کیف

خرید کیف دستی زنانه دست ساز با 5 جنس مختلف

 کیف دستی زنانه دست ساز چه ویژگی‌هایی دارد؟

 آیا به دنبال یک کیف دستی زنانه دست ساز منحصر به فرد هستید که علاوه بر حمل وسایل ضروری شما، شیک، زیبا و بادوام باشد؟ آیا می‌دانید که کدام جنس، طرح و اندازه کیف برایتان مناسب است؟ اگر پاسخ شما منفی است، پس در ادامه با ما همراه باشید.

 کیف دستی زنانه دست ساز چه ویژگی‌هایی دارد؟
کیف دستی زنانه دست ساز

 

مزایای استفاده از کیف دستی زنانه دست ساز

کیف دستی زنانه دست ساز بخش بسیار مهمی از استایل خانم‌ها است که علاوه بر کمک به درخشش و زیبایی استایل آن‌ها، وسایل ضروری‌شان را نگهداری و حمل می‌کند؛ اما حمل کردن وسایل تنها مزیت این کیف‌ها نبوده و در ادامه به برخی از مزایای استفاده از آن‌ها می‌پردازیم:

قابلیت ست شدن با انواع لباس‌ها

کیف دستی زنانه با توجه به طرح، رنگ، جنس و سایز متنوعی که دارد، می‌تواند با انواع لباس‌ها و استایل‌های مختلف ست شود. شما می‌توانید بر اساس مناسبت، فصل، روزمرگی یا رسمی بودن، کیف دستی مناسب خود را انتخاب کنید و با لباستان هماهنگ کنید.

برای مثال، چنانچه به استایل مینیمال علاقه‌مند هستید و می‌خواهید یک کیف برای موقعیت‌های مختلف داشته باشید، یک کیف کوئیلتد خوش‌دوخت و با ‌کیفیت انتخاب کنید. چنانچه شاغل و یا دانشجو هستید و نیاز به حمل لپ‌تاپ و یا کتاب دارید، یک کیف سچل با سایز مناسب و رنگ خنثی پیشنهاد می‌شود.

چنانچه به دنبال یک کیف دستی زنانه دست ساز برای خرید، سفر، استخر و یا ساحل هستید، یک کیف توت با جنس پارچه‌ای و رنگ شاد مناسب است.

قابلیت ست شدن با انواع لباس‌ها
کیف دستی زنانه دست ساز

 

ظرفیت مناسب برای حمل وسایل

کیف دستی زنانه به شما این امکان را می‌دهد که وسایل شخصی خود را به راحتی در آن جا دهید و حمل کنید. شما می‌توانید بر اساس نوع و تعداد وسایل خود، سایز مناسب کيف را انتخاب کنید. برای مثال، اگر فقط قصد حمل تلفن همراه، پول، کارت و آرایش خود را دارید، چرا باید چمدان بزرگ حمل کنید؟

چرا نباید از چشم‌نوازترین کیف‌های زیبایتان استفاده كنيد؟ يك کیف دستی زنانه دست ساز کوچک كافي است. اگر قصد حمل لپ‌تاپ، کتاب، لوازم التحریر و سایر وسایل ضروري خود را داريد، يك كيف بزرگ يكي از بهترين گزينه‌ها است.

ظرفیت مناسب برای حمل وسایل
کیف دستی زنانه دست ساز

 

افزایش اعتماد به نفس و جذابیت

کیف دستی زنانه یکی از عواملی است که می‌تواند بر اعتماد به نفس و جذابیت شما افزوده کند. وقتی شما یک کیف زیبا و با کیفیت را با لباستان ست می‌کنید، حس خوب و خاصی دارید و این حس را به دیگران هم منتقل می‌کنید.

شما می‌توانید با انتخاب کیف دستی مناسب، شخصیت و سلیقه‌تان را نشان دهید و تأثیر مثبتی بر روی دیگران بگذارید. همچنین باعث می‌شوید که دیگران از شیک‌پوشی شما لذت ببرند.

انواع کیف دستی زنانه دست ساز

کیف دستی زنانه دست ساز که جزو اکسسوری‌های محبوب و مورد نیاز خانم‌ها است که علاوه بر زیباتر نشان دادن استایل آن‌ها، نقش مفیدی در حمل و نقل وسایل شخصی دارد. انواع کیف دستی زنانه بر اساس شکل، سایز، جنس، طرح و کاربرد متفاوت هستند و هر یک خصوصیات، مزایا و معایب خود را دارند.

انواع کیف دستی زنانه دست ساز
کیف دستی زنانه دست ساز

 

کیف بولینگ

یک کیف با سایز متوسط و شکل منحنی شبیه به ساک‌های حمل توپ‌های بولینگ. این کیف یک دسته در بالا و گاهی یک بند جدا شدنی برای حمل روی شانه دارد. این کیف مناسب برای استایل اداری، رسمی و محل کار است.

کیف توت

یک کیف با سایز بزرگ و شکل مستطیل شکل. این کیف دو دسته در بالا دارد و گاهی یک بند جدا شدنی برای حمل روی شانه یا کراس بادی. این کيف مناسب برای خرید، سفر، استخر و ساحل است.

کيف ساتچل

ساتچل یک مدل جذاب برای کیف دستی زنانه دست ساز با سایز متوسط تا بزرگ و شكل مستطيل شكل است. اين كيف يك دسته در بالا و يك بند جدا شدني براي حمل روي شانه يا کراس بادي دارد. اين كيف مناسب براي سفر، اداره يا دانشگاه است.

کيف ساتچل
کیف دستی زنانه دست ساز

 

کيف كلاچ

يك كيف با سايز كوچك و شكل مستطيلي و ساده. اين كيف هيچ دسته يا بندي ندارد و فقط با دست حمل مي‌شود. اين كيف مناسب براي مجالس، عروسي و مهماني است.

انواع جنس کیف دستی دست ساز

کیف دستی زنانه دست ساز ارزان یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات در بین خانم‌ها است. انواع مختلفی از کیف‌های دستی زنانه وجود دارد که می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. کیف دستی زنانه می‌تواند از جنس‌های مختلفی تولید شود که هر یک خصوصیات و مزایای خود را دارند.

کیف دستی چرم

چرم یکی از جنس‌های پرطرفدار و با کیفیت برای ساخت کیف دستی زنانه دست ساز است. چرم مقاوم، بادوام، ضد آب و ضد خش است و باعث می‌شود کیف شما شکل خود را حفظ کند. چرم همچنین گرم، نرم و لطیف است و حس خوبی به دست می‌دهد. چرم معمولاً گران‌تر از سایر جنس‌ها است و نگهداری خاص خود را می‌طلبد.

چرم ممکن است طبیعی یا مصنوعی باشد. چرم طبیعی از پوست حیوانات تولید می‌شود و با توجه به نوع حیوان، رنگ، بافت و کشور تولید کننده، قیمت و کیفیت متفاوت دارد. چرم مصنوعی از پلاستیک یا پارچه تولید می‌شود و شباهت زیاد به چرم طبيعي دارد. چرم مصنوعي ارزان‌تر، سبك‌تر و قابل شستشو است.

باید در هنگام خرید به اصل بودن چرم کیف دستی زنانه دست ساز دقت کنید و طراحی‌های دست‌ساز با چرم اصل را خریداری نمایید.

کیف دستی چرم
کیف دستی زنانه دست ساز

 

کیف دستی پارچه‌ای

پارچه یک جنس سبک، راحت و قابل شستشو برای ساخت کيف دستي زنانه است. در طراحی‌های دست‌ساز با پارچه مقاوم می‌توانید مشاهده کنید که پارچه رنگ‌ها، طرح‌ها و بافت‌های مختلفي دارد كه باعث مي‌شود كيف شما جذاب و منحصربه‌فرد باشد. پارچه همچنین قابل تغيير شكل است و به راحتي در فضاي كم جا مي‌شود.

پارچه از جنس‌های مختلفي مثل كتان، كتاني، پشم، نخ، پلي استر و غيره توليد مي‌شود. پارچه نسبت به چرم ارزان‌تر است؛ اما دوام کمتری دارد.

کیف دستی پارچه‌ای
کیف دستی زنانه دست ساز

 

کیف دستی پلاستيكی

پلاستيك يك جنس ساده، كارآمد و قابل توليد بودجه بالا برای ساخت كيف دستي زنانه است. پلاستيك رنگ‌ها، شکل‌ها و طرح‌های متنوعي دارد كه باعث می‌شود كيف شما مدرن و شيك باشد. پلاستيك همچنين ضد آب، ضد خش و ضد لك است و نگهداري آساني دارد.

پلاستيك از جنس‌های مختلفي مثل پلي اتيلن، پلي پروپيلن، پلي وينيل كلرايد و غيره توليد مي‌شود. پلاستيك نسبت به چرم و پارچه ارزان‌تر است؛ اما به نسبت آن‌ها زيبایی و كيفيت کمتر دارد.

کیف دستی برزنت

برزنت یک نوع پارچه نایلونی است که در برابر رطوبت و آب مقاوم است. از این پارچه برای تولید انواع کیف‌های زنانه، مردانه، کودکانه، ورزشی، سفری و غیره استفاده می‌شود.

برخی از مزایای کیف‌های برزنتی شامل سبک و راحت بودن، قابل شست‌وشو و تمیز کردن آسان، دارای رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و جذاب، قیمت مناسب و اقتصادی و… هستند.

کیف دستی برزنت
کیف دستی زنانه دست ساز

 

کیف دستی جیر

جنس جیر یک نوع چرم طبیعی است که از پوست حیوانات مانند گاو، گوسفند، بز و غیره به دست می‌آید. این جنس دارای مقاومت، کیفیت و زیبایی بالایی است و برای تولید انواع کیف‌های زنانه، مردانه، کوله پشتی، کفش و غیره استفاده می‌شود. برخی از مزایای کیف‌های جیری عبارت‌اند از:

  • طرح‌ و رنگ‌ متنوع
  • بافت نرم و لطیف
  • عمر طولانی و پایداری در برابر سایش
  • خاصیت تنفس پذیری و جذب رطوبت

طرح‌های کیف دستی زنانه دست ساز

کیف دستی زنانه دست ساز را برای پاسخ به سلیقه متنوع بانوان در انواع طرح و رنگ می‌سازند. طرح‌های کیف دستی زنانه بر اساس ویژگی‌هایی مانند شکل، سایز، جنس، رنگ و کاربرد متفاوت بوده و هر یک از آن‌ها خصوصیات و مزایای خود را دارند.

کیف دستی هنر دست‌ساز با نقشه‌های فریبنده سلیقه هر خانم خوش‌سلیقه‌ای است؛ اما این طرح‌ها فقط به کیف دستی ارزان محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را در ست کیف ارزان و انواع کیف زنانه مانند کیف مجلسی چرم، کیف پول زنانه ارزان، کیف پاسپورتی ارزان، کیف کمری مسافرتی و… خریداری کنید.

طرح‌های کیف دستی زنانه دست ساز
کیف دستی زنانه دست ساز

 

طرح گل

یک طرح شاد، روحانی و زنانه که با الهام از طبیعت و گل‌های رنگارنگ ساخته شده است. این طرح با پارچه‌های پنبه‌ای، کتانی، پشمی و چرم سازگار است و با لباس‌های ساده، روشن و تابستانی هماهنگ است. این طرح مناسب برای خرید، سفر، استخر و ساحل است.

طرح چک

یک طرح کلاسیک، ساده و مدرن که با الهام از لباس‌های مردانه و تارتان ساخته شده است. این طرح با پارچه‌های پشمی، نخی، پلی استر و چرم سازگار است و با لباس‌های رسمی، اداری و پاییزی هماهنگ است. این طرح مناسب برای سفر، اداره یا دانشگاه است.

طرح قلاب دوزی

یک طرح هنرمندانه، دست دوز و منحصربه‌فرد که با الهام از فرهنگ‌های مختلف و قلاب دوزی ساخته شده است. این طرح با پارچه‌های نخی، پشمی، کتانی و چرم سازگار است و با لباس‌های مجلسی، عروسی و مهمانی هماهنگ است. این طرح مناسب برای مجالس، عروسي و مهماني است.

راهنما خرید کیف دستی دست ساز

قبل از خرید کیف دستی زنانه دست ساز، باید به نکاتی مانند وزن کیف، اندازه، جنس، دوام و همچنین قیمت کیف دستی دست ساز توجه نمایید؛ چون محدوده قیمت این کیف‌ها و همچنین قیمت کوله پشتی به نسبت این ویژگی‌ها متفاوت هستند.

قبل از خرید، بهتر است کیف دستی موردنظرتان را با گزینه‌های مختلف مقایسه کرده و قیمت مناسب را پیدا کنید. اگر پول خود را خرج یک کیف دستی می‌کنید، مطمئن شوید که ارزش دارد. خرید کیف دوشی ارزان نیز به همین صورت انجام می‌شود.

اگر یک کیف دستی زنانه باکیفیت پیدا کردید، مهم نیست که کمی بیشتر هزینه کنید؛ چراکه طول عمر چنین کیف‌هایی بسیار بیشتر از کیف‌های ارزان است.

راهنما خرید کیف دستی دست ساز
کیف دستی زنانه دست ساز

 

خرید کیف دستی دست ساز از شانی لند

آیا به دنبال یک فروشگاه اینترنتی هستید که علاوه بر تنوع زیاد محصولات، از قیمت‌هایی مناسبی که کمتر جایی دیده‌اید، برخوردار باشد؟ شانی لند بهترین انتخاب برای خرید انواع طرح، رنگ، جنس و اندازه کیف دستی دست ساز زنانه است.

این فروشگاه اینترنتی می‌تواند برای شما خریداران تجربه‌ای راحت، امن و لذت‌بخش فراهم کند. شانی لند علاوه بر امکان خرید کیف، امکان خرید ست کیف و کفش زنانه، خرید کیف دوشی ارزان و همچنین سفارش کفش زنانه نیز برای شما فراهم می‌کند.

برخی از محصولات کفش آن شامل کفش اسپرت دخترانه، خرید کفش کالج، کفش زنانه مجلسی، صندل روفرشی زنانه، بوت دخترانه، کفش دمپایی روفرشی دخترانه، پاشنه بلند مجلسی و… است.

سخن پایانی

خریدن کیف دستی زنانه دست ساز امری چالش برانگیز و لذت‌بخش برای بسیاری از زنان است. برای آسان‌تر شدن خریدتان، ما در این مقاله به بیان نکاتی مانند تاریخچه کیف، انواع طرح، جنس، رنگ و… پرداختیم که امیدواریم برایتان مفید واقع شوند.

سؤالات متداول

  1. قبل از خرید کیف دستی زنانه دست ساز باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از خرید کیف دستی باید مواردی مانند کیفیت، قیمت، طراحی، رنگ، جنس، برند و… در نظر گرفته شوند.

  1. بادوام‌ترین جنس کیف دستی زنانه کدام است؟

جنس چرم بادوام‌ترین جنس نسبت به بقیه جنس‌ها است.

  1. آیا عوامل محیطی باعث کاهش دوام کیف دستی می‌شوند؟

بله گردوغبار و رطوبت زیاد طول عمر کیف دستی را کاهش می‌دهند.

 

سایر مقالات:

4 مدل از جذاب‌ترین مدل‌های کیف پاسپورتی دست ساز
5 نکته طلایی که باید برای خرید کیف پاسپورتی زنانه کادویی بدانید!
5 مدل کیف پول زنانه کادویی ترند در سال 2023

 

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا