کیف

5 مدل جذاب کیف دوشی زنانه شیک و پر طرفدار در رنگ های مختلف با قیمت های مناسب

کیف دوشی زنانه شیک و نکات مهمی که در زمان خرید باید بدانید!

بدون شک خانم‌ها با خرید کیف دوشی زنانه شیک و زیبا می‌توانند استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورند. فرایند انتخاب این مدل کیف به دلیل تنوع بسیار زیاد، با کمی سردرگمی همراه است؛ بنابراین آن‌ها در زمان انتخاب این اکسسوری مهم باید به نکاتی مانند برند تولید‌کننده، طرح، رنگ و اندازه آن دقت کنند.

مطمئناً با توجه به این مسائل، انتخاب ایده‌آلی داشته و در نتیجه با ایجاد استایل زیبا توجه همگان را به خود جلب می‌کنند. در این مقاله به بیان مطالبی درباره کیف دوشی زنانه شیک و مسائلی مانند راهنمای خرید پرداخته شده است. ‌امیدواریم این مطالب در زمان خرید کیف‌های دوشی زنانه، برای شما مفید باشد.

کیف دوشی زنانه شیک و نکات مهمی که در زمان خرید باید بدانید!
کیف دوشی زنانه شیک

 

مدل‌های مختلف کیف دوشی زنانه شیک

در سال‌های اخیر انتخاب کیف دوشی با طرح ساده و شیک با استقبال بیشتری مواجه شده و خانم‌ها در بین مدل‌های متنوع این اکسسوری مهم، به دنبال نمونه جذاب‌تر و نزدیک به سلیقه خود هستند. در ادامه به معرفی برخی از مدل‌های محبوب کیف دوشی زنانه شیک اشاره شده است.

مدل‌های مختلف کیف دوشی زنانه شیک
کیف دوشی زنانه شیک

 

کیف دوشی قاب دار

طراحان این مدل کیف دوشی را با قابی از فلز، دور چرم یا پارچه و یک قفل چرخشی برای بسته شدن طراحی می‌کند. انتخاب این مدل کیف مناسب افرادی است که علاقه بسیار به سبک پوشش و استایل قدیمی دارند.

کیف دوشی هوبو

ایده این مدل کیف به سال ۲۰۰۰ میلادی برگشته و مهم‌ترین ویژگی‌های آن سبکی در کنار جادار بودن است. طراحان دنیای مد با ایجاد تغییراتی مانند استفاده از زنجیره‌های آویزان یا سنجاق، مجدداً مدل هلالی را محبوب‌ترین کیف دوشی زنانه شیک تبدیل کرده‌اند.

کیف دوشی هوبو
کیف دوشی زنانه شیک

 

کیف دوشی زنجیردار

استفاده از زنجیر در دنیای مد همواره مورد استفاده قرار گرفته و طراحان با استفاده از این عنصر مهم، کیف‌های دوشی جذابی را وارد دنیای مد می‌کنند. خانم‌ها با انتخاب کیف دوشی زنجیردار شیک، حس جاه طلبی خود را در معرض نمایش همگان قرار می‌دهند.

کیف دوشی سایز بزرگ

از راحت‌ترین و پرکاربرد‌ترین مدل کیف دوشی زنانه شیک برای استفاده در محل کار یا کار‌های روزمره، کیف‌های دوشی با سایز بزرگ هستند. مطمئناً خانم‌ها با این انتخاب خود، راحتی را برای خود به ارمغان می‌آورند.

کیف دوشی سایز بزرگ
کیف دوشی زنانه شیک

 

کیف دوشی پف دار

طراحان کیف‌های پف دار را یک طرح مینیمالیستی دانسته و البته با اضافه کردن یک بند فلزی به آن امکان استفاده از کیف دوشی زنانه پف دار در استایل کژوال را فراهم می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی این مدل کیف خاصیت کشسانی بوده و در نتیجه خانم‌ها می‌توانند آن را دور مچ یا دوش خود بیندازند.

نکات خرید کیف دوشی زنانه شیک

امروزه تولیدکنندگان به دلیل کاربرد بسیار کیف دوشی، آن را در مدل‌های متنوع تولید و روانه بازار کرده‌اند؛ بنابراین فرایند انتخاب کیف دوشی زنانه شیک و ارزان دقیقاً مانند خرید کفش زنانه با کمی سختی همراه است. البته در صورت آشنایی با نکات مهم در راهنمای خرید، فرایند انتخاب بسیار آسان می‌شود.

نکات خرید کیف دوشی زنانه شیک
کیف دوشی زنانه شیک

 

راحتی کیف دوشی

هنگام انتخاب کیف دوشی زنانه شیک به این مسئله توجه کنید که هدف شما از خرید این مدل کیف، حمل آسان وسائل و همچنین ایجاد حس راحتی است؛ بنابراین هنگام انتخاب کیف دوشی با طرح چرم را روی شانه بیندازید تا میزان سبک و راحت بودن آن را ارزیابی کنید. بند‌های کیف روی شانه نباید شل باشد یا اینکه به دلیل سفت بودن زیاد، باعث آزار شما شود.

جیب دار بودن کیف دوشی

در صورتی که وجود جیب یا محفظه‌های متعدد برای شما دارای اهمیت است، حتماً قبل از انتخاب آن را به خوبی بررسی کنید. برخی از کیف‌های دوشی یک محفظه یا جیب کوچک مخفی در قسمت داخلی دارند که فقط صاحب کیف از آن مطلع است.

بدون تردید با وجود آن جیب، شخص می‌توانند پول یا وسائل ارزشمند را در آن قرار داده و به عبارتی دیگر آن وسائل را از دید دیگران در‌ امان نگه داشته است.

جیب دار بودن کیف دوشی
کیف دوشی زنانه شیک

 

انتخاب کیف دوشی بر اساس استایل

در صورتی که خانم‌ها به دنبال استایل زیبا و بدون نقصی هستند، هنگام انتخاب کیف دوشی زنانه باید چند ویژگی را مد نظر قرار دهند. از مهم‌ترین این فاکتور‌ها برای ایجاد استایل زیبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرم بدن: بدون شک فرم و حالت بدن شما نقش مهمی در انتخاب کیف دارد. به طور مثال انتخاب کیف‌های دوشی با سایز بزرگ، اصلاً مناسب خانم‌های لاغر یا بسیار چاق نیست؛ مطمئناً در صورت انتخاب این مدل کیف شخص لاغر‌تر یا چاق‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.
  • سبک پوشش و استایل: خانم‌ها در زمان خرید کیف دوشی باید به محل استفاده از آن و همچنین سبک پوشش خود توجه کنند. طرح‌های ریش ریش و خاص کیف‌های دوشی زنانه چرم و جیر، بهترین انتخاب برای استایل و سبک بوهو هستند.

کیف دوشی دکمه دار یا زیپی؟

انتخاب کیف دوشی زنانه دکمه دار یا دوشی مانند خرید کفش کالج زنانه، کفش اسپرت زنانه و کفش پاشنه بلند زنانه کاملاً بستگی به سلیقه فرد دارد. در صورتی که باز و بسته شدن آسان و راحت کیف برای شما مهم است، حتماً کیف‌های دوشی زیپی را انتخاب کنید.

اما تعدادی از خانم‌ها به دنبال وجود ویژگی مستحکم بودن کیف دوشی هستند، بنابراین این افراد هنگام خرید کیف‌های دوشی زنانه دکمه دار را انتخاب کنند.

کیف دوشی دکمه دار یا زیپی؟
کیف دوشی زنانه شیک

 

سلیقه شخصی

در زمان انتخاب کیف دوشی، توجه به سلیقه شخصی بسیار مهم است. هنگام انتخاب طرح و رنگ آن بهتر است به سلیقه و شخصیت خود را مد نظر قرار دهید تا کالای انتخاب شده، برای شما دارای جذابیت باشد. البته ریسک‌پذیر بودن در زمان انتخاب این مدل کیف می‌توانند بعد تازه‌ای از شخصیت شما را به نمایش بگذارد.

توجه به بودجه

قبل از حضور در بزار یا مراجعه به سایت‌های خرید، بودجه خود برای خرید را مشخص کنید تا با توجه به آن برای انتخاب کیف دوشی اقدام کنید. یک نکته بسیار مهم در رابطه با قیمت کیف دوشی زنانه شیک، حتماً توجه به قیمت بالای این کالا است. زیرا پرداخت قیمت بسیار برای کیف دوشی، نشان دهنده کیفیت و انتخاب درست نیست.

شانی لند و خرید جذاب‌ترین کیف دوشی زنانه

در صورتی که قصد خرید کیف دوشی یا کوله پشتی زنانه را دارید، بهترین سایت فروشگاه کیف و کفش اینترنتی شانی لند است. بدون شک با مشاهده قیمت کفش بوت زنانه، قیمت صندل زنانه، قیمت دمپایی زنانه، قیمت ست کیف و کفش زنانه یا قیمت کیف پاسپورتی زنانه برای خرید مشتاق خواهید شد.

البته قیمت کیف دستی زنانه، قیمت کیف مجلسی زنانه و قیمت ست کیف زنانه مانند قیمت کیف دوشی زنانه مناسب بوده و شما علاوه بر خرید برای خود، چند مدل را برای دوستان خود خریداری می‌کنید تا آن‌ها را خوشحال کنید.

شانی لند و خرید جذاب‌ترین کیف دوشی زنانه
کیف دوشی زنانه شیک

 

سخن پایانی

کیف یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها در استایل خانم‌ها است؛ بنابراین بانوان در زمان انتخاب آن باید به مواردی مانند فرم بدن و نوع پوشش خود توجه کنند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که خانم‌ها در انتخاب کیف دوشی زنانه شیک باید به آن توجه کنند، فرم بدن است.

بدون تردید در صورت توجه به این فاکتور و دیگر نکات در راهنمای خرید، فرایند انتخاب در بین مدل‌های متنوع کیف دوشی بسیار آسان‌تر اتفاق می‌افتد.

سؤالات متداول

  1. هدف اصلی خانم‌ها از خرید کیف دوشی چیست؟

خانم‌ها اصلی‌ترین هدف خود از خرید کیف دوشی را جابه‌جایی راحت‌تر وسائل با آن معرفی می‌کنند.

  1. کدام مدل کیف دوشی برای خانم‌های چاق یا لاغر مناسب نیست؟

انتخاب کیف‌های دوشی سایز بزرگ برای خانم‌های بسیار لاغر و چاق منع شده‌اند. زیرا در صورت انتخاب این مدل کیف، این افراد چاق‌تر و لاغر‌تر به نظر می‌رسند.

  1. کدام مدل کیف دوشی زنانه شیک محکم‌تر است؟

از نظر طراحان کیف‌های دوشی دکمه دار، مستحکم‌ترین مدل کیف هستند.

 

 

سایر مقالات:

کاربرد کیف دوشی زنانه- 6 مزیت مهم کیف دوشی
3 نکته طلایی در نگهداری از کیف کمری زنانه
5 نکته اساسی در رابطه با خرید کیف مجلسی زنانه دست ساز

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا