کیف

10مدل کیف زنانه گران قیمت مارک 2024- خرید اینترنتی انواع کیف

لوکس‌ترین کیف زنانه گران قیمت در دنیا

کیف زنانه گران ‌قیمت در دنیای فشن و مد یکی از الزامات برای افراد لاکچری و لوکس پسند هستند. قطعاً برای شما پیش‌آمده که آرزوی داشتن لوکس‌ترین کیف گران‌قیمت را داشته باشید. برندهای مختلف دنیا به دنبال آن هستند که بتوانند بهترین کیف گران ‌قیمت خود را به بازار ارائه دهند.

مدل‌های کیف زنانه نه‌ تنها گران‌ترین و لاکچری‌ترین کیف زنانه هستند؛ بلکه نماد جایگاه خاص و رفاه ویژه محسوب می‌شوند. به ‌غیر از کفش، کیف نیز از مواردی است که هر خانمی باید آن را در کمد خود داشته باشد. در این مقاله 5 کیف پرطرفدار لوکس و گران ‌قیمت را بررسی می‌کنیم؛ پس همراه ما باشید.

لوکس‌ترین کیف زنانه گران قیمت در دنیا
کیف زنانه گران قیمت

 

 

انواع کیف‌های گران قیمت در جهان

در حال حاضر کیف زنانه گران قیمت زیادی در بازار با برندهای تولیدکننده مختلف موجود است. بر همین اساس می‌خواهیم به انواع گران‌ترین برند کیف‌های جهان اشاره کنیم:

  • کیف لوکس زنانه موآواد
  • کیف لوکس زنانه دستی طلایی هرمس
  • کیف لوکس زنانه لانا مارکس
  • کیف لوکس زنانه شانل
  • کیف لوکس زنانه جودیث لیبر
انواع کیف‌های گران قیمت در جهان
کیف زنانه گران قیمت

 

کیف لوکس موآواد

کیف موآواد یکی دیگر از کیف گران قیمت است که دارای 4517 الماس به رنگ‌های زرد، نارنجی، بی رنگ با ارزش وزن 381.92 هستند. این کیف توسط رابرت موآواد درست شده که باعث شد در دنیای کیف‌های لوکس گران‌قیمت زنانه قرار گیرد. طراحی قلب شکل آن از یک داستان حماسی غربی هزار و یک شب الهام گرفته شده است.

اولین ‌بار این کیف در هنگ‌کنگ با قیمت 3.8 میلیون قیمت پیشنهاد داده شد. عجیب‌ترین قسمت داستان این است که حدود 9 هزار ساعت طول کشیده تا تکه‌های الماس را کنار هم بگذارند.

کیف ‌دستی طلایی هرمس

کیف‌دستی طلایی هرمس یکی دیگر از کیف زنانه لوکس و گران قیمت است، برند هرمس یک برند محبوب و لوکس است که در این 50 سال اخیر یکی از پرطرفدارترین کیف‌های دنیا هستند. مؤسس آن تری هرمس که یکی از شناخته‌ترین افراد در جهت تولید کیف‌های زنانه بوده است.

کیف ‌دستی طلایی هرمس
کیف زنانه گران قیمت

 

 

کیف زنانه لانا مارکس

مؤسس کیف گران‌قیمت زنانه لانا مارکس شخصی به اسم لانا مارکس بوده که یک این برند محبوب و لوکس به لانا شناخته شده و همسرش چهار سال طول کشید که اولین طرح خود را ارائه کند. افراد مشهور زیادی از جمله؛ آنجلینا جولی و هلن میرن از این کیف لوکس و گران‌قیمت استفاده کرده‌اند.

 این برند زمانی محبوب شد که لانا مارکس و همسرش در یک مراسم سلطنتی الیزابت دوم شرکت داشتند، در آن روز سرنوشت ساز ملکه نتوانست کیف گران‌قیمت و لوکس خود را با کفش و لباس‌هایش ست کند به همین دلیل لانا مارکس از راه رسید و به او کمک کرد.

کیف لوکس زنانه شانل

کیف زنانه گران قیمت شانل یکی دیگر از کیف‌های لوکس است که توسط کوکو شانل در سال 1909 به تولید رسید. کیف‌های زنانه شانل قابلیت تنظیم بیشتری برای زنان دارد. این کیف‌ها به کلاسیک بودن بیشتر شناخته شده است. انواع مختلف کیف‌های شانل را می‌توانید در بازار کنونی مشاهده کنید.

بافت چرم کیف گران‌قیمت شانل دندانه‌ای، با زنجیره طلایی و طرح لوزی شکل است. از جدیدترین مدل مجموعه کیف زنانه گران قیمت شانل می‌توان به کیف‌دستی 2.55 اشاره کرد که قفل مستطیل‌شکل آن توسط خود اسم برند شانل طراحی و ساخته شده است. ارزش این کیف‌ها حدود 70 درصد افزایش داشته است.

کیف لوکس زنانه شانل
کیف زنانه گران قیمت

 

 

کیف زنانه جودیث لیبر

کیف زنانه گران قیمت دیگر جودیث لیبر نوع دیگر از کیف گران قیمت و لوکس است. طراح آن شخصی مجارستانی که شرکت خود را در سال 1963 ایجاد کرد. طراح کیف جودیث لیبر ادعا می‌کند که هیچ‌وقت طرح‌های خود را بر روی نقاشی نکشیده و مستقیماً آن را به مرحله طراحی برده است.

کیف پرشس رز از همان کیف‌های شناخته شده و یکی از لوکس‌ترین موردهاست که هزاران ریز کاری الماس و جواهرات بر روی آن به‌کاررفته شده است. قیمت آن میلیون‌ها قیمت دارد، بسیاری از مشتریان این شرکت از مشاهیر هستند.

بهترین برند کیف ایرانی

کیف چرم آرا یکی از بهترین برندهای کیف زنانه ایرانی است که کار خود را در سال 1360 شروع کرد و تاکنون یکی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین کیف‌ها را به بازار عرضه می‌کند.

کیف ایرانی شیفر کار خود را در سال 1378 شروع کرد که توانست محصولات خود را به 10 کشور ارسال کند. این برند با استفاده از تکنولوژی‌های روز و مدرن تا کنون توانسته یکی از بهترین کیف زنانه باشد

کیف ایرانی کیهان نیز با استفاده از چرم دست‌دوز توانسته است یکی از بهترین برند کیف‌های ایرانی قرار گیرد. یکی از ویژگی‌های طلایی که این نوع از کیف‌های ایرانی دارد این است که دوام و ماندگاری طولانی‌مدتی دارد.

از ویژگی‌های دیگر این است که تمام محصولات این شرکت دارای کارت ضمانت و 10 روز عودت کالا به همراه دارد، این شرکت کار خود را در مشهد آغاز کرده است و تا کنون نیز در حال فعالیت است.

بهترین برند کیف ایرانی
کیف زنانه گران قیمت

 

راهنمای خرید اینترنتی کیف زنانه گران قیمت و باکیفیت

یکی از نکات مهم در خرید کیف این است که از کجا می‌شود کیف زنانه گران قیمت و باکیفیت خرید کرد؟ هنگام خرید اگر دچار شک و تردید شده‌اید لازم است به چند نکته هنگام خرید توجه کنید.

یکی از نکات این است که کیف‌های گران ‌قیمت ممکن است با توجه ای که هزینه‌ای به همراه دارد اصل یا تقلبی باشد پس هنگام خرید حتماً به اصل بودن کالا توجه کنید. یکی دیگر از نکات، معتبر بودن فروشگاه اینترنتی است که آیا جایی که خریداری می‌کنید معتبر و قابل ‌اطمینان است؟

نکته دیگر این است که بدانید، کیف که خریداری می‌کنید باید متناسب با استایل شما نیز باشد تا زیبایی شما را چندبرابر کند.

اگر شما از آن دسته از خانم‌هایی هستید که هنگام خرید وسواس به خرج می‌دهید و دچار سردرگمی می‌شوید، پیشنهاد می‌کنم به این نکات هنگام بازدید از فروشگاه آنلاین یا خرید حضوری توجه بفرمایید.

  • برای اینکه استایل طبیعی و خاص خود را به همراه داشته باشید، بهتر است از مدل‌های پر زرق‌وبرق پرهیز کنید.
  • باید بدانید کیف زنانه گران قیمت که می‌خواهید خریداری کنید برای چه مراسم و مکانی استفاده می‌کنید.
  • سعی کنید از مدل‌های به‌روز شده و زیبا برای کیف استفاده کنید، این گونه جذابیت استایل شما را دوبرابر می‌کند.
راهنمای خرید اینترنتی کیف زنانه گران قیمت و باکیفیت
کیف زنانه گران قیمت

 

 

خرید اینترنتی کیف زنانه در شانی لند

فرقی نمی‌کند که به کیف زنانه گران قیمت علاقه دارید یا کیف‌های دیگر را ترجیح می‌دهید؛ در هر صورت فروشگاه اینترنتی شانی لند انواع کیف‌های زنانه را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر کیف، مدل‌های مختلف کفش زنانه و دخترانه را نیز می‌توانید از فروشگاه شانی لند خریداری کرده و با کیف‌های جذاب آن ست کنید.

سؤالات متداول

  1. بهترین کیف زنانه گران قیمت را از کجا می‌توانم خریداری کنم؟

فروشگاه‌های آنلاین زیادی برای خریداری کیف گران قیمت و لوکس زنانه وجود دارد که قبل از خرید حتماً به معتبر بودن فروشگاه آنلاین دقت فرمایید.

  1. از کجا بدانم کدام کیف زنانه برای من بهتر است؟

کاملاً بستگی به نوع سلیقه و استایل شما دارد. بدون شک تمام برندهای تولیدکننده کیف زنانه گران قیمت منحصربه‌فرد بودن خود را به همراه دارد.

  1. کیفیت کیف زنانه ایرانی بهتر است یا خارجی؟

هر کدام از برندهای تولیدکننده ایرانی و خارجی طراحی خاص خود را دارند که بستگی دارد سبک و سلیقه شما متناسب با کدام برند کیف زنانه گران قیمت باشد.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی 5 مدل کیف زنانه گران ‌قیمت خارجی و ایرانی اشاره کردیم. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که بدانید قبل از خرید کالای موردنظر خریداری شده اصل یا تقلبی است و اینکه استایل شما باید متناسب با خرید شما باشد.

انواع مختلفی از برند کیف لوکس و گران قیمت زنانه ایرانی و خارجی وجود دارد که هر کدام طراحان و طراحی‌های بی‌نظیر خود را به همراه دارد و هر کدام از برندهای تولیدکننده به دنبال درخشش خاص خود هستند.

 

 

سایت شانی لند ارائه دهنده بهترین مدل های کیف زنانه و دخترانه

محصولات :

 

سایر مقالات:

کیف زنانه بزرگ جدید- 10مدل کیف جادار دخترانه جذاب+ قیمت 1402
کیف زنانه ساده ترند- 10مدل کیف مجلسی دخترانه جذاب+ قیمت 1402
خرید اینترنتی کیف زنانه ارزان- 100مدل کیف زنانه جدید 2023

آریان توکلی

مجموعه شارینو متشکل از تیم 25 نفره (گرافیک، تولید محتوای متنی، برنامه نویسی و سئو ) با سرپرستی مهندس آریان توکلی با سابقه 10+سال در حوزه طراحی سایت .و سئو مشغول به فعالیت میباشد.لطفا از وبسایت و پیج اینستاگرام ما دیدن فرماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا