهنوردی زنانه- 10 مدل کفش کوهنوردی
راهنمای خرید کفش دخترانه – 20 مدل کفش دخترانه جدید در شانی لند

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا