کیف

کاربرد کیف دستی زنانه+ 6 نوع کیف دستی زنانه در شانی لند

با کاربرد کیف دستی زنانه آشنا شوید!

آیا اولین کیف دستی خود را به خاطر دارید؟ درباره کاربرد کیف دستی زنانه به طور کلی می‌توان گفت که وسیله‌ای است برای نگهداری و حمل وسایل شخصی کوچک مانند کلید و گوشی موبایل. کیف دستی زنانه علاوه بر کاربردی که دارد؛ یکی از عناصر مهم تشکیل‌دهنده استایل بانوان به شمار می‌رود.

کیف دستی زنانه انواع مختلفی دارد. از کیف دوشی گرفته تا کیف کمری مسافرتی و کیف پاسپورتی ارزان. هر مدل بسته به اندازه و شکل، کاربرد خاص خود را نیز دارد. در ادامه مقاله، به بررسی انواع کیف زنانه، محبوب‌ترین مدل‌ها و کاربرد هر مدل خواهیم پرداخت.

با کاربرد کیف دستی زنانه آشنا شوید!
کاربرد کیف دستی زنانه

 

کاربرد کیف دستی زنانه بر اساس مدل

به دلیل وسعت کاربرد کیف دستی زنانه، این محصول بسیار متنوع است و هر مدل از آن طراحی متفاوتی متناسب با نوع استفاده و سلیقه هر مشتری دارد.

به طور کلی کاربرد کیف دستی زنانه نگهداری و حمل وسایل کوچکی است که باید به همراه داشته باشیم؛ اما هر مدل نیز کاربرد ویژه خود را دارد. کیف دستی زنانه را از نظر نوع استفاده می‌توان به انواع زیر تقسیم کرد.

کاربرد کیف دستی زنانه بر اساس مدل
کاربرد کیف دستی زنانه

 

کیف کلاچ

کیف کلاچ نوعی کیف دستی زنانه کوچک است که فاقد بند بوده و نمی‌تو‌ان آن را بر روی دوش انداخت. این مدل بسیار سبک، راحت و قابل حمل است و تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد و به راحتی می‌توان آن را با انواع مدل‌ها و رنگ‌های لباس ست کرد. به همین دلیل در مجالس و میهمانی‌ها بسیار پرطرف‌دار است.

همچنین کیف‌های کلاچ به دلیل حالت شکیلی که دارند علاوه بر مجالس و قرارهای دوستانه، در قرار ملاقات‌های رسمی و اداری نیز توسط بانوان به دست گرفته می‌شوند.

کوله پشتی

کوله‌پشتی‌ها کیف‌هایی هستند با دو بند پهن در شانه که به‌منظور به دوش گرفتن و آزاد بودن دو دست طراحی شده‌اند. البته کوله پشتی‌ها علاوه بر دو بندی که دارند، دارای دستگیره‌ای مجزا در بالا هستند که می‌توان با آن کوله پشتی را به صورت دستی حمل کرد.

کیف‌دستی‌های مدل کوله پشتی معمولاً کوچک‌تر از یک کوله پشتی معمولی و استاندارد هستند؛ اما توجه داشته باشید که کوله پشتی در هر سایزی که باشد مناسب یک پوشش روزمره و خودمانی است و نه یک پوشش رسمی. قیمت کوله پشتی نسبت به سایر انواع کیف‌ها ممکن است کمی گران‌تر باشد.

کوله پشتی
کاربرد کیف دستی زنانه

 

کیف باررل

کیف دستی مدل باررل شکل و ساختاری استوانه‌ای شکل دارد. این مدل کیف، دارای یک بند بلند و ضخیم رودوشی است که می‌توان آن را بر روی شانه انداخته و کیف را حمل کرد.

کاربرد کیف دستی زنانه مدل باررل،  به دلیل بزرگی حجم و فضای زیادی که در خود دارد؛ بیشتر برای حمل لباس و لوازم باشگاهی ورزشکاران است.

همچنین می‌توان روی فضای زیادی که این مدل برای جای دادن وسایل مختلف در خود دارد، به منظور قرار دادن وسایل یک سفر کوتاه، حساب باز کرد. کیف‌های باررل به دلیل بزرگی و شکل خود مناسب استفاده روزمره نیستند.

کیف سبدی یا حصیری

مدل سبدی یا زنبیلی معمولاً از حصیر و چوب‌های نازک ساخته می‌شود. ساختار این کیف شامل یک دستگیره یا قفل برای باز و بسته کردن و یک دستة کوتاه برای در دست گرفتن و حمل است. این مدل از کیف دستی بیشتر مناسب تفریحاتی مانند یک نیک است و مناسب استفادة روزانه نیست.

کاربرد کیف دستی زنانه

 

کیف خورجینی

کیف‌های مدل خورجینی به شکل استوانه یا بیضی هستند و سبک آن‌ها به گونه‌ای است که با کشیدن یک بند بسته می‌شوند و به همین سبب به آنها کیف خورجینی گفته می‌شود. این مدل بسیار جادار است و وسایل زیادی را می‌توان در آن قرار داد.

مدل خورجینی بیشتر مناسب پوشش‌های غیر رسمی و سبک اسمارت کژوال (البسة غیر رسمی و هوشمندانه!) است. کیف خورجینی  بر روی چنین لباس‌هایی جلوة بسیار شیکی به ظاهر شما می‌بخشد.

کیف کراس بادی

مدل کراس بادی یا شانه‌ای متقاطع بسیار پرکاربرد و محبوب است و در واقع جزو مدل‌های پرکاربرد کیف دستی زنانه به حساب می‌آید.  این مدل دارای یک بند بلند است که می‌توانید آن را روی بدن یا شانة خود قرار دهید و دست‌هایتان کاملاً آزاد خواهد بود.

کیف‌های کراس بادی انواع و اشکال مختلفی دارند و به دلیل کوچک و جمع و جور بودن و آزادی عملی که به افراد می‌دهند؛ بسیار پرطرف‌دارند. همچنین این مدل قابلیت ست شدن با انواع پوشش‌های نیمه رسمی و غیر رسمی را دارد.

انواع مدل‌های کفش و کیف زنانه را از شانی لند بخواهید!

اگر به دنبال خرید کفش کالج، بوت دخترانه، کفش زنانه مجلسی و کفش اسپرت دخترانه هستید؛ حتماً به سایت شانی لند سر بزنید. شانی لند یک فروشگاه اینترنتی عرضه کننده انواع کیف و کفش با قیمت‌های استثنایی و تخفیف‌های قابل توجه است که محصولات خود را در انواع مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها عرضه می‌کند.

کیف‌های شانی لند شامل کیف مجلسی چرم، کیف دستی ارزان، کیف دوشی ارزان و حتی کیف پول زنانه ارزان در انواع مدل‌ها و رنگ‌هاست. کیف و کفش‌های شانی لند در عین قیمت مناسبی که دارند از کیفیت خوبی نیز برخوردارند.

همچنین انواع مدل‌های کفش زنانه، از کفش اسپرت دخترانه و کفش پاشنه بلند مجلسی گرفته تا صندل روفرشی زنانه و حتی دمپایی روفرشی زنانه را می‌توانید در فروشگاه شانی لند با قیمت مناسب تهیه کنید.

اگر به دنبال سفارش کفش زنانه یا خرید ست کیف و کفش و هر نوع ست کیف ارزان هستید؛ شانی لند با افتخار در خدمت شما خواهد بود.

انواع مدل‌های کفش و کیف زنانه را از شانی لند بخواهید!
کاربرد کیف دستی زنانه

 

سخن آخر

کاربرد کیف دستی زنانه بسیار زیاد است و به همین دلیل انواع و مدل‌های گوناگونی از آن مناسب با سلیقه و نوع کاربری ساخته شده است. اگر بخواهیم انواع مدل‌های کیف زنانه را از نظر میزان کاربرد کیف دستی زنانه با هم مقایسه کنیم باید گفت کیف‌های مدل کوله پشتی، کراس بادی و کلاچ، سه مدل پرکاربرد کیف دستی زنانه به شمار می‌روند.

 

سؤالات متداول

  1. کیف دستی زنانه بر اساس نوع کاربرد به چند نوع و مدل تقسیم می‌شود؟

کوله پشتی، باررل، خورجینی، کلاچ، سبدی و…

  1. کدام مدل‌ها از نظر کاربرد کیف دستی زنانه کاربردی‌تر هستند؟

مدل‌های کوله پشتی، کراس بادی و کلاچ

3.کیف خورجینی مناسب چه پوششی است؟

پوشش غیر رسمی سبک اسمارت کژوال

  1. کیف مدل باررل چه کاربردی دارد؟

به دلیل حجم بزرگ و فضای زیادی که درون خود دارد مناسب قرار دادن وسایل یک سفر کوتاه است.

 

سایر مقالات:

جدید‌ترین مدل کیف زنانه – خرید اینترنتی کیف و کفش جدید 2023
خرید کیف زنانه برند 2023- خرید اینترنتی انواع کیف و کفش+ عکس
خرید کیف دوشی زنانه مناسب سفر – معرفی 7 برند محبوب

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا