کفش

روفرشی قابل استفاده در خانه – 10 مدل روفرشی جدید و زیبا +عکس

چه نوع دمپایی یا روفرشی مناسب استفاده در خانه است؟

روفرشی قابل استفاده در خانه از انواع کفش زنانه است. این روفرشی‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست، برای روی فرش و در منزل استفاده می‌شوند. خانم‌ها، دختران جوان و بچه‌ها به دمپایی روفرشی علاقه بیشتری دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع روفرشی قابل استفاده در خانه آشنا شوید.

چه نوع دمپایی یا روفرشی مناسب استفاده در خانه است؟

 

تفاوت دمپایی و روفرشی زنانه

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که دمپایی و روفرشی تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو را یک نوع کفش می‌دانند. اینکه روفرشی را با دمپایی روفرشی دخترانه مشابه بدانید، مثل این است که کالج دخترانه را مشابه با کفش اسپرت دخترانه بدانید.

یا کیف دستی زنانه را مشابه با کیف دوشی زنانه بدانید و فرقی میان آن‌ها نگذارید؛ بنابراین قبل از اینکه با انواع روفرشی قابل استفاده در خانه آشنا شوید، باید تفاوت آن را با دمپایی بدانید.

دمپایی‌ها معمولاً برای محیط بیرون مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شما با دمپایی وارد خانه شوید، حتماً بزرگ‌تر‌ها شما را سرزنش می‌کنند. جدیدترین مدل دمپایی، دمپایی‌های است که در تابستان امسال مورد استفاده قرار گرفتند. این دمپایی‌ها ظاهر بسیار شیکی دارند و معمولاً لژ دار هستند.

این در حالی است که روفرشی‌ها مناسب منزل بوده و مورد علاقه خانم‌هایی هستند که نمی‌توانند بدون پوشاندن پا، در منزل هم راه بروند. در واقع از نظر نوع، جنس، قیمت، رنگ، طرح و ظاهر هر دو دارای تنوع هستند؛ اما محل کاربرد آن‌ها متفاوت است.

مثل اینکه در مهمانی‌های رسمی ‌از کفش پاشنه بلند زنانه استفاده می‌کنید، در حالی که در مهمانی‌های غیر رسمی، صندل زنانه بیشتر مرسوم است. توجه داشته باشید که بحث دمپایی روفرشی زنانه کاملاً جداست.

محصولات فروشگاه شانی لند

انواع دمپایی و روفرشی

صندل روغرشی

صندل طلقی

 

انواع روفرشی زنانه

خانم‌ها همواره در پوشش خود حساس بوده‌اند و دقت زیادی در انتخاب ست کیف و کفش زنانه به خرج می‌دهند. البته این حساسیت آنها تنها برای تیپ و استایل بیرون‌رفتن نیست، آن‌ها در منزل هم همین قدر به تیپ خود اهمیت می‌دهند.

مثلاً همواره به دنبال بهترین لباس‌های راحتی، بهترین شلوار‌های خانگی، بهترین روفرشی قابل استفاده در خانه و … هستند. در ادامه با جذاب‌ترین مدل‌های روفرشی خانگی آشنا می‌شوید.

انواع روفرشی زنانه

 

روفرشی‌های معمولی

دسته‌ای از روفرشی‌های جذاب، روفرشی‌هایی هستند که با یک رویه پایین‌تر از انگشتان، پا را محکم می‌کنند. مطمئناً همه شما یک جفت از این روفرشی‌ها را داشته‌اید. از آنجایی که طرح‌های بسیار متنوع دارند، به راحتی با هر نوع لباسی قابل ست‌ شدن هستند.

در تابستان می‌توانید این روفرشی‌های زیبا را با یک کیف کمری زنانه جذاب ست کنید و برای خرید به سوپری نزدیک منزل بروید!

روفرشی انگشتی

روفرشی‌های انگشتی از جمله روفرشی قابل استفاده در خانه هستند. روفرشی‌های انگشتی همانند دمپایی‌های انگشتی هستند و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. این روفرشی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاملاً تخت، راحت و بدون پاشنه هستند.

بندی که در واقع انگشتی این روفرشی محسوب می‌شود، بین انگشت شصت و انگشت کناری آن قرار می‌گیرد. جنس و طرح  این کفش‌ها بسیار متنوع است و خانم‌ها بسته به سلیقه خود می‌توانند آن را انتخاب کنند.

روفرشی انگشتی

 

روفرشی‌های جلو باز

نوع دیگری از روفرشی قابل استفاده در خانه، روفرشی است که قسمت جلویی پا، یعنی انگشتان را نمی‌پوشاند! این روفرشی‌ها بسیار جذاب هستند و مانند یک جوراب، دورتادور پا را در بر می‌گیرند.

روفرشی‌های جلو بسته

از دیگر روفرشی‌ها، روفرشی‌هایی هستند که حالت کفش دارند، اما پشت آن‌ها باز است. این روفرشی‌ها پای شما را گرم نگه می‌دارند و دارای طرح‌های متنوع هستند.

روفرشی‌های لژ دار

روفرشی لژ دار از دیگر روفرشی قابل استفاده در خانه است. این روفرشی‌ها مثل مدل‌های می‌ لژ دار هستند، با این تفاوت که راحت تر هستند و لژ آن‌ها حالت اسفنجی دارد.

روفرشی‌های لژ دار

 

روفرشی‌های بنددار

این روفرشی‌ها برای بیرون‌رفتن هم مناسب هستند. حالت ظاهری و کلی روفرشی‌های بنددار مانند صندل‌های تخت بند‌دار است. ممکن است یک بند داشته باشند که به روی مچ محکم شود، ممکن هم است که چندین بند داشته باشند و جلوی پا را کامل پوشش دهند.

در هر صورت ست ‌کردن این روفرشی قابل استفاده در خانه با کیف پاسپورتی زنانه، استایلی تابستانه و زیبا را برای شما خلق می‌کند.

روفرشی طبی زنانه

روفرشی‌های طبی را می‌توان در دسته انواع دمپایی دخترانه طبقه‌بندی کرد. این روفرشی‌ها مناسب کسانی هستند که دچار پینه، میخچه، تغییر شکل انگشتان پا، قوس زیاد، فاصله زیاد بین انگشتان پا شده‌اند.

این مشکلات معمولاً برای افرادی پیش می‌آید که مدام از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کرده و یا در محیطی آلوده راه رفته‌اند.

روفرشی قابل استفاده در خانه، به پاهای شما استراحت داده و آرامش را به شما هدیه می‌دهد. این روفرشی‌های طبی، فشار وارده بر کف پا را کاهش داده و درد پا را تسکین می‌دهند.

روفرشی طبی زنانه

 

رنگبندی روفرشی زنانه

رنگ‌ها نشانه شادابی و طراوت هستند. مسلماً شما به فردی که همواره از رنگ‌های شاد برای لباس‌های خود استفاده می‌کند، احساس بهتری دارید نسبت به فردی که همواره از رنگ‌های خنثی و تیره بهره می‌گیرد. از مزیت‌های روفرشی قابل استفاده در خانه، می‌توان به تنوع رنگ و طرح آن اشاره کرد.

روفرشی‌ها در هر رنگی که دوست داشته باشید، وجود دارند. می‌توانید این روفرشی‌های زیبا را با لباس‌های رنگارنگ در منزل ست کنید و نشاط و شادابی را در خانه به ارمغان بیاورید. مثلاً از روفرشی لژدار به همراه یک لباس مهمانی زیبا بهره بگیرید و استایلتان را در دورهمی‌ کوچکی که در منزل دارید با کیف مجلسی زنانه، تکمیل کنید.

رنگبندی روفرشی زنانه

 

جنس روفرشی دخترانه

روفرشی قابل استفاده در خانه با جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. مسلماً جنس روفرشی که قرار است روی موکت به پا کنید باید با جنس روفرشی که روی کف‌پوش به پا می‌کنید، متفاوت باشد. در ادامه با جنس‌های مختلف روفرشی‌های دخترانه آشنا می‌شوید.

پشم: از پرطرفدارترین روفرشی قابل استفاده در خانه، می‌توان به روفرشی‌های پشمی ‌اشاره کرد. خانم‌ها عاشق روفرشی‌هایی هستند که یک خرس پشمی‌ روی آن‌ها قرار گرفته است. این روفرشی‌ها در هوای سرد زمستان، پاهای شما را از سرما حفظ کرده و از سرماخوردگی شما جلوگیری می‌کنند.

پنبه: پنبه ماده اولیه دیگری است که در تولید روفرشی‌ها استفاده می‌شود. قلب دوم شما یعنی پا در دمپایی‌های پنبه‌ای به راحتی نفس می‌کشد! از آنجایی که پنبه از الیاف طبیعی تهیه می‌شود، پس روفرشی‌های پنبه‌ای قابلیت این را دارند که در فصل تابستان، عرق پای شما را جذب کنند.

جیر: جنس جیر از جنس‌های مرغوب روفرشی در فصل زمستان و بهار است. این روفرشی‌ها ضد آب هستند و پا را گرم نگه می‌دارند.

چرم: با روفرشی‌های چرمی‌ که آشنا هستید. این روفرشی‌ها علاوه بر ظاهر جذاب و زیبا، از طول عمر بالایی هم برخوردار هستند. از آنجایی که روفرشی چرم ضد آب است و تبادل هوا را به خوبی انجام می‌دهد، خواهان زیادی هم دارد.

پلاستیک: دمپایی‌های پلاستیکی از انواع دمپایی دخترانه هستند که همه شما‌ها یک جفت از آن را داشته‌اید. روفرشی‌های پلاستیکی هم همین گونه‌اند. با اینکه راحتی روفرشی‌های پشمی ‌را ندارند، اما دوام، انعطاف‌پذیری و استحکام خوبی را شامل می‌شوند. معمولاً لایه درونی و کف روفرشی‌ها از جنس پلاستیک است.

فوم: فوم، ماده‌ای شکل‌پذیر و بسیار انعطاف‌پذیر است که شکل پا را به خود می‌گیرد. اگر از این ماده در تولید روفرشی استفاده شود، پای شما از آسیب محافظت می‌شود. شما هم احساس راحتی را تجربه می‌کنید.

جنس روفرشی دخترانه

 

خرید روفرشی قابل استفاده در خانه

فروشگاه‌های متعددی در زمینه فروش روفرشی‌ قابل استفاده در خانه فعالیت می‌کنند. این موضوع برای مشتری هم دارای مزیت و هم عیب است. شما به عنوان مشتری فروشگاه‌های زیادی را مدنظر دارید که برای خرید به آن‌ها مراجعه کنید و دستتان برای انتخاب بسیار آزاد است.

اما نمی‌دانید کدام فروشگاه بهتر است و می‌توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمایید. در این راستا خوب است به سایت خرید کفش زنانه شانی لند مراجعه کنید. قبل از خرید حتماً نکاتی را مدنظر داشته باشید تا بتوانید محصولی که مناسب است را خریداری کنید. از جمله نکاتی که باید در زمان خرید کفش در نظر بگیرید، عبارت‌اند از:

  • روفرشی هم سایز پای خود خریداری کنید.
  • روفرشی با رنگ شاد انتخاب نمایید.
  • به جنس و تناسب روفرشی با فصلی که در آن هستید، دقت کنید.
  • جدیدترین و بهترین کفش را انتخاب کرده و خریداری کنید.
  • دقت داشته باشید که هزینه واسطه‌ای از شما دریافت نشود و محصول را به قیمت مصوب کارخانه دریافت کنید.
  • رنگ و طرح روفرشی قابل استفاده در خانه را متناسب با سایر اجزای پوششتان انتخاب نمایید.

خرید روفرشی قابل استفاده در خانه

 

فروشگاه دمپایی و روفرشی زنانه

شانی لند از بهترین فروشگاه‌های سراسر کشور است که در زمینه فروش کفش و کیف فعالیت می‌کند. در این فروشگاه می‌توانید خرید روفرشی طبی زنانه، انواع کفش زنانه مثل دمپایی زنانه ارزان، روفرشی زنانه ارزان، بوت دخترانه و انواع کیف زنانه مثل کوله پشتی زنانه، کیف پول چرم، ست کیف زنانه و … را انجام دهید.

اگر نمی‌دانید یک استایل خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چه کفش‌ها و کیف‌هایی را با لباستان ست کنید، بهتر است به مقالات این فروشگاه سری بزنید. با خرید از این مجموعه و تکمیل استایلتان طبق مقالات موجود، میان جمع می‌درخشید.

توجه داشته باشید که می‌توانید از این مجموعه هم به صورت حضوری و هم اینترنتی در سراسر کشور خرید کنید. تنها کافی است تا با کارشناسان و مشاوران تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره و استعلام قیمت، سفارشتان را ثبت کنید. درکوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را درب منزل دریافت خواهید کرد.

فروشگاه دمپایی و روفرشی زنانه

 

سخن پایانی

در انتخاب روفرشی قابل استفاده در خانه، باید دقت زیادی داشته باشید. یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که روفرشی را برای چه فصلی می‌خواهید.

برای فصل تابستان باید به دنبال روفرشی باشید که گرما و رطوبت را جذب کند. در حالی که برای فصل زمستان به یک روفرشی نیاز دارید که گرما را به پای شما هدیه دهد و پای شما را گرم کند.

 

سایت شانی لند دارای بهترین کفش های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

کفش بوت زنانه – کفش پاشنه بلند زنانه – کفش اسپرت زنانه – دمپایی زنانه – صندل زنانه – کالج دخترانه – ست کیف و کفش زنانه

وسایت شانی لند دارای بهترین کیف های زنانه میباشد، برای دیدن مدل ها کلیک کنید :

ست کیف زنانه – کیف مجلسی چرم – کوله پشتی زنانه – کیف دوشی زنانه – کیف کمری زنانه – کیف پاسپورتی زنانه – کیف دستی – کیف پول چرم

 

 

سایر مقالات:

ست شلوار پارچه ای با نیم بوت – 10 مدل نیم بوت جذاب دخترانه و زنانه
ست شلوار جین با نیم بوت زنانه -5 مدل ست بی نظیر برای بانوان
معرفی 5 مدل ست جوراب و کفش زنانه – جدیدترین مدل کفش زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا