کیف

3 نکته طلایی در نگهداری از کیف کمری زنانه

نگهداری از کیف کمری زنانه

نگهداری از کیف کمری زنانه مسئله‌ای است که باید بدان توجه شود. یکی از مهم‌ترین مسائل در نگهداری از کیف، تمیز کردن و شست‌وشوی صحیح آن است. به ‌طور کلی توصیه می‌شود که کیف خود را هفته‌ای یک ‌بار تمیز کنید. البته این مسئله به میزان استفاده از کیف هم ‌بستگی دارد.

نگهداری از کیف کمری زنانه مانند انواع دیگر کیف‌ها، اصول و ترفند‌هایی دارد که یاد گرفتن آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه به برخی از روش‌های نگهداری صحیح و تمیز کردن کیف کمری خواهیم پرداخت.

شستشوی مناسب انواع کیف کمری

در صورت مشاهده لکه و کثیفی روی کیفتان، لازم نیست آن را دور بیندازید؛ بلکه می‌توانید با نگهداری از کیف کمری زنانه و به‌ کار گرفتن برخی ترفندها، آن‌ها را مثل روز اول تمیز، براق و نو کنید. در بسیاری از این روش‌ها، به شوینده خاصی نیاز ندارید و تنها با شوینده‌های معمولی مثل مایع ظرف‌شویی و پودر لباس‌شویی می‌توانید کیف خود را به خوبی تمیز کنید.

روش‌های مناسب برای پاک کردن کیف کمری به جنس آن بستگی زیادی دارند. مثلاً برای جنس‌هایی غیر از چرم و پارچه، می‌توانید از پد الکلی یا دستمال آغشته به یک پاک‌کننده جهت تمیز کردن سریع و هر روزه کیف خود، استفاده کنید. این روش بخصوص برای پاک کردن کف کیف و بند آن که آلوده‌ترین قسمت‌های کیف کمری هستند، مناسب است.

توجه به جنس کیف و شست‌وشوی آن با مواد مناسب، مهم‌ترین نکات در نگهداری از کیف کمری زنانه هستند. با رعایت این نکات، کیف شما از هر نوعی که باشد؛ از انواع کیف پاسورتی گرفته تا کیف دوشی دخترانه و کیف مجلسی چرم، سالم‌تر می‌ماند و می‌توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید.

شستشوی کیف کمری چرمی

 نگهداری از کیف کمری زنانه چرمی کار راحتی است؛ چراکه پاک کردن هر نوع کیف چرمی بسیار ساده است و زمان زیادی نمی‌برد. برای این کار لازم است ابتدا با یک پارچه خشک، گرد و خاک سطح کیف را پاک کنید. سپس، یک پارچه دیگر را به مقداری پاک کننده مخصوص چرم آغشته کرده و با حرکات دایره‌ای، لکه‌های سطح کیف را پاک کنید.

این کار را به صورت روزانه و با استفاده از یک دستمال تمیز و مرطوب هم می‌توانید انجام دهید. اگر کیف کمری چرمی شما به پاک‌سازی اساسی‌تری نیاز دارد، می‌توانید با استفاده از محلول آب گرم و مایع ظرفشویی و یک پارچه نرم آغشته به این محلول، سطح بیرونی کیف خود را به خوبی تمیز کنید.

در آخر، با استفاده از یک پارچه تمیز و مرطوب، مایع ظرفشویی را از سطح چرم پاک کنید و آن را با حوله خشک کنید. برای پاک کردن لکه جوهر، یک سواپ یا مقداری پنبه را به مخلوط الکل و آب آغشته کنید و آن را با حرکات دایره‌ای، روی لکه بمالید تا تمیز شود.

برای پاک کردن لکه روغنی، به یک پارچه میکروفایبر مرطوب نیاز دارید. پارچه را روی لکه بمالید سپس مقداری نشاسته ذرت را به مدت یک شب روی لکه قرار دهید تا چربی لکه را به خود جذب کند. در آخر از نرم کننده چرم استفاده کنید تا چرم ترک نخورد و در برابر آلودگی مقاوم‌تر شود.

شستشوی کیف کمری پارچه‌ای

کیف‌های پارچه‌ای، به دلیل زیبایی، سبک بودن و تنوع در طرح و رنگ، جزو محبوب‌ترین‌ها هستند. نگهداری از کیف‌های کمری زنانه پارچه‌ای، بسیار راحت است. کیف پارچه‌ای خود را می‌توانید با آب ولرم و پودر لباسشویی بشویید.

در صورت استفاده از ماشین لباسشویی، از آب سرد استفاده کنید؛ چون آب گرم باعث جمع شدن و تاب برداشتن پارچه می‌شود.

تعمیر کیف کمری زنانه

هرگاه یکی از وسایل ما دچار خرابی یا آسیب‌دیدگی شود، باید حتماً تعمیر شود. فرقی نمی‌کند که آن وسیله یک کوله پشتی دخترانه باشد، یک صندل روفرشی زنانه یا حتی یک کیف پول زنانه ارزان! نگهداری از کیف کمری زنانه شامل تعمیر آن‌ نیز می‌شود؛ زیرا کیف‌های ما گاهی ممکن است دچار پارگی یا آسیب‌دیدگی شوند.

به طور کلی در اصول نگهداری از کیف کمری زنانه، تعمیر کیف جایگاه ویژه‌ای دارد و شامل تهیه و نصب سگک، دسته کیف، آستر، زیپ و ماشین زیپ و دوخت و دوز پارگی آن است.

اگر آستر کیف در داخل یا کنار زیپ پاره شده باشد، به راحتی دوخته می‌شود؛ اما اگر پارگی وسیع‌تر باشد، یعنی همه یا بیشتر قسمت‌های آستر پاره شده باشد، نیاز به تعویض کامل دارد.

همچنین در صورت خراب شدن زیپ، ابتدا کل زیپ را شکافته، نخ‌های به جا مانده را از محل بر‌دارید. سپس محل قرارگیری زیپ و خود زیپ را با چسب کفاشی بچسبانید تا دوخت، زیباتر انجام شود و در نهایت ماشین زیپ را نصب کرده و بدوزید. تعمیرات خارجی کیف، شامل موارد زیادی، از تعمیر دسته کیف تا تعویض قطعات آسیب‌دیده آن است.

کیف‌های کمری که از جنس چرم مصنوعی هستند، بعضاً به دلایل مختلف پوسته پوسته می‌شوند. برای تعمیر قسمت‌های از بین رفته، باید چرم هم ‌رنگ کیف را تهیه کنید، سپس قسمت آسیب دیده کیف را شکافته، الگوی آن را بسازید و سپس کیف را با استفاده از چرخ بدوزید.

نحوه تعویض قطعات آسیب دیده کیف کمری

گاهی اوقات محل دوخت دسته کیف پاره می‌شود که به راحتی می‌توان آن را تعمیر کرد. گاهی نیز پانچ دسته کیف باز می‌شود که با استفاده از دستگاه، پانچ می‌شود.

گاهی هم قفل یراق و مگنت کیف گم شده یا آسیب می‌بیند که باید تعویض گردد. برای این کار، باید آستر کیف را شکافته و یراق را تعویض کنید و در پایان آستر را دوباره بدوزید. اگر هم در این کار کمی مهارت داشته باشید، با پیچ‌گوشتی آن را خارج کرده و یراق مورد نظر را نصب می‌کنید.

خرید کیف‌های کمری ارزان از شانی ‌لند

با توجه به شرایط اقتصادی، خرید کیف و کفش با قیمت ارزان و کیفیت مناسب تبدیل به یکی از دغدغه‌های همگانی افراد شده است؛ بنابراین معرفی یک سایت خرید کیف زنانه که محصولات خود را با قیمت مناسب ارائه می‌کند، می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

شانی‌ لند محصولات خود را اعم از کیف دستی زنانه، کالج دخترانه، کیف کمری مسافرتی، ست کیف و کفش زنانه و انواع ست کیف ارزان با قیمت مناسب عرضه می‌کند. علاوه بر کیف، شانی ‌لند عرضه کننده انواع کفش نیز هست. از کفش پاشنه بلند زنانه تا کفش اسپرت دخترانه و حتی دمپایی روفرشی زنانه!

با توجه به قیمت‌ ارزانی که محصولات شانی لند دارند، خرید کفش زنانه بسیار مقرون به صرفه است. برای مثال می‌توانید بوت دخترانه را در طرح‌ها و مدل‌های متنوع و همچنین قیمت مناسب تهیه کنید.

سخن آخر

نگهداری از کیف کمری زنانه مسئله مهمی است که باید به آن توجه شود؛ چون حتی اگر کیف شما کیفیت بالایی نیز داشته باشد، باز هم برای دوام بیشتر، به مراقبت نیاز دارد. البته نگهداری از کیف کمری زنانه، کار نسبتاً راحتی است و زمان زیادی هم نمی‌برد. فراموش نکنید که این مراقبت‌های به ظاهر ساده باعث می‌شوند که شما از کیف خود استفاده کنید.

سؤالات متداول

  1. چه نکاتی در نگهداری از کیف کمری زنانه مهم هستند؟

نگهداری از کیف کمری زنانه شامل شستشو و تعمیر آن است که بسته به جنس کیف و نوع آسیب‌دیدگی، به روش‌های مختلفی انجام می‌شود.

  1. چگونه کیف کمری خود را تعمیر کنیم؟

تعمیر کیف شامل تهیه و نصب سگک، دسته کیف، آستر، زیپ و ماشین زیپ و دوخت و دوز پارگی آن است.

  1. چه جنس کیف‌هایی قابلیت شستشو دارند؟

جنس‌های پارچه‌ای و انواع چرم طبیعی و مصنوعی

  1. نحوه شستشوی انواع جنس کیف چگونه است؟

کیف پارچه‌ای با آب ولرم و پودر لباسشویی و کیف چرم یا پلاستیک با دستمال تمیز آغشته به محلول آب و مایع ظرفشویی

سایر مقالات:

6 نوع چرم کاربردی در ساخت کیف کمری زنانه دست ساز
4 نوع کاربرد کیف مجلسی زنانه- ویژگی‌های کیف مجلسی زنانه
کاربرد کیف دوشی زنانه- 6 مزیت مهم کیف دوشی

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا