کفش

کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه -10 مدل جذاب کفش برای زنان قد کوتاه

4 قانون کیف و کفش برای زنان قد کوتاه

کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه دارای اصول و قواعد خاصی است. در زمان انتخاب کیف و کفش اولین اولویت زنان با قد کوتاه، تناسب میان ابعاد بدنی و دومین فاکتور کاملاً بر طبق اصول زیبایی‌شناسی باشد. زیرا کیف و کفش انتخابی به نوعی نشان دهنده شخصیت و سبک زندگی بوده و البته در افزایش جذابیت ظاهری افراد نیز بسیار مؤثر خواهند بود. به طور کلی، تمام خانم‌ها در زمان خرید کیف و کفش باید این اصول را در نظر بگیرند تا استایل متفاوت و زیبایی داشته باشند.

در زمان انتخاب کیف پول چرم، کیف پاسپورتی چرم، دمپایی روفرشی دخترانه و انواع کفش زنانه باید به ایجاد هارمونی و هماهنگی با طرز لباس پوشیدن زنان کوتاه قد توجه شود. در این مقاله در رابطه با کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه و کفش مناسب قد کوتاه، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. اگر به دنبال کفش مناسب برای زنان قد کوتاه یا کیف برای زنان قد کوتاه هستید، با ما تا انتها مطلب همراه باشید.

4 قانون کیف و کفش برای زنان قد کوتاه

 

کیف مناسب برای زنان کوتاه قد

از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها در زمان خرید، انتخاب یک کیف و کفش مناسب برای موقعیت زمانی و مکانی خاص است. البته در هنگام انتخاب کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه، این مسئله کمی سخت‌تر خواهد شد. از این رو ما در این بخش، به بیان نکاتی خواهیم پرداخت. در هنگام انتخاب کیف مناسب قد کوتاه بانوان، باید به سه عامل توجه شود. در زمان خرید کیف زنانه، کیف دستی و خرید کیف دوشی ارزان حتماً این عوامل را در نظر داشته باشید.

کیف مناسب برای زنان کوتاه قد

 

این عوامل تأثیر‌گذار برای خرید یک کیف و کفش مناسب بانوان قد کوتاه، عبارت‌اند از:

فرم بدن

نوع و شکل کیف در دنیا مد و فشن، کاملاً برعکس با نوع فرم بدن خانم‌ها است. مثلاً کیف مناسب برای بانوان با شکل بدن چاق، کیف مربع یا مستطیلی بوده و برای خانم‌های باریک، کیف‌های گرد و بیضی مناسب خواهد بود. خانم‌های قد کوتاه با فرم بدن ساعت شنی، هر نوع کیفی قابل استفاده برای آن‌ها است. توجه به فرم بدن در هنگام خرید و انتخاب کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه بسیار حائز اهمیت است.

فرم بدن

 

اندازه کیف

خانم‌های که قد کوتاهی دارند، حتماً از کیف‌های با ابعاد متوسط و کوچک استفاده کنند؛ زیرا این عزیزان باید بین کیف انتخابی و اندازه پا، دست و فرم بدن خود یک تناسبی ایجاد کنند. در صورت انتخاب کیف‌های با ابعاد بزرگ، بدن خانم‌های قد کوتاه گم شده و در نتیجه فرد از یک انتخاب خوب هنگام خرید کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه بهره نبرده است.

اندازه کیف

 

موقعیت

در زمان خرید کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه انتخاب اینکه کیف اصطلاحاً در کجای بدن بنشیند، بسیار مهم و با اهمیت است. در صورت بزرگ بودن پایین تنه، از کیف دسته دار دوشی استفاده شده و آن‌ها را روی دوش بیندازید تا از زیر بغل رد شود. هنگامی که بالا تنه شما بزرگ‌تر از پایین تنه است، از کیف‌های دوشی با بند بلند استفاده کنید.

چند قاعده کلی مهم هنگام خرید کیف مناسب قد کوتاه

انتخاب کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه باید بر طبق استاندارد‌های صورت بگیرد. در صورت رعایت این استاندارد‌ها، خانم‌های با قد کوتاه از یک تیپ و استایل زیبایی برخوردار خواهند شد. زنان قد کوتاه در زمان خرید کیف همیشه به این نکته توجه کنند که چگونه باید کیف را حمل کنند. در نهایت با فاکتور راحتی در هنگام خرید کیف برای زنان قد کوتاه، زیبای لباس، کفش و استایل آن‌ها تضمین خواهد شد.

نکته بسیار مهم دیگر در زمان خرید کیف، رنگ و مدل آن است. بانوان قد کوتاه باید هنگام خرید به فرم بدن خود توجه داشته باشند تا بتوانند با زیبایی ظاهری خود را برجسته کنند. البته توجه به رنگ و مدل کیف از سوی خانم‌های قد کوتاه، به نوعی تکمیل‌کننده سبک و استیل آن‌ها نیز به شمار خواهد رفت. از طریق خرید اینترنتی کفش زنانه شانی لند در کنار کفش کالج زنانه یک کیف مجلسی چرم نیز خرید کنید.

چند قاعده کلی مهم هنگام خرید کیف مناسب قد کوتاه

 

کفش مناسب برای زنان قد کوتاه

خرید کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه با یک سری دردسر‌های همراه است؛ زیرا انتخاب آن‌ها تأثیر مستقیمی بر استایل این عزیزان دارد. البته خانم‌های با قد کوتاه در هنگام خرید کفش، به سراغ انواع پاشنه دار این کالا رفته و در نهایت همواره با خرید کفش‌های پاشنه دار به دنبال بلند‌تر نشان دادن قد خود هستند. البته با وجود آسیب‌های که کفش پاشنه بلند مجلسی یا انواع مختلف کفش‌های پاشنه دار، بر بدن ایجاد خواهند کرد، توصیه به استفاده از مدل کفش راحتی برای زنان کوتاه قد شده است.

در صورتی که تمایل به استفاده از کفش‌های با پاشنه بلند هستند، هنگام خرید باید یک سری نکات اساسی را در نظر بگیرند. از اصلی‌ترین نکات در هنگام خرید کفش برای زنان قد کوتاه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معمولاً افراد کوتاه قد، چاق نیز هستند. توصیه شده است که در زمان خرید به سراغ کفش‌های با پاشنه حدود سه سانت بروند؛ در غیر این صورت تناسب میان فرم بدن، ابعاد کیف و نوع کفش به هم ریخته و در نهایت ظاهر زیبایی نخواهند داشت.
  • کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز استفاده کنند.
  • مدل کفش انتخابی بهتر است ساده باشد تا با وجود طرح کفش و پاشنه توجه دیگران را به سوی خود جلب نکنند.
  • بهترین مدل کفش راحتی برای زنان کوتاه قد، کفش‌های اسپرت دخترانه یا پاشنه تخت است؛ بنابراین این دوستان از مانتو بالای زانو و البته اگر رنگ شلوار هم رنگ کفش باشد، قد آن‌ها بلند‌تر به نظر خواهد رسید.
  • در صورت استفاده از کفش‌های پاشنه بلند و باریک، قد آن‌ها کشیده‌تر نشان داده خواهد شد.
  • زنان قد کوتاه هرگز از کفش‌های که در قسمت مچ دارای بند هستند، نباید استفاده کنند؛ زیرا در این صورت قد آن‌ها کوتاه‌تر از همیشه دیده خواهد شد.
  • بانوان قد کوتاه در زمان انتخاب کفش رنگ پوست را در نظر گرفته و از رنگ‌های خاکی، بژ و کرم برای بلند‌تر نشان دادن قد خود بهره ببرد.

با مراجعه به اینستاگرام کیف زنانه شانی لند یک جفت کفش بوت زنانه انتخاب کرده و اقدام به خرید صندل زنانه کنید. البته به راحتی از قیمت کفش زنانه و قیمت کوله پشتی نیز می‌توانید اطلاعاتی به دست بیاورید.

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش اسپرت زنانه

کتونی طرح لویز

کتونی طرح اسکیچرز

 

“در مورد سینک روکار اخوان بیشتر بخوانید”

 

نکات مهم در زمان خرید و طرز لباس پوشیدن زنان کوتاه قد

لباس پوشیدن نیز برای خود دارای اصول و قواعد خاصی است، به ویژه اگر فرد دارای قد کوتاه و جثه کوچک باشد، راه و روش خاصی را باید در زمان انتخاب و خرید در نظر بگیرند. پوشیدن لباس‌های مانند شلوار دم پا گشاد یا یک پیراهن ماکسی، بهترین انتخاب در هنگام خرید لباس در کنار کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه خواهد بود.

نکات مهم در زمان خرید و طرز لباس پوشیدن زنان کوتاه قد

در این بخش با بیان چند نکته ساده و مهم در هنگام انتخاب لباس به خانم‌های کوتاه قد بیان خواهیم کرد. از اصلی‌ترین این نکات، عبارت‌اند از:

نحوه‌ ایستادن و نشستن

از نکات مهم و کلیدی برای بزرگ‌تر نشان دادن قد، طرز ایستادن مناسب و حفظ وضعیت اندام است. دولادولا راه رفتن و خم کردن سر، باعث کوتاه به نظر رسیدن خواهد شد. هنگام نشستن کمر را صاف نگه داشته و در زمان ایستادن سر خود را بالا نگه دارید.

نحوه‌ ایستادن و نشستن

تعادل وزن

از دیگر نکات مهم برای بلند‌تر نشان دادن قد، تعادل وزن است. افزایش وزن در خانم‌های قد کوتاه، سبب کوتاه به نظر رسیدن قد آن‌ها خواهد شد. در نهایت با توجه به این نکته مهم، حتماً وزن خود را کنترل کنید. با کنترل وزن و کمی کاهش آن، دست این گروه در هنگام خرید کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه باز‌تر خواهد بود.

مدل مو

مناسب‌ترین نوع مدل مو افراد با قد کوتاه، موهای کوتاه است. استفاده از مو بلند، کمکی به بزرگ‌تر نشان دادن قد نخواهد کرد؛ بلکه باعث به هم خوردن استایل این عزیزان نیز خواهد شد.

استفاده از لباس‌های یک رنگ

در صورت استفاده از لباس‌های یک رنگ و ایجاد هماهنگی با کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه، بلند‌تر به نظر خواهند رسید. در صورت استفاده از رنگ‌های تیره به ویژه رنگ مشکی، اندام شما لاغر‌تر شده و در نهایت قد شما بلند‌تر خواهد شد. البته در صورتی که لباس دقیقاً اندازه اندام بانوان قد کوتاه باشد، در ایجاد یک استایل زیبا کمک بزرگی به آن‌ها خواهد کرد.

استفاده از لباس‌های یک رنگ

 

خرید کت

در هنگام خرید لباس جهت ایجاد هارمونی با کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه، از انتخاب کت‌های پشمی یا ژاکت ورزشی سه دکمه دوری کنند. اگر ژاکت انتخابی پایین‌تر از باسن باشد، در بلند‌تر به نظر رسیدن قد مؤثر خواهد بود.

انتخاب پیراهن

بانوان قد کوتاه در هنگام انتخاب پیراهن جهت خرید در ابتدا به فرم بدن و ‌شانه‌های خود توجه نشان دهند. البته انتخاب پیراهن‌های با یقه باریک و گوشه دار مناسب‌تر از یقه‌های پهن برای این افراد خواهد بود. در نهایت انتخاب درست پیراهن، کمک بسیاری در هنگام خرید کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه خواهد کرد.

انتخاب پیراهن

خرید شلوار

شلوار انتخابی را کمی بیشتر از حد معمول روی کفش‌ها قرار دهند تا جوراب نمایان نباشد. با انجام این عمل در هنگام پوشیدن شلوار و ایجاد هارمونی با کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه، بلند‌تر به نظر خواهند رسید. اگر به هر دلیلی این نوع از شلوار را در بازار برای خرید پیدا نکردند، با مراجعه به خیاطی سفارش دوخت آن را بدهند.

 

پیشنهاد خرید : ست کیف و کفش زنانه – ست کیف زنانه – کیف کمری زنانه

خرید شلوار

 

جمع‌بندی

خانم‌ها در زمان انتخاب کیف و کفش مناسب زنان قد کوتاه، دغدغه فکری بسیاری خواهند داشت. توصیه ما به این عزیزان استفاده از اصول خرید کفش و کیف از سوی این عزیزان است. به طور مثال خانم‌های کوتاه قد در زمان خرید کفش پاشنه بلند، کفش‌های نوک تیز و باریک را انتخاب کنند تا قد آن‌ها بلند‌تر از همیشه به نظر برسد. البته در صورت انتخاب لباس‌های به رنگ تیره و پوشیدن مانتوی بالا زانو نیز به این امر کمک بزرگی خواهند کرد.

از کیف‌های با ابعاد متوسط و کوچک استفاده کنند، در صورت رعایت این امر در کنار سایر اصول عنوان شده در مقاله مطمئن باشند که استایل آن‌ها در میان همه زیبا‌تر خواهد بود. ‌امیدواریم مطالب عنوان شده برای شما در زمان خرید یک جفت کیف و کفش ست، مفید باشد.

سایر مقالات:

کفش با کیفیت برای خانم ها + 6مشکل استفاده ازکفش بدون کیفیت + عکس
تفاوت مد و استایل زنانه – معرفی7 مد و استایل دخترانه برتر 2022 + عکس
ست کردن کفش و ساعت زنانه – معرفی 10 مدل بند ساعت زیبا + عکس

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. نکاتی که گفتید خیلی به استایلم کمک کرد، ممنونم از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا