کفش

5 رنگ مناسب کفش رسمی -بهترین مدل های کفش زنانه رسمی +

رنگ مناسب کفش رسمی برای بانوان

در صورت انتخاب رنگ مناسب کفش رسمی و غیر رسمی، مطمئناً استایل زیبا‌تری نصیب خانم‌ها خواهد شد. امروزه برند‌های معروف در سراسر دنیا، مدل‌های متنوع از انواع کفش زنانه تولید کرده‌اند. هر کدام از این مدل‌ها مناسب موقعیت مکانی و زمانی خاصی هستند.

این عزیزان زمان خرید هر کدام، باید بر طبق اصول ترکیب رنگ کفش زنانه یا راهنمای انتخاب رنگ کفش رسمی زنانه عمل کنند. طی این مقاله در رابطه با رنگ مناسب کفش رسمی و راهنمای ست کردن رنگ کفش خانم‌ها، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده‌ایم. ‌امیدواریم این مطالب هنگام خرید، مفید واقع شوند.

رنگ مناسب کفش رسمی برای بانوان

 

انواع مدل‌های کفش رسمی زنانه

اصطلاح کفش رسمی، در رابطه با کفش‌های به کار خواهد رفت که از ظرافت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند. در صورت انتخاب رنگ مناسب کفش رسمی در استایل خانم‌ها و ایجاد هماهنگی با دیگر اجزا آن، مطمئناً از تیپ فوق‌العاده جذابی برخوردار خواهند شد.

محصولات فروشگاه شانی لند

کفش پاشنه بلند

صندل تابستانه

صندل روفرشی

 

اصلی‌ترین انواع مدل‌های کفش رسمی و رنگ مناسب کفش رسمی، شامل لیست زیر خواهد بود:

مدل کفش بروگ

یکی از انواع کفش مدل کفش رسمی زنانه، بروگ بوده و این مدل کفش مانند کفش‌های پاشنه تخت، قابلیت استفاده در هر مکانی را دارند. کفش‌های بروگ نسبت به کفش‌های کالج رسمی یا کفش اسپرت زنانه، از ظاهری رسمی‌تری برخوردار هستند.

این مدل کفش، در اصل یکی از انواع مدل کفش مردانه است؛ بنابراین طراحان با اضافه کردن ویژگی‌های زنانه به آن، بروگ را به بخشی از استایل رسمی خانم‌ها تبدیل کرده‌اند. کفش قهوه‌ای زنانه یا کفش سیاه زنانه بروگ، بیشتر با استقبال مواجه شده و خانم‌ها آن‌ها را با لباس‌های سنتی یا اداری، ست خواهند کرد.

مدل کفش بروگ

 

 

کفش پاشنه دار زنانه

استفاده از کفش سیاه زنانه پاشنه بلند، در مهمانی و دورهمی‌ها بسیار کاربرد دارد. این مدل کفش رسمی زنانه، از طرح‌های متنوعی برخوردار بوده و هنگام خرید به راهنمای انتخاب کفش رسمی زنانه و رنگ مناسب کفش رسمی، باید با حساسیت ویژه‌ای به کار برده شوند.

مدل چکمه زنانه

از دیگر انواع مدل کفش‌های رسمی خانم‌ها، چکمه است. این مدل، از طراحی بسیار شیک بهره‌مند بوده و همچنین کاربردی بسیار زیادی نیز دارند. مدل‌های مچی، بلند، ارتشی و چلسی با بیشترین استقبال از سوی خانم‌ها مواجه شده‌اند.

این نوع از کفش زنانه، قابلیت استفاده در موقعیت زمانی و مکانی مانند مجلس عروسی، مهمانی یا محل کار را داشته و رنگ مناسب کفش رسمی چکمه مشکی، قهوه‌ای و سورمه‌ای خواهد بود.

خانم‌ها با مراجعه به سایت خرید کفش زنانه شانی لند امکان خرید انواع کفش بوت زنانه، کالج دخترانه، کفش اسپرت زنانه و ست کیف و کفش زنانه را خواهند داشت. همچنین، از بین مدل‌های متنوع کیف زنانه مانند کیف دستی، کیف دوشی زنانه، کیف پاسپورتی زنانه و ست کیف زنانه را دارند.

مدل چکمه زنانه

 

 

کفش مجلسی زنانه

خانم‌ها در مراسم‌های رسمی‌تری مانند عروسی یا حضور در محل کار، از کفش‌های مجلسی استفاده خواهند کرد. این مدل کفش‌ها، بیشتر از سبک کلاسیک پیروی کرده و از یک پاشنه متوسط برخوردار هستند. به طور معمول رنگ مناسب کفش رسمی مجلسی، مشکی یا قهوه‌ای است.

البته امروزه طراحان ب رند‌های مختلف بر اساس نیاز و سلیقه مخاطبان خود، از رنگ‌های شیک‌تر زمان تولید استفاده کرده و به عبارتی دیگر، دست خانم‌ها را هنگام انتخاب رنگ و مدل کفش رسمی باز گذاشته‌اند.

انواع مدل‌های کفش زنانه غیر رسمی

منظور از کفش‌های غیر رسمی، مدل‌های است که خانم‌ها در بیشتر زمان‌ها از آن استفاده خواهند کرد. معمولاً راه رفتن با این نوع از کفش‌ها، راحت بوده و امکان ست کردن آن‌ها با لباس‌های راحتی خانم‌ها، آسان‌تر است.

البته در رابطه با خرید کفش‌های غیر رسمی نیز، بر طبق راهنمای ست کردن رنگ کفش خانم‌ها و سایر اجزا استایل پیش روند تا بهترین تیپ را برای خود به وجود بیاورند. پر طرف‌دارترین و محبوب‌ترین کفش‌های غیر رسمی، عبارت هستند از:

انواع مدل‌های کفش زنانه غیر رسمی

 

 

مدل کفش صندل زنانه میول

استفاده از این مدل صندل، بسیار راحت‌تر از کفش‌های پشت بسته است؛ زیرا در طراحی صندل زنانه میول، قسمت جلو باز و بخش پشت بسته است. در کنار حس راحتی که کفش صندل میول، به خانم‌ها ارائه خواند داد؛ باید محافظت از پا را جز مزیت‌های استفاده از این نوع کفش غیر رسمی دانست.

کفش لژ دار زنانه

استفاده از کفش‌های لژ دار، راه رفتن را برای خانم‌ها آسان کرده و همچنین در صورت انتخاب درست استایل مناسب آن، مطمئناً از ظاهر زیبایی برخوردار خواهند شد.

به واسطه سفارش کفش زنانه از سایت شانی لند، خانم‌های عزیز می‌توانند  کوله پشتی کوهنوردی، کیف مجلسی زنانه، کیف کمری زنانه و کیف پول چرم را دارند.

مدل بند دار کفش

وجود بند در قسمت جلو کفش و امکان شل یا محکم بستن کفش به کمک آن، بر میزان جذابیت کفش افزوده است. این مدل کفش غیر رسمی، بسیار مقاوم و از دوام بسیاری برخوردار است. وجود بند امکان تنظیم شل بودن یا محکم کفش برای پا‌ها، راحت خواهد کرد.

مدل بند دار کفش

 

پاشنه تخت

خانم‌ها به طور معمول، از این مدل کفش در هنگام انجام فعالیت‌های روزانه و روزمره خود مورد استفاده قرار خواهند داد. این مدل کفش حس راحتی را به این عزیزان، هدیه داده و در طرح، مدل یا رنگ، از تنوع بسیار زیادی برخوردار است.

کفش‌های پارچه‌ای

یکی دیگر از کفش‌های غیر رسمی، کفش پارچه است. این مدل کفش، بسیار برای فعالیت‌های روزانه مناسب بوده و از طرح‌ها متنوعی نیز برخوردار است؛ بنابراین با توجه به تنوع در طرح و رنگ، خانم هنگام خرید با خیال راحت انتخاب خواهند کرد تا بهترین مدل آن را برای استایل روزانه خود خریداری کنند.

با توجه به کاربرد بسیار کفش‌های پارچه‌ای، بر وجود یک مدل از آن در کمد لباس هر خانمی تأکید شده است.

اصول ترکیب رنگ کفش زنانه

امروزه کفش‌های زنانه در طرح و رنگ‌ها متنوع تولید و به بازار جهت فروش عرضه خواهند شد. این عزیزان با توجه به لباس و موقعیت زمانی یا مکانی، از بین مدل‌ها و رنگ مختلف یکی را انتخاب و خرید خواهند کرد. خانم‌ها جهت زیبا به نظر رسیدن لباس رسمی خود، رنگ مناسب کفش رسمی زنانه مناسب انتخاب خواهند کرد.

خانم‌های عزیز در میان طیف گسترده رنگ‌ها، به دنبال انتخاب رنگ مناسب کفش رسمی یا غیر رسمی خود هستند تا خوش پوش به نظر برسند. اما انواع رنگ‌ها در اصول ست کردن لباس، نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. از جمله طیف گسترده رنگ‌های کفش و ترکیب آن با لباس‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اصول ترکیب رنگ کفش زنانه

 

 

کفش طوسی

به تمام خانم‌ها توصیه خواهد شد که حداقل یک مدل کفش به رنگ طوسی در کمد لباس‌های خود داشته باشند. این عزیزان می‌توانند، کفشی به این رنگ را با لباس‌های مشکی و طوسی ست کنند. البته این رنگ مناسب کفش رسمی بوده و در صورت استفاده از لباس‌های در طیف رنگ سفید و صورتی، جذابیت بسیاری در یک مجلس به استایل آن‌ها بخشیده خواهد شد.

رنگ زرد کفش

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها و رنگ مناسب کفش رسمی، رنگ زرد است. این رنگ استایل خانم‌ها در مجالس را، چشمگیر خواهد کرد. آن‌ها می‌توانند آن را با رنگ‌های آبی یا بنفش و همچنین سبز و نارنجی ست کنند. البته این رنگ جذاب، مناسب استایل خیابانی نیست.

رنگ زرد کفش

 

 

رنگ آبی تیره کفش

این رنگ مناسب کفش رسمی و غیر رسمی، است. به عبارتی، در استفاده از آن در استایل‌های متفاوت خانم‌ها، محدودیتی وجود ندارد. خانم‌ها در استایل رسمی این رنگ کفش را با لباسی به رنگ‌های قرمز، زرد یا آبی می‌توانند مورد استفاده قرار دهند. پوشیدن کفش آبی تیره و شلوار جین، بسیار مناسب استایل روزانه است.

کفش‌های به رنگ قرمز

کفش‌های به رنگ قرمز، باید در کمد لباس خانم‌ها باشد. این رنگ قابلیت ست کردن با لباس‌های به رنگ مشکی را دارد. البته برای ایجاد در تعادل در استایل با کفش قرمز رنگ، خانم‌ها بهتر است از رنگ‌های خنثی مانند سورمه‌ای بهره ببرند تا از جذابیت تیپ آن‌ها کم نشود.

کفش بنفش

رنگ ارغوانی یا بنفش کفش، بسیار خاص و منحصر به فرد است. این رنگ کفش برای جلب توجه از سوی خانم‌ها، انتخاب شده و معمولاً  آن را جایگزین کفش‌های پاشنه بلند خواهند کرد. در صورت استفاده خانم‌ها از این رنگ منحصر به فرد، بهتر است لباس آن‌ها از گروه رنگ‌های بنفش و صورتی باشد تا جذابیت بیشتری به استایل آن‌ها داده شود.

کفش‌های سبز

رنگ سبز کفش بیشتر، مناسب کفش‌های غیر رسمی بوده و به عنوان یک رنگ مناسب کفش رسمی، شناخته نخواهد شد. خانم‌ها برای اینکه یک استایل خیابانی یا راحت جذابی داشته باشند؛ کفش سبز رنگ خود را شلوار مشکی بپوشند. بدون شک، زیبایی استایل آن‌ها چشم‌ها را به سوی آن‌ها جلب خواهد کرد.

 

 

 

کفش‌های صورتی رنگ

صورتی رنگ مناسب کفش رسمی نبوده و بیشتر مناسب استایل‌های خیابانی است. البته در صورت پوشیدن یک شلوار جین طوسی با این رنگ کفش، تیپ آن‌ها بسیار زیبا به نظر خواهد رسید.

سخن پایانی

انتخاب رنگ مناسب کفش رسمی برای یک مجلس یا محل کار، خیلی آسان نیست. البته با شناخت و آگاهی از اصول ترکیب رنگ‌ها در تیپ خود، این فرایند انتخاب برای آن‌ها راحت صورت خواهد گرفت. البته توجه به این نکته ضروری است که خانم‌ها باید از میان مدل‌های متنوع کفش، کفش مناسب چنین موقعیتی را نیز انتخاب کنند.

به طور مثال، خانم‌ها نمی‌توانند دمپایی زنانه یا صندل میول به محل کار یا قرار رسمی بروند؛ بنابراین در کنار شناخت ترکیب رنگ‌ها، آگاهی از مدل‌های کفش رسمی و رنگ‌های رسمی لازم است.

سایر مقالات:

کفش مناسب پای لاغر کدام است ؟ 5 مدل کفش مناسب پای لاغر
استایل کلاسیک خانم‌ ها – بهترین استایل های خانم ها + 5 نمونه
20 مدل کفش مناسب شلوار گشاد- عکس و نمونه های ست – خرید در شانی لند

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. کفشای کرمی هم خوبن چون با همه چی ست میشن. با شلوار توسی چه رنگی ست کنیم؟ بنفش یا زرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا