کیف

4 مدل کیف دستی زنانه شیک بسیار جذاب و پرطرفدار

نکاتی که باید در مورد کیف دستی زنانه شیک بدانید!

کیف دستی زنانه شیک بخش مهمی از استایل بانوان را تشکیل می‌دهد؛ با این حال انتخاب کیف دستی طبق سلیقه شما و موارد استفاده آن مسئله مهمی است. کیف دستی علاوه بر نگهداری وسایل ضروری‌تان، نکات زیادی را در مورد شخصیت شما بیان می‌کند.

نکاتی که باید در مورد کیف دستی زنانه شیک بدانید!
کیف دستی زنانه شیک

 

تاریخچه کیف دستی زنانه شیک

کیف دستی زنانه در ابتدا به شکلی که امروزه می‌بینید، وجود نداشته و در طی چند قرن تغییر کرد و  به شکل کیف دستی امروزی درآمد و جزو استایل بانوان گردید. در ابتدای دوره مدرن اروپا از کیف‌های زنانه تنها برای حمل سکه استفاده می‌شد.

این کیف‌ها بسیار کوچک بوده و از چرم یا پارچه نرم ساخته می‌شدند. جالب است بدانید که در آن زمان، این کیف‌های کوچک بیشتر مورد استفاده آقایان بودند. آغاز سفر کیف دستی زنانه در ابتدای قرن نوزدهم میلادی با اختراع خط آهن بود.

این اختراع با افزایش سفرهای ریلی سبب شد تا استفاده از کیف‌های بزرگ و چمدان در بین مردم زیاد شود. یک تاجر انگلیسی به اسم ساموئل پارکینسون برای راحتی همسرش، یک کیف دستی بزرگ را سفارش داد.

اگرچه در ابتدا با انتقادات زیادی مواجه شد؛ اما بعداً این کیف در اروپا محبوب شد و به شکل مدرن‌تر مورد استفاده قرار گرفت.

تاریخچه کیف دستی زنانه شیک
کیف دستی زنانه شیک

 

ویژگی‌های کیف دستی زنانه شیک

کیف دستی ارزان و شیک جزو پرطرفدارترین کیف‌های زنانه است. این کیف‌ها به نسبت انواع دیگر جادار بوده و می‌توانید به‌راحتی کیف لوازم آرایشی و یا وسایل سایز بزرگتان را در آن‌ها قرار دهید. همچنین در موقعیت‌های مختلفی مانند مهمانی، محیط‌کار، خرید و… قابل‌استفاده‌اند. این کیف‌ها با بندهای مقاوم و بلندی که دارند به شما این امکان را می‌دهند تا تغییراتی را در استایلتان ایجاد کنید.

برای انتخاب کیف دستی زنانه مناسب و خرید کفش زنانه ست، به نکاتی که در ادامه مقاله آورده شده‌اند، توجه کنید:

  • اندازه کیف دستی زنانه باید با سایز وسایلی که می‌خواهید در آن قرار دهید، متناسب باشد.
  • سایز کیف دستی زنانه باید با اندام شما همخوانی داشته باشد.
  • رنگ کیف دستی زنانه باید باسلیقه شما همخوانی داشته باشد.
  • لازم است که جنس کیف دستی زنانه شما مطابق با سلیقه و نیاز روزانه شما باشد.
  • تعداد جیب‌های کیف دستی زنانه باید به نحوی باشد که وسایل شما را به‌خوبی در خود جای دهد.
ویژگی‌های کیف دستی زنانه شیک
کیف دستی زنانه شیک

 

انواع کیف دستی زنانه شیک

کیف دستی زنانه با توجه ‌به کاربرد و موقعیت‌های مورداستفاده انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی ست کیف و کفش زنانه می‌پردازیم.

کیف‌ خورجینی

کیف‌های خورجینی جزو کیف دستی زنانه شیک هستند و در بین کیف‌های کلاسیک زنانه قرار می‌گیرند. این کیف‌ها همان‌طور که از اسمشان پیداست شبیه خورجین دوچرخه یا اسب هستند.

کیف‌های خورجینی را هم به‌صورت دوشی و هم به‌صورت یک‌طرفه می‌توان استفاده کرد. این کیف‌ها فقط مختص بانوان نیستند و برای آقایان نیز قابل‌استفاده هستند.

کیف خورجینی را در فعالیت‌های روزمره، محیط‌کار، پیاده‌روی و… می‌توانید استفاده کنید. ابعاد آن‌ها بزرگ و مستطیلی شکل است و حالت افتاده دارند. این کیف‌ها در حالت کلی برای استایل غیررسمی و کژوال قابل‌استفاده‌اند. اولین برند عرضه‌کننده این نوع کیف برند دیور بوده است.

کیف دافل

یکی دیگر از انواع کیف دستی زنانه شیک، کیف دافل یا ساک مسافرتی (Duffel bag) است که به آن ساک ورزشی یا ساک تعطیلات نیز گفته می‌شود که به شکل کیف استوانه‌ای از جنس پارچه یا چرم با یک زیپ در قسمت بالایی کیف هستند. این کیف‌ها از چمدان کوچک‌تر و از کوله‌پشتی بزرگ‌تر هستند. از این کیف‌ها بیشتر در سفر و ورزش استفاده می‌شود.

کیف‌های دافل علاوه بر جادار بودن، به‌راحتی حمل می‌شوند. بندهای آن به‌صورت 1. یک بند بلند روی شانه 2. دو بند متوسط 3. دو دسته و بند کوتاه هستند. اسم این کیف‌ها از روستای دافل واقع در بلژیک که پارچه‌هایی ضخیم و ابریشمی را برای کیف تولید می‌کردند، گرفته شده است.

کیف دافل
کیف دستی زنانه شیک

 

کیف‌ هوبو

از دیگر انواع کیف دستی زنانه شیک می‌توان به کیف هوبو یا کیف هلالی اشاره کرد. ایدة ساخت این نوع کیف از کیسه‌هایی که هوبو یا کارگران فصلی آمریکایی در زمان‌های قدیم با خود حمل می‌کردند، گرفته شده است. این کیف‌ها روی سرشانه به‌صورت هلالی می‌ایستند. کیف هوبو هم در اندازه بزرگ و هم کوچک تولید می‌شود و بسیار جادار است.

اغلب آن‌ها را از جنس‌های نرم و انعطاف‌پذیر می‌سازند تا شکل هلالی و حالت افتادگی و شل آن حفظ شود. کیف هوبو دارای یک بند بزرگ و پهن است که مانع اذیت شدن سرشانه بانوان می‌شود. این کیف‌ها در استایل‌های روزمره، اسپرت، در محیط‌کار، دانشگاه و… استفاده می‌شوند.

کیف سبدی

کیف سبدی در لیست کیف دستی زنانه شیک قرار می‌گیرد و دقیقاً ظاهری مانند سبد دارد. این کیف از چوب بامبو یا حصیر ساخته می‌شود و دارای بندی بلند است. کیف سبدی دارای ابعاد بزرگی است که در بیشتر مواقع برای سفر به ساحل دریا و یا پیک‌نیک مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کیف سبدی
کیف دستی زنانه شیک

 

جنس‌ کیف دستی زنانه شیک

جنس کیف دستی زنانه بسیار مهم است؛ زیرا جنس مرغوب آن عمر بیشتری دارد و این مزیت موجب صرفه‌جویی در هزینه شما می‌شود. کیف‌های دستی در جنس‌های برزنت چرم طبیعی، چرم مصنوعی، الیاف مصنوعی، ترکیبی از تمام این جنس‌ها و… ساخته می‌شوند.

جنس چرم همیشه در میان مردم پرطرفدارترین بوده و کیف پاسپورتی با طرح چرم بیشترین فروش را در بازار دارد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های کیف دستی زنانه با طرح ساده و شیک با جنس چرم می‌پردازیم.

جنس‌ کیف دستی زنانه شیک
کیف دستی زنانه شیک

 

جادار بودن آن

هدف شما از خریدن کیف دستی زنانه شیک، حمل و نگهداری وسایل ضروری مانند کارت‌های بانکی، پول نقد، محصولات آرایشی و بهداشتی و… است. در واقع حمل کیف‌های کوچک و سبک راحت‌تر بوده است.

اما زمانی که در طول روز وسایل زیادی را باید حمل کنید این کیف‌ها بدرد شما نمی‌خورند و به کیف بزرگ‌تر نیاز خواهید داشت. البته خرید ست کیف ارزان می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

کاربردی بودن آن

نکتة مهم دیگر که در خرید کیف دستی زنانه شیک چرمی باید موردتوجه قرار بگیرد، کاربردی بودن کیف است. کیفی که در هر مکان و هر زمان کاربرد داشته باشد، مناسب‌ترین و بهترین انتخاب برای شما است. به همین دلیل استفاده از هر کیفِ بخصوص برای هر محیطی الزامی نیست.

کاربردی بودن آن
کیف دستی زنانه شیک

 

دارای دوام و کیفیت بالا

کیف دستی زنانه در جنس‌های مختلف تولید می‌شود؛ اما تمام این کیف‌ها کیفیت و دوام کافی را ندارند. به همین دلیل اگر به دنبال کیف دستی بادوام هستید تا زمان زیادی از آن استفاده کنید، بهترین گزینه کیف دستی چرمی است که ماندگاری، کیفیت و دوام بالایی دارد.

تشخیص چرم اصل از چرم تقلبی در هنگام خرید کیف دستی زنانه شیک چرمی مهم است و باید قبل از خرید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. برای فهمیدن اصل بودن کیف مجلسی چرم به  چهار مورد بوی چرم، سطح چرم، برچسب روی چرم و قیمت چرم توجه کنید.

بهترین برندهای چرم برای کیف‌های دستی زنانه عبارت‌اند از:

  • فندی
  • ویوان
  • پرادا
  • گوچی
  • ورساچه
  • پولو
  • بربری
  • هرمس
  • جورجو آرمانی
  • لویی ویتون
  • شنل
  • چرم مشهد
  • چرم درسا
  • نوین چرم
  • مارال چرم

راهنمای خرید کیف دستی زنانه شیک

در هنگام خرید کیف زنانه باید به نکاتی مانند جنس کیف، ظاهر آن، طول کمربند، وزن آن، ظرفیت کیف، تعداد جیب‌، ضدآب بودن، رنگ و قیمت دقت کنید. شاید کم‌تر کسی با وجود کیف دستی زنانه شیک و ارزان در بازار به سراغ پرداخت مبلغ بالاتر و خرید کیف‌های دوشی چرمی اصل گران‌قیمت برود؛ اما از کیف‌ دوشی چرم زنانه اصل می‌توانید مدت زمان بیشتری استفاده کنید.

 همچنین این کیف‌ها ظاهر جذاب‌تر و کیفیت بالاتری نیز دارند. قیمت کیف دوشی زنانه با توجه به برند، سایز کیف، جنس و… متفاوت است. در ادامه به جدول قیمت کیف دستی زنانه شیک از ارزان تا گران می‌پردازیم.

نوع کیف قیمت
کیف دستی زنانه طرح سنتی حدود 50 تا 100 هزار تومان
کیف دستی زنانه ساده حدود 100 تا 400 هزار تومان
کیف دستی زنانه چرم آرا حدود 1/500 تا 4 میلیون تومان
کیف دستی زنانه چرم مشهد حدود 8 تا  10 میلیون تومان
کیف دستی زنانه درسا حدود 23/500 تا 25 میلیون تومان
راهنمای خرید کیف دستی زنانه شیک
کیف دستی زنانه شیک

 

خرید کیف دستی زنانه شیک از شانی لند

خرید اینترنتی امروزه در میان مردم محبوب بوده که یکی از دلایل آن می‌تواند راحتی خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری باشد. شانی لند یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که اجناسی با قیمت و جنس مناسب به بازار عرضه می‌کند.

برای خرید از این فروشگاه می‌توانید به سایت خرید کیف زنانه شانی لند مراجعه کنید. این فروشگاه از گستردگی قیمت و تنوع فوق‌العاده محصولات برخوردار است. شما می‌توانید محصولات زیر را از شانی لند خریداری کنید:

خرید کیف دستی زنانه شیک از شانی لند
کیف دستی زنانه شیک

 

سخن پایانی

تاریخچه استفاده از کیف دستی زنانه شیک به چندین قرن قبل برمی‌گردد. کیف دستی به دلیل جادار بودن و درعین‌حال جذاب‌تر نشان دادن استایل در بین مردم محبوب است و فقط مختص به بانوان نیست. در این مقاله سعی کردیم نکاتی در مورد تاریخچه و انواع و جنس‌های مختلف کیف دستی زنانه، قیمت و برخی موارد دیگر بگوییم.

سؤالات متداول

  1. قیمت کیف دستی زنانه چقدر است؟

200 تا 480 هزار تومان

  1. بهترین جنس کیف زنانه کدام است؟

جنس چرم اصل

  1. کیف زنانه شیک و ارزان را از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی شانی لند

 

سایر مقالات:

کاربرد کیف دستی زنانه+ 6 نوع کیف دستی زنانه در شانی لند
6 نکته طلایی در نگهداری از کیف دوشی زنانه که احتمالاً نمی‌دانید!
4 مدل جذاب کیف پول زنانه شیک- راز استقبال بانوان از کیف پول زنانه شیک

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا