کیف

5 نکته اساسی در رابطه با خرید کیف مجلسی زنانه دست ساز

کیف مجلسی زنانه دست ساز

کیف مجلسی زنانه دست ساز می‌تواند یک آیتم زیبا در استایل هر خانمی باشد. مثلاً یکی از مهم‌ترین لوازمی که در میهمانی‌ها استایل یک خانم را تکمیل می‌کند، کیف دوشی دخترانه است که علاوه بر کاربردی که در نگهداری از وسایل دارد، تأثیر چشمگیری که بر ظاهر و شیک‌پوشی خانم‌ها می‌گذارد انکار‌ناپذیر است.

طوری که حتی اگر تمام قواعد شیک‌‌پوشی در یک میهمانی را رعایت کرده باشید؛ اما کیفی که در دست گرفته‌اید مناسب استایل شما نباشد، تمام زحمات شما بر باد خواهند رفت! در بین مدل‌های مختلف کارهای دست‌ساز، می‌توانند یکی از گزینه‌های انتخابی شما باشند که البته به دلیل ظرافت و سلیقه خاصی که ‌در ساخت آن‌ها به کار می‌رود، گزینه پرطرفداری نیز هستند.

در این مقاله سعی کرده‌ایم نکات و قواعدی را به شما آموزش دهیم که در انتخاب و خرید کیف مجلسی زنانه دست ساز، به کمکتان خواهد آمد.

کیف مجلسی زنانه دست ساز
کیف مجلسی زنانه دست ساز

 

خرید کیف مجلسی زنانه دست ساز

چگونه یک کیف مجلسی مناسب بخریم؟ در خرید یک کبف مجلسی زنانه دست دوز چه نکاتی حائز اهمیت است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش‌ها و پرسش‌های مشابه را بگیرید.

در انتخاب و خرید کیف مجلسی زنانه دست ساز، کافی است به چند نکته توجه داشته باشید و چند قاعده کلی را یاد بگیرید. آنگاه خواهید دید که با استفاده از این قواعد، می‌توانید مدل‌های شیک و کاملاً مناسب استایل خود را انتخاب کنید.

خرید کیف مجلسی زنانه دست ساز
کیف مجلسی زنانه دست ساز

 

رنگ کیف

رنگ کیف خود را با رنگ غالب لباستان ست کنید. مثلاً اگر لباس مشکی پوشیده‌اید، کیفی با رنگ غالب مشکی در دست بگیرید. البته که لزومی ندارد کیف شما تماماً مشکی باشد و اتفاقاً بهتر است با رنگ‌هایی مثل طلایی یا نقره‌ای روی آن کار شده باشد.

اگر جزو آن دسته از خانم‌ها هستید که لباس‌های رنگی را به مشکی ترجیح می‌دهید، از کیفی استفاده کنید که رنگ آن یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ پیراهن مجلسی شما باشد. مثلاً اگر پیراهن آبی به تن دارید، کیفی به رنگ سرمه‌ای یا آبی‌نفتی انتخاب کنید. ‌

فرم کیف

فرم معمول کیف مجلسی زنانه، مستطیل است؛ اما این بدان معنی نیست که نمی‌توانید از فرم‌های دیگر استفاده کنید. کیف‌های گرد، کیف‌هایی با اشکال هندسی متنوع مانند مثلث و بیضی و کیف‌های قلبی شکل، هر یک جذابیت خاص خود را  دارند که می‌توان از آن بهره برد.

یک نکتة مهم را به‌خاطر بسپارید. اگر قد‌بلند و لاغر‌اندام هستید، از کیف‌های گرد و اگر قدکوتاه و تو پُر هستید از مدل‌های مستطیلی استفاده کنید.

فرم کیف
کیف مجلسی زنانه دست ساز

 

اندازه کیف

اندازه کیف تا حد زیادی بستگی دارد به وسایل ضروری که باید به همراه داشته باشید! اگر وسایلتان زیاد نیست، مدل‌های Clutch Bag با سایز کوچک انتخاب مناسبی هستند. همچنین از مدل‌های دوشی کوچک نیز می‌توانید‌ استفاده کنید. اما اگر وسایلتان زیاد است، سراغ کیف‌های دوشی بزرگ‌تر بروید.

 وسایل ضروری که معمولاً در کیف خود حمل می‌کنید شامل کلید، گوشی، کارت‌های بانکی، مقداری پول نقد و… می‌شوند. هر چیزی به‌ غیر از اینها به وسایلتان اضافه شد، لازم است کیف‌دستی بزرگ‌تری در دست بگیرید.

جنس کیف

چرم، جیر، ابریشم، ساتن، طرح‌های پولک‌دوزی یا مرواریددوزی شده، همگی جزو معمول‌ترین یراق‌آلات و جنس‌های کیف مجلسی زنانه دست ساز هستند که شما بسته به سلیقه خود می‌توانید هر یک را انتخاب کنید.

طراحی‌های دست‌ساز با چرم اصل، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. اگر به جنس چرم علاقه‌ای ندارید (که حقیقتاً عجیب است!) تنوع پارچه بسیار زیاد است؛ اما طراحی‌های دست‌ساز با پارچه مقاوم، دوام بیشتری دارند.

توجه داشته باشید که ساتن و ابریشم سریع‌تر از چرم کثیف می‌شوند و تمیز کردن آن‌ها نیز سخت‌تر است. کیف‌های مرواریددوزی شده یا پولک‌دوزی شده هم ریسک گیرکردن به جاهای تیز و پاره شدن را دارند.؛ بنابراین لازم است تا در زمان استفاده از این نوع کیف‌ها بیشتر مراقب باشید.

جنس کیف
کیف مجلسی زنانه دست ساز

 

طرح کیف

اگر لباستان طرح‌دار است، بهتر است کیف ساده و بدون طرح انتخاب کنید. اگر هم کیفتان طرح دارد، حتماً باید لباس ساده انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که دو آیتم طرح‌دار در کنار هم استایل شما را شلوغ می‌کند و از جذابیت آن می‌کاهد. همیشه ترکیب طرح‌دار و ساده در کنار هم نتیجه خوبی به همراه داشته است.

قیمت کیف مجلسی زنانه دست ساز

قیمت کیف مجلسی زنانه دست ساز بسیار متغیر است و بسته به جنس، اندازه و برند آن، رنج قیمتی متفاوتی دارد. از چند صدهزار تومان تا حتی چند میلیون تومان برای کیف‌های مارک‌دار!

قیمت محصولاتی مانند کیف و کفش از هر نوعی که باشند؛ مانند کوله‌پشتی دخترانه، کیف کمری مسافرتی، کالج دخترانه یا کفش اسپرت دخترانه باتوجه‌ به جنس و متریال به‌کاررفته و البته شرکت سازنده آن ممکن است ارزان یا گران باشد. از بین جنس‌های مختلف کیف، «چرم» کاربردی‌ترین آن‌هاست و چرم طبیعی به دلیل زیبایی و کیفیت بالا، قیمت بالایی نیز دارد.

اگر می‌خواهید یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید می‌توانی یک ست کیف ارزان انتخاب کنید. کیف دست ساز زنانه، کالایی ارزشمند محسوب شده که با هنرمندی و دقت بالا تولید می‌شود. کیف مجلسی هنر دست‌ساز با نقشه‌های فریبنده، توجه و علاقه هر کسی را به خود جلب می‌کند.

خرید کیف مجلسی زنانه دست ساز ارزان که کیفیت بالایی نیز داشته باشد، کار چندان راحتی نیست؛ اما می‌توان با کمی جستجو، برندهایی را یافت که محصولات خود را باکیفیت بالا و قیمت نسبتاً مناسبی عرضه می‌‌کنند.

همچنین می‌توانید کیف مجلسی زنانه دست ساز پارچه‌ای را در فروشگاه‌های عرضه‌کننده دست بافته‌های سنتی و محصولات پارچه‌ای مشاهده و خریداری کنید.

قیمت کیف مجلسی زنانه دست ساز
کیف مجلسی زنانه دست ساز

 

شانی لند؛ عرضه کننده کیف‌های مجلسی دست‌‌ساز با قیمت مناسب

شانی لند یک فروشگاه اینترنتی عرضه کننده کیف و کفش است که محصولات خود را با قیمت‌های بسیار مناسبی عرضه می‌کند. محصولات سایت خرید کیف زنانه شانی لند شامل انواع کیف دستی زنانه، کفش پاشنه بلند زنانه ، انواع کیف پاسپورتی و ست کیف و کفش زنانه است.

تنوع محصولات شانی لند بسیار زیاد است و نیاز شما را به هر نوع کیف و کفشی تامین می‌کند. از بوت دخترانه گرفته تا صندل روفرشی زنانه؛ از کیف مجلسی چرم گرفته تا کیف پول زنانه ارزان و حتی دمپایی روفرشی زنانه، نیازشما را به هر نوع محصولی پوشش می‌دهد.

مهم‌تر از همه اینکه تمام محصولات شانی لند قیمت‌هایی ارزان و باورنکردنی دارند! به همین دلیل خرید کفش زنانه از فروشگاه شانی لند بسیار مقرون به صرفه است.

شانی لند؛ عرضه کننده کیف‌های مجلسی دست‌‌ساز با قیمت مناسب
کیف مجلسی زنانه دست ساز

 

سخن آخر

در انتخاب کیف مجلسی زنانه دست ساز،  باید قبل از هر چیز سلیقه و احساسات خود را در نظر بگیرید. کیفی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی و نزدیکی را با روحیات و استایل شما داشته باشد. فراموش نکنید که کیف یک آیتم مهم و تعیین‌کننده در استایل شماست؛ پس لازم است برای انتخاب و خرید آن وقت بگذارید. البته ضمن خرید، نکات گفته شده در بالا را هم در نظر داشته باشید!

سوالات متداول

    1. چگونه یک کیف مجلسی مناسب بخریم؟

در خرید کیف مجلسی زنانه توجه به برخی نکات حائز اهمیت است از جمله رنگ، فرم، اندازه و جنس کیف

    1. از کجا کیف مجلسی زنانه دست ساز با قیمت مناسب بخریم؟

شانی لند عرضه کننده انواع کیف از جمله کیف زنانه دست‌ساز با قیمت بسیار مناسب است.

    1. کیف مجلسی معمولاً از چه جنس‌هایی ساخته می‌شود؟

چرم، جیر، ابریشم، ساتن، طرح‌های پولک‌دوزی یا مرواریددوزی شده

 

سایر مقالات:

4 نوع کاربرد کیف مجلسی زنانه- ویژگی‌های کیف مجلسی زنانه
کاربرد کیف دوشی زنانه- 6 مزیت مهم کیف دوشی
3 نکته طلایی در نگهداری از کیف کمری زنانه

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا